به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۲۶) (۱,۷۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


بارسا با ادامه فرم خوب لوئیز سوارز و گلزنی مسی و راکیتیچ موفق شد تیم سخت گوش خرانادا را در زمین حریف شکست دهد و به یک امتیازی رئال مادرید صدرنشین برسد.

این پیروزی در شرایطی بدست آمد که زمین نامساعد ورزشگاه لوس کارمنس، بازی زمینی بارسا را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود و پستی و بلندی‌های زمین و نوسانات توپ، ارسال پاسهای زمینی و حتی کنترل توپ را برای بازیکنان بارسا مشکل ساخته بود.

با این وجود، فوتبال جسورانه و جوانمردانه بازیکنان خرانادای انتهای جدولی قابل ستایش است. تیمی که بدون هراس از نام بارسا، به ضد فوتبال تدافعی و خشن روی نیاورد و تلاش کرد تا به قدر بضاعت خود، بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

نکته حائز اهمیت این دیدار، ادامه فرم خوب لوئیز سوارز بود که موفق شد یک گل به ثمر برساند، و در صحنه‌ای دیگر پاس گل را در شرایطی برای مسی ارسال کرد که خود می‌توانست دروازه را باز کند.

با وجودی که مهاجم خرانادا با الگو گرفتن از رونالدوی پرتغالی، موفق شد با یک شیرجه تماشایی یک پنالتی نادرست را برای تیمش کسب کند و بارسا اواسط نیمه دوم را تحت فشار به بازی ادامه داد، اما در نهایت سه امتیاز ارزشمند خارج خانه به حساب کاتالان‌ها واریز شد تا برای بازگیری صدر جدول، به ساق بازیکنان ویارئال و ناتوانی سوت داور در باز کردن گره بازیهای سخت تیم پایتخت سلطنتی امیدوار باشند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
m@rc0$
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
بارترا اشغاله


دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۱۷)
 
parsafcb
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک ، بازیکنا خسته بودن مخصوصا لئو که دیگه آخرای بازیو شل گرفته بود


دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۰۰)
 
samanehbarca
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
کلا این تعویض هم معضلی شده برا انریکه مسی رو تعویض کنه:فاتحه نیمار رو تعویض کنه:مصاحبه های بعد بازی و عصبانی شدن سوارز رو تعویض کنه:اعتراض میکنه دنی الوز رو تعویض کنه:لگد زدن و... حالا شما بگین چی کار کنه؟

واقعا راست میگی


یکشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۱۲)
 
samanehbarca
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
باریکلا....
خدایا رعال ببازه....
مسی هم که عشقههههههههه


یکشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۰۲)
 
***messi***
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
همون بهتر که بازی رو ندیدم پ! با توجه به نظرات دوستان


یکشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲)
 
6+5=11
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
به به جیگرم حال اومد ممنون ابی اناری پوشان


یکشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۲:۴۲)
 
abolfazl44
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
مبارک باشه
خیلی روحیه بخش بود!!


یکشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۰:۵۰)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک به همه...
ایشالله فرم خوبمونو حفظ میکنیم و بقیه رو سلاخی میکنیم...


یکشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۰:۲۶)
 
9alexissss9
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک.در کل خوب نبودیم
آلوز افتضاح بود .همه توپا رو دریبل خورد.نباید بهش بازی بده چه وضعشه
نیمارم برا این تعویض نشد که بازی بعدی محرومه.
دم گرانادا هم گرم عالی بودن.نرفتن تو دفاع اتوبوسی مث مالاگا .اگه تو کل فصل اینجوری با انگیزه بازی میکردن الان ته جدول نبودن


یکشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۰:۰۸)
 
ddanesh
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
ولی انریکه قدرت و کاریزمای اینو داره که مسی رو هم نیمکت نشین کنه.
انریکه توان هر کاریو داره, اینو به همه ثابت کرده


پپ


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۳:۱۹)
 
