به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوچو، آفرین بر تو!اختصاصی
فرستنده علی صبوری در تاريخ سه‌شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۲۰) (۱,۵۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: توتال بارسا
غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


هر زمان که بارسلونا در یک بازی مساوی کرده یا شکست می‌خورد، اتفاقات جالبی رخ می‌دهد. بازیکنان تیم نمایش پر فراز و نشیبی را از خود به نمایش می‌گذارند و همین باعث می‌شود که همه به راحتی درباره آنها بحث کرده و بازی آنها را مورد انتقاد قرار دهند. اما تیم در 10 بازی پیاپی پیروز می‌شود و ناگهان سکوتی عظیم فضای مجازی را در بر می‌گیرد!

حال بیایید به ستایش مردی بپردازیم که سزاوار آنست، موافقید؟ پس از سپری کردن یک هفته وحشتناک در پی شکست مقابل رئال سوسیه داد دیوید مویس در آنوئتا، لوییس انریکه تغییرات مثبتی در تیم خود انجام داد، بالاخره بهترین ترکیب خود را انتخاب کرده و از آن موقع نیز فرم عالی تیم را حفظ کرده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او در یک قدمی حضور در فینال جام حذفی قرار دارد، در لالیگا تنها یک امتیاز با رئال مادرید بحران زده فاصله دارد و موفق شده سه بار پیاپی تیمی را شکست دهد که بارسا در 6 بازی خود در فصل گذشته، حتی نتوانست یکبار آن را شکست دهد. او از مردی که چندی قبل، تیمش را اسیر شایعه و تنش می‌دید، امروز به مردی تبدیل شده که ما باید به او بگوییم، آفرین بر تو!

برخی عقیده دارند که فرم فعلی بارسلونا دقیقاً همان فرمی است که ما باید از یک تیم با چنین ستاره‌هایی و با داشتن بهترین مثلث هجومی جهان انتظار داشته باشیم. این حرف منصفانه است، اما این بازیکنان همینطوری و صرفاً با پیروی از قانون "آنقدر پاس بده تا به گل برسی" وارد زمین نمی‌شوند. لوییس انریکه به خوبی ایده‌های جدید خود را به تیم تزریق کرده است.

ما در تیم انریکه شاهد ارسال پاسهای قطری و بلند، ضد حملات سریع و ساخت مثلث‌های حساب شده و جذاب در سرتاسر زمین هستیم. ما در حال مشاهده بارسایی هستیم که اگرچه کنترل کمتری بر بازی دارد، اما بسیار خطرناک‌تر از گذشته بازی می‌کند. سبک بازی ما از هافبک محوری به مهاجم محوری تبدیل شده است، زیرا با داشتن مسی، سوارز و نیمار در پیشانی خط حمله، چه کسی است که این کار را انجام ندهد؟

لوچو حتی از این نیز فراتر رفته و همواره در صدد بوده تا بهترین بازی را از مثلث خطرناک خط حمله‌اش بگیرد. برای مثال سوارز را ببینید که چگونه نقش یک طعمه را بازی می‌کند تا فضاهای بیشتری در کناره‌ها نصیب مسی و نیمار شود، در حالی که به سختی در حال تلاش است تا تعداد گل زده خود را افزایش دهد. شک نکنید که این اتفاق نیز خیلی زود رخ خواهد داد، زیرا اینگونه که شواهد نشان می‌دهد لوچو از بهترین ویژگی سوارز در خط حمله که همان قابلیت جایگیری بسیار خوب اوست، به نحو احسن استفاده می‌کند. ما در این فصل بارها شاهد گلهای از سوی مسی و نیمار بوده‌ایم که در آنها لوییزتو مدافعین را به خود مشغول و برای دو مهاجم دیگر فضاسازی کرده، آن هم بدون اینکه توپ به پایش برخورد کرده باشد! این مهاجم اوروگوئه‌ای به مرکز خط حمله منتقل شده تا مسی به پست سابق خود در سمت راست برگردد.

