در حال دیدن این عنوان: |
۱ کاربر مهمان
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
|
|
پاسخ به: اتومبیل {پورشه-Porsche } | ||
نام کاربری: gaudi
پیام:
۱,۱۰۷
عضویت از: ۲۱ آبان ۱۳۸۹
از: مشهد مقدس
طرفدار:
- Xavi-Messi-Iniesta-... - کرایوف _ ریوالدو-.... - __ - اسپانیا - آرژانتین - __ - گواردیولا - ویلانووا - __ گروه:
- کاربران عضو |
اهم اهم پورشه هیبریدی, شاهکار خودروهای دیترویت: نخستین خبر داغ نمایشگاه اتومبیل دیترویت، پورشه 918 پی.اس.آر بود. یک سوپر خودروی هیبریدی که از یک موتور ترکیبی گازوئیلی- برقی به قدرت 767 اسببخار برای حرکت استفاده میکند. نخستین خبر داغ نمایشگاه اتومبیل دیترویت که از دوشنبه آغاز به کار کرد، پورشه 918 پی.اس.آر بود. یک سوپر ماشین هیبریدی که نه تنها طراحی زیبای اسلاف خود مانند پورشه 911، 908 و صد البته پورشه 918 را در خود دارد، بلکه از یک موتور ترکیبی گازوئیلی- برقی 767 اسببخاری برای حرکت استفاده میکند. به گزارش پاپ ساینس، بدنه تقویت شده فیبر کربن آن راز و رمزهای زیبایی را در زیر انحناء عضلانی و آیرودینامیک خود پنهان کرده است. در زیر کاپوت، یک موتور V8 پاشش مستقیم 10300 دور در دقیقه، با فراهم کردن 563 اسببخار قدرت نیروی پیشران اصلی پورشه را تامین میکند. هر کدام از چرخهای جلو نیز با مشارکت خود 75 کیلووات انرژی الکتریکی را برای ماشین تامین میکنند، که در مجموع توان 767 اسببخار را در اوج رانندگی تامین میکند . بازم در کنار راننده و به جای صندلی شاگرد، یک سیستم هرزگرد برای ذخیرهسازی انرژی نصب شده است. این چرخ هرزگرد انرژی جمعآوری شده هنگام ترمز را ذخیره میکند. با استفاده از دو موتور الکتریکی 102 اسببخار، این انرژی قابل استفاده است و در هنگام نیاز، یک شتاب انفجاری را برای خودرو تامین میکند. اما این توان برای چه استفاده خواهد شد؟ مسولان پورشه هیچ توضیحی دقیقی درباره زمان یا مکانی که این خودرو مسابقه خواهد داد نمیدهد. اما به نظر میرسد این خودرو برای مسابقاتی مانند مسابقه 24 ساعته لمانس طراحی شده است و در رالیهای جادهای مانند آن، استفاده ناگهانی از انرژی ذخیره شده امکان مانور ماشین را تسهیل میکند. 1 2 3 |
||
*بارسا یعنی عشق به توان ابدیت* | |||
۳ بهمن ۱۳۹۰
|
|
پاسخ به: اتومبیل {پورشه-Porsche } | ||
نام کاربری: Carles_Puyol
پیام:
۶,۴۶۱
عضویت از: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
از: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲̲̲͡͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡
گروه:
- کاربران عضو |
ما هم چند دانه میزاریم عقب نباشیم پورشه کاررا اس کابریولت ۲۰۱۳ – Porsche 911 Carrera S Cabriolet 2013 پورشه کاررا اس کابریولت ۲۰۱۳ – Porsche 911 Carrera S Cabriolet 2013 پورشه کاررا اس کابریولت ۲۰۱۳ – Porsche 911 Carrera S Cabriolet 2013 اینم توش 01 02 اینام توتهران تشریف دارن 03 04 05 06 07 08 09 10 11 مدل جی.تی.اس پانامرای من همینقدر بیشتر عکس نداشتم |
||
۳ بهمن ۱۳۹۰
|
|
پاسخ به: اتومبیل {پورشه-Porsche } | ||
نام کاربری: aammiinn
پیام:
۸,۳۵۶
عضویت از: ۲۱ دی ۱۳۸۹
از: ı̴̴̡ ̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
