همه پیامها (G.Pique.)
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
تاریخ عرضه عنوان Prey در تریلر گیم پلی جدید اعلام شد قبل کمپانی Bethesda اعلام کرد که عنوان Prey در تاریخ پنجم مِی (جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) بر روی پلتفرم های PlayStation 4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار خواهند گرفت. علاوه بر این تریلر جدیدی نیز به انتشار در آمده که به داستان این اکشن علمی تخیلی و هجوم موجودات بیگانه به مرکز تحقیقاتی Talos I اشاره دارد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، ویدیو توسط قهرمان داستان، "مورگان یو" (Morgan Yu)، که در انجام آزمایشات بر روی بیگانگان نقش داشته، روایت میشود. به نظر میرسد این موجودات توانایی تغییر شکل را داشته باشند و آزمایش بر روی آنها باعث ایجاد تغییراتی در مورگان شده و او نیز تواناییهای بیگانگان را بدست آورده است. پس از یک طغیان، مورگان موظف میشود تا قبل از آنکه خطر موجودات ناشناخته بتواند به زمین سرایت کند، شرایط را کنترل کرده و آنها را ریشه کن کند. Bethesda همچنین امروز از پک ویژه پیش خرید بازی به نام Cosmonaut Shotgun نیز رونمایی کرد. این پک شامل یک شاتگان خاص و ابزار ویژهای برای مبارزه با تحدیدهای Talos I میشود. این ابزار شامل سه Neuromod هستند که بازیکنان میتواند از آنها برای به دست آوردن دو قابلیت جدید، دو آیتم سلامتی و نقشهای برای ساخت اسلحه شاتگان و محمات استفاده نماید. دیگر آیتم ویژه یک کیت ابتدایی برای ساخت ابزار و سلاح و یک ارتقا منحصر به فرد است که به بازیکنان اجازه میدهد منابع محدود خود را حفظ نمایند. Prey در شعبه Austin استدیوهای Arkane مراحل توسعه را طی میکند. این شعبه جدا از تیمی است که Dishonored و Dishonored 2 را ساختهاند. کارگردان ارشد بازی آقای "رافائل کولانتونیو" (Raphael Colantonio) اخیرا گفته بود که Prey "عنوانی ترکیبی است که در آن روایت با اکشن و کمی هم لایههای نقش آفرینی ترکیب شده است." اولین Prey که در سال 2006 بر روی PC و Xbox 360 انتشار یافت توسط استدیو Human Head ساخته شده بود. Prey 2 نیز اخیرا در همین استدیو در حال ساخت بود اما در سال 2014 به طور کامل کنسل شد. Prey استدیو Arkane یک بازافرینی کامل خواهد بود. منبع |
||
۷ بهمن ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
تاریخ انتشار Tekken 7 اعلام شد امروز Bandai Namco تاریخ انتشار جدیدترین نسخهی عنوان محبوب خود در سبک Fighting یعنی Tekken 7 را برای کنسولها و PC اعلام کرد. عنوان Tekken 7 در تاریخ 2 ژوئن (مصادف با 12 خرداد 1396) برای PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود که بازی در "اوایل 2017" عرضه خواهد شد و با انتشار آن در ماه ژوئن میتوان گفت بازی کمی تأخیر خورده است، اما طبق گفتهی تهیهکنندهی بازی آقای "کاتسوهیرو هارادا"(Katsuhiro Harada) این تاخیر لازم و ضروری بود. به گزارش پردیسگیم و به نقل از Gamingbolt، "هارادا" گفت:"ما تمام تلاشممان را میکردیم تا بتوانیم بازی را در اوایل 2017 منتشر کنیم، تا در زودترین زمان ممکن بازی