به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نحوه فعالیت در انجمن‌های سایت
دوستان عزیز توجه کنید که تا زمانی که با نام کاربری خود وارد نشده باشید، تنها می‌توانید به مشاهده مطالب انجمن‌ها بپردازید و امکان ارسال پیام را نخواهید داشت. در صورتی که تمایل دارید در مباحث انجمن‌های سایت شرکت نمایید، در سایت عضو شده و با نام کاربری خود وارد شوید.

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر چیز، با مراجعه به انجمن قوانین و شرح وظایف ضمن مطالعه قوانین سایت، با نحوه اداره و گروه‌های فعال در سایت و همچنین شرح وظایف و اختیارات آنها آشنا شوید. به علاوه دوستان عزیز بهتر است قبل از آغاز فعالیت در انجمن‌ها، ابتدا خود را در تاپیک برای آشنایی (معرفی اعضاء) معرفی نمایند تا عزیزان حاضر در انجمن بیشتر با یکدیگر آشنا شوند.

همچنین در صورتی که تمایل دارید در یکی از گروه‌های کاربری جهت مشارکت در فعالیت‌های سایت عضو شوید و ما را در تهیه مطالب مورد نیاز سایت یاری نمایید، به تاپیک اعلام آمادگی برای مشارکت در فعالیت‌های سایت مراجعه نموده و علائق و توانایی های خود را مطرح نمایید.
تاپیک‌های مهم انجمن
در حال دیدن این عنوان: ۲ کاربر مهمان
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
     
پاسخ به: اتومبیل
نام کاربری: .......
پیام: ۸۴۴
عضویت از: ۲ دی ۱۳۸۹
از: Tehran
طرفدار:
- Puyol_Xavi_Messi_Iniesta_Villa
- Ronaldinho_Guardiola
- Spain_England
- sir Alex_pep guardiola_carlo anceloti
گروه:
- کاربران عضو
خدیجه جان خیلی ازت ممنونم عزیزم واقعا لطف کردی




۲۳ مرداد ۱۳۹۱
پاسخ به: اتومبیل
نام کاربری: MRZ94
پیام: ۴,۸۵۷
عضویت از: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
از: TEHRAN
طرفدار:
- LIONEL MESSI
- Rivaldo - Ronaldinho
- Perspolis
- Argentina - Spain
- PEP
گروه:
- كاربران بلاک شده
گران قیمت ترین مرسدس بنز SL500 نایت ادیشن در تهران





برترین ها: باSLهای مختلفی در این چندسال اخیر به کمک دوستان رانندگی کرده ام، اما وقتی صحبت از یک SLخاص با سیستم اگزوز دستکاری شدهAMG به میان می آید، هر شخصی را وسوسه می کند تا به نوعی با این خودرو دیدار کند. به کمک یکی از دوستان ملاقاتی ترتیب دادیم با یک دستگاه مرسدس بنز SL500Night Edition با رنگ مشکی مات. خودرویی که طبق اظهار مالک، اولین نمونه وارد شده به کشور است و هزینه خرید آن درحدود400میلیون تومان برای وی آب خورده است.





دراین گزارش نمی خواهیم رقابت دیرینه بنز و ب ام و را به میان آوریم. چون با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه خواهید رسید طیف و تنوع محصولات مرسدس بنز از قدیم تا به حال انتخاب را سخت کرده، درصورتی که این تنوع برای محصولات ب ام و چندان فراوان نیست. کلاسSL مرسدس بنز، جوان پسند و بی رقیب است. به​خصوص آنکه نسل جدید این کلاس با ظاهری بسیار جذاب و اسپرت تر روانه بازار شده. ب ام و سری6 را نمی توان رقیب جدی برای این مدل در بازار ایران به حساب آورد. قدرتمندترین پیشرانه مورد استفاده در سری6 موجود در بازار ایران همان پیشرانه شش سیلندر خطی 3لیتری است، در صورتی که SL500، مجهز به نیروگاه 8سیلندر 5.5لیتری است. البته با ورود مرسدس بنزE350 کابریولت به بازار ایران، سری6 را می توان رقیب Eکلاس حساب کرد تا SL!