طرفدار:
- داوید ویا - ژاوی - مسی - پویول - رونالدینیو - پرسپولیس - پدیده - آرژانتین - کریم باقری - علی کریمی - سر الکس - یورگن کلوپ - یحیی گل محمدی گروه:
- کاربران عضو |
به دلیل استقبال کم از پورشه تا هفته ی بعد با پورشه ایم ماشین های هفته های آینده: BENZ VOLKSWAGEN OPEL |
||
۶ بهمن ۱۳۹۰
|
|
پاسخ به: اتومبیل {پورشه-Porsche } | ||
نام کاربری: aammiinn
پیام:
۸,۳۵۶
عضویت از: ۲۱ دی ۱۳۸۹
از: ı̴̴̡ ̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
طرفدار:
- داوید ویا - ژاوی - مسی - پویول - رونالدینیو - پرسپولیس - پدیده - آرژانتین - کریم باقری - علی کریمی - سر الکس - یورگن کلوپ - یحیی گل محمدی گروه:
- کاربران عضو |
اگه گفتین کدوم کوری میتونه این پورشه رو این طوری داغونش کنه؟ رانندهای که مشغول آزمایش نمونه اولیه محصول جدید پورشه بود، در سانحهای در یک بزرگراه آلمان کشته شد روزنامه دی ولت گزارش داد، پلیس اعلام کرد این مرد 51 ساله که سوار بر نمونه اولیه استتارشده پورشه بود در اتوبان فرانکفورت به سمت هایدلبرگ به دلیلی نامعلوم و در حالی که با سرعت بالا رانندگی میکرد، دچار سانحه شد. بر اثر این حادثه سقف خودرو شکافته و این مرد به شدت مجروح شد، به طوری که در دم جان باخت. در این اتوبان هیچ محدودیت سرعتی اعمال نمیشود. راننده دیگری که این نمونه را از شرکت تولیدکننده در اشتوتگارت تحویل گرفته بود، خود را به موقع به مقصد رساند. او نمونه اولیه دیگری از همین خودرو را میراند. سخنگوی پورشه در خصوص راننده مقتول گفت: «وی یکی از رانندگان باتجربه ما بود.» این مرد که در مرکز توسعه این شرکت خودروساز تولیدکننده خودروهای اسپرت مشغول به کار بود، 25 سال سابقه در همکاری با پورشه داشت. ______________________________________________________ اینم یه کور دیگه از نوع ایرانیش 1 2 3 _______ اینم چنتا والپیپر پورشه 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 دیگه عکسام ته کشید لطفاً یه کم همکاری کنین دیگه |
||
۱۲ بهمن ۱۳۹۰
|
|
پاسخ به: اتومبیل {پورشه-Porsche } | ||
نام کاربری: Carles_Puyol
پیام:
۶,۴۶۱
عضویت از: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
از: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲̲̲͡͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡
گروه:
- کاربران عضو |
نیروی Back Up اومد! 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 اینام عکسای من بودن که به سختی گیر اومدن |
||
۱۳ بهمن ۱۳۹۰
|
|
پاسخ به: اتومبیل {پورشه-Porsche } | ||
نام کاربری: Dark_Rider
پیام:
۸,۸۵۸
عضویت از: ۶ دی ۱۳۸۸
از: كنار دريا
طرفدار:
- کارلس پویول & لیو مسی - کرایوف - برزیل و اسپانیا - :D - پپ عزیز - پروین گروه:
- کاربران عضو |
اخه اين عكسا رو ميزاريد اينجا نميگيد ما بد بخت بيچاره ها نداريم سوار بشيم؟؟ شايد يكي دلش بخواد |
||
۱۳ بهمن ۱۳۹۰
|
|
پاسخ به: اتومبیل {پورشه-Porsche } | ||
نام کاربری: aammiinn
پیام:
۸,۳۵۶
عضویت از: ۲۱ دی ۱۳۸۹
از: ı̴̴̡ ̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
طرفدار:
