به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا - اتلتیکو ، به روایت آمارآبی و اناری‌ها
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۱۰) (۵۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


برای اینکه بفهمید کدام تیم در بازی چهارشنبه شب نوکمپ، از لحاظ شوت زنی، درصد مالکیت توپ و زمین، تعداد تکل‌ها و همچنین تعداد پاس‌های کلیدی نسبت به دیگری برتری داشته است، با این گزارش همراه شوید.

همچنین در این قسمت معلوم می‌شود کدام تیم بیشتر در نیمه زمین دیگری حضور داشته است. چه تیمی بیشتر به عمق دفاع حریف نفوذ کرده است؟ از چه سمتی؟ چپ یا راست؟


پاسخ تمام این پرسش‌ها را می‌توان با استفاده از اطلاعات آماری در فوتبال مدرن به دست آورد. چیزی که ما قصد داریم در این بخش به آن بپردازیم.

کدام تیم، بیشتر از دیگری مالک توپ بود؟ بیشترین خطا از آنِ کدام یک بود؟ بارسلونا یا اتلتیکو؟ پاسخ این سوالات را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.


همان طور که از این ارقام پیداست، در این بازی بارسلونا بیشتر از اتلتیکو صاحب موقعیت شده است. این عامل باعث شد تا حریف به دفاع مطلق روی آورد.

بارسا از کدام جهات بیشترین حمله را روی دروازه حریف ترتیب داده است؟ نقاط تلاقی حرکات دو تیم کدام است؟ همه چیز در این تصویر پیداست.


حال، به سراغ بازیکنان می‌رویم. کدام بازیکن بیشترین شوت را روانه دروازه حریف کرده است؟ کدام یک از مدافعان بارسا بیشترین تکل را زده اند؟ با نگاهی دقیق به این تصویر نیز، به پاسخ سوالات بالا خواهید رسید.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۶ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!