به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونالالیگا
فرستنده علی صبوری در تاريخ یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۱۰) (۱,۲۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


بارسلونا امشب در ورزشگاه سن مامس جدید به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود تا با پیروزی مقابل این تیم اختلاف خود را با صدر جدول به یک امتیاز کاهش دهد.

بارسلونا با دانستن این موضوع که پیروزی در دیدار امشب می‌تواند اختلاف آنها را با رئال مادرید صدر نشین به یک امتیاز کاهش دهد، به ایالت باسک سفر می‌کند تا در مقابل یک حریف سر سخت به نام اتلتیک بیلبائو مقابله کند. پس از اینکه شاگردان لوییس انریکه از 8 دیدار قبلی خود 8 پیروزی کسب کرده و 29 بار نیز دروازه حریفان را باز کردند، جرارد پیکه در یک نشست مطبوعاتی عنوان کرد: «ما روند پیروزی بسیار خوبی در لالیگا و جام حذفی داریم و این باعث امیدواری و افزایش اعتماد به نفس ما می‌شود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ترکیب دو تیم

انریکه 18 بازیکن را برای سفر به سن مامس انتخاب کرده که این بدین مناست که به جز مسیپ، مونتویا و روبرتو و همچنین دو بازیکن مصدوم تیم یعنی داگلاس و فرمائلن، تمام بازیکنان موجود در ترکیب به ایالت باسک سفر خواهند کرد. نام هیچ بازیکنی از تیم ب باشگاه در این لیست به چشم نمی‌خورد و بارترا نیز پس از یک هفته دوری از ترکیب، بار دیگر در 18 نفره مربی حضور دارد.

ترکیب بارسلونا: براوو، تراشتگن، آلوس، پیکه، ماسکرانو، آدریانو، آلبا، متئو، بارترا، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، راکیتیچ، رافینیا، پدرو، نیمار، مسی و سوارز.

ترکیب بیلبائو: ایرایزوز، توکرو، آرتنکچه، لاپورته، سن خوزه، بنیات، دی مارکوس، ایبای، هررین، سوسائتا، ریکو، گورپگی، اتکسیتا، مونیایین، آدوریز، آکتسه، بالنزیاگای، لوپز و ویلیامز.

نظرات مربیان

انریکه در نشست مطبوعاتی شنبه خود ضمن اشاره به آگاهی از خطرناک بودن تیم حریف، عنوان کرد: «آنها برای هر توپی می‌جنگند و به شما اجازه نفس کشیدن نمی‌دهند. بازیکنان فیزیکی و نیرومندی دارند که در کارهای هوائی بسیار خوب عمل می‌کنند. فصل را خوب آغاز نکردند، اما فکر می‌کنم این به این دلیل بود که علاوه بر لالیگا آنها در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا نیز رقابت می‌کردند».

فرم فعلی دو تیم

پس از یک هفته استراحت، شاگردان انریکه به دنبال این خواهند بود تا روند 8 پیروزی پیاپی خود را افزایش دهند. بارسا در دو بازی خارج از خانه قبلی خود در لالیگا 6 گل به ثمر رسانده (4-0 مقابل دپورتیوو لاکرونیا و 6-0 مقابل الچه)، اما این تیم سال جدید را با پذیرفتن یک شکست در ایالت باسک آغاز کرد (1-0 مقابل سوسیه داد). از آن طرف، اتلتیک بیلبائو در رده دوازدهم جدول لالیگا قرار دارد. آنها در 10 بازی قبلی خانگی خود در این فصل، تنها 3 پیروزی کسب کرده‌اند و در بازی قبلی خود با کسب تساوی 1-1 مقابل مالاگا، به روند 3 شکست خانگی پیاپی خود پایان دادند.

بازیکنان کلیدی

جوردی آلبا در چند هفته گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده و هفته قبل نیز خطاب به خبرنگاران گفت: «در فرم بسیار خوبی قرار داشته و احساسی مشابه سال 2012 دارم». با توجه به این مصاحبه، انتضار می‌رود که این بازیکن امشب در کناره خط کولاک کند. در تیم اتلتیک نیز آدوریز مهمترین خطر برای خط دفاعی بارسا به شمار می‌رود، اما مونیایین به نظر می‌رسد که به فرم خوب سابقش باز گشته و علاوه بر این او کسی است که در پیروزی فصل گذشته تیمش در همین ورزشگاه مقابل بارسلونا، تک گل تیمش را به ثمر رساند.

تاریخچه

این دو تیم بازیهای تاریخی بسیار زیادی مقابل همدیگر برگزار کرده‌اند، اما برای بسیاری از هواداران بارسا پیروزی این تیم در فینال جام حذفی 2012 در شب خداحافظی گواردیولا از نیمکت آبی و اناری پوشان، بیاد ماندنی‌ترین خاطره محسوب می‌شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا
زنده باد بارسا و بارسایی


دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۱۴)
 
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا
میبریم


دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۳:۰۸)
 
sahraei
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا
بهترين نيمه ٤ سال اخير بارسا بود، خيييييلي زيبا روان و با سرعت بازي كردن، من كه به وجد اومده بودم، هيچ تيمي اينطوري از زير اين پرس به اين زيبايي خارج نميشه فقط ميكشن زير توپ. عالي بود، فقط اميدوارم كه بازي ٢-١ نشه كه بدجور حساس ميشه.


دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۲۱)
 
biology
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا
به امید برد شیرین......


یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۲۰)
 
zarringr
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا
بازیه خطر ناکیه !


یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۳۰)
 
barca20909
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا
به امید برد


یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۵۷)
 
m@rc0$
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا
مگه قراره لوله بشیم ؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۴۶)
 
shakib10
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا
باید لوله کنیم تا لوله نشیم


یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۷ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!