به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رضایت ژاوی از نحوه عملکرد تیممصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۴۰) (۷۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


ژاوی کاپیتان بارسلونا از فرم عالی این تیم در این مقطع فصل ابراز رضایت کرده و عنوان کرد که بارسلونا در همه جامها مدعی قهرمانی است.

ژاوی هرناندس روز جمعه قبل از دیدار تیمش مقابل ویارئال، در یک نشست مطبوعاتی شرکت کرد. این در حالی است که بارسلونا پس از شکست دادن ختافه در دور یک چهارم نهایی جام حذفی، باید دو دیدار دیگر را نیز مقابل زیردریایی‌های زرد انجام دهد. ژاوی عنوان کرد که بارسلونا در این بازی شانس بیشتری برای پیروزی دارد، اما حریف آنها نیز رقیب سرسختی است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کاپیتان بارسا در ابتدای این نشست از فرم خوب بارسا و هفت پیروزی پیاپی این تیم ابراز رضایت کرد. او در پاسخ به اینکه چه چیزی باعث شده تا چنین نتایجی رقم بخورد؛ گفت: «همه چیز به نتیجه بازی بستگی دارد و اکنون به نظر می‌رسد که همه چیز فوق‌العاده است. این نتایج برای تیم بسیار حائز اهمیت است».

او در ادامه به صحبت در رابطه با دیدار مقابل اتلتیکو در ویسنته کالدرون پرداخت؛ دیداری که یاران انریکه با به ثمر رساندن دو گل از روی ضد حمله و یک گل از روی ضربات آزاد با نتیجه 3-2 حریف را از پیش رو برداشتند. وی عنوان کرد: «در اغلب دیدارها ما نمیتوانیم از ضد حملات استفاده کنیم، زیرا حریفان در دفاع مطلق فرو رفته و اجازه چنین کاری به ما نمی‌دهند».

هافبک تیم بارسلونا در ادامه به رد تمامی شایعات پیرامون تیم پرداخت و اضافه کرد: «ما تیمی متحد و تشنه موفقیتیم. همیشه اتفاقاتی در رختکن رخ می‌دهد و در آینده نیز رخ خواهد داد. من فکر می‌کنم که این اتفاقات به سود تیم است، زیرا ما هر بار بدون توجه به این مسائل به روند خود ادامه می‌دهیم».

وی همچنین به عنوان کاپیتان به دفاع از نیمار هم‌تیمی خود که پس از بازی در ویسنته کالدرون به خاطر حرکاتش مورد انتقاد قرار گرفته بود پرداخت و گفت: «نیمار یک بازیکن استثنایی است که تفاوتها را رقم می‌زند. او مهارت بسیار بالایی دارد و بازیکنان حریف همیشه بر روی او خطا می‌کنند. این سبک بازی اوست و تغییر نمی‌کند».

شماره 6 افسانه‌ای بارسا در پایان به صحبت درباره تصمیم خود در تابستان سال گذشته مبنی بر ماندن در بارسلونا پرداخت و افزود: «تصمیم درستی گرفتم. در حال حاضر مهمترین چیز این است که تیم در هر سه جام مدعی قهرمانی است و بعداً می‌توانم در مورد آینده‌ام تصمیم بگیرم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
m@rc0$
پاسخ به: رضایت ژاوی از نحوه عملکرد تیم
واقعا حیفه که بره تیمای حاشیه خلیج همیشه فارس ...........


شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۰۷)
 
PIQUE3
پاسخ به: رضایت ژاوی از نحوه عملکرد تیم
نقل قول
شماره 6 افسانه ای بارسا

واقعا افسانه ای هس
دورانی که دیگه توی مستطیل سبز نبینیمت دنیای فوتبال اون موقع یه مهندس کم داره برای همیشه


شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۰۸)
 
6+5=11
پاسخ به: رضایت ژاوی از نحوه عملکرد تیم
خدا قوت دلاور


شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۲:۴۰)
 
سوداگر
پاسخ به: رضایت ژاوی از نحوه عملکرد تیم
تیم خدارو شکرداره هرروزمتحد ترمیشه ولازمه ی اتحادهم آرامشه...دوستان اول ازهمه اینکه پیکه دوباره پدر شده دوم اینکه پیکه دردادگاه فرارمالیاتی اتهامات وارده رو قبول نکرده ...کسی خبربیشتری داره؟؟؟؟


جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۰۰)
 
hosein_memari
پاسخ به: رضایت ژاوی از نحوه عملکرد تیم
من اعتقاد دارم انریکه به فرض اگه هیچ کاری هم واسه بارسا نکرده باشه (که کرده) بجاش یه کاری کرده که به نظر من خیلی ارزشمنده. اونم نگه داشتن بازیکن های کلیدیمون و برگردوندن وحدت و امید به تیمه. یکی از بزرگترین نمونه هاش هم همین سلطان ژاوی. خیلی خوشحالم که از تیم نرفت و امیدوارم تو همین باشگاه بازنشسته بشه
زنده باد بارسا و بارسایی



جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۳۹)
 
biology
پاسخ به: رضایت ژاوی از نحوه عملکرد تیم
شماره 6 افسانه ای بارسا بدون شک


جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۵۵)
 
messi-.10
پاسخ به: رضایت ژاوی از نحوه عملکرد تیم
ما هم راضی هستیم


جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۳۵)
 
kamiba
پاسخ به: رضایت ژاوی از نحوه عملکرد تیم
ما خم از روند پیروزی های تیم خوشحالیم. امیدوارم که با قدرت به این روند ادامه بدیم


جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!