به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آمار و ارقامی از دیدار مقابل منچستر سیتیلیگ قهرمانان
فرستنده علی صبوری در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۰) (۸۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


بارسلونا در دیدار مقابل منچستر سیتی مجموعاً 23 شوت را روانه دروازه حریف کرد که از این تعداد، 10 شوت آن توسط هارت مهار شده و 2 بار تیرک دروازه به لرزه درآمد.

بازی بین دو تیم بارسلونا و منچستر سیتی در چهارچوب دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، حاوی چند نکته جالب بود که در ذیل مشاهده می‌کنید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

- پیروزی مقابل سیتی در ورزشگاه نیوکمپ بدین معناست که بارسلونا در این فصل تاکنون در تمامی بازیهای خانگی خود مقابل حریفان به پیروزی دست یافته است. این تیم تا قبل از این موفق شده بود تیمهای آپوئل (1-0)، آژاکس (3-1) و پی اس جی (3-1) را شکست دهد.

- بارسلونا از فصل 2008/09 تاکنون 8 بار در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یک تیم انگلیسی قرار گرفته که از این تعداد در 7 بازی به پیروزی رسیده و یک بار نیز با پذیرش شکست از گردونه رقابتها حذف شده است.

- بارسلونا با پیروزی در دیدار چهارشنبه شب، موفق شد برای هشتمین فصل پیاپی به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. آنها آخرین بار در فصل 2006/07 موفق به انجام چنین کاری نشدند؛ جایی که با توجه به قانون گل زده در خانه حریف و با نتیجه 2-2 مقابل لیورپول از گردونه رقابتها کنار رفتند.

- ترشتگن در جریان این مسابقه اولین مهار پنالتی خود برای بارسلونا را انجام داد و به اولین دروازه بانی تبدیل شد که پس از ویکتور والدس موفق شده است یک ضربه پنالتی در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا را مهار کند. والدس آخرین بار در سپتامبر 2013 و در جریان پیروزی 4-0 بارسلونا مقابل آژاکس یک ضربه پنالتی را برای بارسا مهار کرده بود.

- ایوان راکیتیچ اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا و سومین گل خود تا به اینجای فصل را به ثمر رساند. وی تا قبل از این در جریان پیروزیهای 6-0 مقابل گرانادا و 5-1 مقابل سویا گلزنی کرده بود.

- سمت چپ خط دفاعی بارسلونا در این بازی بیشترین توپ ربایی را داشته و متئو و آلبا در مجموع موفق شدند 11 بار مالکیت توپ را از بازیکنان سیتی باز پس بگیرند.

- آندرس اینیستا 535 مین بازی خود با پیراهن بارسلونا را انجام داده و اکنون مشترکاً با ویکتور والدس در رتبه چهارم لیست بیشترین بازی برای بارسلونا حضور دارند.

- بارسلونا در این بازی مجموعاً 23 شوت را روانه دروازه منچستر سیتی کرد که از این تعداد 1 بار موفق به گلزنی شد، 10 تای آنها توسط هارت مهار شد، 2 ضربه به تیرک دروازه برخورد کرد، 7 ضربه خارج از چهارچوب داشته و 3 شوت آنها نیز بلوکه شد. تصویر زیر ضربات بارسا در این بازی را نشان داده و در آن ضربات در چهارچوب با رنگ سبز و خارج از چهارچوب با رنگ قرمز نمایش داده شده‌اند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: آمار و ارقامی از دیدار مقابل منچستر سیتی
خوب بود


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۰۹)
 
سوداگر
پاسخ به: آمار و ارقامی از دیدار مقابل منچستر سیتی
همینی که بردیم وخودمون روزیادخسته نکردیم خودش خوبه


جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۵۶)
 
VS1370
پاسخ به: آمار و ارقامی از دیدار مقابل منچستر سیتی
رونالدو یادت باشه مسی سرورته : 77:


جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۷:۵۷)
 
پارسا-10
پاسخ به: آمار و ارقامی از دیدار مقابل منچستر سیتی
بازی زیبایی بود ولی خیلی حیف شد که گلهای بیشتری نزدیم، به خصوص حالا که مسی یک گل از پنالدو عقب افتاده .


جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۰:۳۱)
 
saeed2014
پاسخ به: آمار و ارقامی از دیدار مقابل منچستر سیتی
اقا اجازه نفس كشيدن به رئال بديم بردن.حالا ببينيد كي گفتم.نبايد روحيه بگيرن


پنج‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!