به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راكیتیچ: «انریكه هنوز هم رئیس بارساست»آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۲۳:۳۴) (۵۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این هافبك كروات آبی اناری پوشان معقتد است كه انریكه هنوز هم به عنوان مربی نقش موثر خود را در بارسا ایفا می‌كند و شایعاتی كه در مورد كم شدن قدرت او در تیم و یا اختلافش با باشگاه، پراكنده شده را رد كرد.

ایوان راكیتیچ ادعاهایی كه در مورد انریكه و كم شدن توان مدیریتی او در نیوكمپ ایجاد شده را تكذیب كرد و تاكید كرد كه همه بازیكنان پشت او هستند و مشكلی با وی ندارند. شایعاتی كه از دست دادن كنترل انریكه بر تیم، اختلاف او با مسی و یا دیگر بازیكنان تیم در رختكن آبی اناری‌ها را عنوان می‌كرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با این وجود راكیتیچ می‌گوید: «لوئیز انریكه همه بازیكنان خود را حمایت می‌كند و بی‌شك تمام تلاش خود را برای غلبه بر رئال مادرید در ال كلاسیكو می‌كند. انریكه مربی بارساست و می‌داند كه بهترین‌ها برای تیم چیست».

این مرد كروات در مصاحبه با روزنامه اسپرت نواكس اشاره كرد: «همه ما انریكه را باور داریم». او افزود: «عامل موفقیت‌های ما شعار یكی برای همه و همه برای یكی بوده است. در حال حاضر رئال مادرید چند قدم از ما جلو‌تر است، اما تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده است. البته ما فقط راجع به عملكرد خودمان فكر می‌كنیم و نیازی به فكر كردن در مورد رئال نداریم. ما باور داریم که همه چیز امکان پذیر است و همه نتایجی كه كسب می‌كنیم به خودمان بستگی دارد».

راكیتیچ تابستان سال گذشته، از باشگاه سویا به بارسلونا آمد و طی نیم فصل اول هم تلاش زیادی برای بهتر شدن هرچه بیشتر خود در تیم كرد. این هافبك اكنون نیوكمپ را خانه خود دانسته و می‌گوید كه از بازی در آنجا لذت می‌برد و امید بسیار زیادی به موفقیت خود در جمع كاتالان‌ها دارد. راكیتیچ اظهار داشت كه: «اگر خدا بخواهد سال‌های زیادی در بارسا می‌مانم»، وی همچنین افزود: «زندگی در بارسلون برای من كار دشواری نیست».

«سال‌های زیادی است كه بارسا اهداف و عقاید ثابتی داشته است؛ كه هرگز تغییر نكرده‌اند و اگر بخواهید در میان آنها موفق شوید باید بدانید كه آیا می‌توانید خوب بازی كنید و نتیجه بگیرید یا خیر. من بیش از هرچیز دیگری می‌خواهم كه این نتیجه را كسب كنم و یقین دارم كه استعداد بهتر از این‌ها شدن را هم دارم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
m@rc0$
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه هنوز هم رئیس بارساست»
viva barca


یکشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ (۸:۰۷)
 
6+5=11
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه هنوز هم رئیس بارساست»
بدون شک


شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۲:۴۰)
 
BRAIN
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه هنوز هم رئیس بارساست»
تا اینجا که راکیتیچ خوب بوده.


پنج‌شنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۱۱)
 
parsafcb
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه هنوز هم رئیس بارساست»



چهارشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۹:۴۵)
 
biology
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه هنوز هم رئیس بارساست»
نقل قول
«سال هاي زيادي است كه بارسا اهداف و عقايد ثابتي داشته است؛ كه هرگز تغيير نكرده اند و اگر بخواهيد در ميان آنها موفق شويد بايد بدانيد كه آيا مي توانيد خوب بازي كنيد و نتيجه بگيريد يا خير. من بيش از هرچيز ديگري مي خواهم كه اين نتيجه را كسب كنم و يقين دارم كه استعداد بهتر از اين ها شدن را هم دارم».



چهارشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۴۲)
 
سوداگر
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه هنوز هم رئیس بارساست»
تیمی که سرمربیش رییس نباشه که به درد نمی خوره ...توی بارسا سرمربی تیم حرف اول آخررومیزنه وهربازی کنی درشتی کردباید محترمانه عذرش روبخوان


چهارشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰)
 
shakib10
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه هنوز هم رئیس بارساست»
نقل قول
راكيتيچ اظهار داشت كه: «اگر خدا بخواهد سال هاي زيادي در بارسا مي مانم»
قشنگ گفت


چهارشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۲۶)
 
saeed2014
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه هنوز هم رئیس بارساست»
ما تيممون فقط انگيزه ميخواد والسلام


چهارشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۷ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!