را بدست کاربران برسانیم، اما برخی عناوین شرکت خودمان و برخی عناوین دیگر شرکتها را دیدیم که به دلیل کمبود محتوا - یا هر چیز دیگری - توسط بازیکنان پس زده شدند و لانچ خوبی نداشتند". واضح است که "هارادا" به Street Fighter V اشاره میکند که در سال پیش انتشار یافت و مکانیزمهایش تحسین شدند، اما به دلیل کمبود محتوا - که تاکنون نیز کاملا برطرف نشده است - شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت. به نظر میرسد که "هارادا" قصد ندارد اشتباه Capcom با Street Fighter V را تکرار کند. باید امیدوار باشیم که تاخیر Tekken 7 موثر بوده و بازی از مشکلات Street Fighter V رنج نبرد. منبع |
||
۴ بهمن ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
طراح استودیو Respawn: کنسول Nintendo Switch توانایی اجرای Titanfall 2 را ندارد بعد از اینکه استودیو Gearbox Software اعلام کرد عنوان Borderlands 3 به دلیل اجبار و محدودیتهای حجمی برروی Switch عرضه نخواهد شد، هماکنون طراح ارشد عنوان Titanfall 2 یعنی "محمد علوی" (Mohammad Alavi) نیز امکان پورت و عرضه این بازی برروی Nintendo Switch را رد کرد. به گزارش پردیسگیم و به نقل از GamingBolt "محمد علوی" در مصاحبهای در YouTube با Drunk Tech Review اشاره کرد علیرغم اینکه وی شخصا به Switch علاقهمند بوده، ولی این کنسول Titanfall 2 را دریافت نخوهد کرد چرا که فاقد قدرت لازم است. زمانی که از"محمد علوی" پرسیده شد آیا Titanfall برروی Switch عرضه خواهد شد یا نه وی پاسخ داد: "مسلما نه!! آماده و اجرایی کردن Titanfall 2 برروی Switch کاری نشدنی است. " براساس گفتههای وی این داستان همیشگی سختافزار Nintendo بوده چرا که آنها میخواهند بیشتر از همه نیازهای کاربران و کودکان را تامین کنند. "علوی" چندان هم بیراه نمیگوید. حتی نسخه بعدی بازی FIFA شرکت Electronic Arts که برروی Switch عرضه میشود به نوعی یک نسخه سفارشی از بازی حساب میشود. به این دلیل که این کنسول نمیتواند همان نسخهای که برروی کنسولهای PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه میشود را اجرا کند. نظر شما درباره قدرت Switch چیست؟ آیا این کنسول را خریداری خواهید کرد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید. منبع |
||
۳ بهمن ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
سونی استدیوی Guerrilla Cambridge را تعطیل میکند استدیوی Guerrilla Cambridge که شعبهای از استدیوی Guerrilla Games محسوب میشود و جدیدا عنوان RIGS: Mechanized Combat League را توسعه داده است، در حال تعطیل شدن است و همهی کارکنان آن به زودی شغل خود را از دست خواهند داد. به گزارش پردیسگیم و به نقل از DualShockers، این خبر از طریق سایت Games Industry منتشر شده است. شرکت Sony اعلام کرده است که تصمیمِ خاتمه دادن به کار این استدیو، نتیجهی بررسی و بازبینی پروژههای مختلف و منابع در دسترس این شرکت بوده است و سونی نتیجه گرفته است که برای رسیدن به اهداف استراتژیک خود، نیاز به تغییراتی در ساختار استدیوهای اروپاییِ Sony وجود دارد. Sony همینطور اعلام کرده است که تعطیل کردن