به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اعضای جدید کمیته فنی باشگاه بارسلونا مشخص شدندبارسلونا
فرستنده علی صبوری در تاريخ جمعه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۳۰) (۸۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


باشگاه بارسلونا لیست اعضای جدید کمیته فنی خود را مشخص کرد. نائب رئیس این کمیته جوردی مستره بوده و اعضای هیات مدیره آن را نیز کارلس رکساچ، خاویر بورداس، و آریدو برایدا تشکیل خواهند داد.

صبح روز پنجشنبه، طی قراردادی که در دفتر باشگاه و با حضور باراتومئو به امضا رسید، کارلس رکساچ و آریدو برایدا به طوری رسمی به کمیته فنی بخش فوتبال باشگاه بارسلونا ملحق شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این کمیته مسئولیت برنامه ریزی برای فصل آینده را بر عهده دارد و این در حالی است که شناخت کارلس رکساچ از سبک بازی و آکادمی فوتبال بارسلونا به همراه تجارب عمیق آریدو برایدا از بازار جهانی می‌تواند تضمینی برای موفقیت باشگاه در فصول آینده باشد.

لازم به ذکر است که تمامی فعالیت‌های این کمیته هماهنگ شده با لوییس انریکه سرمربی تیم اصلی و جوردی رورا مدیر آکادمی خواهد بود.

اعضای کمیته به شرح زیر است.

جوردی مستره

وی در 14 سپتامبر 1962 در بارسلونا متولد شده، در مدرسه تجاری IESE تحصیل کرده و مدرک کارشناسی ارشد خود را از مدرسه تجاری EADA دریافت کرد. مستره مدیرعامل هتلها و اقامت‌های تفریحی اکسپو بوده که در میان سایر هتلها مالک هتل پرینسسا صوفیه، توره کاتالونیا‌ای اکسپو، اکسپو والنسیا، اقامتگاه ماره نوستروم و هتل دون کارلوس می‌باشد. او علاوه بر این، با نائب رئیس هتلهای گرمی شهر بارسلونا همکاری داشته و یکی از اعضای کمیته اجرائی توریسم شهر بارسلونا محسوب می‌شود.

جوردی ماستره مدیر بخشهای حرفه‌ای و مسئول بخش فوتسال باشگاه بارسلونا بوده و همچنین نماینده این باشگاه در لیگ حرفه‌ای فوتبال (LFP) و فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) می‌باشد.

خاویر بورداس

وی در 5 مارچ 1961 در بارسلونا متولد شده و فارغ التحصیل مرکز مدیریتی ESADE می‌باشد. بورداس مدیر عامل گروپو کوستا استه بوده که بیشتر در زمینه سرگرمی و رستوران‌ها فعالیت می‌کند. او همچنین سابقه فعالیت در شرکت خانوادگی کویمسا (Coymsa) و در بخش بازاریابی گالینا بلانکا (Gallina Blanca) را نیز در کارنامه خود دارد.

کارلس رکساچ

وی از سال 2010 به عنوان مامور ارزیابی فنی برای مدیرعامل باشگاه بارسلونا فعالیت می‌کند. رکساچ در 13 ژانویه 1947 در شهر بارسلونا متولد شده و تمامی دورا ن بازیگری حرفه‌ای خود را در باشگاه بارسلونا سپری کرد. او در این مدت، 665 بازی برای براسلونا انجام داده و موفق به بثمر رساندن 211 گل شد. پس از بازنشستگی در سال 1981، رکساچ به بخش آموزشی آکادمی بارسلونا ملحق شده و در ادامه بین سالهای 88-1987 و 96-1988 به ترتیب به عنوان دستیار برای لوییس آراگونس و یوهان کرایف فعالیت کرد. وی همچنین در فصل 2001/02 سرمربی گری تیم اصلی باشگاه براسلونا را بر عهده داشت.

آریدو برایدا

آریدو برایدا در سال 1949 و در شهر پرسنیکو ایتالیا متولد شد. وی پس از بازی برای چند تیم مختلف ایتالیایی، به مدت 25 سال و بین سالهای 2003-1986 به عنوان مدیر ورزشی باشگاه آث میلان ایتالیا فعالیت کرد و از او به عنوان یکی از مهندسین اصلی تیم افسانه‌ای اریگو ساکی یاد می‌شود. برایدا همچنین سال گذشته را نیز به عنوان مدیر ورزشی باشگاه سمپدرویا سپری کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raahmat
پاسخ به: اعضای جدید کمیته فنی باشگاه بارسلونا مشخص شدند
زنده باد بارسا


شنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۰۲)
 
kamiba
پاسخ به: اعضای جدید کمیته فنی باشگاه بارسلونا مشخص شدند
امیدوار که موفق باشن


دوشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۳۹)
 
سوداگر
پاسخ به: اعضای جدید کمیته فنی باشگاه بارسلونا مشخص شدند
تیم که خداروشکریه آرامشی باثباتی گرفت امیدوارم کمیته فنی هم آرامش بگیره وانتخابات هم هرچه سریعترانجام بشه تاازاون دوران ناجوربه طورکامل خلاص بشیم انشاالله


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۴۸)
 
Reza180
پاسخ به: اعضای جدید کمیته فنی باشگاه بارسلونا مشخص شدند
تا این جا که من فعلا به برایدا اعتماد دارم با توجه به سابقش و اعتماد بقیه بهش...
نمیدونم بقیه چطورن امیدوارم برا تست شدن نیومده باشن فقط!!!فقط خوبیشون اینه همه متولد بارسان ...
ایشالله ختم بخیر بشه...
خوش اومدین...
زنده باد بارسا و بارسایی...


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۵۵)
 
6+5=11
پاسخ به: اعضای جدید کمیته فنی باشگاه بارسلونا مشخص شدند
بله دست در دست هم برای نابود کردن بارسا


شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۴۲)
 
mamade
پاسخ به: اعضای جدید کمیته فنی باشگاه بارسلونا مشخص شدند
آخ جون برایدا
فقط ایکاش لوچوی عزیزو نگه دارن


جمعه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۰۱)
 
BRAIN
پاسخ به: اعضای جدید کمیته فنی باشگاه بارسلونا مشخص شدند
برایدا یک آدم کار بلد و با تجربه هست.


جمعه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۵ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!