نقش فعلی مسی در تیم نیز بسیار کلیدی است. او در حال حاضر در فرمی قرار دارد که از ابتدای فصل همگی از او انتظارش را داشتند. او در هر بازی بارسا را رهبری کرده و ضمن دیکته کردن بازی خود به حریف، گلها و پاس گلهای بسیاری به نام خود ثبت می‌کند. به آن دو مورد قبلی نیمار را هم اضافه کنید که به جز بازی قبل، در حال تجربه بهترین فرم دوران بازیگری خود است. همین باعث شده تا سه عضو ثابت خط حمله بارسا به طور مدام علاوه بر فضاسازی، پاسکاری و دریبل زدن مدافعین حریف، پاس گل بدهند و گلزنی کنند. بارسا در 10 بازی اخیر خود 37 گل را وارد دروازه حریفان کرده که این گلها را مسی (11)، نیمار (9)، سوارز (3)، پدرو (3)، پیکه (2)، اینیستا، رافینیا، متئو، آلبا، روبرتو و آدریانو به ثمر رسانده‌اند. این خود بدین معناست که بارسلونا در 10 بازی اخیر، 11 گلزن متفاوت داشته است.

اما خط حمله، تنها فاکتور کلیدی در پیروزی‌های اخیر شاگردان لوچو محسوب نمی‌شود. در سبک بازی انریکه، خط دفاعی نیز نقش موثری ایفا می‌کند و اگرچه تمامی خط دفاعی در 13 گل خورده در 22 بازی لالیگا (کمترین میزان گل خورده در اسپانیا) سهم داشته‌اند، اما از چند تن از مدافعین بایستی به دلیل ارائه نمایش خیره کننده در چند بازی اخیر تشکر کنیم.

جرارد پیکه در این فصل حیرت انگیز بوده است، گویی که انگار روح جدیدی در کالبدش دمیده شده و بالاخره به همان "پیکنبائر" سابق بارساییها تبدیل شده است. واقعاً دلمان برایش تنگ شده بود و نیاز داریم که او این فرم خوب خود را برای مدت طولانی حفظ کند. اگر به یاد داشته باشید، انریکه در ابتدای فصل سه بازی پشت سر هم او را نیمکت نشین کرد و تعداد زیادی به این کار او خرده گرفتند، اما شاید همین نگرش سخت گیرانه لوچو است که پیکه را به خود آورده است.

انریکه به این اهمیت نمی‌دهد که بقیه به چشم دشمن به او نگاه کنند. او آنقدر به یک بازیکن سختی و مرارت می‌دهد تا او را به یک سرباز در درون زمین تبدیل کند؛ سربازی که با دل و جان دستورات فرمانده‌اش را در زمین پیاده می‌کند.

کار به آنجا رسید که پیکه در مصاحبه خود عنوان کرد: «در این فصل همه چیز برای من خوب پیش می‌رود، اما از همان ابتدا اینگونه نبود، زیرا من دو یا سه مسئله غیر ورزشی داشتم». مدافع شماره 3 بارسا ادامه داد: «انریکه به طور مدام از من استفاده نمی‌کرد و من نمیتوانستم به خوبی نشان دهم که تا چه حد از نظر فیزیکی آماده هستم. به غیر از این، چند مسئله غیر ورزشی نیز وجود داشت که به شدت نحوه بازی من را تحت تاثیر قرار داده بود».

از دومین بازیکنی را که باید نام ببریم، کسی نیست جز جوردی آلبا. سمت چپ بارسا به لطف نمایش‌های فوق‌العاده اخیر او به یکی از نقاط قوت این تیم تبدیل شده است. او سمت چپ آبی و اناریها را تسخیر کرده، به طوری که دیگر کسی دنی آلوس را بزرگترین خطر بارسا در کناره‌ها به شمار نمی‌آورد. او به سختی اجازه عبور بازیکن حریف از منطقه خود را می‌دهد و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده توپ را از حریفش برباید. نقش او در ضد حملات بارسا انکار نشدنی است و به کمک قدرتمندترین ابزار خود به نام سرعت، از مثلث خط حمله بارسا با فرارهای دیدنی و پاسها و سانترهای سریع خود حمایت می‌کند. بارها و بارها دیده‌ایم که آلبا در گوشه سمت چپ محوطه جریمه حریف پا به توپ شده است. او به یک ثبات رسیده که این با توجه به عدم وجود این روحیه در ابتدای فصل در او و در زمانی که انریکه در بازیهای بزرگ او را نیمکت نشین می‌کرد، بسیار خوب است. آیا این هم یکی دیگر از حقه‌های لوچو بوده تا ما اکنون بتوانیم از این قطار سریع السیر در سمت چپ تیممان بهره ببریم؟

