همه پیامها (G.Pique.)
|
پاسخ به: مباحث عمومی بازیهای کامپیوتری | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نسخه دوست داشتنی /h پیکه مایکل و تروار فقط |
||
۹ آذر ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
درخواست مردم از Disney برای لغو قرارداد با EA؛ لوکاسفیلم: بر کارهای EA نظارت میکنیم به نظر میرسد که واکنشهای منفی مردم نسبت به اقدامات سودجویانه EA پایانی ندارد. به گزارش پردیسگیم، به تازگی درخواست مردمی جدیدی در وبسایت Change.org شکل گرفته و بسیاری از گیمرها و طرفداران سری Star Wars آن را امضا کردهاند. در پی جنجالهای اخیر به وجود آمده پیرامون بازی Star Wars: Battlefront II، امضاکنندگان این درخواست خواهان فسخ قرارداد Disney با EA هستند. در این درخواست که تا زمان نوشتن این خبر 17500 امضا جمع کرده است عنوان شده که "EA به مشتریان خود ثابت کرده که اهمیت چندانی به گیمپلی نمیدهد و در بازیهای خود به دنبال این است که تا میتواند مشتریان خود را سرکیسه کند." در این درخواست به عناوین Star Wars که در سالهای اخیر زیر نظر EA بودهاند اشاره شده، از جمله اینکه Star Wars: Battlefront که در سال 2015 عرضه شد "یک تجربه گیمپلی بسیار بد" بود و "محتوای خوبی نیز نداشت". این درخواست اشارهای نیز به بسته شدن استودیو Visceral Games و کنسل شدن پروژه Star Wars آن کرده و عنوان کرده که برخلاف ادعای EA مبنی بر اینکه دلیل کنسل شدن این پروژه " عدم تمایل مردم به تجربه بازی تکنفره در دنیای Star Wars" بوده، هواداران برای داستان تکنفره Star Wars هیجان زیادی داشتند و دلیل اصلی EA برای لغو این پروژه عدم وجود درآمد کافی در یک بازی تکنفره بوده است. از طرفی، "داگلاس رایلی" مدیر برندهای Lucasfilm اخیرا در مصاحبهای با GamesBeat، درباره رابطه این کمپانی با EA و نظارت آنها بر پروسه ساخت بازیها توضیحاتی ارائه داده است: "در طول مدت ساخت بازی ما نظرات خود را با آنها در میان میگذاریم و آنها نیز از بازخوردهای ما استفاده میکنند. ما مدام با هم در ارتباط هستیم و نظارت میکنیم که آنها چگونه از برند ما استفاده میکنند و تجربهای که برای مشتری رقم میزنند چگونه است. من فکر میکنم چالشی که همه افراد حاضر در این صنعت با آن روبهرو هستند این است که سرویسهای لایو به پشتیبانی و اصلاح مداوم نیاز دارند، بعضی اوقات شما در مرحله اول اشتباهاتی میکنید و بازی را با همان اشتباهات در اختیار صدها، هزاران و میلیونها گیمر قرار میدهید. بعد از آن یاد میگیرید که چگونه باید اشتباهات خود را اصلاح کنید. این یک واقعیت ناخواسته در مورد بازیهایی است که دارای سرویس لایو هستند." رایلی در ادامه گفت که Lucasfilm با اعضای EA جلسات هفتگی برگزار میکند تا در خصوص همه جوانب بازی از جمله داستان آن با آنها گفتوگو کند: "ما از اعضای تیم داستاننویسی Lucasfilm کمک میگیریم تا داستانهایی را در بازی قرار دهیم که با دنیای Star Wars کاملا مطابقت دارند."منبع |
||
۶ آذر ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