تاریخچه کلاسSL بسیار طولانی است، البته با یک جست و جو در اینترنت می توانید تاریخچه کامل این کلاس 2در گرندتورر را پیدا کنید. مختصر این تاریخچه ورود شش نسل از SLها به بازار جهانی است. اولین نسل درسال 1954 وارد بازار شد و نسل ششم که هم اکنون به عنوان آخرین نسل شناخته می شود در اواسط سال 2012 وارد بازار شده است. نمونه مورد آزمایش مدل Face Lift شده نسل پنجم باکد R230 است. مرسدس برای این مدل از جعبه دنده جدید7سرعته استفاده کرده است.

ضعيف ترين موتور استفاده شده بر روي اين اطاق 231 اسب بخار در 6500 دور در دقيقه قدرت تولید می کند و حداکثر گشتاور خارج شده از آن 300 نیوتن متر در دور4900 دقیقه است. این ارقام تنها از یک پیشرانه 6 سیلندر خورجینی استخراج می شوند. پیشرانه ای که حجم دقیق آن 3498 سی سی است و به عنوان ضعیف ترین پیشرانه مورد استفاده در این مدل شناخته می شود!!!

سومین پیشرانه هم آرایشVشکل دارد و 8سیلندر است. 5461 سی سی حجم دقیق آن است، به همين دليل بعضی ها به این مدل SL550 و SL500 می گویند. هر دو نامگذاری درست است و جای هیچ ایرادی نیست. سومین پیشرانه ای که درون SLقرار دارد می تواند در دور6000 دقیقه 387 اسب بخار قدرت تولید نماید. در 2800تا 4800 دور دقیقه نیز می توانید با بازی کردن برروی پدال گاز گشتاروی معادل 530 نیوتن متر دریافت نمایید.

مابقي پیشرانه ها که دارای حجم های 6.2 و 6لیتر و قدرت های605، 661 و 518 اسب بخار هستند نیز اجازه دریافت مجوز برای پلاک ملی را در کشورمان ندارند. قدرتمندترین پیشرانه برایAMG SL65 Black Serries است که دارای 12سیلندر با آرایش خورجینی و حجم6لیتر با قدرت661 اسب بخار است. هرکدام از این مدل ها برای خود داستان مفصلی دارد، که محدودیت صفحه این اجازه را نمی دهد تا شاهنامه ی کلاسSL را بیان کنیم. پس به همین چند سطر بسنده می کنیم.


خارج از کابین چه می گذرد؟!



SL مورد آزمایش فرق چندان زیادی با نمونه های موجود در بازار ایران ندارد. رنگ بدنه و تودوزی داخل کابین اصلی ترین تفاوت های نمونهNight Edition با مدل های استاندارد است. اگر بخواهیم از ظاهر بیرونی خودرو شروع کنیم، اولین نکته ای که جلب توجه می کند رنگ مشکی مات بدنه است. این رنگ همانند رنگ های متالیک جذابیت خاصی برای خودرو ایجاد کرده است. درقسمت جلو، سپر استاندارد آن در ایران با نمونه AMG تعویض شده است. چراغ های مه شکن بیضی شکل جای خود را به چراغ های دایره ای کوچکتر داده اند و لبه های کناری سپرها مجهز به هواکش شده اند.

همان​طور که اشاره شد این خودرو در تهران مجهز به کیتSL63AMG شد. به همین دليل سپر عقب و سیستم اگزوز آن تغییر کرده است. در قسمت کناری هواکش شیاردار استاندارد حذف شده و هواکش نقره ای رنگ با نوشته6.3AMG جایگزین شده است. رینگ های 19 اینچ پنج پره مورد استفاده در این مدل ساخت AMG است. کالیپرهای ترمز نیز با عبارت مرسدس بنز منقش شده اند. در جلوی آینه های جانبی عبارتNight Edition حک شده که به نوعی خاص بودن خودرو را بیان می کند. تغییر خاص دیگری به چشم نمی خورد. اما قسمت انتهایی خودرو با کمی تغییر جذاب و اسپرت تر شده است. اولین چیزی که در این قسمت مشاهده خواهید کرد سراگزوزهای دوبلAMG است که در نمونه استانداردNight Edition سراگزوزها کاملاً با مدل های استانداردSL همخوانی دارند. برروی سپر نیز یک پوشش پلاستیکی شبیه به دیفیوز قرار گرفته که در اصل برای نمونه های63AMG و65AMG دیفیوزر تعبیه می شود. این قسمت در کنار باله کوچک Dynamic Performance که در انتهای صندوق بار نصب شده ظاهری خشن و جذاب تری را ایجاد کرده است. البته برچسب هایAMG و SL63 حک شده که توجهی به عبارت SL63 نکنید.