اگرچه، هنوز هم چند بازی دیگر مانده تا من بتوانم به طور کامل به انریکه اعتماد کنم و این را با توجه به ذهن خرافاتی خودم و بازیهای سخت پیش رو در ماه فوریه می‌گویم. اما شما فکر نمی‌کنید که ما باید به این مرد مجال بیشتری بدهیم؟ باخت در باسک موجب شد تا مردم او را با دیوید مویس مقایسه کنند! او در حال حاضر در حال نمایش فرم هیجان انگیز، مستقیم و غیر قابل پیش بینی است که در ابتدای قبول این مسئولیت، قولش را داده بود، پس فکر می‌کنم که ما هم باید دیدگاهمان را نسبت به او تغییر دهیم. قبل‌تر من از لوچو انتظار داشتم که پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید، روند پیروزیهای تیم را حفظ کند و او این کار را انجام داد. شاید، او آنطور که عده‌ای می‌گفتند بد نیست! و شاید، شاید، شاید او می‌داند که چه می‌کند!

به نظر شما آیا لوچو در این فصل می‌تواند با بارسلونا به موفقیت برسد یا نه؟
ارزش: ۱۰.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
m@rc0$
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
واقعا افرین بر لوچو و چولو


چهارشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۱۱)
 
parsafcb
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
تازه ترکیب ایده آل تیم دستش اومده


چهارشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۲۳)
 
hosein_memari
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
اولا جا داره که از مدیریت سایت تشکر کنم که نیم فصل اول که یکم وضع بارسا پیچیده شده بود و اکثرا شروع کرده بودن از انریکه انتقاد می کردن(از جمله خود من) ،حسابی از سرمربی و تیم دفاع می کرد

دوما با وجود اینکه الان بارسا واقعا دست نیافتنی شده و به ثبات رسیده، هنوز باورم نمیشه بارسا به اوج برگشته. بعد از این چند سال اخیر، واقعا شیرین و غیر قابل باوره که بارسا رو دوباره یه بارسای سر زنده می بینم.
امیدوارم که موفقیت ها همینطور ادامه داشته باشه و علاوه بر قهرمانی و گرفتن جام های مختلف، رکورد شکنی ها هم ادامه داشته باشه
زنده باد بارسا و بارسایی



چهارشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۱۲)
 
bma1379
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
زنده باد بارسا
زنده باد لوییس انریکه


سه‌شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۲۵)
 
bma1379
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
افرین برتو


سه‌شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۲۴)
 
saeed2014
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
هميشه يادتون نره قبل همه حرفاتون يه ان شاالله هم بگين.اونوقت بگين مسي و انريكه ...به اميد خدا امسال سلل ماست


سه‌شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۵۵)
 
6+5=11
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
آفرین


سه‌شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۳:۱۷)
 
9alexissss9
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
امیدواریم همینطور ادامه بده


سه‌شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۲:۱۴)
 
kamiba
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
زنده باد لوجو


دوشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۴۳)
 
PIQUE3
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
کاملا مشخصه که سبک پپ و انریکه متفاوته و هیچکس پپ بزرگ رو با جام های متعدد و ساختن بارسایی که همه دوستش داشتم فراموش نمیکنه
و اما انریکه که واقعا نشون داده چقدر باهوش و ذکاوته و این رو توی بازی های مختلف با پلن های مختلف نشون داده و بارسا رو از بزرگترین بن بست هایی که این چن سال اخیر باهاش مواجه بوده مخصوصا اواخر حضور پپ و بعد از اون نجات داده و من به شخصه خیلی بهش امید دارم و انشااله جام ها رو یکی پس دیگری بتونیم به امید خدا و کمک این مربی و بازیکنان ببریم...


یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۵۷)
 
iniesta.reza
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
من بشدت به لوئیز انریکه امیدوارم .
تیمش بازی ب بازی هماهنگ تر و قوی تر میشه .
شک ندارم که بارسا با ادامه این روند و حفظ این فرم میتونه تو همین فصل و یا فصل آینده به موفقیت برسه
باید صبر کرو و به لوچو زمان داد


یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۱۵)
 
AfshinZarei
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
از ديد من خود انريكه در ميان بازيكنان بارسا يكي از بهترين و خاطره انگيز ترين ها بوده و الآن هم كه مربي شده همام نوستالژي را تكرار مي كنه . از لحاظ مربي هم من از همون اول از عملكردش خوشم مي اومد ولي هر چه باشد يك مربي به زمان احتياج داره تا ايده هايش را به تيم ديكته كنه حتي اگر ازجنس پوست و خون يك تيم باشه . نمونه گوارديولا كه طول كشيد و حتي در بازي اول روبروي هركولس تازه صعود كرده باخت . از لحاظ هواداري هم بايد بگم ما بايد در همه حال تيم رو تقويت و پشتيباني كنيم و انرژي مثبت بفرستيم تا وقت موفقيتها و شاديها از راه برسه.
به اميد تكرار شش گانه هاي نو


یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۱۰)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
مسلما باید صبر کرد و آخر فصل در مورد تاثیر لوچو صحبت کرد ولی به هر حال منو خیلی امیدوار کرده،دمش گرم...
لوچو♥...
تو وبسایت طرفداری متاسفانه خیلیا،خیلی زود شروع کردن به توهین کردن به انریکه،اصلا کارشون درست نبود،اگه خدا بخواد زمستون میره و رو سیاهی به زغال میمونه...


یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۳:۵۵)
 
6+5=11
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
افرین


یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۳:۴۸)
 
zarringr
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
نقل قول
حتی تیم پپ هم اون رو به این خوبی انجام نمیداد

تیم پپ ک اصلا ضد حمله نمیزد .... اصلا فلسفه تاکنیکی پپ بر اساس ضد حمله نبود ! حفظ توپ بود ... الانم بایرن ضد حمله میخوره به خاطر حفظ توپ چون برا حفظ توپ و پرسنگ نیازه و دفاع میانی بکشه جلو و همین موضوع باعث ضد حمله حریف میشه ! ای چ حالی میده بخوریم به این بایرن تو چمپیون لیگ تحقیرشون کنیم و انتقام 2013 رو بگیریم


یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۲:۳۱)
 
zarringr
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
نقل قول
گزارشکروهم تحت نظر داشتین؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پدسگ میگه نابود کرد پابلورو با این دریبلش.این حرکتارو که نیمار تو بازی با پسرش میزنه اونوخ این پورن بوی زده میگه نابود کرده.
آدم چقد ....یمال میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گزارشگر میثاقی بود ... خودش یه بارساییه ... ولی برا اینکه بی طرفی کنه و طرفدار دوریالی ازش انتقاد نکنن این حرفو زد ک بازم بش گزارش بدن بکنه ! واقعا اون حرکتی ک رونالدو زد شانسی شد ... تازه رونالدو تو اینجور حرکات نصف نیمارم نیس ووو نیمار واقعا تو زدن اینجور دریبل ها مهارت خاصی داره ! خیلیم از این حرکتا تا حالا زده ... چون رونالدو از اینا بلد نیس ... همه کف کردن ... بخدا تا حالا ندیدم از یه بازیکن بتونه رد شه ... لایی میزنه ولی نمیتونه جا بزاره ... ای خدا این رونالدو رو از ما نگیر ما بخندیم یه ذره


یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۴۷)
 
mario
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
افرین برتو


یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۰۲)
 
omid-soz
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
نقل قول
من موندم این چطوری روش میشه بگه بهترین بازیکن 2014 انتخاب شدم

