به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کاری تقریبا تمام شدهگزارش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۳ (۸:۰۰) (۵۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: موبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به ثمر رسیدن دو گل از سوی سوارز، این مهاجم اروگوئه‌ای كار بارسا را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هموار کرد

بارسلونا با تكرار شاهكار پیروزی 18 مارس سال گذشته خود در ورزشگاه اتحاد، توانست همه چیز را برای رسیدن به مرحله بعدی این رقابت‌ها در نیوكمپ راحت كند. بازی در حالی با نتیجه 2-1 به پایان رسید كه در دقایق پایانی جوهارت توانست ضربه پنالتی مسی را مهار كند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

درخشش سورز

نمایشی كه در نیمه اول این بازی از كاتالان‌ها دیده شد، باعث شد هر شك و تردیدی كه در مورد توانایی و قابلیت بارسا با شكست هفته پیش (مقابل مالاگا) رخ داده بود در كمترین زمان برطرف شود. پس از احتیاط در ده دقیقه ابتدایی بازی، كاتالان‌ها شروع به حمله و فشار آوردن بر دروازه من سیتی كردند.

لوئیز سوارز توانسته بود یك موقعیت خوب برای تحت فشار قرار دادن سیتزیزن‌ها ایجاد كند، كه در این موقعیت توپ توسط خود سوارز و با كمك مسی در دقیقه 16 بازی از دروازه هارت عبور كرد و به گل تبدیل شد. پس از آن، بیش از نیمی از اهداف منچستر سیتی حمله ثابت و غلبه بر بازی بود.

جوهارت دروازه بان سیتیزن‌ها یك بار دیگر هم دروازه خود را برای سوارز بازنگاه داشت؛ در دقیقه 35 بازی مسی یك پاس زیبا و دیدنی به آلبا داد و او نیز توپ را دقیقا به همان جایی ارسال كرد كه مهاجمان بارسا قرار داشتند كه باعث شد سوارز بتواند دومین گل خود را در این شب به ثمر برساند.

زابالتا نیز توانسته بود به خوبی نیمار را در خط حمله تیم مهار كند؛ هنگامی كه مسی در یك موقعیت تك به تك توپ را به الوز رساند او توپ ماهرانه به سمت تیر دروازه شوت كرد كه در آن موقعیت هارت خود را مقابل توپ انداخت و مانع گل زنی مجدد بارسا شد.

بارسا قبل از به پایان رسیدن نیمه اول موقعیت‌های خوبی برای پیش بردن نتیجه بازی به نفع خود داشت.

واكنش‌های من سیتی

این یك نشانه از بدشانسی‌های منچستر سیتی بود، اما پس از خوردن گل آنها به تیمی كاملا متفاوت تبدیل شدند. دزكو، دمیکلیس، نصری و آگوئرو تعدادی از بازیكنان بودند كه به عنوان تیم میزبان توانستند بازی را به خوبی اداره كنند و ازخود بازی خوبی به نمایش بگذارند. سیتیزن‌ها نهایتا توانستند در دقیقه 68 به گل برسند،

بارسا كنترل بازی را بدست آورده بود و مسی نیز می‌توانست در دقیقه 77 یك گل به ثمر برساند اما این بار شانس با هارت یار بود و او توانست توپ را به بیرون دروازه دفع كند.

درست قبل از دقیقه 90 بازی، بازیكن آرژانتینی بارسا توانست یك موقعیت دیگر را هم روی دروازه هارت بوجود آورد اما آفساید بود.

پنالتی

در وقت اضافه بازی؛ وقتی كه تمام نگاه‌ها به پایان بازی بود، یك اشتباه زابالتا باعث شد بر روی هم وطنی خود و هم تیمی‌اش در تیم ملی -لئو مسی- خطا كند و داور برای بارسا پنالتی درنظر بگیرد. مسی خود را برای زدن این ضربه آماده كرد. با این پنالتی بازی باید با نتیجه 3-1 به سود بارسا به پایان می‌رسید اما هارت این بار هم توانست دروازه خود را نجات دهد و دقیقا به دفاع از سمتی از دروازه پرداخت كه مسی آنجا را برای ضربه نشانه گرفته بود.

مسی این پنالتی را برای بارسا را از دست داد و زمین بازی را با نا امیدی و ناراحتی ترك كرد.

اما برد 2-1 درورزشگاه اتحاد؛ با این بازی تماشایی و چشمگیری كه بارسا نمایش گذاشت، چیزی كمتر از یك پیروزی باشكوه نیست و این نتیجه باعث شد كه بارسا برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان روحیه بهتری داشته باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: کاری تقریبا تمام شده
100 در صد


شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۲:۵۸)
 
m@rc0$
پاسخ به: کاری تقریبا تمام شده
لایک


دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۲۸)
 
سوداگر
پاسخ به: کاری تقریبا تمام شده
عجیبه تاریخ این خبررونگاه کنید
نقل قول
چهارشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۳ (۸:۰۰
خدایی من این خبرروتوی این تاریخ واین ساعت توی این سایت اصلا ندیده بودم


شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۹ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!