- داوید ویا - ژاوی - مسی - پویول - رونالدینیو - پرسپولیس - پدیده - آرژانتین - کریم باقری - علی کریمی - سر الکس - یورگن کلوپ - یحیی گل محمدی گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول كميل نوشته:اخه اين عكسا رو ميزاريد اينجا نميگيد ما بد بخت بيچاره ها نداريم سوار بشيم؟؟ شايد يكي دلش بخواد پس اگه اینجوریه یه قانون بزارین که عکس ماشین های خیلی مدل بالا رو قرار ندین که اگه قرار بدین برخورد جدی میشود |
||
۱۴ بهمن ۱۳۹۰
|
|
پاسخ به: اتومبیل {پورشه-Porsche } | ||
نام کاربری: Carles_Puyol
پیام:
۶,۴۶۱
عضویت از: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
از: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲̲̲͡͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡
گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول كميل نوشته:اخه اين عكسا رو ميزاريد اينجا نميگيد ما بد بخت بيچاره ها نداريم سوار بشيم؟؟ شايد يكي دلش بخواد یه دونه داشتم دادمش رفت اگه زودتر گفته بودی میدامش به خودت با تخفیف ویژه |
||
۱۴ بهمن ۱۳۹۰
|
|
پاسخ به: اتومبیل {پورشه-Porsche } | ||
نام کاربری: aammiinn
پیام:
۸,۳۵۶
عضویت از: ۲۱ دی ۱۳۸۹
از: ı̴̴̡ ̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
طرفدار:
- داوید ویا - ژاوی - مسی - پویول - رونالدینیو - پرسپولیس - پدیده - آرژانتین - کریم باقری - علی کریمی - سر الکس - یورگن کلوپ - یحیی گل محمدی گروه:
- کاربران عضو |
یه چیزی باید دیروز میگفتم یادم رفت به دلیل اینکه بحث در مورد پورشه به دو صفحه هم نکشید و کمی تعداد عکس ها : ماشین این هفته : BENZ تاریخچش رو هرکی داره بگزاره تا در این هفته به بحث در مورد این ماشین بپردازیم |
||
۱۵ بهمن ۱۳۹۰
|
|
پاسخ به: اتومبیل {بنز-BENZ } | ||
نام کاربری: Carles_Puyol
پیام:
۶,۴۶۱
عضویت از: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
از: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲̲̲͡͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡
گروه:
- کاربران عضو |
مرسدس نام يك دختر اسپانيايي است و اصولاً يك اسم اسپانيايي است كه به معناي وقار و زيبايي است. آن آرم جاودان در سال 1903 طراحي گرديد اما در سالهاي 1909 ( دو بار) ، 1916 و 1921 تكامل يافت تا اينكه در سال 1926 به يك ستاره طلايي با دايره اي كه دور آن را محصور كرده بود مبدل گرديد و تا به امروز به همين شكل و شمايل ماند. كارل بنز در بيست و پنج نوامبر سال 1844 در كاسروه ( يكي از شهرهاي آلمان ) پا به عرصه وجود گذاشت وقتي دو ساله بود پدرش درگذشت . با وجود وضع بد مالي ، مادرش امكانات آموزشي را براي او فراهم نمود . كارل بنز دبيرستان را زير نظر (( فرديناند رتين بافر )) به پايان رساند و بعد از آن در دانشكده فني در شهر كاسروه ادامه تحصيل داد . همزمان با تحصيل يك دوره دو ساله را در يك كارخانه فني و مهندسي در كاسروه گذراند در مدتي كه آنجا بود ، كارل تجربه هاي مقدماتي را در همه زمينه هاي فني كسب كرد . اولين تجربه كاري او ، به عنوان يك طراح در ساخت يك كارخانه در شهر (( مانهايم )) بود . وي در سال 1868كارش را از دست داد و جذب شركتي به نام (( Gebruder Benckiser Eisen werke und Maschines Fabrik )) شد اين شركت بيشتر كارهاي ساختماني و پلسازي