این استدیوی 19 ساله قابلتاسف است. این استدیو که قبلا با نام SCEE Cambridge Studio شناخته میشد، علاوه بر عنوان RIGS، توسعهی عناوین شناخته شدهای از جمله سری MediEvil، عناوین Killzone Mercenary، Primal، Ghosthunter و ... را بر عهده داشته است. شرکت Sony متعهد شده است، تا جایی که ممکن است، توسعهدهندگان این استدیوی را در توسعهی پروژههای دیگر به خدمت گیرد و به آنها برای یافتن شغلی جدید کمک کند. Sony در ادامه اضافه کرده است:"در حالی که پذیرفتن این تصمیم، ریسک از دست دادن افراد با استعدادی را برای ما دارد اما ما با تمرکز بر روی استدیوهای دیگر و پروژههای هیجانانگیزشان (که شامل Playstation VR نیز میشود)، در موقعیتی قویتر قرار خواهیم گرفت و با حرکت در این مسیر قادر خواهیم بود که بهترین محتوای ممکن با بالاترین کیفیت را در اختیار بازیکنان قرار دهیم." Sony تایید کرده است که این تصمیم بر روی هیچ استدیوی دیگری از جمله Guerrilla Games Amsterdam (توسعهدهندگان عنوان Horizon: Zero Dawn) تاثیری نخواهد داشت. منبع |
||
۲۴ دی ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول Strong forever نوشته:خوردیم به سوسیداد رئالم به سلتا اینبار دیگه باید ببرن |
||
۲۴ دی ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول Barca future نوشته:این تیم امسال به هیچی نمیرسه!! مشکل یکی دوتا نیست!! دفاع راستمون لنگ میزنه و تو کل 90 دقیقه 2 تا سانتر یا پاس درست حسابی تو حمله نمیده که بوی موقعیت گل بده(مقایسه کنید با زمان دنی آلوز که هر بازی چندتا موقعیت گل با پاس یا نفوذای این درست میشد/ یا حتی کارواخال الان رئال) البته مشکل از روبرتو نیست بلکه مشکل از مدیریت و کادر فنیه که دفاع راست نمیگیرن یا اینو بازی میدن!! هافبک دفاعی که کلا تعطیلیم!! سالهای قبل نقطه ضعفای بوسکتس تو نقطه قوت بالهای کناریش که تو اوج بودن(ژاوی و اینیستا) معلوم نبود..ولی الان وقتی هافبکامون اون قدرت قبل رو ندارن ضعف و سوتیتی اینم به چشم میاد که بلای جان شده!! هافبک بازیساز که قربونش برم در حسرتشیم!! اینیستا مثل سابق نیست و طبیعیه..گومز افتضاح به تمام معنایی هست..راکیتیچم امسال بدتر از سالهای قبلش که تو بارسا متوسط بوده ، شده..دنیسم کارداره و بعیده بشه یه ستاره که شبیه ژاوی یا اینیستا بشه! نمیدونم چه اصراریه که گومز باید هافبک روبه جلو و بازیساز بازی کنه؟!! قبول کنیم تو این خرید شکست خوردیم! مثل متیو..مثل فرمائلن..مثل آلکاسر..مثل آردا..مثل ویدال..مثل ... ! دلیل بر این نیست چون قیمتش بالا بوده باید بازی کنه و تیم تاوان پس بده!!! نیمارم که فقط اسمش تو زمینه!! هرچی دریبل و پاسش هست همه غلط و نمیگیره!! چه اصراریه فیکس باشه وقتی آماده نیست!! آردا هرچند اونم بدرد نخوره ولی هروقت فیکس بوده خوب بوده..یه بارم نیمار بذار رو نیمکت و آردا فیکس کن!! کل تیم فقط با خلاقیت مسی میخواد موقعیت سازی کنه که این نشد بازی تیمی!! جالبه 2 بازی اخیرم با همون 2 ضربه آزاد مسی که یه هنر انفرادیه گل زدیم و اونجوری موقعیت سازی تیمی نداشتیم! کل تیم اون جلو 2تا سرزن درست حسابی نداریم که سانتر میشه یکی اون جلو گل بزنه! سرزنی و گلزنی با سر هم هنر و تاکتیکیه که تعطیلیم تو اونم..