همه پیامها (Blaugrana.Mary)
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: Blaugrana.Mary
پیام:
۸۵۹
عضویت از: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- مسی-رونالدینیو - یوهان کرویف - پرسپولیس "قدیم" - برزیل-آرژانتین-اسپانیا, همشون D: - علی کریمی - پپ گواردیولا - !Whoops گروه:
- کاربران عضو |
بازی سختیه باید بدون اشتباه بازی کنیم به امید یه برد دلچسسسسسسسسسب |
||
...Stop waiting | |||
۲۸ مهر ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: مشاعره سنتی | ||
نام کاربری: Blaugrana.Mary
پیام:
۸۵۹
عضویت از: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- مسی-رونالدینیو - یوهان کرویف - پرسپولیس "قدیم" - برزیل-آرژانتین-اسپانیا, همشون D: - علی کریمی - پپ گواردیولا - !Whoops گروه:
- کاربران عضو |
در خرقه توبه آمدم روزی چند چشمم به دهان واعظ و گوش به پند ناگاه بدیدم آن سهی سرو بلند وز یاد برفتم سخن دانشمند سعدی |
||
...Stop waiting | |||
۲۸ مهر ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: مشاعره سنتی | ||
نام کاربری: Blaugrana.Mary
پیام:
۸۵۹
عضویت از: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- مسی-رونالدینیو - یوهان کرویف - پرسپولیس "قدیم" - برزیل-آرژانتین-اسپانیا, همشون D: - علی کریمی - پپ گواردیولا - !Whoops گروه:
- کاربران عضو |
تا نقش خیال دوست با ماست دلا ما را همه عمر خود تماشاست دلا وانجا که مراد دل برآرید ای دل یک خار به از هزار خرماست دلا "مولانا" |
||
...Stop waiting | |||
۲۷ مهر ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: مشاعره سنتی | ||
نام کاربری: Blaugrana.Mary
پیام:
۸۵۹
عضویت از: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- مسی-رونالدینیو - یوهان کرویف - پرسپولیس "قدیم" - برزیل-آرژانتین-اسپانیا, همشون D: - علی کریمی - پپ گواردیولا - !Whoops گروه:
- کاربران عضو |
من محو خدایم و خدا آنِ منست هر سوش مجوئید که در جان منست سلطان منم و غلط نِمایم به شما گویم که کسی هست که سلطان منست "مولانا" |
||
...Stop waiting | |||
۲۶ مهر ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: Blaugrana.Mary
پیام:
۸۵۹
عضویت از: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- مسی-رونالدینیو - یوهان کرویف - پرسپولیس "قدیم" - برزیل-آرژانتین-اسپانیا, همشون D: - علی کریمی - پپ گواردیولا - !Whoops گروه:
- کاربران عضو |
مقایسه کوپههای 120 میلیونی: GT86 ، سراتو کوپه ، ولستردر چند سال گذشته که بازار ایران از کوپههای میلیاردی و چند صدمیلیونی پر شده است واقعاً جای خالی خودروهای اسپرتی که بتوان با بودجهای محدود و بدون نیاز به فروش داروندار زندگیتان آنها را بخرید و لذت سواریشان را بچشید احساس میشد. خوشبختانه به لطف ابتکار خودروسازهای کرهای و ژاپنی این حسرت چندان به دل ما نمانده است! 1. حریف اول: تویوتا GT86 خودروی GT86 خورویی در کلاس اسپرت است که با همکاری مشترک تویوتا و سوبارو وارد بازار شد. بگونهای که تویوتا طراحی استایل خارجی و فرآیند تولید را بر عهده داشته و سوبارو عهدهدار بخشهای موتور، گیربکس، ترمز و سیستمتعلیق بوده است. این کوپه محبوب تویوتا، خودرویی دیفرانسیل عقب است که همه کموکاستیهایش را بهعنوان یک رقیب قابلاحترام در بازار کوپههای ارزانقیمت با برتری خود از حیث کیفیت رانندگی و لذت سواری جبران کرده است. چراکه اساسا مبنای طراحی