همه پیامها (G.Pique.)
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
شرکت Capcom برای Resident Evil 8 برنامههای مشخصی دارد تهیهکنندهی اجرایی عنوان Resident Evil 7: Biohazard، آقای "جون تاکیوچی" (Jun Takeuchi) در آخرین ویدیوی منتشر شده از سری ویدیوهای که مربوط به ساخت این عنوان میباشند، از آیندهی این سری صحبت کرده است. به گزارش پردیسگیم و به نقل از VideoGamer، او اعلام کرد که تیمش در شرکت Capcom، ایدهپردازی دربارهی Resident Evil 8 را شروع کردهاند. او گفته است: "برنامههایمان برای نسخهی بعدی در جریان هستند و زمانی که بازی را ببینید ممکن است فکر کنید که خیلی نسبت به Resident Evil 7 متفاوت است." او همینطور به نسخهی بعدی، و نسخههای دیگرِ بعد از آن هم اشاره کرده است که میتوان از آن نتیجه گرفت که شرکت Capcom هنوز اعتقاد دارد که این سری آیندهای طولانی پیشروی خود خواهد داشت. او همینطور اشاره کرده است که سری Resident Evil همگام با تکنولوژی پیشرفت خواهد کرد اما هستهی اصلی خود را حفظ خواهد کرد. متن کامل سخنان او را میتوانید در زیر مشاهده نمایید: " همانگونه که من بر روی Resident Evil 7 کار میکردم، میخواستم که از آن به عنوان یک شاهکار مدرن در سبک ترس و بقا یاد شود. ما میخواستیم که این عنوان شروعی برای گونهای دیگر از بازیهای ترس و بقا باشد و همینطور شروعی بر یک سری جدید. ما از الان در حال تفکر در مورد برنامههایمان برای نسخهی بعدی هستیم اما همینطور میخواهیم ببینیم که چگونه میتوانیم سبک ترس و بقا را تکامل بدهیم. در سالهای آینده فناوری به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و چیزی که بازیکنان میخواهند نیز ممکن است تغییر کند اما ما همیشه میخواهیم تجربهای از ترس را خلق کنیم که شخصیت موردنظرمان به یک موقعیت دشوار غلبه کند. این چیزی است که من سبک ترس و بقا را با آن تعریف میکنم و نسخهی بعدی Resident Evil و نسخهی بعد از آن و همهی نسخههای آیندهی Resident Evil شامل این بحرانهایی خواهد بود که شخصیت ما سعی میکند از آنها نجات پیدا کند. بنابراین این شاهکارِ کنونی تازه شروعِ کار است و همان اساسِ سبک ترس و بقا یعنی غلبه به شرایط سخت را حفظ میکند. Resident Evil همیشه این ماهیت را حفظ خواهد کرد." منبع |
||
۲۷ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
واقعا ایین موقعیت نزدنهای سوارز که انگار بخشی از بازیش شده و بوده جای هیچ دفاعی نداره بار اولش هم نیست و این کارش واقعا برای من یکی دیگه غیر قابل تحمل شده امیدوارم همین تابستون کنار بازیکنهایی که میرن سوارز رو هم بفروشن هم به نفع باشگاه هست هم به نفع خودش |
||
۲۷ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
Uncharted 4 پرافتخارترین بازی سال 2016 شد هر ساله سایتها و مراجع مختلف در سراسر جهان اقدام به معرفی بهترین بازیهای سال میکنند، برخی از مراجع یک همایش خاص هستند نظیر Golden Joystick و The Game Awards و برخی دیگر جوایز ویژه سایتهای گیممحور میباشند. در این بین برخی از عناوین موفق شدهاند که بیش از سایرین عنوان "Game Of The Year" یا "بازی سال" را بدست آورند و در این صورت به آن بازی لقب "Best Winner" و بهترین و پرافتخارترین بازی سال 2016 اهدا میشود که حتی برخی سازندگان تعداد جوایز آن را در نسخهی خاصی از بازی درج میکنند. آپدیت نهایی: در طی این دو سه ماه منتظر ماندیم تا بقیهی وبسایتها و جشنوارهها (به خصوص مراسم BAFTA که دیشب برگزار شد) نیز جوایز خود را اعلام کنند تا بتوان نتیجهگیری جامعتری انجام داد. در ادامه میتوانید ردهبندی نهایی را مشاهده کنید... پرافتخارترین بازی با احتساب جوایز رسمی و هواداری - (در کنار نام بازی تعداد جوایز GOTY درج شده است) Uncharted 4: A Thief's End - 165 Overwatch -102 DOOM - 29 Battlefield 1 - 16 The Last Guardian - 15 INSIDE - 12 Dark Souls III - 12 Final Fantasy XV - 9 |
||