قایق لوکس اما بسیار سریع



بازکردن درهایSL و وارد شدن به کابین آن، همانند سوار شدن برروی یک قایق لوکس تندرو است. برروی پارکابی ها نیزAMG حک شده تا از همان ابتدا همه چیز را برای راننده و سرنشین مشخص کند. تودوزی مشکی کابین کاملاً با رنگ بدنه هماهنگ است. بخشی از تودری​ها و کنسول با فیبرکربن نقره ای پوشانده شده اند که با رینگ ها و جلو پنجره این رنگ بندی هماهنگ است. صندلی هایSL-Night Edition فرق چندانی با مدل های استاندارد ندارد، اما طرح و دوخت آنها متفاوت و سنگین تر است. عبارت Night Edition برروی هر دو صندلی نقش بسته است. تمام رنگ​بندی کابین به غیر از کنسول و بخشی از تودری ها مشکی است و کاملاً یک رانندگی اسپرت و مخوف را برایتان همراه دارد، به​خصوص آنکه اگر با این خودرو در شب رانندگی نمایید صدای مهیب و کمی گوشخراش سیستم اگزوز و رنگ مشکی مات بدنه، همگان را متحیر خواهد ساخت.





پیشرانه سیستم اگزوز و بازی با پدال گاز



برای روشن کردن نیروگاه 8سیلندرSL از استارت سردنده می توان استفاده کرد. اهرم دنده، پدال ترمز و بعد از آن فشار دادن دکمه دایره ای شکل روی سردنده باعث می شود تا پیشرانه 400 اسب بخاری (با استفاده از کیت اگزوزAMG حدود15اسب بخار بیشتر قدرت تولید می کند) با درهم آمیخته شدن صدای سیستم اگزوز روشن شود. صدایی بسیار جذاب و گیرا در این لحظه خواهید شنید. این تازه آغاز کار است. جعبه دنده 7سرعته اتوماتیک با قرار گرفتن در حالتD شما را به ریس خیابانی دعوت می کند. هنوز پای خود را برروی پدال گاز قرار نداده ام، اما صدای بم سیستم اگزوزAMG کاملاً به گوش می رسد. با خلاص کردن ترمز پدالی حرکت را آغاز می کنیم. با وارد شدن به خیابان اصلی بازی با پدال گاز را شروع می کنم. باعبور دور موتور از دور2000به بالا صدای خروجی اگزوزها به صورت پلکانی افزایش می یابد و در هر دوری صدای خاصی گوشهایتان را نوازش می دهد. البته این صدا در دورهای بالای5000دقیقه کمی آزار دهنده است. اگر بخواهم مقایسه ای با صدای سیستم اگزوز مرسدس بنزSLS AMG که چند ماه پیش فرصت رانندگی با آن را به​دست آوردم، داشته باشم. باید بدون اغراق اعتراف کنم صدای SL500مورد آزمایش خشن، تیز و برنده تر از SLSAMG است! سرعت خودرو به راحتی افزایش می یابد، جمع بودن سقف فلزیSL در حین رانندگی مزاحمتی برای حرف زدن میان دو سرنشین ایجاد نمی کند. اما عبور از سرعت 120کیلومتر درساعت باعث می شود تنها هوای وارد شده به کابین کمی آرایش موهایتان را برهم بزند. فرمان پذیری و هندلینگ SL قابل ستایش است. در هر سرعتی و در هرجاده و خیابانی به راحتی می توانید قدرت مانور SLرا به رخ دیگران بکشید. درحین ورود به یک دوربرگردان، تمایل داشتم لیز خوردن و قدرت دیفرانسیل قرار گرفته در انتهای خودرو را بسنجم، پسESP را خاموش کردم. فشار برروی پدال گاز تا انتها، باعث شد