انجام مي داد . سپس در كارخانه (( Ben ckiser )) در وين مشغول بكار شد . در سال 1871 اولين شركت خود را در مانهايم به كمك يك مكانيك به نام آگوست ريتر تاسيس كرد و به زودي معلوم شد ريتر همكار مناسبي نيست در نهايت بنز تنها با كمك نامزدش ، برتا رينگر ، موفق شد بر موانعي كه سد راه او شده بودند پيروز شود يكي از دلايل پيروزي او اين بود كه برتا جهيزيه اش را فروخت و بنز توانست سهام ريتر را خريداري نمايد . در سال 1872 برتا و كارل ازدواج نمودند. كارل و برتا پنج فرزند به نامهاي ايگن ( 1873 ) ، ريچارد (1874 ) ، كلارا ( 1877 ) ، تايلد ( 182 ) ، الن (1890 ) داشتند . بنز ابتدا در تجارت موفقيتي بدست نياورد و خوش شانس نبود .براي مثال (( Iron foumdry and mechanical work shop )) كه از كارگاههاي او بود توسط ماموران سلطنتي مصادره شد در طول اين مدت كارل تمام توانايي اش را روي توسعه موتورهاي دو زمانه متمركز كرد . بنز چند امتياز مهم براي توليد و تكميل كردن موتور دو زمانه اش دريافت كرد ، و تا وقتي كه به استانداردهاي مورد نظرش نرسيد ، دست از كار نكشيد به عنوان مثال يكي از اين امتيازهايي كه به بنز اعطا شد اين بود كه سيستم موتورهاي سرعتش را تنظيم كند وي با كمك مخترعان و همكاران جديدش ، عكاس معروف (( اميل بوهلر )) و برادرش، يك بازرگان و با پشتيباني مالي يك بانك در مانهايم يك شركت سهامي در سال 1882 تاسيس كردند و آن را (( Gas motoren-fabrik Mannheim )) ناميدند. كارل بنز 50% از سهام شركت را در اختيار داشت او به عنوان يك عضو هيئت مديره و سهام دار از حق اظهار نظر كمتري نسبت به ديگران برخوردار بود همكارانش (( ديگر سهامداران )) سعي كردند كه نفوذشان را در شركت بيشتر كنند و بالاخره اين برخوردها باعث شد كه بنز شركت را در سال 1883 ترك كند . در سال 1883 بنز يك پشتيبان مالي ديگر را در ماكس رز پيدا نمود او كسي نبود جز (( بردريك ويلهم ابلينگر )) . فردريك فروشگاه دوچرخه فروشي را اداره مي نمود و بنز علاقه وافري را به وسايل موتوري در او يافت . در اكتبر همان سال بنز و 2 نفر ديگر كه يكي از آنها فردريك بود شركت (( Benz & co )) را تاسيس نمودند نيروي كار اين شركت به 25 نفر مي رسيد . اين كمپاني تا جايي پيشرفت كرد كه قادر بود امتياز توليد موتورهاي بنزيني را واگذار كند. اكنون بنز مي توانست بيشتر وقتش را وقف توسعه موتورهاي اتومبيل كند. وي راه خويش را از دايلمر جدا كرد و موتور چهار زمانه بنزيني خودش را بر روي كالسكه اي نصب كرد. در سال 1886 بنز از اولين خودروي خود پرده برداري كرد و آنرا به نمايش عمومي گذاشت . بين سالهاي 1885 تا 1887 ، سه مدل از اين نوع خودروها را طراحي كرد. مدل اول كه بنز آنرا در سال 1906 به موزه آلمان اهداء كرد. مدل دوم كه چندين بار طراحي و بازسازي شد. مدل سوم كه از چرخهاي چوبي استفاده مي كرد و (( برتا )) براي اولين بار با اين خودرو به مسافرتي طولاني رفت . در سال 1886 توليدات بنز جوابگوي تقاضاي مردم براي خودرو نبود و او(( Benz & co . Rheinische Gas motoren Fabrik )) را به كارخانه بزرگتر در والدهافتتراس منتقل نمود. دراين كارخانه تا سال 1908 خودرو توليد مي شد. در سال 1893 مرسدس بنز خودروهايي توليد مي كرد كه مجهز به محورهاي