سوداگر
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
حالا مسی نیمار سوارز قابل درکه ک اعتراض کنن چون بازیکنای استثنایی هستن و پادشاهان تیم ! ولی خداییش این دنی الوز چی میگه ؟؟ فنیش ک افتضاحه .... سوتی ام میده !
بازیکنها وتیم باید تابع سرمربی باشن وهربازیکنی که درشتی کردوماهیت تیم روزیر سئوال باید درزباله دانی تاریخ بندازیش مسی ونیمار نداره عزیز ....اگه اینجوری نشه اون وقت نمی تونیم بگیم فراترازیک باشگاه.... میشیم فراترازباشگاه وکمترازبازیکن


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۳:۰۲)
 
سوداگر
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
اولا تبریک دوما زیاد توپ خراب کردیم واصلا هماهنگ نبودیم وکارها نیمه تمام می موند.... سوارز که حرف نداشت مسی یه خورده ازپنالتی باسیتی ازدست داده بود سرشکسته شده بودبه همین خاطرتمرکزنداشت که حتما باید روانشناس تیم میرفت بعدازبازی سیتی باهاش صحبت میکردکه گویا اینجوری نشده....درضمن اونهایی که ازسرمربی انتقاد میکنن ...من خودم زیاد موافق نیستم ولی باید یه نکته مهم رو درنظربگیریداونم اینه که انریکه اگه زیاد سربه سربازیکنها نمی ذاره به خاطراینه که تیم اسیر حاشیه سازی رسانه هاودشمنان نشه والا نه فقط انریکه بلکه فیروزکریمی هم میتونه مسی ونیمارتوی لیست 18نفره نذاره....زمان گواردیولا هم مسی این کارروکرد ولی تیم نرفت توی حاشیه چون اون موقع مایه مدیر باتجربه مثل لاپورتا داشتیم که خیلی ازحواشی رو خودش وکوبل مدیریتیش واقعا مدیریت میکردن نه مثل بارتومئوی داغون که دماغش رو بگیری آب میپره گلوش علت مرگش هم سکته مغزی تشخیص میدن پزشکی قانونی ...تورا به خدا به جلوتون نگاه کنید بیخیال این حواشی شید وسعی کنید اگه انتقادی هم دارید به موقع باشه چه انتقاد سازنده وچه سوزنده


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۲:۴۳)
 
پارسا10
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
دوست عزیز از سنندج خوش آمدی،نام کاربری جالبی دارین،فقط باید علامت بزرگتر به سمت مسی باشد،لطفا اصلاح کنید.


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۲:۳۴)
 
poyafatehi
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
مربی حق داره هر بازیکنی که خواست تعویض کنه، حتی مسی، من هم سر در نمی آرم ماجرا چیه هر کی تعویض میشه قیافه می گیره، وقتی بازی 3.1 بود، بزای تقریبا تموم شده بود، چرا سوارس باید ناراحت بشه، الیته باید نیمار رو می کشید بیرون ولی فکر کنم انریکه ریسک نکرد که موقع حاشیه سازی نکنه. امیدوارم بازیکنان بفهمند که انریکه هر کسی رو خواست می تونه تعویض کنه.
در کل من هم موافقم تو این زمین مهم کسب سه امتیاز بود، تیم همون تیم همیشگی است. فعلا تنها مشکل تیم این تعویض هاست که باید هر چه زودتر حل بشه.


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۲:۲۹)
 
saeid~barca
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک . با اینکه زیاد هماهنگ نبودیم و بازیکنا با دل و جون بازی نکردن ولی برد خوبی در مقابل این تیم دفاعی بدست آوردیم


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۲:۲۸)
 
MESSI<CP7
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
فقط مسی


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۵۷)
 
87122287
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
سوارز گل زد و پاس گلی که داد نشان از خود گذشتگیش بود زنده باد سوارز زنده باد بارسا


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۵۴)
 
پارسا10
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
انشاا... ویارئال از رئال امتیاز بگیره،مساوی هم بشه راضی هستیم.اگه این اتفاق بیفته به آرامش تیم خیلی کمک میکنه.




شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۵۱)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
حرکت نمایشی زیبا انریکه در بازی با گرانادا
.
.
..
.

..
.
.

.........
......
....
..
.
..
...
....
.....
.......



شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۴۹)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
زمین بازی ارزش ... هم نداشت!


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۴۶)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
مسی فصل گذشته بیش از حد پیتزا می خورد


کارلس رکساچ، بازيکن و مربي سابق بارسلونا که هم اکنون يکي از اعضاي مجموعه مديريت ورزشي اين باشگاه است، در مورد مسي اظهارنظر جالبي را مطرح کرده است.








--------------------------------------------------------------------------------







به گزارش "ورزش سه"، رکساچ در دو مقطع هدایت بارسلونا را بر عهده داشته اما موفقیت چندانی کسب نکرد. او که در مصاحبه با نشریه "رجیو 7" شرکت کرده بود، در مورد شرایط مسی گفت:" مسی فصل گذشته در باشگاه غدا می خورد و سپس استراحت می کرد. فکر می کنم که او بیش از حدی که باید یا دوست داشت، پیتزا می خورد اما امسال بیشتر مراقب وضعیت تغدیه خود است."


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۴۴)
 
zarringr
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
نیمارم یه اپسیلون نسبت به بازی های قبلی ناامید کنندش بهتر بود ولی با روزای اوج فاصله داره...بازی بعدیم که متاسفانه از دست داد

چرا متاسفانه ؟؟ بهتر شد 5 کارته شد چون ممکن بود قبل ال کلاسیکو کارت بگیره و بازی با ال کلاسیکو محروم شه ! بوسکتس و جوری البا هم یا باید کارت نگیرن یا باید بازی بعدی کارت بگیرن ک کار به بازی قبل ال کلاسیکو نکشه و 5 کارته شن و محروم شن مقابل رئال !


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۳۹)
 
nima.barca
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
گل سوم آفساید بود، دو بار هم آفساید شد ولی خط نگه دار متوجه نشد.
نیمار اصلا خوب نیست این روزها، پر اشتباه و عصبی هست.
مسی هم رو فرم نیست و بعد از پنالتی ای که از دست داد یکم مشوش به نظر میرسه.


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۳۹)
 
zarringr
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
کسایی که میگن انریکه صلابت نداره مسلما نمی دونن انریکه کیه. مسی بهترین بازیکن تاریخه ولی انریکه قدرت و کاریزمای اینو داره که مسی رو هم نیمکت نشین کنه. اما رئیس بودن به معنی رفتارهای خشن نیست، باید مسائل رو طوری مدیریت کنه که تیم آسیب نبینه.

حالا مسی نیمار سوارز قابل درکه ک اعتراض کنن چون بازیکنای استثنایی هستن و پادشاهان تیم ! ولی خداییش این دنی الوز چی میگه ؟؟ فنیش ک افتضاحه .... سوتی ام میده !


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۳۷)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]



شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۳۴)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
VIVA BARCA
FORCA BARCA
MES QUE UN CLUB


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۳۳)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
در کل متوسط بود و نچسبید ولی خدا شکر که 3 امتیاز رو گرفتیم


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۳۲)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نیمارم یه اپسیلون نسبت به بازی های قبلی ناامید کنندش بهتر بود ولی با روزای اوج فاصله داره...بازی بعدیم که متاسفانه از دست داد


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۳۱)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
کلا این تعویض هم معضلی شده برا انریکه
مسی رو تعویض کنه:فاتحه
نیمار رو تعویض کنه:مصاحبه های بعد بازی و عصبانی شدن
سوارز رو تعویض کنه:اعتراض میکنه
دنی الوز رو تعویض کنه:لگد زدن و...
حالا شما بگین چی کار کنه؟


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۲۹)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
سوارزم عالی بود ولی اون رفتار بعد تعویضش جالب نبود


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۲۶)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
مسی یه کم رو فرم نبود


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۲۴)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک بابت برد.
ولی بازی چندان دلچسب نبود،البته مهم 3 امتیازه


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۲۴)
 
bma1379
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
اقا این چ قانون مسخره ایه ک دورازه بان جا مونده باشه پاس بدی افساید میشه !!؟؟؟؟؟؟؟؟

قانون آفساید اینه که لااقل باید 2 بازیکن بین بازیکنی که توپ رو می گیره و خط دروازه حریف باشن و گرنه آفسایده. حالا دروازبان و یه مدافع یا دو بازیکن دیگه.