نعره ی دیوانه کننده پیشرانه و سیستم اگزوز قبل از هرچیز جلب توجه کند. تنها کمتر از 2ثانیه طول کشید تا مجبور شدم برای حفظ تعادل انتهای خودرو که در حین ورود به پیچ کاملاً به سمت مخالف لیز خورده بود، فرمان را برجهت عکس بچرخانم. هیجانی که در این کار به شما القا می شود فراموش نشدنی است. پیشنهاد می کنم تا زمانی که تسلط کامل برروی خودرو ندارید، به هیچ عنوان با دکمه ESP قرار گرفته کنار اهرم دنده بازی نکنید، حتی برای چند لحظه! دربخشی از مسیر با تخته کردن برروی پدال گاز و وارد شدن به یک پیچ نه چندان تند قدرت پایداری و هندلینگ SL حساب کار را دستمان داد. فرمان تند و تیز این شوالیه کاملاً گوش به فرمان شماست و با هر عکس العملی سبک رانندگی شما را عوض خواهد کرد. اما این جعبه دنده7سرعته تیپ ترونیک مرسدس بنز است که مثل همیشه با کمی تأخیر در تعویض دنده لذت رانندگی را در لحظات اول کاهش می دهد. ایراد کلی نمی توان از این هیولای400اسب بخاری گرفت، تنها نبود دوربین عقب در حین پارک کردن و حرکت با دنده عقب را می توان جز مهم ترین نواقص برخی از محصولات مرسدس بنز به حساب آورد. خودرویی که با سطح تجهیزات کامل و لوکس و برچسب قیمتی400 میلیون تومان عرضه می شود، نداشتن یک آپشن معمولی همانند دوربین عقب برای مالک حتماً کمی غیرقابل تصور خواهد بود. درکل ملاقات باSLهای مختلف با پیشرانه های 6 و 8سیلندر این تجربه را برای نگارنده ایجاد می کند که شما با خودرویی جوان پسند و اسپرت روبه رو هستید، اگر اجازه دریافت پلاک ملی برای SLSAMG ندارید

می توانید با همین پیشرانه 5.5لیتری استانداردSL لذت رانندگی را تجربه نمایید. خودرویی که بهتر است برای استفاده روزمره از آن استفاده نکنید و برای مهمانی ها و مسافرت های دو نفره آن را از پارکینگ خانه خود خارج نمایید.





۲۵ مرداد ۱۳۹۱
پاسخ به: اتومبیل
نام کاربری: MRZ94
پیام: ۴,۸۵۷
عضویت از: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
از: TEHRAN
طرفدار:
- LIONEL MESSI
- Rivaldo - Ronaldinho
- Perspolis
- Argentina - Spain
- PEP
گروه:
- كاربران بلاک شده
تصاویری از یک ابرخودروی سبز/ سریعترین خودروی جاده ها

ابرخودروها همواره به مصرف شدید بنزین شهرت دارند، اما یک شرکت اتومبیل سازی آلمانی ابرخودرویی ارائه کرده که به رغم داشتن سرعت 323 کیلومتری مصرف سوخت اقتصادی داشته و از آن به عنوان ابرخودرو دوستدار محیط زیست (سبز) تعیبر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت خودروسازی پورشه که به تولید خودروهای بسیار لوکس و مجلل شهرت دارد اتومبیل جدیدی را عنوان Porsche 918 Spyder تولید کرد که مصرف بنزین آن حتی از سبزترین اتومبیلها چون تویوتا پریوس نیز اقتصادی تر است.

این اتومبیل در هر کیلومتر 33.1 لیتر مصرف بنزین دارد، درحالی که برای مثال فورد فیستا 33.5 لیتر در هر کیلومتر بنزین مصرف می کند.

سرعت این اتومبیل می تواند در کمتر از سه ثانیه به 100 کیلومتر افزایش یابد که این ویژگی آن را به سریع ترین ابرخودرو در جاده تبدیل می کند

اتومبیل جدید سبز پورشه با یک سیستم هیبرید جدید کار می کند که در آن دو موتور الکتریکی استفاده شده که نیرو را به موتور هشت سیلندر آن منتقل می کند

اتومبیل 918 Spyder پورشه سرعت را تا سه ثانیه به 100 کیلومتر افزایش می دهد.

پورشه در فناوری تازه خود که در این اتومبیل به نمایش گذاشته میزان کارکرد موتور را در نتیجه سیستم جدید هیبریدی خود به شکلی بسیار اقتصادی مدیریت کرده تا انرژی از طریق 2 موتور الکتریکی به موتور هشت سیلندر منتقل شود و قدرتی معادل 570 اسب بخار تولید کند.

براساس گزارش ارث تکینگ، قدرت این موتورهای الکتریکی می توانند تا 770 اسب بخار تولید کنند که این امر موجب می شود پورشه از بالاترین سرعت برخوردار شود.