تویوتا GT86 تمرکز بر روی راننده و ارائه کیفیتهای یک خودروی اسپرت کلاسیک است. وقتیکه پس از سالها انتظار، تویوتا GT86 با مدل 2013 جایزه زیباترین خودرو اسپرتی سال را به نام خود تمام کرد، آنجا بود که پای تقابل زیبایی و سبک طراحی هیجانانگیز کوپههای میلیون دلاری به رده اتومبیلهای اسپرت با قیمت اقتصادی باز شد. چهره تهاجمی خودرو در نمای روبرو با کاپوت کشیده و چراغ جلوهایی که تا پیشانی خودرو تیز شدهاند اوج زیبایی را به نمایش گذاشته است. همچنین، جلوپنجره تحتانی با اندازهای بزرگتر از حد متعارف و همنشینی با مهشکنها و چراغهای اصلی به نماد عقرب در مدلهای تویوتا معروف شده است. 2. حریف دوم: کیا سراتو کوپه کیا مدل کوپه خود را که در برخی بازارها با Forte عرضه میشود، برای اولین بار در نمایشگاه نیویورک در سال 2008 به عنوان یک نسخه مفهومی رونمایی کرد. تولید این نسل تا سال 2013 ادامه داشت تا اینکه همزمان با تولید نسل سوم نسخه سدان سراتو در سال 2014 ، نسل جدید کوپه سراتو، یعنی همین نسلی که قصد داریم به بررسی آن بپردازیم، به بازار آمد. همچون کوپه Forte، کوپه سراتو نیز بر پلتفرم سدانهای سگمنت C کیا طراحیشده است و با پلتفرم هیوندای الانترا مشترک است. با وجود اینکه نسخه کوپه سراتو از لحاظ عرض بدنه و حتی فاصله محوری با مدل سدان مطابقت میلیمتری دارد، با این حال ارتفاع کوپه سراتو 25 سانتیمتر نسبت به مدل سدان کمتر است و خط سقف آن برای نمایش هیبت اسپرت خودرو کوتاهتر شده است. 3. حریف سوم: هیوندای ولوستر در بازار هزار رنگ خودرو، از وارداتیهای خوشرنگ و لعاب و باکیفیت گرفته تا وطنیهای سوگلی و نازپرورده و البته مدلهای ظاهرفریب چینی باز هم قیافه خودروهای منحصربهفردی همچون هیوندای ولستر خودنمایی میکند. ولستر به لطف طراحی نوآورانه خود در همه جهات بدنه حرفهایی برای گفتن دارد. در سال 2011 هیوندای به دنبال خلأ ناشی از خروج مدل کوپه، ولستر را معرفی کرد که مستقیماً قشر جوان و از طرفی کوپههای اسپرت میانقیمت را نشانه رفته بود. چشمگیرترین ویژگی ولوستر، وجود دو درب در سمت راست و یک درب بزرگتر برای راننده در سمت چپ خودرو است حال آنکه دستگیره درب عقب سمت راست با زیرکی در منتهی علیه بالا جاسازی شده است تا دورنمایی از کوپههای دو در به ولستر ببخشد. از منظر دیگر باوجود یک درب کوچک در قسمت عقب بدنه قابلیتهای کاربردی یک هاچبک را با این کوپه خوشنقش همراه کرده است. |
||
...Stop waiting | |||
۲۶ مهر ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: مشاعره سنتی | ||
نام کاربری: Blaugrana.Mary
پیام:
۸۵۹
عضویت از: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- مسی-رونالدینیو - یوهان کرویف - پرسپولیس "قدیم" - برزیل-آرژانتین-اسپانیا, همشون D: - علی کریمی - پپ گواردیولا - !Whoops گروه:
- کاربران عضو |
مرنجان دلم را که این مرغ وحشی ز بامی که برخاست، مشکل نشیند |
||
...Stop waiting | |||
۲۶ مهر ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: علمی/تلفن هوشمند/تبلت/فناوری | ||
نام کاربری: Blaugrana.Mary
پیام:
۸۵۹
عضویت از: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- مسی-رونالدینیو - یوهان کرویف - پرسپولیس "قدیم" - برزیل-آرژانتین-اسپانیا, همشون D: - علی کریمی - پپ گواردیولا - !Whoops گروه:
- کاربران عضو |