البته چیزی که استاد خیابانی ازش غافل بود این بود که پشت توپ آفساید نداره، یعنی بازیکنی که عقب تر از خط توپ هست، شامل آفساید نیست، و گرنه تو همه 2 به تک ها که پاس عرضی میدن دفاعی که اونجا نیست، پس باید آفساید گرفته شه!

البته به نظر می اومد موقع پاس دادن مسی کمی از خط توپ جلوتر بوده.


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۰۹)
 
zarringr
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
والا یکی از خوصیات بارز انریکه تو این فصل مستبد بودنشه ! والا من موندم دوستان چطوری میگن صلابت نداره !


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۰۸)
 
messi963
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
اقا این چ قانون مسخره ایه ک دورازه بان جا مونده باشه پاس بدی افساید میشه !!؟؟؟؟؟؟؟؟

قانون مسخره....


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۰۵)
 
messi963
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
وستان دقت داشته باشید که 90 درصد سهم کاهش کیفیت بازی تیم و بازیکنا به عهده زمین بازی بود که توپ مدام می پرید و نمی شد مسیرش رو پیش بینی کرد.


نه تنها توپ خوب نمی چرخه بلکه بازیکن نمی تونه بدوه


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۰۳)
 
zarringr
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
اقا این چ قانون مسخره ایه ک دورازه بان جا مونده باشه پاس بدی افساید میشه !!؟؟؟؟؟؟؟؟


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
کسایی که میگن انریکه صلابت نداره مسلما نمی دونن انریکه کیه. مسی بهترین بازیکن تاریخه ولی انریکه قدرت و کاریزمای اینو داره که مسی رو هم نیمکت نشین کنه. اما رئیس بودن به معنی رفتارهای خشن نیست، باید مسائل رو طوری مدیریت کنه که تیم آسیب نبینه.


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۰۲)
 
Ashkan_Messi
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک.مهم برد بود که اینطورم شد. من فقط موندم که این ورزش 3 چرا انقد ضایع میخواد بردای بارسا رو بی ارزش کنه.همین مونده بیاد بگه مرجع خبری رئال مادرید !!!


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۰۱)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
دوستان دقت داشته باشید که 90 درصد سهم کاهش کیفیت بازی تیم و بازیکنا به عهده زمین بازی بود که توپ مدام می پرید و نمی شد مسیرش رو پیش بینی کرد. تو چنین زمینی همین که بردیم واقعا ارزشمند بود.


کاملا موافقم


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۵۸)
 
zarringr
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
مسی چرا نیومد بیرون؟
این خودش نشون دهنده عدم صلابت مربی نیست؟
بازی بعدشم بیرون کشید چون با رئال بازی داشتیم

مسی دوره گورادیولا هم اگه یادت باشه همین کاری ک با انریکه کرد با پپ هم کرده ! ک گورادیولا خواست مسی رو بکشه بیرون مسی نیومد بیرون ... ینی گورادیولا هم صلابت نداره ؟؟ اگه صلابت نداره چطور این همه موفقت کسب کرد ؟؟ الان گواردیولا دو تا بازی تو بایرن به لواندوسکی بازی نداد لواندوسکی ادا اتفار در اورد گوردیولا گذاشتش تو ترکیب دوباره ... !
نقل قول
نیمار تعویض میشه ادا در میاره

اگر منم بجا نیمار بودم ادا در میاوردم چون انوقت ک نیمار تو اوج بود هی دیقه 70 تعویض میشد سوارز ک بد بازی میکرد میموند تا دیقه نود ... نمیدونم چرا بازیکنی ک خوب بازی میکنه رو انریکه میکشه بیرون ... شاید تفکری پشت این قضیه هس ک ما از حکمتش بی خبریم !