این اتومبیل آلمانی سپتامبر(شهریور) سال آینده تولید می شود درحالی که قیمت بسیار گزاف 1.5 میلیون دلار برای آن اعلام شده است.

میزان مصرف سوخت خودرو جدید پورشه به رغم سرعت بالا، بسیار اقتصادی طراحی شده است!








۲۸ مرداد ۱۳۹۱
پاسخ به: اتومبیل
نام کاربری: MRZ94
پیام: ۴,۸۵۷
عضویت از: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
از: TEHRAN
طرفدار:
- LIONEL MESSI
- Rivaldo - Ronaldinho
- Perspolis
- Argentina - Spain
- PEP
گروه:
- كاربران بلاک شده
عکس هایی از ماشین بوگاتی گرند اسپرت ویتس SE


این نخستین باری نیست که بوگاتی از مدل گرند اسپرت ویتس رونمایی می کند چرا که سال گذشته نیز در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شده بود. اما اندکی صبر کنید؛ ترکیب رنگ بکار گرفته شده در این خودرو برای اولین بار استفاده شده و همین هم دلیل خوبی برای رونمایی مجدد آن است.به گزارش پارس ناز گرند اسپرت ویتس (با تلفظ VITES) در حقیقت پلی میان مدل های روباز ویرون و مدل های جدید سوپر اسپرت است.





این خودرو با قدرت خالص 1200 اسب بخار در 6400rpm و گشتاور 1500 نیوتن متر در فاصله 3000 تا 5000rpm و همچنین گیربکس هفت سرعته دو کلاچه خود که وظیفه انتقال قدرت به همه چرخ ها (AWD) را دارد، می تواند در 2.6 ثانیه به سرعت 100، در 7.1 ثانیه به سرعت 200 و در نهایت نیز به حداکثر سرعت 410 کیلومتر برساعت دست یابد که البته در نسخه های خیابانی آن با محدود کننده الکترونیکی، حداکثر سرعت را به 375 کیلومتر برساعت کاهش داده اند.




گرند اسپرت ویتس با مصرف 37.2 لیتر در سیکل شهری، 24.9 لیتر در سیکل جاده ای و همچنین با تولید 867 گرم CO2 در هر کیلومتر سازگاری چندانی با محیط زیست ندارد که البته کاملا هم منطقی است.اما بوگاتی با نسخه ویژه ای از گرند اسپرت ویتس به گردهمایی امسال Pebble Beach آمده بود.





با دیدن ترکیب رنگ سفید Bianco و آبی روشن در این مدل، می بایست به یاد مدل جاودانه Type 37A محصول سال 1928 افتاد که برای نخستین بار توانست بوگاتی را فاتح اولین دوره مسابقات گرندپریکس کند؛ بوگاتی Type 37A دارای پیشرانه ای چهارسیلندر بود که حداکثر قدرتش به کمک یک سوپرشارژ به 80 اسب بخار می رسید. قیمت این نسخه خاص از گرند اسپرت هنوز اعلام نشده اما هرچه باشد از قیمت 2.5 میلیون دلاری ویتس کمتر نیست.










۱۷ آذر ۱۳۹۱
پاسخ به: اتومبیل
نام کاربری: MRZ94
پیام: ۴,۸۵۷
عضویت از: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
از: TEHRAN
طرفدار:
- LIONEL MESSI
- Rivaldo - Ronaldinho
- Perspolis
- Argentina - Spain
- PEP
گروه:
- كاربران بلاک شده
تمام مدل‌ های اتومبیل لامبورگینی در یکجا


باشگاه لامبورگینی آمریکا به تازگی یک قرار ملاقات ترتیب داده است تا بزرگترین و گرانترین مجموعه و کلکسیون خودروهای سوپر اسپرت لامبروگینی که تاکنون دیده‌ایم کنار هم گرد آیند.به گزارش پارس ناز بیش از ۵۰ صاحب خودروهای لامبروگینی با خودروهای خود در یک پارکینگ قدیمی‌جمع شده و خودروها ولذت تماشای سایر لامبروگینی‌ها را با هم به اشتراک گذاشتند.





