به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسا VS اتلتیكومادریدآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۰۲) (۸۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

بارسا در كنار دیگو سیمئونه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی لالیگا در ویسنته کالدرون.

اخبار دو تیم: لوئیز انریكه بعد از بهبود آسیب دیدگی متئو او را فراخوانده است؛ ولی او در لیست بازیکنان اصلی نیست. در حالی كه در اتلتیكو گودین نیز نمیتواند بازی كند و همچنین تیاگو و كوكه هردوشان برای بازی آماده نیستند و نمیتوانند به بازی امشب برسند و نیز سیمئونه بازیکنان کامل خود را در اختیار ندارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لیست بازیکنان فراخوانده شد: مارک آندره تراشتگن، ماسیپ، پیکه، آدریانو، متئو، آلبا، بارترا، آلوز، ماسچرانو، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، راکیتیچ، رافینیا، پدرو، نیمار، مسی و سوارز.

لوئیز انریكه در صحبت‌های خود در كنفرانس مطبوعاتی كه سه شنبه داشت هشدار داد كه: «اتلتیكو میتواند درخانه خود با همراهی هوادارانش بسیار قدرتمند ظاهر شود».

سرمربی اتلتیكو، دیگو سیمئونه به شدت معتقد است كه: «بازی برگشت بسیار كلیدی و مهم خواهد بود به طوری كه هر دقیقه از بازی باید برای ما حكم اخرین فرصت را داشته باشد و هر دقیقه مارا به هدفمان نزدیك‌تر می‌كند».

تعیین نتیجه

نتیجه پیروزی 6 بر0 بارسا برابر الچه در روز یكشنبه نشان دهنده این است كه این تیم در حال صعود به سمت بالا است؛ و همچنین تثبیت گر پیشرفت مسی و نیمار با همكاری یكدیگر است. اتلتیكو در حال حاضر در مقام سوم جدول با 3 امتیاز كمتر از بارسلونا قرار دارد. آنها تا به الان تنها 17 بازی را در کالدرون باخته‌اند.

علاوه بر این

دو گل نیمار برای بارسا در بازی مقابل الچه تعداد گل‌های او را به 19 عدد رساند و بدون شك او جز اولین نفراتی خواهد بود كه برای تیمش در بازی چهارشنبه (امشب) گل خواهد زد.

تاریخچه

این سومین بازی بین دوتیم در این فصل است -هرسه آنها در این ماه- اما اولین بازی در ویسنته کالدرون بود كه با نتیجه 0-0 به اتمام رسید.

پوشش پخش بازی

پخش زنده بازی امشب از Canal + در اسپانیا، Sky Sports در بریتانیا و beIN Sports در ایالات متحده آمریكا. شما میتوانید گزارش بازی امشب را به زبان انگلیسی از R@dio Barça گوش كنید - لینك رادیویی بازی امشب در صفحه اول تنها قبل از بازی وجود دارد- و همچنین دریافت نتیجه زنده بازی در زیر fcbarcelona.com قرار دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پيش بازي بارسا VS اتلتيكومادريد
به امید برد


جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۳:۰۴)
 
mostafa169
پاسخ به: پيش بازي بارسا VS اتلتيكومادريد
ما چرا با این آشغالا باید بازی کنیم. اه اه اه یک دفعه نشد باخت رو عین آدم قبول کنن. پنالتی الکی گرفت واسشون واقعا جای تاسفه. مثل وحشیا خطا می کنن فقط


پنج‌شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۲۴)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: پيش بازي بارسا VS اتلتيكومادريد



نیمه اول 3 - 2 به نفع بارسلونا


پنج‌شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!