نقد و بررسی هارد دیسک های ADATA ایدیتا به تازگی هارد اکسترنال جدیدی را با مدلهای مختلف وارد بازار کرده است. این نوع هارد اکسترنال در سری هاردهای اکسترنال مقاوم ایدیتا قرار میگیرد و یکی از ویژگیهای اصلی آنها مقاومت فوقالعاده در برابر ضربه و نفوذ آب است. مقاومتی که این هاردهای ضد آب و ضد ضربه را یک سروگردن بالاتر از همهی رقیبانش قرار میدهد. از سوی دیگر مجهز بودن این هاردها به درگاه USB 3.0 و کارایی بسیار خوب آن به گواهی بنچمارکها، آنها را را به یکی از بهترین انتخابهای ممکن برای بسیاری از کاربران حافظههای جانبی با ظرفیت بالا تبدیل کرده است. ایدیتا در طراحی بدنهی این هاردها از پوشش محافظ دولایه استفاده کرده است که لایهی بیرونی لایهای نرم و سیلیکونی است و هارد شما را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت میکند. این لایه همچنین حالت ارتجاعی دارد و به عنوان ضربهگیر، بخشی از اثر ضربههای شدید را خنثی میکند. لایهی محافظتی دوم از جنس پلاستیک سخت است که محتویات هارد را در برابر ضربههای شدید محافظت میکند و به این ترتیب به قدرت و استحکام این هاردها در برابر ضربههای شدید میافزاید. هارد دیسکهای ایدیتا از سری هاردهای با قابلیت جابجایی بیشتر، سرعت بالاتر و دسترسی مطمئنتر به اطلاعات با طراحی ظاهری اسپورت و سخت خود به بازار آمد. پوشش خارجی این دیسک سخت تشکیل شده از نوعی سیلیکون مرغوب میباشد و دارای ساختار ضد آب و مقاوم در برابر ضربه در سطح نظامی (IPX7) به همراه یک رابط USB3.0 پرسرعت نیز میباشند. مقاوت این هارد دیسکها و طراحی جذاب در انواع رنگی مناسب سلیقهی علاقهمندان به ورزش و افرادی است که حرکت و سفر جزئی از فعالیتهایشان میباشد. هارد دیسکهای ایدیتا سختگیرانهترین تستهای IEC 529 IPX7 را گذراندهاند که در آنها اثبات شد که برخی از این هارد دیسکها میتوانند تا 30 دقیقه بدون هیچ نفوذ آبی تا عمق یک متری زیر آب بمانند. این هاردها همچنین توانستهاند از تست نظامی سقوط MIL-STD-810G 516 نیز موفقیتآمیز عبور کنند. این هاردها توان تحمل سختترین شرایط را در حین ارائهی سرعت انتقال USB3.0 دارند. طراحی و ساخت فوق العاده بدنه هاردهای ایدیتا از مواد سیلیکونی خاصی ساخته شده است که سطحی سخت ولی با بافت صاف را به شما ارائه میدهد. این نوع مواد سیلیکونی خاص به ندرت در هارد درایوهای اکسترنال دیده میشوند. مسلماً شما دوست ندارید در هنگام جابجا کردن هارد درایو خود، نگران از دست دادن اطلاعات درون آن بر اثر افتادنهای ناگهانی یا ضربهخوردنهای اتفاقی که میتوانند باعث آسیبهای جبرانناپذیری در دستگاههای ذخیرهسازی شوند، باشید. هارد درایوهای ایدیتا هاردهایی مطمئن و امن هستند و نگرانی از دست دادن اطلاعات با ارزش را در اثر افتادن و یا ضربهخوردن به این هاردها، در شما از بین میبرد. مشخصاتی (ترفندستان) چون مقاومبودن در برابر آب و ضربه به همراه پوشش سیلیکونی، برای متعادل کردن نوسانات و ضربهها، روشی مناسب برای محافظت از اطلاعات شما است. فرقی ندارد که شما کاربری فعال با فعالیت و جابجاییهای زیاد یا کاربری مدپسند و پیشرو با مد روز و یا کاربری با هر دوی این سلایق و ویژگیها باشید، ساختار منحنیشکل این درایو ها که نشانگر ظرافت و تکنولوژی مدرن آن است، نظر شما را به خود جلب کرده و برای شما مناسب میباشد. توانایی هوشمند برای افزایش امنیت هارد ایدیتا هارد دیسکهای قابل حمل ایدیتا یک نرمافزار باارزش را به همراه دارند. این نرمافزار ابزار قدرتمندی است که شما را برای هماهنگ کردن و یکسانسازی اطلاعات، ایمیلها و لینکهای مورد علاقه کمک نموده و به شما این امکان را میدهد