به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه بیصبرانه در انتظار فرا رسیدن ال کلاسیکومصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۴۶) (۵۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


پیکه مدافع بارسلونا معتقد است که پیروزی بارسلونا در ال کلاسیکوی پیش رو می‌تواند تا حد زیادی شانس تیمش برای فتح لالیگا را افزایش دهد.

درست چند روز قبل از برگزاری الکلاسیکو، جرارد پیکه مدافع بارسلونا طی مصاحبه‌ای با شبکه تلوزیونی و سایت رسمی بارسا عنوان کرد: «این یکی از ویژه‌ترین بازیهای سال است، به این دلیل که رقابت فشرده‌ای بین ما وجود دارد و ما همواره برای کسب عناوین قهرمانی با آنها رقابت می‌کنیم. آنها تیمی بزرگ با بازیکنان بسیار خوب هستند که همین موضوع باعث ویژه‌تر شدن این بازی می‌شود. باید از چند روز قبلتر برای این مسابقه آماده شوی، اما این بازی همان بازی است که همواره بیصبرانه در انتظار آغاز آن هستیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مدافع بارسلونا بر این باور است که بارسلونا می‌تواند در این بازی به برتری دست پیدا کند. او در این باره گفت: «ما در فرم بسیار خوبی به سر می‌بریم و بازیهای زیادی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم». پیکه اضافه کرد: «مهمتر از این، سه بازیکن بسیار فوق‌العاده در پیشانی خط حمله خود داریم و خود ما نیز در خط دفاعی برای هر توپ می‌جنگیم. ما مشتاقانه در انتظار آغاز ال کلاسیکو هستیم و دوست داریم تا در این بازی به پیروزی برسیم. شما پس از کسب چند پیروزی پیاپی، همواره احساس قدرت و اعتماد به نفس بیشتری می‌کنید، درست همان شرایطی که ما اکنون در آن حضور داریم».

شانس برابر برای پیروزی

پیکه در ادامه ضمن احترام به رقیب، تاکید کرد: «آنها در بهترین فرم فصل خود قرار ندارند، اما ال کلاسیکو به هیچ وجه به فرم فعلی دو تیم بستگی ندارد و یک بازی کاملاً خاص است که شانس هر دو تیم برای پیروزی در آن 50-50 است. آنها بیل و رونالدو را در اختیار دارند که بسیار قدرتمند، سریع و خطرناک در موقعیت‌های تک به تک هستند و می‌توانند گلهای زیادی به ثمر برسانند. بنزما نیز به این دو تعادل را اضافه می‌کند. او همواره در انتظار به دست آوردن توپ است و سپس در انتظار می‌نشیند تا هم‌تیمیانش در محوطه جریمه به او اضافه شوند. مهار او برای ما بسیار حیاتی خواهد بود».

بارسا در حال حاضر با یک امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در صدر جدول لایگا قرار دارد و پیکه در اینباره عنوان کرد: «پیروزی در ال کلاسیکو یک گام رو به جلو بزرگ محسوب می‌شود. 10 بازی تا پایان فصل باقی مانده و رقابت ما بسیار فشرده است. اگر ما سه امتیاز را کسب کنیم بدین معانست که آنها سه امتیاز از دست داده‌اند و این اختلافی ایجاد می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به قهرمانی ما شود. اما در حال حاضر ما تنها بر روی این بازی و پیروزی در آن تمرکز می‌کنیم و نباید درباره بازیهای باقی مانده فصل فکر کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: پیکه بیصبرانه در انتظار فرا رسیدن ال کلاسیکو
بله


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۰۸)
 
سوداگر
پاسخ به: پیکه بیصبرانه در انتظار فرا رسیدن ال کلاسیکو
منم منتظرم....ولی حسابی باید مراقب دایوینگهای اون شیرجه رومعروف باشید وتوی پیکارهای هوایی هم هوشیارباشید وباپرس شدید جلوی ضدحملات روبگیرید


جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۵۵)
 
پارسا-10
پاسخ به: پیکه بیصبرانه در انتظار فرا رسیدن ال کلاسیکو
باید حسابی مواظب غش و ضعف پنالدو تو محوطه جریمه باشن،امیدوارم دفاع بدون اشتباه عمل کنه ،به خصوص رو توپهای هوایی و ضد حمله ها باید نهایت دقت را داشته باشن،به هیچ وجه نباید فرصت فاصله4امتیازی شدن با ریال را تو این مقطع حساس فصل از دست بدیم.




جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۰:۳۹)
 
messi-.10
پاسخ به: پیکه بیصبرانه در انتظار فرا رسیدن ال کلاسیکو
فقط دیگه پنالتی نده


پنج‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۹ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!