در حالیکه خیلیا با این شیوه همش گل میزنن و با این روش 3 امتیاز 3 امتیاز جمع میکنن! در واقع این تیم فقط یه تعصب پیکه توش هست و یه خلاقیت و تکنیک مسی..پس نباید انتظار داشت نتیجه گرفت! به امید فردایی بهتر برای بارسای دوست داشتنی مون! چقدر خوب بود این.بدون هیچ تعصب خاصی نکات مثبت و منفی رو نوشتید ولی مساوی دیشب که مساوی بود با باخت تیم به خاطر تاکتیک به شدت ضعیف انریکه و نداشتن پلن فرعی و اون نکته ای که دوستمون 9VECTOR9 در مورد پرس گفت بود واقعا عملکرد انریکه نا امید کننده ست.اصلا دوست ندارم بارسا رو اینطوری ببینم |
||
۲۰ دی ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
عنوان Resident Evil 7 دارای جنبههای آشنای بسیاری خواهد بود همان طور که میدانید عنوان Resident Evil 7 نسبت به بازیهای پیشین این سری حرکت و تفاوتی عظیم و تاحدی مهیج دارد، به صورتی که همانند یک IP کاملا جدید به نظر میرسد. یک بازی اولشخص ترسناک که به نظر میرسد به جای سیر اکشن و ترسناک بیشتر برروی ترس روانی و ماورایی تمرکز کرده و همراه با شخصیت اصلی بدونچهره خود، به روند آرام پیشبرد بازی تاکید دارد. خب چرا اصلا نام چنین عنوانی Resident Evil است؟ به گزارش پردیسگیم و به نقل از GamingBolt، تهیهکننده بازی آقای "ماساچیکا کاواتا" (Masachika Kawata) تضمین کرده که بازی دارای المانهایی کاملا آشنا برای طرفداران سری Resident Evil خواهد بود. در مصاحبهای با GameInformer وی گفت: "در نگاه اول، شاید چنین به نظر نرسد ولی این عنوان دارای چندین جنبه آشنا از سری Resident Evil است؛ از مبارزه با مخلوقات عجیب و خشن گرفته تا اکتشاف در محیط و حلکردن معماهای مختلف. همان طور که پیش از این نیز اشاره شده بود، چندین گره و اشاره کوچک و ریز در بازی وجود دارد که امیدوارم طرفداران از کشف آنها در حین بازی لذت ببرند. " "ما تلاش بسیاری کردهایم تا از هسته و پایه سبک ترسوبقا بیشترین استفاده را ببریم؛ پس زمانی که به تجربه بازی بپردازید متوجه خواهید شد که کاملا با یک بازی Resident Evil مواجه هستید. همچنین این نسخه شامل یکی از اصلیترین تمهای Resident Evil یعنی تعادل بحران و فشار ناشی از موقعیتهای ترسناک همراه با آسایش ناشی از توانایی غلبه بر آنها است. " به نظرم فرمت و الگوی قدیمی و اکشن Resident Evil تازگی و طراوت خود را از دست داده بود پس برای دمیدن روحی تازه در این سری پیادهسازی چنین تغییراتی لازم بوده است. فقط امیدواریم که آنها در هنگام توسعه بازی ریشههایی که سبب شده این سری به این جایگاه رسیده باشد را فراموش نکرده باشند. عنوان Resident Evil 7 در تاریخ 23 ژانویه (4 بهمن) برروی کنسولهای Xbox One و PS4 و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. |
||
۱۳ دی ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