شما در این مجموعه هر رنگ قابل تصور و هر مدل لامبروگینی را می‌توانید مشاهده کنید که شامل مدل‌های قدیمی‌و کمیابی همچون Countach، Diablo SV ، Diablo SE30 و مورسیلو ۴۰ Anniversary، LP670-4 SV، آوانتادور و… است. خوب تنها مدل لامبروگینی که در این جمع به یاد ماندنی جای خالیش احساس می‌شد بدون شک اوانتادور جی است که می‌توانست با حضور خود این جمع را بسیار باشکوه‌تر کند.




۱۷ آذر ۱۳۹۱
پاسخ به: اتومبیل
نام کاربری: BRAIN
پیام: ۵,۵۱۳
عضویت از: ۸ خرداد ۱۳۹۰
طرفدار:
- LEO MESSI
- PEP
- SPAIN-ARGENTINA
- PEP-FERGUSEN
گروه:
- کاربران عضو
بی.ام.دبلیو ...نام این خودروی جدید را M۸ انتخاب کرده و قرار است به عنوان نسخه تولید محدود و در جشن تولد ۱۰۰ سالگی اش از آن رونمایی کند.

1

2

3







فراتر از یک باشگاه



GOODBY PEP GUARDIOLA THANKS FOR ALL THINGS..
نمایش امضا ...
مخفی کردن امضا ...
۱۷ آذر ۱۳۹۱
پاسخ به: اتومبیل
نام کاربری: HESSAM.FCB
پیام: ۴,۲۶۰
عضویت از: ۲ اسفند ۱۳۹۰
از: Esfahan
طرفدار:
- همه بازیکنان بارسلونا
- مارادونا
- فولاد خوزستان
- اسپانیا
- رضا قوچان نژاد
- پپ گواردیولا & تیتو ویلانووا & آرسن ونگر
- فرکی & علی دایی
گروه:
- كاربران بلاک شده
پژو 208




1

2

3

4

5





۱۰ دی ۱۳۹۱
پاسخ به: اتومبیل
نام کاربری: B@RC@125
پیام: ۲,۱۷۹
عضویت از: ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
از: تهران
گروه:
- کاربران عضو
خودروهایی که سال 2013 وارد بازار می‌شوند(قسمت اول)


جذاب ترین مرکب: لامبورگینی آونتادور جی



لامبورگینی در این مدل از خودرو خود که تحلیلگران خودرو آن را یکی از جذابترین طرحها می دانند نه تنها اقدام به برداشتن سقف کرده بلکه شیشه جلو را هم حذف کرده است و یک تندیس یک تکه ای خلق کرده و به زیبایی بدنه اتومبیل را با قسمت راننده ترکیب کرده است.

مرسدس بنز انر-جی فورس



این مدل از مرسدس بنز و مبدل هیدرو-تک آن به زودی در جاده ها مشاهده نمی شود اما در شرایطی که خودروهای شاسی بلند به نوعی تغییر کرده و ضعیف شده مشاهده اینکه یک خودروساز به آینده یکی از معدود اتومبیلهای جاده های ناهموار اندیشیده بسیار جالب است. انر-جی فورس از انرژی هیدروژن استفاده می کند چون جی- کلاس برای حرکت در جاده های ناهموار و گل آلود طراحی شده است و تایرهای بزرگ و قوی آن به راحتی از این نوع مسیرها عبور می کند. این طرح همچنین دربرگیرنده تجهیزات موثری چون اسکنر زمین است.

پژو اونیکس، رادیکال ترین طراحی یک ابرخودرو

باتوجه به تعداد خودروهایی که با هدف ابرخودرو بودن طراحی شده، طراحی خودرویی که به معنای واقعی کلمه ابرخودرو باشد چندان هم ساده نیست. طراحی بسیاری از ابرخودروها قدیمی به نظر می رسند، به نظر می رسد همان خودروهای قدیمی لباس نو برتن کرده و علامتها و نشانهای تازه می گیرند. اما پژو در نمایشگاه اتومبیل در پاریس طرح اولیه یک ابرخودرو را ارائه کرد که شبیه هیچ کدام از ابرخودروهای دیگر نبودند.



ظاهر و بدنه این طرح در عالی ترین سطوح قرار داشت و رنگ مشکی مات و بدنه ای که فیبرکربن ساخته شده بود به شدت جلب توجه می کرد. همرمندی کاربردی در بدنه به قدری بود که موجب می شد فراموش کنیم یک موتور هیبریدی 600 اسب بخار قرار است چرخهای آن را چرخش وادارد. درست مثل این که اونیکس نیاز به کمک داشته باشد، پژو اقدام به طراحی یک اسکوتر و یک دوچرخه همراه این خودرو کرده است.