که اطلاعات خود را همیشه به همراه داشته باشید. تعمیر و ریکاوری بیشتر مشکلات این نوع هاردها ناشی از ضربه خوردن و یا شوک الکترونیکی میباشد و دلیلش هم آن است که افراد فکر میکنند این نوع هارد ضد ضربه میباشد و دقت لازم را در نگهداری از هارد خود صرف نمیکنند. یکی دیگر از مشکلات این نوع هارد، جدا کردن هارد از سیستم بدون جداسازی امن میباشد که باعث ایجاد شوک الکتریکی در دستگاه میشود. بهتر است دقت لازم را در نگهداری هارد خود داشته باشید و در صورت بروز هرگونه مشکل برای هاردتان از هرگونه دستکاری آن بپرهیزید و فوراً به یکی از مراکز معتبر تعمیر و ریکاوری هارد مراجعه کنید. گارانتی اگر به هارد شما صدمه وارد شود، گارانتی یک هارد جدید به شما تحویل میدهد ولی گارانتی هیچ مسئولیتی در مقابل اطلاعات شما ندارد و هیچ مسئولیتی در این باره بر عهده نمیگیرد و ممکن نیست که هاردتان را برای شما ریکاوری کند. در نتیجه بهتر است شما ابتدا اطلاعاتتان را توسط یک مرکز معتبر ریکاوری کنید و سپس به تعویض هارد خود اقدام نمایید. جمعبندی کلی از هاردهای ایدیتا این نوع برند، برند ساخت هارد نمیباشد بلکه تنها برند ساخت باکس هارد محسوب میشود و در باکس هاردهای خود از انواع هاردهای اینترنال دیگر شرکتها استفاده می کند و غالباً نیز از هاردهای توشیبا در این نوع باکس هاردها استفاده میشود. هاردهای ایدیتا دارای سرعت بسیار مناسب میباشند و در انواع حافظههای بالا و در هر طرح و رنگ دلخواهی وجود دارند و گزینهی مناسبی برای کاربران میباشند. اما توجه داشته باشید که باکس هارد هر چقدر که قوی و محکم باشد نمیتواند از هارد درون باکس در مقابل ضربه و آسیبدیدن جلوگیری کند و ممکن است بر اثر ضربه، هارد اکسترنالتان دچار مشکل شود و اطلاعاتتان از بین برود و حتی هاردتان نیز دیگر قابل استفاده نباشد. سری جدید این نوع هاردها به دلیل سرعت بیشتری که دارند بیشتر مورد پسند قرار گرفتهاند. یکی دیگر از ویژگیهای مهم و بارز این نوع هارد حمل و نقل راحت آن می باشد که این ویژگی، بسیار موثر و چشمگیر بوده است. به طور کلی هاردهای ایدیتا، هاردهای قابل اتکایی هستند در صورتی که از آنها به خوبی مراقبت شود در مدت طولانی میتوانند حافظ اطلاعات شما باشد. |
||
...Stop waiting | |||
۲۵ مهر ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: Blaugrana.Mary
پیام:
۸۵۹
عضویت از: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- مسی-رونالدینیو - یوهان کرویف - پرسپولیس "قدیم" - برزیل-آرژانتین-اسپانیا, همشون D: - علی کریمی - پپ گواردیولا - !Whoops گروه:
- کاربران عضو |
جانشین احتمالی پراید را ببینید: رنو کوئید تولید ارزانترین محصول رنو در ایران قطعی است. هم ایرانخودرو و هم سایپا درصدد جلب نظر فرانسویها برای گرفتن خط تولید Renault Kwid هستند. زمانی کارلوس گوسن، ریاست گروه رنو نیسان، گفته بود خودرویی میسازد که برای رنو در بازار هندوستان تغییردهنده بازی باشد؛ این خودرو چیزی نبود جز کوئید. فرانسویها با همان الگویی که قبلا برای ساندرو و ساندرو استپ وی امتحان کرده بودند، کوئید را ساختند ولی اینبار مسئله فرق میکرد. رنو فقط بدنبال یک هاچبک قدبلند نبود، بلکه محصولی میخواست که بینهایت ارزان باشد! به همین دلیل به سراغ بازار هندوستان رفت که هم ساخت ارزان داشته باشد و هم مشتری زیاد، و نهایتا در 2015 خط تولید کوئید را به راه انداخت. کوئید ابتدا برای هند (و چند بازار آسیایی دیگر) ساخته شد ولی حالا زمزمههای