به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: «منچسترسیتی جزء پنج تیم قدرتمند دنیاست»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۲۳) (۵۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مدافع بارسا انتظار یك بازی مشابه بازی سال گذشته دربرابر منچسترسیتی دارد. او همچنین معتقد است باخت مقابل مالاگا به اندازه باخت مقابل سوسیه داد در آنوئتا دردناک نبوده است.

جرارد پیكه در كنفرانس مطبوعاتی كه پیش از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی صورت گرفت، اعلام كرد كه انتظار یك بازی مقتدرانه همانند بازی سال گذشته در برابر سیتیزن‌ها را دارد. وی همچنین افزود با وجود شكست در هفته آخر لیگ مقابل مالاگا، تیم به اندازه منچسترسینی در فرم خوبی به سر می‌برد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پیكه در مورد این بازی گفت: «من فکر می‌کنم که این بازی مشابه بازی فصل قبل است. ما دو تیمی هستیم که به مالکیت توپ و حمله کردن علاقمندیم. یک لحظه کلیدی در بازی سال گذشته، اخراج دمیکلیس و گل از روی نقطه پنالتی بود، که بدون این اتفاق، بازی نزدیکتری از آب در می‌آمد».


«فردا یك بازی بزرگ، دراستادیومی بزرگ همراه هوادارانی بزرگ خواهد بود؛ هوادارانی كه همواره پشتیبان تیم خود خواهند بود. من مطمئن هستم كه این تیم ضمن انجام بازی زیبا، نتیجه مطلوبی نیز به دست خواهد آورد. اگر به نتایج تیم در دو یا سه ماه اخیر نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که تیم در فرم خوبی به سر می‌برد، درنتیجه با یك شكست نباید از تیم نا امید شد. ما باید نتیجه فصل گذشته را تکرار کنیم؛ این وظیفه ماست.»

شرایط تیم

«باخت ابتدای هفته مقابل مالاگا، به اندازه باخت در آنوئتا - مقابل سوسیه داد - دردناک نبود. زمانی كه ما 11 بازی را بدون شكست پیش بردیم، هیچ كسی در مورد آن حرفی به میان نیاورد. ما دوباره به فرم خوبمان باز خواهیم گشت و آن نتایج را تکرار خواهیم کرد».

«در سال‌های اخیر ما همواره در پی کسب لیگ بودیم و همچنین در جام حذفی همواره به مرحله نیمه نهایی یا فینال رسیده‌ایم. بازی در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل یکی از پنج تیم قدرمند دنیا مشکل خواهد بود. هدف کوتاه مدت تیم، رسیدن به یک چهارم پایانی خواهد بود».


نظر پیكه در مورد بازیكنان

«توره بازیكن خیلی مهمی است، او در بارسا حضور داشت، اما پست فعلی او هجومی‌تر است. حضور یا عدم حضور او در ترکیب تیمش، تفاوت چشمگیری رقم خواهد زد، اما ما تنها باید به عملکرد خود دقت داشته باشیم».

«سیلوا خلاق‌ترین بازیکن آنها است. من با او در تیم ملی بازی کرده‌ام و بازی‌های او را در والنسیا به یاد دارم. او از قدرت تکنیکی بسیار بالایی برخوردار است».

«ماسکرانو و سرجیو بوسکتس دو تن از بهترین هافبک‌های دفاعی دنیا هستند و از قدرت بالایی در پاس‌های کوتاه و تخریب بازی حریف برخوردارند. همچنین تلاش بسیار زیاد و قدرت پرس بالا از خصوصیات بارز آن‌ها می‌باشد».
ارزش: ۱.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
m@rc0$
پاسخ به: پیکه: «منچسترسیتی جزء پنج تیم قدرتمند دنیاست»
لایک


دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۲۹)
 
6+5=11
پاسخ به: پیکه: «منچسترسیتی جزء پنج تیم قدرتمند دنیاست»
بله


پنج‌شنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۳۵)
 
bma1379
پاسخ به: پیکه: «منچسترسیتی جزء پنج تیم قدرتمند دنیاست»
چرت گفته دیگه جو گبر شده


سه‌شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ (۲۲:۳۹)
 
سوداگر
پاسخ به: پیکه: «منچسترسیتی جزء پنج تیم قدرتمند دنیاست»
نه خیراینجوری هم نیست منچسترسیتی جز 15 تیم اول هم نیست اگه انصاف رودرمیان بگذاریم


سه‌شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ (۲۲:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۴ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!