کارگردان داستانی Witcher 3: یک طرح داستانی مستحکم بسیار مهمتر از مبارزه با هیولاها است استودیو لهستانی CD Projekt RED با عنوان The Witcher 3: Wild Hunt بشدت بدلیل توانایی داستانسرایی و جهانسازی که دارد مورد تحسین قرار گرفت. بتازگی کارگردان بخش داستان این بازی یعنی آقای "مارسین بلاچا" (Marcin Blacha) افکار خود در رابطه با طراحی یک داستان قوی و اهمیت آن در کلیت بازی را به اشتراک گذاشته است. ایشان در این رابطه گفت: "در تمامی بازیهای شاخص لهستانی، از جمله This War of Mine ما شاهد ترکیب عالی یک "تولید حرفهای" در کنار "تخیل و تصویرسازی فوقالعاده" هستیم. مثلا در مورد This War of Mine این اصلا آسان نیست که شما اثری خلق کنید که در آن به مرور شرایط غیرنظامیان در جنگ بپردازید و رفتارهای شخصیتها نیز به طور کامل شبیهسازی شود. برای ما در CD Projekt بسیار مهم است که یک جهان قابلباور و عمیق را خلق کنیم، جهانی که در آن هر شخصیت دارای یک عمق روانی است و از لحاظ شخصیتی براساس ارائهای که دارند شخصیتهایی چند بعدی محسوب میشوند. برای رسیدن به این هدف یک طرح داستانی (پلات) مستحکم بسیار بیشتر از مبارزه با هیولاها اهمیت دارد. The Witcher 3 احتمالا نقطه اوج این تفکر محسوب میشود" استودیو لهستانی CD Projekt در پروژه آینده خود از فضای فانتزی و کلاسیک The Witcher فاصله گرفته و به سراغ یک اثر علمی تخیلی و سایبرپانک تحت عنوان Cyberpunk 2077 رفته است، پروژهای که احتمالا یکی از بهترین بازیهای نقشآفرینی دنیای بازی لقب خواهد گرفت. در نهایت دیدگاه شما در مورد صحبتهای کارگردان داستانی The Witcher 3: Wild Hunt چیست؟ منبع |
||
۹ دی ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول لعن الله قاتلیک یا فاطمه نوشته:نقل قول S.PIQUE نوشته:مسخره و هوادار غیر واقعی اون کسیه که به فکر اینده بارسای بزرگ نباشه حرفتون رو میزنید عذرخواهی هم می کنید؟ خوبید؟ هوادار وظیفه ش حمایته! شما تو تصمیم گیری مگه سهیمید که از الان به فکر باشید؟! درسته وظیفش حمایته یک سوال شما مگه استاندارد طرفداری رو تعیین می کنید؟ که برچسب غیر بارسایی بودن می زنید و هوادار واقعی و غیر واقعی رو مشخص میکنید؟ |
||
۹ دی ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: مباحث عمومی بازیهای کامپیوتری | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول Alfredo نوشته:من ویچر یک و سه رو بازی کردم ویچر سه واقعا سخته اگه انتخاب اشتباه بکنی نمی تونی بعضی کارا بکنی همیشه طرف الف ها و کوتوله ها باش. طرف انسانا نباش یادت باشه خودت انتخاب می کنی چکار کنی یا طرف دوست بشی یا بکشیش و اینجور کارا اینقدر کار جانبی داره که نگو تازه باید نقشه زره ها رو جمع کنی از این ور اون ور بدی به آهنگر بسازه تازه آهنگری که مهارتشو داشته باشه تو کل بازی فقط دو تا آهنگر هست که اونم اگه یه کاراییی نکنی آزاد نمیشن انواع موجودات داریم باید بدونی نقطه ضعفشون چیه باید بدونی چه طلسمی بسازی و بخوری خیلی سخته تازه یه بازی کارتی هم هست که داخل بازیه باید یاد بگیری چون بعضی قسمتا با اینه باید با هر کی که متونه بازی کنی تا کارتاشونو ببری از مغازه ها هر چی کارت دارن بخری بعضی قسمتا تحقیقات مکنی و از این و اون پرس و جو مکنی تا یه چیزی رو بفهمی یه چیزی هم بگم تو بازی به یه زن وفادار باش با چند تا زن نباش خخخخ خیلی خوب بود |
||
۸ دی ۱۳۹۵
|