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۵۴)
 
پارسا10
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
البته من هم با این موافقم که اگه مسی تعویض بشه،رسانه ها و دشمنها حسابی جو سازی می کنن و حاشیه درست میکنن.،و یک جورایی با توجه به شرایطی که تو فوتبال وجود داره،برای مسی به خصوص روزیکه چندان خوب بازی نکرده ،مناسب نیست و شاید رو اعتماد به نفسش بی تأثیر نباشه.که تعویض بشه،ولی در مورد بقیه نباید اینطور باشه،البته این نظر شخصی من.


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۵۱)
 
zarringr
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نیمارم خیلی این فصل تعویض شده ... تعویض سوارز دلیل ترسیدن انریکه از نیمار نیس ! یامه اونوقت ک نیمار تو اوج بود تعویض میشد سوارز تا دیقه 90 فیکس بود ... شاید انریکه برا اینکه بازیکنی ک داره بد بازی میکنه خودشو پیدا کنه اونو تعویض نمیکنه ! الان وضیعت نیمارو سوارز برعکس شده وضعیت تعویض شدنشونم برعکس شده ! میشه یه جورایی ربطشون داد بهم !


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۵۰)
 
messi963
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
وژدانن داور بیاد انصافشو بزاره وسط دوباره ببینه صحنه پنالتی بود یا نه
سوارز به این خوبی بهتر از مسی و نیمار بازی کرد انداختش بیرون . خو خراب کرد روحیشو . ولی من در تعجبم چرا خودش گل نکرد توپو!!!!! مسی هم بعد گل ازش پرسید
در کل بازی بهم نچسبید ولی خیلی این سه امتیاز مهم بود
به امید لغزش ریال تو بازی ویا ریال.....


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۴۸)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
انریکه صلابت نداره ؟؟


نه نداره اگه داشت وقتی که نیمار گفت من دوست ندارم تعویض شم میگفت تو چه کاره ای که بخوای یا نخوای

نقل قول
کی بود میخواست مسی رو تنبیه کنه ؟؟


میخواست تنبیه کنه ولی در عمل این مسی بود که تنبیهش کرد

نقل قول
کی بود میگف برا من تیم مهم تر از فرده ؟؟


گفت ولی کاش میتونست به گفتش عمل کنه

نقل قول
امسال یه باز خواست تعویضش کنه مسی خودش نیومد بیرون نیمارو کشید بیرون بازی بعدیش مسی رو کشید بیرون ک انریکه میخواست با این کارش ثابت کنه صلابت داره

مسی چرا نیومد بیرون؟
این خودش نشون دهنده عدم صلابت مربی نیست؟
بازی بعدشم بیرون کشید چون با رئال بازی داشتیم
نقل قول
در ضمن گواردیولا هم مسی رو تعویض نمیکرد ک الان میای میگی انریکه صلابت نداره !


اولا که اگه زمان گواردیولا مسی مثل امروز بازی میکرد شک نکن تعویض میشد
دوما منظور من فقط مسی نبود داداش
نیمار تعویض میشه ادا در میاره
سوارز تعویض میشه دو ساعت سرشو تکون میده
مسی تعویض میشه تیم دو هفته میره تو حاشیه
دنی گرگه تعویض میشه یه لگد میزنه به بطری
و ...


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۴۴)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
افتضاح بودیم به تمام معنا ! فقط رو اشتباهات بازیکنای حریف گل میزدیم ... امیدوارم جلوی ویارئال مثل همیشه بازی کنیم .