۲۰ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: مباحث عمومی بازیهای کامپیوتری | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول Lucho, The Great نوشته:بازيهاى اصلى من كه هميشه فيفا (٩٠ درصد) و PES (١٠ درصد) ن. در كنارشون بازيهاى فانتزى و استراتژيكم دارم كه گاه به گاه وقت كنم بازى مى كنم. فانتزی و استراتژیک مثل چی؟ |
||
۱۹ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: مباحث عمومی بازیهای کامپیوتری | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
گیمر های محترم(پی سی و کنسول) بفرمائین بگین هم اکنون مشغول چه بازی هستید؟ |
||
۱۸ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
چرا مایکروسافت به سمت ساخت اسکورپیو رفته است؟ "ما به یک سوپرکنسول با معماری PCمحور فکر کردیم، این دلیلی بود که ما به سمت ساخت PS4 Pro رفتیم تا با آن بتوانیم راههای بیشتری را برای بازی کردن جلوی گیمرها بگذاریم" این جمله را آقای مارک سرنی معمار ارشد PS4 در وصف علت ساخت نسخه Pro کنسول سونی بیان کرد. اکنون کمتر از یک سال از آن زمان گذشته و مایکروسافت هم یک کنسول جدید را قرار است روانه بازار کند. اما علت این کار از دید مایکروسافت چیست؟ آقای "مایک ایبارا" نایب رئیس بخش گیم شرکت مایکروسافت در مصاحبه با یورگیمر پاسخ این سوال را داده است. او در رابطه با علت ساخت اسکورپیو گفت: "ما به گذشته نگاه کردیم، در دوران Xbox 360 بدون شک ما بهترین پلتفرم را برای توسعهدهندگان و بازیسازان خلق کرده بودیم که براحتی میتوانستند با آن بازیهای خود را خلق کنند. اما در دو سال اخیر با Xbox One این برتری را از دست دادیم. ما میخواهیم بهترین بازیها روی کنسول ما بخوبی اجرا شوند. ما با ابزار و Dev Kitها و مواردی نظیر ان میخواهیم برتری و آزادی عمل را به بازیسازها بازگردانیم. این یک هدف و اولویت بزرگ برای ما بود و رویکرد اصلی ما در خلق اسکورپیو نیز دستیابی به چنین هدفی بوده است" در ادامه آقای ایبارا مثال جالبی زد: "برای مثال شما زمانی که به خرید یک موبایل جدید فکر میکنید، سایر مصرفکنندگان سریعتر از گذشته مشغول خرید گوشیهای موبایلی هستند که شما حتی آنها را ندیدهاید. مشتریان همیشه انتظار دارند که تکنولوژی آنها را منتظر نگذارد، آنها انتظار دارند وقتی میخواهند چیز جدیدی بخرند همیشه روبهروی آنها گزینههای مختلفی باشد و همچنین این انتظار را دارند که برنامهها و عناوین این محصولات به طور مشترک برای همه نسخهها در دسترس باشد. این سیاست را ما کاملا بین Xbox One و اسکورپیو برقرار کردهایم." آقای ایبارا سپس بحث را به سمت ضعفهای بازار کنسولی برد: "بنابراین وقتی شما میبینید مردم گوشیهای جدید را میخرند، پس از آن برنامههایی را دانلود میکنند که پیش از این نیز داشتند و به طور کلی برنامهها به شکل یکپارچه همواره در اختیار آنها است. این موضوع در مورد نمایشگرهای 4K نیز صادق است. تلوزیونهای 4K یکی از خواستنیترین محصولات مردم در تعطیلات زمستانی بود. مردم خیلی سریعتر از چیزی که من فکر میکردم نسبت به این تکنولوژی جدید علاقه نشان دادند. اما اوضاع بازار کنسولها کاملا متفاوت است و ما نوعی تضاد را در آنها میبینیم. به طوری که مردم پنج تا هفت سال صرفا روی یک جعبه بازی تمرکز میکنند و با تکنولوژی جلو نمیایند." ایشان در پایان بحث را اینطور تمام کرد: "زمانی که میبینید مشتریان از شما میخواهند که بهترینها را به آنها بدهید، زمانی که میبینید مشتریان بهترین تجربه و آخرین تکنولوژیها را میخواهند طبیعی است که شما ریسک کنید و به سمت خلق چیزی جدید بروید. در غیر این صورت با همان فرمولِ سنتی کنسولها واقعا نمیتوان با تکنولوژی جلو آمد و مشتریان را بخوبی راضی کرد" صحبتهای اقای ایبارا بسیار جالب و تا حد زیادی قانعکننده است. پس از سونی اکنون مایکروسافت نیز به سمت تغییر فرمول عرضه کنسولها رفته است و شاید واقعا زمان تغییر فرا رسیده باشد. دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ منبع |
||
۱۸ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