واقعا باور نمیکنم بازی که باید میبردیم 2 امتیاز مفتی از دست دادیم !!! سوارز رو هر چه سریعتر باید بفروشیم.کاملا مشخصه پاش مصدومه.اون دلفئو هم امیدوارم دیگه چهرش رو نبینم در کل صحبتهای بقیه دوستان رو هم خوندم من هوادار والورده هستم دوست دارم احترامش حفظ بشه با وجود انتقادی که بهش دارین منم بازی زیبا رو به نتیجه گرفتن ترجیح میدم و با بخشی از صحبتهای اونایی که انتقاد دارن از والورده موافقم اگر نتیجه بگیریم و خوب بازی نکنیم که با سبک بارسا در تضاده، اگر زیبا بازی کنیم قطعا نتیجه هم به دنبالش میاد نقل قول jahan نوشته:اون موقعی که 90% امثال شما بچه بودین امثال ما داشتیم از بازی های بارسای اوایل 2000 لذت میبردیم ولی همزمان رنج میکشیدیم که چرا تیممون نتیجه نمیگیره با همین والنسیا سر سهمیه میجنگیدیم ، الان که تیم داره نتیجه میگیره و بهترین بازیکن این چند دهه داره تو تیمتون بازی میکنه صدای چسناله هاتون بلنده که ای وای چرا بازیای تیم ارضامون نمیکنه ؟ حتی صبر هم نمیکنین !! ما رو با تیم مزخرف خودمون تنها بزارین ، برین هوادار یه تیمی بشین که هر هفته از دیدن بازیاش لذت ببرید و بزارین ما زجر بکشیم ، والله که این زجر کشیدنه شیرین تر از هر چیزی (حداقل )برای منه... من به شما تیم سیتی و پاریس رو معرفی میکنم برای هواداری اتفاقا تیم اول مربیش کسیه که میتونید بعد هر بازی براش سینه چاک بدید و بگید احیا کننده ی توتال فوتبال و تیکی تاکا هوادار 10 درصدی-پا به سن گذاشته-درک فوتبال و هواداری به سن مربوط نیست ! با این استدلال شما هرکی سنش بیشتر بود درکش از فوتبال بیشتره.این چه حرفیه آخه : |
||
۶ آذر ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
آدم یک چیزای اینجا میخونه احساس میکنه دشمنان ابدی بارسا دارن نظر میدن بعد نوع هواداری بقیه هم نقد میکنن نمی خوام در مورد انریکه صحبت کنم ولی شما که پپ رو میبرید نقد میکند اینم بگید انریکه چه دست گلی به غیر از تحقیر بارسا جلوی یه تیم بی ریشه ،موافقت با تزریق یک مشت آشغال به تیم و کشتن استعدادهای مثل هالیلویچ و خیلی مسائل دیگه که حوصلش نیست، زده؟! هر جا به نفع خودتون باشید رای صادر میکنید؟این چه جور هوادری هست که هنوز به نیم فصل نرسیده میگد والورده بده؟ به قول داداشم حرف کرایف برای ما بارساییها مثل فانوس تو کویر میمونه کرایف در سال 2012 وقتی که والورده سرمربی والنسیا شد، در اظهارنظر گفته بود: والنسیا انتخاب خوبی کرد والورده در زمان بازیگریاش بسیار باهوش بود و همیشه نشان میداد که چقدر نسبت به فوتبال و یادگیری مشتاق است. او اکنون یکی از برجستهترین و متعهدترین مربیان اسپانیا است |
||
۵ آذر ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
سونی : تمرکز اصلی ما بر روی نوآوری و ارائه بهترینها به مردم است نه کسب درآمد اگر یکی از گیمرهای PlayStation باشید، حتما میدانید که Sony همیشه عناوین انحصاری متنوعی را برای مخاطبان خود ارائه میدهد. عناوینی از همه ژانرها و برای هر نوع سلیقهای. به گزارش پردیسگیم، آقای "مایکل دِنی" معاون ارشد استودیوهای جهانی سونی در مصاحبهای با سایت VG247 دلیل اصلی موفقیت سونی را توجه ویژه این شرکت به نوآوری و خلاقیت عنوان میکند. در ادامه بخشهایی از این مصاحبه را میخوانیم: خبرنگار: به نظر میرسد که سونی مانند کمپانیهای دیگر لوتباکسهای شانسی را به مخاطبان خود تحمیل نمیکند. آیا ممکن است روزی شما نیز به این روش روی بیاورید؟ اگر نه، دلیل آن چیست؟ مایکل دنی: من در سونی وظیفه دارم که تمرکز خود را بر روی ارائه نرمافزارهای نوآورانه و باکیفیت بگذارم و کمک کنم تا PlayStation بهترین وسیله برای بازی باشد. در راستای این هدف، استراتژی سونی تشویق و ترغیب تیمهای بزرگ و بااستعداد در اروپا و سراسر جهان برای ساخت بهترین بازیهاست، بدون اینکه خود را درگیر راههای کسب درآمد بکند. در نتیجه شما فقط بر روی نوآوری و خلاقیت تمرکز میکنید؟ خلاقیت اولین و مهمترین چیزی است که تمرکز خود را بر روی آن میگذاریم. اینکه بهترین بازیها را بسازیم و PlayStation را به یک وسیله عالی برای بازی کردن تبدیل کنیم. معیارهای سونی برای انتخاب بازیهایی که بر روی آنها سرمایهگذاری میکند چیست؟ ما همیشه میخواهیم بیشترین حق انتخاب و بیشترین تنوع ممکن را در اختیار کاربران PlayStation قرار دهیم و بازیهایی با ژانرهای مختلف بسازیم. در استودیوهای جهانی، ما واقعا به افرادی که با آنها کار میکنیم ایمان داریم و روی آنها حساب ویژهای باز میکنیم. ما دوست داریم که افرادی که در استودیوهای ما هستند ایدهها و تصمیمهای نوآورانه ارائه دهند و باور داریم که اگر این استودیوها برای ساخت بازیهای خود شور و اشتیاق داشته باشند بهترین بازیهای ممکن ساخته خواهد شد. پس تصمیم انتخاب پروژه با خود استودیوهاست و نه مقامات بالای سونی؟ دقیقا. استودیوهای جهانی سونی همیشه به همین شیوه عمل کرده است. ما استودیوها را تشویق میکنیم تا ایدههای عالی، هیجانانگیز، خلاقانه و باکیفیت ارائه دهند. یک نمونه خیلی خوب در این مورد استودیو Guerrilla Games است. بازی Killzone آنها یک بازی موفق در سبک شوتر بود. اما خود آنها تصمیم گرفتند که سبک جدیدی از بازی را امتحان کنند؛ یک بازی اکشن نقشآفرینی با ساختار جهان باز. و نتیجه آن فوقالعاده بود. Horizon Zero Dawn نمیتوانست بهتر از این باشد.منبع |
||
۵ آذر ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: مباحث عمومی بازیهای کامپیوتری | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول Lionel Me30 نوشته:به نظر من بازی ای که بازی نباشه اصلا بازی نیست |
||
۲۹ آبان ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
برنامههای Ubisoft برای پشتیبانی از Rainbow Six Siege در سال سوم مشخص شد: هشت شخصیت جدید، دو نقشه جدید و احتمالا یک بخش زامبی! شرکت Ubisoft با انتشار اطلاعیهای، به طور رسمی از محتوای سال سوم از عرضه Rainbow Six Siege پردهبرداری کرد. اینطور که از برنامههای Ubisoft میتوان برداشت کرد، در سال سوم از پشتیبانی بازی شاهد تغییرات فراوان و بخش جدیدی خواهیم بود. سال سوم با اپراتورهای Chimera آغاز میشود، این اپراتورها یک نقطه تمایز ویژه را با سایر اپراتورهای معرفی شده دارد؛ این تفاوت در ماهیت ضدبیولوژیکی آن است. به گفتهای شرکت Ubisoft این اپراتورها علاوه بر بخش مولتیپلیر، در یک بخش جدید و Co-op تحت عنوان Outbreak نیز کارایی خواهد داشت. پس از انتشار این بنر و البته ماهیت ضد جنگهای بیولوژیکی اپراتور Chimera، بسیاری این احتمال را دادهاند که شاید در بازی شاهد یک بخش جانبی زامبیمانند مشابه Call of Duty باشیم. البته یک تنها یک احتمال است، زیرا با شناختی که از سیاست طراحی Rainbow Six Siege داریم، کمی بعید به نظر میرسد که عناصر فانتزی را درون بازی بیاورد به همین دلیل گزینه منطقیتر، ایجاد بخشی است که در آن اپراتورهای ضدبیولوژیکی باید در مقابل تهدیدات ویروسی مقابله کنند. همچنین به نظر میرسد که این بخش به طور موقت و چهار هفتهای به بازی افزوده خواهد شد و پس از آن به پایان میرسد. از آنجایی که هیچ جزئیات و اطلاعاتی از بخش Outbreak نداریم، فعلا بهتر است که قضاوت نهایی در مورد ماهیت آن نداشته باشیم. همچنین در سال سوم، شما محتوای زیر را دریافت خواهید کرد: هشت شخصیت جدید طی سال 2018، هشت شخصیت به بازی افزوده میشود. یک شخصیت از کشورهای روسیه، فرانسه، امریکا و بریتانیا به بازی اضافه خواهد شد و در کنار آن از