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۴۲)
 
پارسا10
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک بابت برد.
ولی بازی چندان دلچسب نبود،البته مهم 3 امتیازه.
سوارز عالی،آماده و باگذشت و تعویضش مظلومانه(البته نه به دلیل صحبتهای خیابانی، که اصلا قبولش ندارم،واقعا انتظار داشتم نیمار تعویض بشه) و مشخص بود که از تعویض شاکی است،بنظر من سرمربی باید انقدر اقتدار داشته باشد که ،بازیکنی را که تو یک بازی از فرم ایده آلش بدور،بدون توجه به اسمش تعویض کنه.
متأسفنه مسی هم چندان سرحال نبود و موقعیتهایی را از دست داد،شاید واقعا تو بازیهایی که این ساعت برگزار میشه تو اوج عملکردش نباشه،البته ریالیها خوشحال نشن،چون تنها کسیکه شایستگی داره مسی باهاش مقایسه بشه خود مسی و عملکرد قبلیش،وگرنه مسی حتی تو روزی که از فرم ایده آلش بدوره خیلی بهتر از پنالدوست.
نیمار هم خوب نبود ولی تو صحنه پاسش به مسی خیلی با گذشت بود.نکته مهم از خودگذشتی هایی که تو تیم به وضوح دیده میشه،نشون میده مهمترین چیز براشون نتیجه گرفتن بارسا و همه به این هدف وفادارن.
به امید موفقیتهای بارسا در هر 3 جام




شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۴۰)
 
zarringr
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
صلابت جسارت انریکه خیلی زیاد تر از اون حدیه ک دوستان فکرشو میکنن ! کی بود به مسی نیمار بازی نداد مقابل سوسیه داد ... باخیتم تیم رفت تو حاشیه ... از اون وقت انریکه دیگه ریسک پذیری رو گذااشت کنار ... در ضمن همین سیستم چرخشی خودش یه نوع صلابته ... برین ببینین کارلتو بخاطر جسارتی ک نداره چطوری از بازیکناش کار کشیده ک نیم فصل 10 تا مصدوم داده و کل تیمش افت کرده !


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۴۰)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
خیلیم عالی


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
دوستان دقت داشته باشید که 90 درصد سهم کاهش کیفیت بازی تیم و بازیکنا به عهده زمین بازی بود که توپ مدام می پرید و نمی شد مسیرش رو پیش بینی کرد. تو چنین زمینی همین که بردیم واقعا ارزشمند بود.

در مورد واکنش بازیکنا بعد تعویض منم خیلی اعصابم خورده. مسی تا حالا خودش واکنش بدی نشون داده و هرچی گفته شده چرندیات رسانه ها بوده، ولی اگر انریکه دستش باز بود بد نبود یه بازی نیمار و سوارز رو می شوند روی نیمکت به عنوان جریمه. این رفتارهای بجگانه غیر حرفه ای مال فوتبال ایرانه نه بالاترین سطح فوتبال دنیا.

البته با وجود این هوادارا دست انریکه بیشتر هم بسته است. همین ها که میگن صلابت نشون بده، فردا یه بازی اینا رو جریمه کنه ببازیم باز میان آشوب به پا می کنن! حالا افتضاح بودن مهاجمای روی نیمکتون به سردستگی پدرو هم مزید بر علت. ولی حتما باید این موضوع رو طور دیگه ای پیگیری کنه. انریکه کاریزمایی داره که می تونه مسی رو هم تحت تسلط خودش بگیره.


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۴)
 
ejlwww
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
قشنگ استاد خیابانی یه سر و گردن از تمامی گزارش گران جهان فوتبال بالاتره، الکی مثلا....
از خود گذشتگی سوارز هم عالی بود و همچنین فرم خوبش و جوابش به منتقدین هوادار نما،
نیمار و مسی هم خیلی رو فرم نبودند،
زنده باد بارسا


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۴)
 
zarringr
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
این مسخره بازی ها چیه هر کی تعویض میشه پرو بازی در میاره
نا سلامتی بازیکن حرفه ای هستن
برد رو زهر مار آدم میکنن
انریکه اصلا صلابت نداره
کسی که مربی این همه ستاره میشه باید قاطعیت داشته باشه