پيچشي بود . بين سالهاي 1894 تا 1901 بنز خودرو مدل (( velo )) را در كارخانه ((Benz & co )) توليد مي كرد. اين خودرو از قيمت متعادلي برخوردار بود و از اين خودرو دو نفره جمعاً 120 دستگاه توليد شد. بتدريج Benz & co به قدري پيشرفت كرد كه پيشتاز در امر خودرو سازي شد و در نهايت در سال 1899 به يك شركت سهامي تبديل شد (( جوليوس گان )) عضو هيئت مديره و مسئول امور بازرگاني شركت شد كارگران قسمت توليدي از 50 نفر در سال 1890 به 340 نفر در سال 1899 رسيد. در همين سال بنز به تنهايي 572 دستگاه خودرو توليد كرد. 24 ژانويه 1903 ، روزي بود كه كارل بنز از كارهاي فني كناره گيري كرد، و به عنوان ناظر هيئت مديره به كار خودش ادامه داد. اين اقدام او نتيجه مشاجره اي بود كه با مدير عامل داشت زيرا مدير عامل تصميم داشت كه از طراحان فرانسوي در طرح مانهايم استفاده كند و هدفش مقابله و رقابت با (( مرسدس )) بود . همچنين دو پسر كارل ، ايگن و ريچارد ، همراه با اين اقدام او شركت را ترك كردند اگر چه ريچارد در سال 1904 به عنوان مدير توليد خودروهاي مسافرتي به شركت برگشت. در پايان همان سال كل فروش شركت 3480 دستگاه بود . در سال 1906 كارل بنز شركتي بنام (( Carl Benz shone )) در ليدنبورگ تاسيس كرد . سهامداران اين شركت خودش و پسرانش بودند در ابتدا آنها سعيشان بر اين بود كه خودروهايي با موتور بخار توليد كنند با اين حال ، زمان به سرعت تغيير مي كرد و تقاضا براي اين موتورها به سرعت رو به كاهش بود . آنها مجبور شدند كه خط مش را تغيير دهند. در سال 1923 تعدادي از (( Benz 350 )) توليد شد. در اين زمان ، خانواده بنز به شهر ليدنبورگ مهاجرت كردند. در سال 1912 وي شركت را به عنوان يك شريك ترك كرد و پسرانش ، ايگن و ريچارد را تنها گذاشت. شركت به سرعت پيشرفت كرد و شعبه هايي در بازارهاي مختلف ايجاد كرد. براي مثال در انگليس خودروهاي توليدي اين شركت ، بخاطر كيفيت بالايي كه داشتند به عنوان تاكسي بكار گرفته شدند و هر روز به محبوبيت آنها افزوده مي شد . در سال 1923 كارل آخرين خودروهاي توليدي خود را ساخت. اين خودرو يكي داراي 8 و ديگري 25 اسب بخار قدرت توليد مي كرد. هر دو اين خودروها را بنز براي استفاده شخصي خودش نگه داشت و از آنها لذت برد و هرگز آنها را نفروخت اين خودروها امروزه در موزه نگهداري مي شوند . كارل بنز در چهارم آوريل 1929 در منزلش واقع در ليدنبورگ در گذشت و امروزه خانه اش به عنوان دفتر مركزي مرسدس بنز استفاده مي شود. مجبورم این عکسا رو همینجوری بزارم ولی عرضشو کم کردم تا نظم تاپیک به هم نخوره.روی عکس ها کلیک کند تا سایز اصلی آنها را ببینید. |
||
۱۷ بهمن ۱۳۹۰
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
شما میتوانید مطالب را بخوانید. |
شما نمیتوانید عنوان جدید باز کنید. |
شما نمیتوانید به عنوانها پاسخ دهید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را ویرایش کنید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را حذف کنید. |
شما نمیتوانید نظرسنجی اضافه کنید. |
شما نمیتوانید در نظرسنجیها شرکت کنید. |
شما نمیتوانید فایلها را به پیام خود پیوست کنید. |
شما نمیتوانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید. |