به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «نتیجه دیدار رفت، تضمینی برای صعود ما محسوب نمی‌شود»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ سه‌شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ (۲۳:۵۴) (۶۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


علی رغم پیروزی بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی، سرمربی این تیم به خوبی می‌داند که چهارشنبه شب کار سختی را در مقابل این حریف انگلیسی در پیش خواهد داشت.

لوییس انریکه در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل منچستر سیتی عنوان کرد که به بازیکنانش اعتماد کامل دارد، اما به خوبی می‌داند که کار سختی را برای غلبه بر رقیب انگلیسی پیش رو خواهند داشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

وی تاکید کرد: «پیروزی 2 بر 1 در اتحاد ممکن است یک نتیجه مطلوب محسوب شود، اما نمی‌تواند تضمین کننده صعود ما به مرحله بعد باشد. ما به این بازی مانند دیدار رفت نگاه کرده و از ابتدا برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. بسیار خطرناک است که با هدف تساوی کردن بازی را آغاز کنیم». انریکه همچنین عنوان کرد که بوسکتس در بازی فردا شب غائب خواهد بود.

در ادامه گزیده‌ای از صحبتهای انریکه در نشست مطبوعاتی روز سه شنبه را مشاهده می‌کنید.

پیروزی در بازی

«در اختیار داشتن مالکیت توپ یکی از اهداف اصلی ما در هر بازی است. این موضوع به ما اجازه می‌دهد تا شرایط بازی را بهتر کنترل کنیم».

«من انتظار دیداری مشابه دیدار رفت را دارم. سال گذشته نیز آنها پس از شکست در دیدار رفت به نیوکمپ آمدند و مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کردند».


حریفی با کیفیت

«ما در مقابل یکی از مدعیان عنوان قهرمانی رقابتها قرار می‌گیریم. تنها 50 درصد راه را طی کرده‌ایم و شما با نگاه کردن به لیست بازیکنان آنها می‌توانید به کیفیت بالای تیمشان پی ببرید».

«از نظر من سیتی تیم خسته‌ای نیست. آنها شانس جبران نتیجه دیدار رفت را دارند و اطمینان دارم که برای این کار تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند».

«آنها کلیشی را در اختیار ندارند، اما توره بازیکن کلیدی ترکیب آنها در زمین حضور خواهد داشت. سیتی با دو مهاجم بازی خواهد کرد و ما با توجه به سیستم آنها تصمیم می‌گیریم که چگونه می‌توانیم به آنها ضربه بزنیم».


عدم صحبت درباره الکلاسیکو

«در حال حاضر تنها یک بازی برای ما اهمیت دارد و آن هم فرداشب برگزار می‌شود. در حال حاضر، مسائل دیگر برای من اهمیت ندارد».

«بازی چهارشنبه شب برای من به اندازه کافی شیرین و جذاب است. در حال حاضر این تنها چیزی است که به آن نیاز دارم».


شبی جادویی

«احساس می‌کنم که ما برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی تلاش می‌کنیم و این موضوع بسیار خوب است. در خانه بازی می‌کنیم، از حمایت طرفدارانمان برخورداریم، در فرم خوبی به سر می‌بریم و امیدواریم که نتیجه خوبی کسب کنیم».

«ما به هوادارانمان نیاز داریم تا در لحظات حساس به ما کمک کنند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: انریکه: «نتیجه دیدار رفت، تضمینی برای صعود ما محسوب نمی شود»
100 در 100


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۱۵)
 
پارسا-10
پاسخ به: انریکه: «نتیجه دیدار رفت، تضمینی برای صعود ما محسوب نمی شود»
برای هر مربی یک حسن بزرگه که بتونه انگیزه ی بازیکناش برای هر بازی حفظ کنه و نزاره مغرور بشن و انریکه این کار خیلی خوب بلده.
به امید یک بازی زیبا و پرگل از بارسا




چهارشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۲۲)
 
R.MESSI
پاسخ به: انریکه: «نتیجه دیدار رفت، تضمینی برای صعود ما محسوب نمی شود»
نقل قول
عدم صحبت درباره الکلاسیکو
«در حال حاضر تنها یک بازی برای ما اهمیت دارد و آن هم فرداشب برگزار می شود. در حال حاضر، مسائل دیگر برای من اهمیت ندارد».


این خیلی خوبه که انریکه فقط به بازی پیش رو نگاه میکنه و میدونه باید از یه مانع عبور کنه تا به بازی بعدی فکر کنه. قبل از بازی با ایبار هم گفته بود که در حال حاضر تنها یک بازی برای من اهمیت داره و اونم بازی با ایباره. خبرنگارا تلاش میکنن از زیر زبونش حرف بکشن ولی نمیتونن!


چهارشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۰۳)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: انریکه: «نتیجه دیدار رفت، تضمینی برای صعود ما محسوب نمی شود»
یکی از اولین دفعه هایی بود که دیدم انریکه خیلی خوب تو مصاحبه مطبوعاتی جواب خبرنگارارو داده ... آفرین ! داره پیشرفت میکنه !


چهارشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۲:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۰ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!