انریکه صلابت نداره ؟؟ کی بود میخواست مسی رو تنبیه کنه ؟؟ کی بود میگف برا من تیم مهم تر از فرده ؟؟ اخه عزیز من اگر مسی رو بخواد تعویض کنه رسانه های حاشیه سازی میکنن ک مسی میخواد از بارسا بره ! امسال یه باز خواست تعویضش کنه مسی خودش نیومد بیرون نیمارو کشید بیرون.... به جاش بازی بعدیش مسی رو کشید بیرون ک انریکه میخواست با این کارش ثابت کنه صلابت داره ! در ضمن گواردیولا هم مسی رو تعویض نمیکرد ک الان میای میگی انریکه صلابت نداره !


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۳)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک به همه بارسایی های عزیز و گرامی
سوارز فوق العاده بازی کرد ولی مسی کم فروغ بود


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۳)
 
mostafa169
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
بازی نکته مثبتی نداشت جز صحنه از خودگذشتگی سوارس و پاسی که به مسی داد و البته آفساید بود.
مسی امشب افتضاح به معنی واقعی کلمه بود و فقط دو پاس خوب و ارزشمند داشت که استفاده نشد. فرصت‌های زیادی به دست آوردیم که البته ربطی به سبک بازی بارسا نداشت بلکه جلو کشیدن عجیب بازیکنای گرانادا سببش شد که البته فرصت‌ها رو اساتید یکی پس از دیگری هدر دادن.


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۲)
 
messi-.10
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
انریکه باید تو تعویض ها ملاحضه بازیکن ها رو نکنه پروو میشن
ولی پنالتی فکر کنم درست بود و رو بی تجربه گی بارترا بدست اومد


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۲)
 
shakib10
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
نقل قول
با وجودی که مهاجم خرانادا با الگو گرفتن از رونالدوی پرتغالی، موفق شد با یک شیرجه تماشایی یک پنالتی نادرست را برای تیمش کسب کند

دنی الوز رو پنالتی اول مقصر بود
تبریک بدک نبود


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۱)
 
rslfarhood
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تنها دلیلی که 6 تا نزدیم فقط و فقط زمین بازی بود. واقعاً افتضاح بود. توپ عین بادکنک بالا پایین میپرید. 60 درصد از توانایی های مسی رو عملاً به باد داده بود یه پاس سالم نمیشد داد. خدا رو شکر که بردیم.


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۰)
 
messi-.10
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
مسی باید اون توپ رو گل میکرد ولی گرانادا با این بازی که کرد حقش هست وسط جدول باشه
نیمار خیلی خوب نبود و مسی هم افت محسوسی کرده به امید دوباره اوج گیری بارسا و مسی


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۰)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
این مسخره بازی ها چیه هر کی تعویض میشه پرو بازی در میاره
نا سلامتی بازیکن حرفه ای هستن
برد رو زهر مار آدم میکنن
انریکه اصلا صلابت نداره
کسی که مربی این همه ستاره میشه باید قاطعیت داشته باشه


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۲۹)
 
erfff
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تیم اصلا خوب نبود همینطور مسی وقتی هوادارای گرانادا مسی رو هو میکردن اعصابم خورد میشد . بارترا هم اصلا مطمئن نیست


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۲۸)
 
zarringr
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک ... گفته بودم بازیهای خارج از خانه اسونتره.... از نتیجه راضیم از بازی تیم زیاد نه ! مسی امشب عالی نبود ! نیمارم بد نبود ولی نیمار همیشگی نبود ! سوارزم عالی بود روی سه گل موثر بود و چیزی ک برام خیلی ارزشمنده از خود گذشنگی سوارز مقابل دروازه خالی ک پاس داد مسی گل بزنه !


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۲۶)
 
ali_catalan
پاسخ به: سه امتیاز ارزشمند خارج خانه [ خرانادا 1-3 بارسا ]
تبریک


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!