جذابترین طرحی که هرگز تولید نمی شود: فولکس واگن شناور



به همان میزان که ایده یک اتومبیل شناور در نظر ما جذاب می رسد به همان میزان احتمال تولید آن در آینده دور یا نزدیک کم است. این اتومبیل دو نفره شناور یک پروژه جمع سپاری (برون‌سپاری به انبوه مردم) است و به نظر نمی رسد که این اتومبیل در خط تولید 2014 فولکس واگن قرار بگیرد.

جذابترین طرحی که تولید می شود: لکسوس ال اف-ال سی




لکسوس این مدل از اتومبیل خود را در نمایشگاه اتومبیل 2012 معرفی کرد. یک واکنش مثبت از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه دیترویت موجب شد که این شرکت تولید مدل ال اف- ال سی را مدنظر قرار بگیرد. گزارشهای منتشر شده از طرحهای تولید از زمستان گذشته تاکنون ادامه داشته است. این مدل در پس طراحی زیبای خود دارای یک سیستم هیبریدی پیشرفته با قدرت 500 اسب بخار است.





۱۶ دی ۱۳۹۱
پاسخ به: اتومبیل
نام کاربری: B@RC@125
پیام: ۲,۱۷۹
عضویت از: ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
از: تهران
گروه:
- کاربران عضو
خودروهایی که سال 2013 وارد بازار می‌شوند(قسمت دوم)


احیای بهترین طرح مفهومی: جیپ مایتی اف سی



جیپ مدتها بود که با ایده بازگرداندن مدل باربری درگیر بود و شاید مدل مایتی اف سی یکی از طراحی های موثر در این رابطه قلمداد شود. این طرح با به چالش کشیدن میراث ویلیس ام بی به ادغام کابین رانگلر رابیکون و یک بخش باربری با اندازه کامل پرداخته است. ممکن است به نظر برسد که قدرت مانور با این مدل کمتر از رانگلر باشد اما ویدئو ارائه شده از آن نشان می دهد که این مدل از خودروهای جیب می تواند به سادگی و با چالاکی درجاده حرکت کند.

خودرو الکتریکی که همه دوست دارند از آن استفاده کنند: مورگان پلاس ایی



نمایشگاه های اتومبیل مدرن پر از طراحی های الکتریکی و دوستدار محیط زیست است و به نظر می رسد که بسیاری از آنها برای آینده طراحی شده اند. گاهی این اتومبیلها موفق شده، تولید می شوند و به بازار راه می یابند و گاهی در همان نمایشگاه شکست می خورند. شرکت مورگان موتور در رابطه سبک در جهت مخالف حرکت کرده است و علاوه بر ظاهری که نمی توان از این چشم پوشید، این مدل از یک موتور الکتریکی برخوردار است. این شرکت اتومبیل جدید خود را در نمایشگاه اتومبیل ژنور به نمایش گذاشت تا واکنش عمومی را ارزیابی کند.

مرسدس بنزالکتریکی Benz SLS AMG



این مدل از مرسدس بنز با محرکه الکتریکی در مراحل اولیه به عنوان پادشاه ابرخودروهای الکتریکی امسال است. این اتومبیل دارای چهار موتور دارای 740 اسب بخار است که موجب شد مرسدس آن را قدرتمندترین ابرخودرو اسپرت الکتریکی نامگذاری کند. این اتومبیل قرار است اواخر سال آینده با قیمت 416 هزار و 500 یورو یا حدود 550 هزار دلار وارد بازار شود.

بهترین اتومبیلی که به اتومبیل مسابقه ای تبدیل شد: بنتلی کانتیننتال GT3



بنتلی در سال 2003 ساخت خودروهای مسابقه ای را متوقف کرد، در آن سال ایده کانتیننتال GT3 هنوز در حد طفولیت بود. اما اکنون این ایده رشد کرده و به تحقق پیوسته، بنتلی با کانتیننتال GT3 بار دیگر به جرگه سازندگان اتومبیلهای مسابقه ای پرداخت. این اتومبیل سال دیگر تولید و وارد بازار می شود. بنتلی درحال تولید این اتومبیل را در دستور کار قرار دارد و هنوز ویژگیهای آن را اعلام نکرده است.