بخدا ضایس که توپو خریدن واسش.
بازیکنی که نتونه این توپو گل کنه توپ طلاداره؟
نمیتونه دریبل بزنه توپ طلا داره؟
ضربه ایستگاهیش حتی نیم مترهم به چارچوب فاصله نداره و بالای نیم متره توپ طلا داره؟
بازیکنی که لگد میزنه . هل میده توپ طلا داره؟
نمیدونم والا
این رئال اگه بیاد جلو بارسا اینطوری بازی کنه که فاتحش خوندس.
راستی کوئنکا امشب بد کار نکردا.چنتا دریبل زد
یه چیز دیگه دریبل ساده پنالدورو دیدین؟گزارشکروهم تحت نظر داشتین؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پدسگ میگه نابود کرد پابلورو با این دریبلش.این حرکتارو که نیمار تو بازی با پسرش میزنه اونوخ این پورن بوی زده میگه نابود کرده.
آدم چقد ....یمال میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۲۹)
 
ejlwww
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
همونطور که از ابتدای فصل به لوچو اعتماد داشتم الان هم دارم .
تیم انریکه مثل یه صورته با ده ها ماسک مختلف.برای هر بازی برنامه ای داره و مسئله ای که من رو خوشحال میکنه تنوع تاکتیکی و ارسال ها ی قطری و مستقیمه همینطور ضد حمله هایی که حتی سرمربی ویارئال که تیمش خوب ضد حمله میزنه میگه ضد حمله های بارسا فوق ویران کنندس کاری که حتی تیم پپ هم اون رو به این خوبی انجام نمیداد


یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۲۰)
 
shakib10
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
دروازه دو سانتی خالی گل نکرده؟ یا مقوا


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۳۲)
 
biology
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!



شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۱۸)
 
zarringr
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
نقل قول

فرصتی باورنکردنی که رونالدو ازدست داد



من موندم این چطوری روش میشه بگه بهترین بازیکن 2014 انتخاب شدم


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۱۵)
 
biology
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
لطفا بزارین این فصل تموم بشه بعد در مورد لوچو یا انریکه قضاوت کنین.


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۰۷)
 
messi-.10
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
امسال باید 3گانه رو بگیریم به کمتر از این راضی نیستم
به امید قهرمانی


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۵۱)
 
Ali_SHS
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
تازه نصف بازیکنایی که تو لیست انریکه بودن هم خریداری نشدن.

داوید لوئیس رو میخواست متئو رو خریدن
مارکینیوش رو میخواست فرمالن رو خریدن
کوادرادو رو میخواست داگلاس رو خریدن

البته این وضعیت از 2010 به بعد هست و هیچوقت به بازیکنای مورد نیاز سرمربی توجهی نشده


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۴۲)
 
سوداگر
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
درود بر بارسلونای کبیر


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۵۶)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
تیم انریکه فقط یه مشکل داره که اگه اونو رفع کنه دیگه هیچ تیمی نمیتونه حریفش بشه
اونم دفاع همگانیه
ما الان یه امتیازی که داریم اینه که همه بازیکنامون به حمله کمک میکنن
ولی اگه مثل اتلتیکو که همه بازیکن هاش تو دفاع به مدافعا کمک میکنن ما هم با هم دفاع کنیم واقعا غیر قابل دسترس میشیم
البته این کار خیلی سخته و تقریبا باید تو هر بازی 2-3 کیلومتر بیشتر بدوون


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۴۴)
 
onlymessi10
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
درود بر لوچو


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۲۰)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
قهرمانی از آن ماست


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوچو، آفرین بر تو!
بارسای لوچو، کاملترین بارسای دهه اخیره. حتی از بارسای روی اوج پپ هم بهتره، چرا که بارسای پپ فقط 1 پلن داشت و وقتی توسط رقبا شناسایی شد، بارسا به بن بست خورد. اما لوچو برای هر ضد تاکتیکی یه ضد ضد تاکتیک داره و تیمش متناسب با سبک بازی حریف بازی می کنه!

این بارسا از بارسایی که سه بار لیگ قهرمانان رو تو دهه اخیر برد هم امیدوارکننده تره، و به امید خدا برای سالهای زیاد، جامها رو درو خواهد کرد.

زنده باد لوئیز انریکه


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۲ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!