جهانیشدن آن شنیده میشود. کوئید اگر راهی بازار جهانی شود، یک پله پائینتر از رنو ساندرو استپ وی خواهد ایستاد. کوئید؛ داستر کوچولو! با آمدن رنو کوئید، همه فهمیدند که یک محصول بسیار ارزان الزاما نباید بسیار زشت باشد! حتی در بازاری مثل بازار هند، که فاکتور زیبایی اهمیت چندانی ندارد، رنو بازهم ریسک نکرد و محصولی با ظاهری معقول و عامهپسند ساخت. کوئید در چراغها و جلوپنجره شبیه داستر است و هرچند قسمت عقبش به کپچر شباهت دارد، به او لقب Baby Duster دادهاند. کابین کوئید ساده و خلوت است. قسمت بالایی داشبورد آن را هم با الهام از کپچر ساختهاند و هم با تقلید از ساندروی نسل دوم. صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی کوئید واقعا شبیه صفحه کیلومترهای موتورسیکلتهاست. بالای داشبورد، مانیتور لمسی وجود دارد، یک مرحله پائینتر از آن نیز دکمههای تهویه است و نهایتا در پایینترین قسمت، بالابر شیشهها و دکمههای قفل مرکزی و فلاشر به چشم میخورد. کوئید ایران، کوئید برزیلی است نه هندی! موسسه Global Ncap یک موسسه معتبر و مستقل جهانی است که به بررسی سطح کیفیت و ایمنی خودروها پرداخته و بسته به چگونگی ایمنی خودروها در تست تصادف، صفر تا پنج ستاره کیفی به آن میدهد. در این زمینه در تست خودروی کوئید که چندی پیش از سوی این موسسه صورت گرفته، این خودرو حتی موفق به کسب یک ستاره از پنج ستاره ایمنی نیز نشده است. موضوع ناامنی کوئید کاملا صحت دارد، ولی نه برای ما! مسئله اینجاست که کوئید بازار ایران همان کوئیدی نیست که این موسسه تست کرده است. آقای پیمان کارگر، مدیرعامل رنو پارس و مدیرعامل رنو خاورمیانه، در اواخر بهار 95 و مدتها قبل از مطرحشدن مسائل ایمنی کوئید به اقتصادنیوز گفته بود: محصولی که ما در ایران عرضه خواهیم کرد با کوئید هندوستان متفاوت خواهد بود. ما در حال توسعه نسل جدید کوئید برای برزیل هستیم. این خودرو قطعا سه ستاره ایمنی خواهد داشت؛ خودرو تولیدشده در ایران هم مشابه کوئید برزیل خواهد بود و سه ستاره خواهد داشت. رنو کوئید تولیدی در ایران با تندر90 از نظر ایمنی وضعیت یکسانی دارند. در مورد سطح امکانات کوئید نیز هنوز زود است که قضاوت کنیم، به خصوص آنکه نسخه جدید کوئید در نیمه اول 2017 راهی بازار برزیل میشود. اما اگر از انتظارکشیدن بدتان میآید بهتر است نیمنگاهی به کوئید هندی بیندازیم. مهمترین تجهیزات استاندارد این خودرو در نسخه فولآپشن آن عبارتند از: - سپرهای همرنگ بدنه، رینگ 13 اینچی نقرهای رنگ - سانروف، مهشکن جلو، خروجی برق 12 ولت - تریم دو رنگ داشبورد، روکش چرمی فرمان - فرمان برقی، بالابرهای برقی جلو، تهویه دستی - نشانگر تعویض دنده، مانیتور 7 اینچی لمسی، سیستم صوتی با 2 اسپیکر با پورت USB و AUX - ورود بدون کلید، قفل مرکزی، ایموبیلایزر، ایربگ راننده - ترمز دیسکی جلو، ترمز کاسهای عقب چه قیمتی دارد؟ و حالا به اصل مطلب میرسیم! در بازار هندوستان (دهلی) ارزانترین نسخه کوئید (انجین 0.8 لیتری) حدود 265 هزار روپیه یا معادل 12.5 میلیون تومان و گرانترین نسخهاش (با انجین 1.0 لیتری) نیز حدود 395 هزار روپیه یا معادل 19 میلیون تومان است. البته فراموش نکنیم که یکی از دلایل قیمت پائین کوئید این است که بیش از 98% فرایند تولید آن در خود هندوستان بومیسازی شده. اما همان طور که اشاره شد، کوئیدی که در ایران تولید میشود نسخه متفاوتی از کوئید هندوستان و درواقع مشابه کوئیدی است که به زودی وارد بازار برزیل میشود. در برزیل قیمت