یکی از جذابترینهایی که سال آینده شاهد آن خواهیم بود: مک لارن پی1



شاید عادلانه نباشد که مک لارن پی 1 را در چنین فهرستی قرار دهیم. مدتها بود که در انتظار یکی از بهترین مدلهای مک لارن بودیم و باید با هرآنچه که این شرکت خودروسازی ارائه می کرد تحت تأثیر قرار می گرفتیم اما این خودرو فرمول یک از تمام انتظارات فراتر رفته است و با طراحی منحصر به فرد و چشمگیر شبیه هیچکدام از اتومبیلهایی که تاکنون دیده ایم نیست. مک لارن هنوز اعلام نکرده که این خودرو چه ویژگیهای خاصی دارد اما تاکنون مشخص شده است که سال آینده این خودرو وارد بازار فروش می شود.





۱۷ دی ۱۳۹۱
پاسخ به: اتومبیل
نام کاربری: MRZ94
پیام: ۴,۸۵۷
عضویت از: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
از: TEHRAN
طرفدار:
- LIONEL MESSI
- Rivaldo - Ronaldinho
- Perspolis
- Argentina - Spain
- PEP
گروه:
- كاربران بلاک شده
بوگاتی زیر تیونینگ شده توسط هنرمند و طراح مطرح ایرانی، آقای منصوری ه












۱۷ دی ۱۳۹۱
     
برو به صفحه
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!

اختیارات
شما می‌توانید مطالب را بخوانید.
شما نمی‌توانید عنوان جدید باز کنید.
شما نمی‌توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید.
شما نمی‌توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید.
شما نمی‌توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید.
شما نمی‌توانید نظرسنجی اضافه کنید.
شما نمی‌توانید در نظرسنجی‌ها شرکت کنید.
شما نمی‌توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید.
شما نمی‌توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید.

فعالترین کاربران ماه انجمن
فعالیترین کاربران سایت
اعضای جدید سایت
جدیدترین اعضای فعال
تعداد کل اعضای سایت
اعضای فعال
۱۷,۹۳۲
اعضای غیر فعال
۱۴,۳۶۳
تعداد کل اعضاء
۳۲,۲۹۵
پیام‌های جدید
بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی
انجمن سرگرمی
۴,۶۶۴ پاسخ
۵۴۶,۶۷۹ بازدید
۲ روز قبل
یا لثارات الحسن
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
انجمن مباحث آزاد
۷۶,۴۹۱ پاسخ
۱۱,۶۱۷,۷۸۸ بازدید
۲ روز قبل
یا لثارات الحسن
بحث آزاد در مورد بارسا
انجمن عاشقان آب‍ی و اناری
۵۸,۱۹۸ پاسخ
۸,۳۵۴,۱۶۷ بازدید
۲ روز قبل
یا لثارات الحسن
مباحث علمی و پزشکی
انجمن علمی و کاربردی
۱,۵۴۷ پاسخ
۷۴۴,۷۶۷ بازدید
۲۴ روز قبل
رویا
مســابــقـه جــــذاب ۲۰ ســــوالـــــــــــــــــــی
انجمن سرگرمی
۲۳,۶۵۸ پاسخ
۲,۲۰۲,۶۸۲ بازدید
۲۴ روز قبل
رویا
علمی/تلفن هوشمند/تبلت/فناوری
انجمن علمی و کاربردی
۲,۴۱۸ پاسخ
۴۳۶,۱۸۹ بازدید
۲ ماه قبل
jack jinhal
برای آشنایی خودتون رو معرفی کنید!
انجمن مباحث آزاد
۷,۶۴۲ پاسخ
۱,۲۳۴,۲۳۵ بازدید
۶ ماه قبل
مهسا
اسطوره های بارسا
انجمن بازیکنان
۳۴۳ پاسخ
۸۵,۶۸۵ بازدید
۶ ماه قبل
jalebamooz
جام جهانی ۲۰۲۲
انجمن فوتبال ملی
۲۲ پاسخ
۱,۹۳۶ بازدید
۱۰ ماه قبل
phaidyme
تغییرات سایت
انجمن اتاق گفتگوی اعضاء و ناظران
۱,۵۵۷ پاسخ
۲۷۶,۹۹۱ بازدید
۱۱ ماه قبل
یا لثارات الحسن
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۱۳۵ کاربر در حال مشاهده تالار گفتمان)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!