به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توقف سیتی در شب پیروزی اتلتیکوآبی و اناری‌ها
فرستنده امین سبحانی در تاريخ دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۲۹) (۶۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی/ FCBarcelona.ir


در روزی که منچسترسیتی در انگلیس با گل دقایق پایانی میلنر از شکست خانگی نجات پیدا کرد، در اسپانیا اما رئال صدر نشین با چهار گل مغلوب دیگو سیمئونه شد.

تیم اتلتیکو مادرید رده سومی در دیداری که می‌توانست سرنوشت لیگ را تعیین کند، موفق شد با چهار گل همشهری خود را شکست دهد. شکست در این دربی، برای اتلتیکو چیزی بیشتر از ده امتیاز اختلاف با صدر جدول و دور ماندن از کورس قهرمانی به همراه نداشت، اما کسب این پیروزی، آنها را هم امتیاز بارسلونا کرد. این در حالی است که رئال مادرید هنوز با 54 امتیاز صدر نشین جدول لیگ است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

نتیجه این دیدار از طرفی به بارسلونا انگیزه مضاعفی برای کسب عنوان قهرمانی بخشید. کاتالانها روز یکشنبه بازی برابر بیلبائو را پیش روی خود می‌بینند که برتری در این دیدار آنها را به یک امتیازی صدر جدول می‌رساند.

یک بعد از ظهر باشکوه برای هودارانی که در ویسنته کالدرون حضور داشتند، رقم خورد. 14 دقیقه از بازی گذشته بود که هافبک پرتغالی تیم اتلتیتکو تیاگو این تیم را پیش انداخت. 4 دقیقه بعد سائول بازیکنی که به عنوان جانشین کوکه مصدوم وارد میدان شده بود بار دیگر دروازه رئال را باز کرد.

رئال مادرید در خط دفاع بدون سرخیو راموس، پپه و مارسلو بازی می‌کرد و اتیلتیکو از نبود مدافعان رئال نهایت استفاده را برد. آنتونیو گریژمان نیز در دقیقه 66 گل سوم اتلتیکو را به ثمر رساند. تنها یک دقیقه به پایان بازی مانده بود که ماریو ماندزوکیچ روی پاس زیبای فرناندو تورس قرمز و سفیدهای مادرید را به یک پیروزی به یادماندنی رساندند. از سال 1987 تا به امروز اتلتیکو نتوانسته بود چهار گل به رقبای خود بزند و از سال 1964 تاکنون نیز موفق به شکست رئال در هر دو بازی رفت و برگشت لالیگا نشده بود.

ویارئال با پیروزی آماده نبرد با بارسلونا شد

ویارئال بعداز شکست برابر بارسلونا در نیوکمپ بازگشت خوبی با برتری 2-0 برابر گرانادا داشت. آنها بعد از 29 دقیقه با گل به خودی ماینز از حریف خود پیش افتادند. ثانیه‌هایی به پایان بازی نمانده بود که جراردو مورنو کار را 2-0 کرد. ویارئال هم چنین در بازی برگشت خود درمرحله نیمه نهایی جم حذفی اسپانیا باید دوباره برابر بارسلونا قرار بگیرد. قابل ذکر است که بازیکنانی مانند دوس سانتوس، ویتو، چریشف و ماریو گاسپار در این بازی استراحت کردند.

میلنر نجات دهنده منچستر سیتی

هم چنین در انگلستان، حریف بارسلونا در لیگ قهرمانان یعنی منچسترسیتی از یک شکست خانگی برابر هال سیتی با گلزنی جیمز میلنر نجات یافت. دیوید میلر تیم هال سیتی را که سه بازی گذشته خود را واگذار کرده بود دردقیقه 35 پیش انداخت. اما جیمز میلنر بازی را به تساوی کشاند. هم اکنون منچستر سیتی با هفت امتیاز پشت سر چلسی در لیگ برتر جزیره قرار گرفته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: توقف سیتی در شب پیروزی اتلتیکو
درسته که هیچ حریفی رونباید دست کم گرفت ولی سیتی اون تیمی نیست که ازش غول بسازیم


سه‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۲۱)
 
6+5=11
پاسخ به: توقف سیتی در شب پیروزی اتلتیکو
4


سه‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۰۷)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: توقف سیتی در شب پیروزی اتلتیکو
بازی های سیتی رو دیدم
نسبت به پارسال ضبف تر شده
ما هم نسبت به پارسال بهتر شدیم
فک نکنم بتونه جلوی بارسا دووم بیاره


سه‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ (۷:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!