به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی بازی رقیبان: تلاش منچسترسیتی برای بقا در لیگ قهرمانانلیگ قهرمانان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۳۵) (۷۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


رئال مادرید با شکست لوانته، فاصله خود را با بارسلونا حفظ کرد؛ اتلتیکو مادرید با تساوی مقابل اسپانیول، به والنسیا فرصت ورود به کورس قهرمانی داد. حریف چهارشنبه بارسا در لیگ قهرمانان نیز با یک شکست، به روند نا امید کننده خود در لیگ جزیره ادامه داد.

در حالی که بارسا بازی خارج از خانه خود مقابل ایبار را با پیروزی پشت سر گذاشت، نزدیک‌ترین رقیب آن‌ها در لیگ، و منچستر سیتی، حریف آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا، نتایج مختلفی در لیگ داخلی کسب کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

رئال مادرید فاصله را حفظ کرد

رئال مادرید که با لغزش هفته گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس جدید، به بارسا فرصت صدر نشینی داده بود، با پیروزی خانگی مقابل لوانته، فاصله خود را با صدرنشین حفظ کرد. رئال در حالی بازی را آغاز کرده بود که با توجه به پیروزی بارسا مقابل ایبار، 4 امتیاز با صدر فاصله داشت، اما با پیروزی در این بازی خانگی، به فاصله یک امتیازی بارسا در صدر رسید.

اگرچه رئال موفق به حفظ فاصله با بارسا شد، اما بهترین گلزن آن‌ها، کریستیانو رونالدو موفق نشد مقابل لوانته گلزنی کند و همین امر سبب شد که از لئو مسی در صدر جدول گلزنان لیگا، عقب بماند. رونالدو تقریبا در تمام طول فصل، صدرنشین جدول گلزنان لیگ بود و حتی تا اواسط ژانویه 10 گل از مسی پیش بود. اما مهاجم آرژانتینی با یک بازگشت طوفانی، هفته گذشته و در جریان هت-تریکش مقابل رایو وایکانو به رونالدو رسید و با دبل ابتدای هفته‌اش مقابل ایبار، حالا با دو گل بیشتر از رونالدو (32-30) صدرنشین جدول گلزنان لیگ است.

تساوی اتلتیکو

پیش از بازی آبی اناری‌ها مقابل ایبار، مدافع عنوان قهرمانی لیگ، اتلتیکو با یک تساوی بدون گل مقابل تیم دوم ایالت کاتالان، اسپانیول متوقف شد تا جایگاه سوم را نیز از دست بدهد. آن‌ها بازی را در حالی آغاز کردند که والنسیا با پیروزی 2 بر 0 مقابل دپورتیوو در مستایا موقتا به رده سوم صعود کرده بود؛ اما شاگردان سیمونه موفق به جبران نشدند و به رتبه چهارم سقوط کردند.

اتلتیکو می‌توانست با یک پیروزی در جمع سه تیم بالای جدول باقی بماند، اما امیدهای آن‌ها با کارت قرمز مستقیمی که مدافع وسط آن‌ها، میراندا دریافت کرد، کمرنگ‌تر شد. با وجود یک بازیکن کمتر در تمام طول نیمه دوم، اتلتیکو اجازه گلزنی به اسپانیول نداد تا با یک تساوی، جمع امتیاز آن‌ها به 56 رسیده و با یک امتیاز کمتر از والنسیا، به رده چهارم سقوط کنند.

شکست سیتیزن‌ها

در لیگ جزیره، منچستر سیتی بازی خارج از خانه خود مقابل برنلی را با شکست 1 بر 0 پشت سر گذاشت. باخت نا امید کننده سیتی باعث شد اختلاف آن‌ها با چلسی صدر نشین به 6 امتیاز برسد. چلسی نیز عصر یکشنبه با تساوی 1 بر 1 در استمفوردبریج مقابل ساوتهمتون متوقف شد. شاگردان خوزه مورینیو هفته گذشته نیز با تساوی 2 بر 2 در خانه مقابل PSG با توجه به قانون گل زده در خانه حریف، از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.

منچستر سیتی تلاش خواهد کرد تا چنین سرنوشتی مقابل بارسا برای آن‌ها رقم نخورد. آن‌ها در حالی از ساعت 23:15 (به وقت ایران) چهارشنبه در نوکمپ به مصاف بارسا خواهند رفت، که بازی رفت را در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2 بر 1 به شاگردان انریکه واگذار کرده‌اند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بررسي بازي رقيبان: تلاش منچسترسیتی برای بقا در لیگ قهرمانان
هیچی نیست


سه‌شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۳۰)
 
***messi***
پاسخ به: بررسي بازي رقيبان: تلاش منچسترسیتی برای بقا در لیگ قهرمانان
آخه من سیتی هم شد تیم ناموسا؟!


دوشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۲۳)
 
messi-.10
پاسخ به: بررسي بازي رقيبان: تلاش منچسترسیتی برای بقا در لیگ قهرمانان
امیدوارم دور بعد با پورتو یا موناکو اگه اومد بالا رو به رو بشیم تا به تیم زیاد فشار نیاد


دوشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۲ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!