پایهای کوئید حدود 6200 یورو اعلام شده است که معادل تقریبی 24 میلیون تومان میشود. بنابه گفتههای آقای کارگر، رنو در تلاش است تا کوئید را با قیمتی در حدود 30 میلیون تومان به دست مشتری ایرانی برساند. هنوز طرف ایرانی رنو برای تولید کوئید مشخص نیست، ولی از آنجایی که از یک طرف کوئید 30 میلیونی میتواند قاتل پراید و تیبا باشد و از طرف دیگر هم ساندرو استپ وی در پارس خودرو تولید میشود، پس بنابراین شانس ایران خودروییها برای گرفتن کوئید بیشتر از سایپاییهاست. همچنین آقای کارگر در مورد تولید کوئید به دنیای اقتصاد گفته بود: رنو نمیخواهد کوئید را به شرکتی بدهد که محصول رقیبش در آنجا تولید میشود. هرطور که این جمله را تفسیر کنیم، بازهم به ایران خودرو میرسیم! به هرحال هنوز تولیدکننده ایرانی کوئید مشخص نیست. کوئید به احتمال زیاد از سال 97 در ایران تولید میشود؛ یعنی همان زمانی که نسل جدید داستر و نسل جدید رنو سیمبل در سایت بنرو ساوه تولید میشوند. |
||
...Stop waiting | |||
۲۵ مهر ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: علمی/تلفن هوشمند/تبلت/فناوری | ||
نام کاربری: Blaugrana.Mary
پیام:
۸۵۹
عضویت از: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- مسی-رونالدینیو - یوهان کرویف - پرسپولیس "قدیم" - برزیل-آرژانتین-اسپانیا, همشون D: - علی کریمی - پپ گواردیولا - !Whoops گروه:
- کاربران عضو |
با از کار افتادن دکمه خانه آیفون 7 چه پیش میآید؟ دکمه خانه آیفون یکی از پراستفادهترین قطعات این گوشی است که کاربران در طول روز از آن استفاده میکنند. اگر میخواهید بدانید در صورت خراب شدن این دکمه چه راه حلی پیش روی شما قرار خواهد گرفت ادامه مطلب را مشاهده کنید. یکی از تغییراتی که اپل در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ایجاد کرد حذف قابلیت فشاری دکمه Home آنها و تبدیل کردنشان به دکمهای لمسی بود. این دکمه یکی از اصلیترین قطعات آیفون است که کاربران در طول روز به دفعات آن را لمس میکنند به همین خاطر امکان خراب شدنش زیاد است. اپل ترتیبی اتخاذ کرده است که اگر دکمه خانه آیفون 7 از کار بیفتد باز هم کاربران قادر باشند از گوشی خود استفاده کنند. در چنین شرایطی پیغام The Home Button May Need Service روی صفحه نقش خواهد بست و به شما هشدار داده میشود که گوشی نیاز به تعمیر دارد. در همین حال یک دایره سفید رنگ تو پر را در پایین صفحه مشاهده میکنید که نقش دکمه Home را ایفا میکند و تا درست شدن دکمه خانه میتوانید از آن به عنوان جایگزین استفاده کنید. منبع |
||
...Stop waiting | |||
۲۵ مهر ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: مشاعره سنتی | ||
نام کاربری: Blaugrana.Mary
پیام:
۸۵۹
عضویت از: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- مسی-رونالدینیو - یوهان کرویف - پرسپولیس "قدیم" - برزیل-آرژانتین-اسپانیا, همشون D: - علی کریمی - پپ گواردیولا - !Whoops گروه:
- کاربران عضو |
یک چند به تقلید گزیدم خود را نادیده همی نام شنیدم خود را در خود بودم زان نسزیدم خود را از خود چو برون شدم بدیدم خود را مولانا نقل قول السلام علی الشیب الخضیب نوشته:می دونم اینجا جای اسپم پراکنی نیست ولی تشکر ویژه از Mary و لبیک یا حسین که سنگر رو خالی نکردن و در این رکود شرکت کننده ما رو با اشعارشون خوشحال و شادمان کردن و صحنه رو با شعرهاشون منور کردن اجرتون با شعرا خواهش میشه |
||
...Stop waiting | |||
۲۵ مهر ۱۳۹۵
|