به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آمار مثبتاخبار بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۶ (۲:۴۲) (۱,۰۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


آمار تایید می‌کند که بارسا، فصل را با فرم خوبی شروع کرده است، با یک خط حمله بسیار گلزن و خط دفاعی مستحکم. اعداد و ارقام بیان گر متضمن این مطلب است که تیم ریکارد دارد به خوبی کار می‌کند.

اف سی بارسلونا، به همراه رئال مادرید، با 16 گل، گلزن‌ترین تیم لیگ اسپانیاست. اگرچه، بارسا زمانی که پای شوت‌های به چهارچوب وسط بیاید، برتری واضحی دارد: از 107 شوت، 54 تا داخل چهارچوب بوده‌اند، در حالی که رئال مادرید 100 شوت داشته که تنها 39 تای آنها درون چهارچوب بوده است.


قدرت تهاجمی مسی، آنری و رونالدینیو

این سه بازیکن، 52 شوت را تولید کرده‌اند. مسی با 6 گل از 6 بازی صدرنشین جدول گلزنان است، که از 20 شوت او، 7 تای آنها در چهارچوب بوده است. ضمنا، آنری 3 گل به ثمر رسانده و چند بار تیر دروازه را هدف قرار داده است. رونالدینیو 9 شوت زده است که 5 تای آنها در چهارچوب بوده و 2 گل از آنها به ثمر رسیده، که هر دو برابر اتلتیکو بیلبائو بوده است.

همکاری خط هافبک

صرف نظر از وظایف هافبک بودنشان مانند پرسینگ، باز پس‌گیری توپ و پایه ریزی حرکت‌های تهاجمی، یایا توره، دکو، ژاوی و اینیستا همچنین هر کدام با گلهایی در این 7 بازی آغازین مشارکت داشته‌اند. توره پست هافبک دفاعی را تا پیش از مصدومیتش در اختیار داشت، نقشی که اکنون به اینیستا سپرده شده است.
بارسا همچنین در رتبه سوم بازپس‌گیری مالکیت توپ قرار دارد (وایادولید و اسپانیول به ترتیب اول و دوم هستند). بارسا به طور میانگین در یک بازی 54 بازپس‌گیری توپ دارد. وقتی نوبت به پاس‌های ارسال شده می‌رسد، بارسا با 3606 گل صدرنشین مطلق است، تقریبا 500 پاس در هر بازی.

دفاعی مطمئن

بارسا تا به اینجا، دومین خط دفاعی برتر لیگ را در اختیار دارد. ویکتور والدس تنها 4 گل دریافت کرده است که هیچ کدام امتیازی را از تیم نگرفته است. این همچنین دومین شروع برتر دفاعی ریکارد در یک فصل، از زمان حضور او در باشگاه است. اضافه شدن میلیتو و آبیدال، سهم بسیاری در تحکیم خط دفاعی بارسا داشته است. هر دو بازیکن، در طی 7 بازی، 10 خطا انجام داده‌اند، ولی کارت زردی دریافت نکرده‌اند.

همچنین در لیگ قهرمانان

بارسا در حال حاضر، صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان است و این دلیل خوبی دارد. بیشترین مالکیت توپ - 58% - و با 18 شوت، بالاترین میانگین شوتزنی. بارسا به تعداد گلهای گلاسکو رنجرز (5 گل) موفق به گلزنی شده است، در شرایطی که والدس هنوز گلی را دریافت نکرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: آمار مثبت
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۲ (۸:۵۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: آمار مثبت
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۱۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: آمار مثبت
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۰۹)
 
hamed5
پاسخ به: آمار مثبت



دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۲۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آمار مثبت



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۷)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: آمار مثبت
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۲ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!