به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «بارسا سماجتش را نشان داد»مصاحبه
فرستنده مصطفی معدنی ثانی در تاريخ دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۴۱) (۸۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی معدنی ثانی/ FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا از پشتکار، جنگندگی و جسارت بازیکنانش تمجید کرد.

سرمربی بارسلونا از عملکرد مردانش در دیدار یک شنبه شب برابر ویارئال راضی است خصوصا با در نظر گرفتن کیفیت زردپوشان که عملکرد خوبی داشتند. انریکه عنوان کرد ستاره‌های فانتزی تیمش که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند در شرایط خوبی قرار گرفته‌اند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسلونا بر یکی از سخت‌ترین حریفان خود که تا اینجای فصل به نیوکمپ آمده در این فصل غلبه کرد. ویارئال کار را برای بارسلونا بسیار سخت کرده بود، اما شاگردان انریکه دو بار پس از عقب افتادن حریف به بازی بازگشتند تا در نهایت 3 بر 2 پیروز شوند. این انگیزه و جسارت بازیکنان تاثیر زیادی روی سرمربی آبی واناری‌ها داشت: « پشتکار و سماجت تیم نشان داد که می‌توان بر هر حریفی غلبه کرد. زمانی که از حریف 3 بر 2 جلو افتادیم به بازی هجومی خود ادامه دادیم تا بتوانیم تکلیف بازی را یکسره کنیم اما نتوانستیم.»

بارسا در بازی برابر ویارئال دو بار از حریف عقب افتاد تا انریکه بگوید: «غیر از ده دقیقه نخست بازی در سایر دقایق خوب بودیم».

ویارئال حریف بعدی بارسلونا در نیمه نهایی جام حذفی است و با توجه به دیدار یک شنبه شب، انریکه به بازیکنانش هشدار داد: «به هر کسی که فکر می‌کند ما از الان در دیدار پایانی هستیم باید یادآوری کنم که کار بسیار سختی پیش رو داریم.»

مثلث آتش بارسا در خط حمله در این دیدار هم آماده نشان دادند؛ سوارز خطرات زیادی روی دروازه ویارئال ایجاد کرد و نیمار و مسی نیز موفق به گلزنی شدند. انریکه درباره این مساله عنوان کرد: «جای خوشبختی است که چنین بازیکنان کلیدی در اختیار دارم. سوارز به شرایطی که بتواند گل‌های زیادی به ثمر برساند نزدیک شده و این اتفاق خواهد افتاد. او توانسته چیزهای زیادی به تیم اضافه کند».

انریکه همچنین درباره عملکرد مسی که برای هشتمین بازی پیاپی در نیوکمپ پایش به گلزنی باز شد، عنوان کرد: «مسی این قدر بازیکن قدرتمندی است که این آزادی عمل را دارد که هنگام حمله به هر منطقه‌ای حرکت کند. هر چقدر مسی بیشتر صاحب توپ شود برای ما بهتر است».

بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا نیز با قدردانی از 60 هزار هواداری که برای تماشای دیدار با ویارئال به نیوکمپ آمدند گفت: «شب بسیار سردی بود. بازیکنان بار دیگر نشان دادند که امسال بسیار باانگیزه و جاه طلب هستند و کاملا روی کار خود متمرکز شده‌اند».

وی همچنین بازی جام حذفی برابر زردپوشان را سخت دشوار دانست و پیش بینی کرد تکلیف تیم صعودکننده به دیدار پایانی در بازی برگشت مشخص شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «بارسا سماجتش را نشان داد»
ایول


شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ (۲:۳۳)
 
m@rc0$
پاسخ به: انریکه: «بارسا سماجتش را نشان داد»
ماشاالله مسی از همین اول واسه توپ طلا 2015 خط و نشون کشیده اونم بدجور .........


دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۴۲)
 
kamiba
پاسخ به: انریکه: «بارسا سماجتش را نشان داد»
بارسا با قدرت بسیار زیادی بازی کرد. امیدوارم که باقدرت بیشتری بازی کنه


دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۰۲)
 
lionel♥♥♥messi
پاسخ به: انریکه: «بارسا سماجتش را نشان داد»
انريکه عاليه بارسا فقط نياز به تعصب و غيرت داره که اين مربى اين بحثو به خوبى وارد تيم کرده
دمش گرم
Viva Barca
Viva King Leo
مسى سال بعدى با اختلاف توپ طلا رو تصاحب مى کنه♥♥♥♥♥♥♥
♣♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕


دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۲۲)
 
سوداگر
پاسخ به: انریکه: «بارسا سماجتش را نشان داد»
نقل قول
کودکی که مسی را ندید و از دنیا رفت گابریل ۸ ساله در حالی که قرار بود شب گذشته با دیدن مسی به آرزویش برسد،‌ در بدو ورود به خاک اسپانیا از دنیا رفت. گابریل کودک هشت ساله کاستاریکایی که به بیماری سرطان مبتلا بود، آرزو داشت که قبل از مرگش لیونل مسی را از نزدیک ببیند. برای برآورده شدن آرزوهای این کودک همه مقدمات فراهم شد و پس از موافقت لیونل مسی و مسئولان باشگاه بارسلونا برای انجام این دیدار، خانواده گابریل بلیت سفر او از کاستاریکا به اسپانیا را فراهم ساختند. همه چیز آماده بود تا گابریل در تولد نه سالگی اش در کنار مسی و بارسایی ها باشد،‌ اما وی در حین پرواز و قبل از اینکه هواپیما در فرودگاه اسپانیا به زمین بنشیند، این کودک هشت ساله فوت کرد و هرگز نتوانست به آرزویش برسد. مسئولان باشگاه بارسلونا اعلام کردند که همه چیز برای انجام این دیدار هماهنگ شده بود و حتی مسی نیز آماده دیدن این کودک بود، اما متاسفانه وی از دنیا رفت و نتوانست دیداری با ستاره آرژانتینی تیم ما داشته باشد. آنها این خبر ناراحت کننده را به مسی انتقال دادند و همین موضوع باعث ناراحتی او نیز شد. همه بازیکنان بارسا از شنیدن این خبر ناراحت شدند و به خانواده گابریل تسلیت گفتند. طبق برنامه قرار بود دیشب گابریل در ورزشگاه نیوکمپ حاضر شود و پس از تماشای بازی تیم های بارسلونا و ویارئال در دیدار دوستانه با مسی و همبازی‌هایش به آرزویش برسد، اما سرطان روده و وخیم شدن وضعیت جسمانی اجازه نداد که این دیدار انجام شود. بارسایی‌ها دیشب به احترام این کودک یک دقیقه سکوت کردند تا یاد این هوادار بارسا را زنده نگه دارند.
خدارحمتش کنه وبه مسی هم به خاطراین رفتارخیرخواهانه اش خیربده


دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲۸)
 
سوداگر
پاسخ به: انریکه: «بارسا سماجتش را نشان داد»
یک سری نقاط منفی داریم که نیازبه زمان داره تابه طورکامل برطرف بشه


دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۱۹)
 
messi-.10
پاسخ به: انریکه: «بارسا سماجتش را نشان داد»
میتونیم بهتر از این باشیم


دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۱۷)
 
9alexissss9
پاسخ به: انریکه: «بارسا سماجتش را نشان داد»
انریکه با قدرت به کارت ادامه بده


دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!