لحظاتی قبل Digital Foundry به طور رسمی تحلیل سختافزاری کنسول جدید مایکروسافت را منتشر شد. این مقاله تنها شامل رونمایی از قطعات کنسول است و نه نام کنسول و نه قیمت و نه ظاهر آن هنوز مشخص نشده است. در ادامه میتوانید مشخصات سختافزاری کنسول را در مقایسه با سایر پلتفرمها مشاهده نمایید: پردازنده: Scorpio: هشت هستهای، مدل ارتقایافته پردازنده Xbox One بر مبنا معماری X86 و فرکانس 2.5GHz Xbox One: هشت هستهای، بر مبنا معماری X86 و سرعت و فرکانس 1.75GHz PS4: هشت هستهای، بر مبنا معماری X86 و سرعت و فرکانس 1.6GHz PS4 Pro: هشت هستهای، بر مبنا معماری X86 و فرکانس 2.1GHz Nintendo Switch: پردازنده Tegra طراحی شده توسط شرکت انویدیا و فرکانس 1GHz واحد گرافیکی: Scorpio: دارای 40 واحد محاسباتی با فرکانس 1172MHz و قدرت پردازشی 6 ترافلاپ Xbox One: واحد گرافیکی طراحی شده توسط AMD با قدرت پردازشی 1.31 ترافلاپ و فرکانس 853MHz PS4: واحد گرافیکی طراحی شده توسط AMD با قدرت پردازشی 1.84 ترافلاپ و فرکانس 800MHz PS4 Pro: واحد گرافیکی طراحی شده توسط AMD با قدرت پردازشی 4.2 ترافلاپ و فرکانس 911MHz Nintendo Switch: واحد گرافیکی طراحی شده توسط انویدیا با فرکانس 768MHz حافظه: Scorpio: دوازده گیگابایت از نوع GDDR5 با پهنای باند 326GB Xbox One: هشت گیگابایت GDDR3 با پهنای باند 68GB PS4: هشت گیگابایت GDDR5 با پهنای باند 176GB PS4 Pro: هشت گیگابایت GDDR5 با پهنای باند 218GB Nintendo Switch: چهار گیگابایت با پهنای باند 68GB اجرای Forza MotorSport با کیفیت 4K و 60 فریم آن هم در حالی که تنها از 66% توان پردازنده استفاده شده است! منبع |
||
۱۷ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
هفته گذشته اسطوره فوتبال جهان آقای "دیهگو آرماندو مارادونا" اعلام کرد که در بازی PES 17 بدلیل استفاده از تصویر او بدون کسب اجازه حقوقی، از شرکت کونامی شکایت میکند. به گزارش پردیسگیم و به نقل از Gamingbolt، مارادونا هفته قبل با ارسال اطلاعیهای در صفحه رسمی فیسبوک خود گفت: "من دیروز شنیدم که شرکت ژاپنی کونامی از تصویر من برای بازی PES 2017 استفاده کرده است. متاسفانه باید اعلام کنم که وکیل من آقای "ماتیاس مورلا" اقدامات قانونی لازم برای این عمل را انجام میدهد. امیدوارم این یک کلاهبرداری دیگه نباشه ..." اکنون پس از یک هفته شرکت ژاپنی کونامی نسبت به این ادعا واکنش نشان داده است. به گفته کونامی، آنها به طور کامل و قانونی و بر طبق مفاد قراردادی که با وکیل آقای مارادونا بستهاند، از تصویر ستاره آرژانتینی استفاده کردهاند. در این اطلاعیه آمده است: "براساس اخباری که منتشر شده است، ما در بازی Winning Eleven 2017 که در جهان با نام PES 2017 شناخته میشود، از تصویر یک بازیکن بدون اجازه حقوقی استفاده کردهایم. با این حال باید اعلام کنیم که این ادعا حقیقت ندارد و ما کاملا بر طبق قراردادی مستند این کار را انجام دادهایم" احتمالا باید حق را به شرکت کونامی داد زیرا در سطح بازیهای تجاری بزرگ، بسیار بعید است که یک شرکت چنین اشتباهی را انجام دهد اما سوالی که پیش میآید این است که چطور آقای مارادونا از قرارداد بین او و کونامی خبر نداشته است؟ منبع |
||
۱۷ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: مباحث عمومی بازیهای کامپیوتری | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
چه شود |
||
۱۷ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول ای وای مادرم... نوشته:صحبت کردن از نبوغ برای کسی که فرق بین تاکتیک تیمی و تکنیک فردی رو نمی فهمه، چه کار بی حاصلیه. آقای S.PIQUE، این بار آخر بود که توهینت رو به مربی تیم تحمل کردم. بار بعدی بلاک میشی! چیزی که گفتم عین حقیقت بود تاکتیک های انریکه مضحکانه هست تاکتیکی ندیدیم که بخواهیم ازش صحبت کنیم.امیدوارم هر چه سریعتر از باشگاه بره. توهینی نبود جز حقیقت.توهین رو شما به اسطوره های تیم پپ گواردیولا می کنی و بعد از فلسفه هواداری صحبت می کنی..... |
||
۱۱ اسفند ۱۳۹۵
|