هر کدام از کشورهای مراکش و ایتالیا دو شخصیت به بازی ملحق میشود. دو نقشه جدید در ایتالیا و مراکش و بازسازی برخی از نقشههای قدیمی بازی براساس برنامههای Ubisoft، همزمان با عرضه اپراتورهای مربوط به دو کشور مراکش و ایتالیا، دو نقشه جدیدی نیز در دسترس قرار میگیرد. همچنین برخی از نقشههای قدیمی بازی نیز بازسازی خواهد شد و طی این بازسازی احتمالا شاهد تغییراتی فراوانی در طراحی آن هستیم. پس از این بازسازی، این نقشهها بار دیگر به بخش Ranked افزوده میشوند. (در حال حاضر برخی از نقشههای بازی دیگر در بخش Ranked قابل بازی نیستند) لازم بذکر است که فصل اول از تغییراتِ سالِ سوم بازی Rainbow Six Siege با اپراتور Chimera آغاز میشود و احتمالا در زمستان سال جاری شاهد عرضه آن خواهیم بود. منبع |
||
۲۹ آبان ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: مباحث عمومی بازیهای کامپیوتری | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول حرب لمن حاربکم نوشته:نقل قول S.PIQUE نوشته:بازی مورد علاقتون به غیر از بازی های ورزشی چی هست؟ دیدم اونطرف بحث میکنید خوشحال شدم من بازیای استراتژیک. ترجیحا مرتبط به داستانهایی که دوست دارم. تک و توک هم ماشین سواری. |
||
۱۸ آبان ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
سازنده Call Of Duty: WW2 ابتدا قصد ساخت Advanced Warfare 2 را داشت Call of Duty: WWII چند روزی که عرضه شده و در بخش تجاری راضی کننده عمل کرده و هم توانسته نظر مثبت بازیکنان را جلب کند اما همه اینها میتوانست به نحوی کاملا متفوات رقم بخورد. مدیر اجرایی شرکت Activision آقای اریک هیرشبرگ بهتازگی اعلام کرده است که سازندگان عنوان CoD: WWII در استودیو Sledgehammer در ابتدا بر سر ساخت دنباله Advanced Warfare به توافق رسیده بودند. به گزارش پردیسگیم و به نقل از GameSpot، هیرشبرگ در این رابطه به وبسایت Newsweek گفته است: "Sledgehammer قصد داشت Advanced Warfare 2 را بسازد." هنوز مشخص نیست که آیا Activision این توسعهدهنده را به طور کامل از ساخت دنباله Advanced Warfare منع کرده است یا خیر اما مدیر اجرایی این شرکت میگوید که همیشه اطمینان داشته که Sledgehammer میتواند یک عنوان فوقالعاده با محوریت جنگ جهانی دوم خلق کند: "میدانستیم که آنها میتوانند تاریخ نگاری کنند، و این را با واقعیات ترکیب کنند و همچنین این را نیز میدانستیم که آنها از پتانسیل بالای جنگ جهانی دوم باخبر هستند." هیرشبرگ در گذشته اعلام کرده بود که Call of Duty: WWII عنوان خوبی است که بعد از سه Call of Duty آیندهنگرانه، در زمانی مناسبی قرار است ارائه شود. وی Infinite Warfare، که آخرین عنوان از سگانه آیندهنگرانهای بود که با Advanced Warfare آغاز شد، را نیز عنوانی اشتباه که در زمانی اشتباه عرضه شد، خطاب قرار داده بود. اینطور به نظر میرسد که بازگشت به جنگ جهانی دوم بتواند انتظارات Activision از قسمت جدید سری شوتر نظامی Call of Duty را برآورد کند. فروش Call of Duty: WWII در زمان عرضه دوبرابر بیشتر از Infinite Warfare بوده و بازخوردها نسبت به این بازی جدید نیز تا اینجا راضیکنندهتر از نسخه سال گذشته بوده است. منبع |
||
۱۸ آبان ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: مباحث عمومی بازیهای کامپیوتری | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
بازی مورد علاقتون به غیر از بازی های ورزشی چی هست؟ دیدم اونطرف بحث میکنید خوشحال شدم |
||
۱۰ آبان ۱۳۹۶
|