به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

امیدواری اینیستا به تکرار عملکرد مقابل من سیتیمصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ چهارشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۰۰) (۶۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


هافبک تیم فوتبال بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سیتی گفت: «آنها بازیکنانی دارند که بتوانند بازی را برگردانند».

آندرس اینیستا می‌داند که تیم باید کاملا بر روی بازی چهارشنبه تمرکز کند و پس از اتمام بازی با قهرمان لیگ جزیره، فرصت کافی برای فکر کردن به ال کلاسیکو وجود دارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او بعد از آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی گفت: «ما برای این دو بازی از اعتماد به نفس بالایی برخورداریم و در عین حال می‌دانیم که در مقابل دو رقیب بسیار سخت بازی خواهیم کرد. شاید بازی فردا مهم‌تر باشد و چه راهی جهت آماده‌سازی برای بازی یکشنبه بهتر از پیروزی مقابل منچسترسیتی وجود دارد؟ ما از پنجشنبه شروع به آماده‌سازی برای دیدار یکشنبه خواهیم کرد».

وی افزود: «سیتی بازیکنانی دارد که می‌توانند گره این بازی را باز کنند. ما باید با همان قصد و نیت بازی رفت وارد میدان شویم و نشان می‌دهیم ما تیمی هستیم که قصد راهیابی به دور بعد را دارد».

چگونگی شکست منچسترسیتی

«آنها خصوصا در خط حمله بازیکنانی دارند که می‌تواند هر لحظه بازی را تغییر دهند. نباید فکر کنیم که پیروزی 2 بر 1 در دور رفت کافی است. ما نیاز داریم که بازی را کنترل کنیم، توپ را در اختیار بگیریم و با به گردش در آوردن آن، آنها را وادار به دویدن کنیم. تمامی جزئیات کوچک در لیگ قهرمانان اهمیت می‌یابند و تنها چیزی که ما نگرانش هستیم، شکست سیتی است. سیتی با وجود یحیی توره خطرناک‌تر است. قدرت بدنی او یک خصوصیت بسیار مهم محسوب می‌شود که آنها را قدرتمندتر می‌کند. امیدواریم بتوانیم کارایی او را به حداقل برسانیم».

روحیه خوب تیم

«تیم مدتی است که در فرم خوبی قرار دارد اما ما در سخت‌ترین قسمت فصل هستیم و به هوش و عقلمان بیش از هر زمانی نیاز داریم. ما می‌دانیم که تیم و هر بازیکن چگونه بازی می‌کند و ما چه شانسی خواهیم داشت. می‌دانیم اگر آنچه را که باید انجام بدهیم، به انجام برسانیم آنگاه شانس زیادی برای بردن عناوین مختلف خواهیم داشت».


نیمار

«او بازیکن بسیار مهمی است نه فقط به خاطر گل‌ها و پاس گل‌هایش. من این حرکات را عدم احترام تفسیر نمی‌کنم. هر شخصی در مسیر خاص خود قرارداد و چهارچوب‌های خاصی دارد. مهم‌ترین مسئله درباره این تیم احترام متقابلی است که ما برای یکدیگر قائل هستیم».

سرخیو بوسکتس

«او مدتی است به خاطر همکاری با تیم به مهره‌ای کلیدی تبدیل شده است. جای تاسف دارد که او به بازی نمی‌رسد اما بازیکنان دیگری داریم که قابلیت جایگزینی او در این پست را دارند، همانطور که در بازیهای دیگر این را نشان داده‌اند.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: امیدواری اینیستا به تکرار عملکرد مقابل من سیتی
انشالله


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۱۴)
 
Masoudinho
پاسخ به: امیدواری اینیستا به تکرار عملکرد مقابل من سیتی
پیش به سوی نابودی سیتی....


چهارشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۲۷)
 
messi-.10
پاسخ به: امیدواری اینیستا به تکرار عملکرد مقابل من سیتی
نیمار هم دیگه شورشو در آورده تا تعویض میشه حاشیه درست میکنه کاش یکبار انریکه مسی و نیمار رو همزمان تعویض کنه تو یک بازی آسون تا همه بفهمن انریکه رئیس هست


چهارشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!