به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»مصاحبه
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۷) (۷۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امیر حسین هاشمی / FCBarcelona.ir


سرمربی تیم، ژاوی را برای بازی حام حذفی برابر الچه از ترکیب کنار گذاشت. برای این بازی تعدادی از بازیکنان تیم ب فرصت اضافه شدن به تیم اصلی را پیدا کردند.

سرمربی اف سی بارسلونا، روز قبل از مصاف تیمش در بازی برگشت دور یک هشتم نهایی در خانه الچه، در اتاق کنفرانس سیوتات اسپورتیوا با رسانه‌ها به صحبت پرداخت. او به رسانه‌ها یادآور شد که تیمش این بازی را دست کم نمی‌گیرد: «ما همان طوری به سراغ بازی پنج شنبه شب می‌رویم، که به سراغ هر بازی دیگری خواهیم رفت».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پیروزی مثل همیشه، هدق اصلی است. «هدف اصلی این است که به بردن بازیها و کسب امتیازات ادامه دهیم. بازی خوب ما را به سمت پیروزی نزدیک می‌کند و به همین دلیل است که دوست داریم که به شیوه‌ای جذاب بازی کنیم». این مربی اهل استوریاس در شمال اسپانیا، یادآور شد که تیم تحت هدایت او در خلال این فصل تاکنون موفق شده تا «هشت پیروزی پیاپی» را هم کسب کند، چیزی که نشان دهنده طبیعت پر ثبات تیم اوست.

بازی برگشت جام حذفی برابر الچه، در حالی انجام می‌شود که آبی و اناری‌ها یک پیروزی قاطع 5-0 را هفته گذشته در بازی رفت در نیوکمپ کسب کردند. مربی تیم مشتاق است که بعضی از بازیکنان جوانتر را از تیم ب در بازی برگشت در زمین ببیند: «بنا بر قوانین، تنها 4 بازیکن تیم ب می‌توانند در ترکیب اولیه قرار بگیرند، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که نهایت فرصت ممکن در اختیار جوانان قرار بگیرد. آنها قطعا فرصتی برای بازی کردن پیدا خواهند کرد».

مربی بارسا همچنین در خصوص معضل مصدومیت یکی دو بازیکن تیمش صحبت کرد. در مورد نیمار او گفت: «او پس از یک ضربه بد، به خوبی در حال ریکاوری است، اما این طبیعت فوتبال است. خوشبختانه هیچ مسئله جدی‌ای نیست و او به زودی باز خواهد گشت». در این میان، ژاوی هرناندز «از ترکیب تیم برای این بازی بیرون گذاشته شده و بازی نخواهد کرد. مشکل او نیز جدی نیست و به زودی می‌تواند به تیم بازگرد». این اسطوره قدیمی بارسایی در خصوص وضعیت سوارز گفت: «از نظر فیزیکی او در وضعیت فوق‌العاده‌ای است. از منظر فوتبالی، او در حال پیشرفت است. هر بازی که می‌گذرد، ما این پیشرفت را می‌بینیم و من یقین دارم که او کارهای بزرگی برای تیم انجام خواهد داد».

این مربی در خصوص لئو مسی و آینده ش در بارسا، صریح و بی‌ابهام صحبت کرد: «ما همه باور داریم که لئو برای سالها در بارسا خواهد ماند. این چیزی است که همه ما به عنوان هوادار بارسا می‌خواهیم. ما به اینکه او فصل آینده در تیم نباشد، فکر هم نمی‌کنیم».

ماموریت حیاتی تیم، ادامه به کسب پیروزی در نیم فصل دوم رقابتهاست. سرمربی تیم باور دارد که رقبای بارسا «همیشه نمی‌توانند پیروز شوند. ما باید از اشتباهات آنها استفاده کنیم. سرنوشت لیگ در آخرین لحظات مشخص خواهد شد و ماحصل نتایج در دراز مدت است. سرنوشت لیگ قهرمانان و جام حذفی اما در هریک از بازیها مشخص می‌شود». مسئله مهم دنبال کردن فرم فعلی تیم و حفظ اتحاد است: «ما همگی در کنار هم هستیم: در مورد اینکه چه چیزهایی را می‌توانیم بهبود بخشیم و چطور به رقبایمان ضربه بزنیم، همیشه صحبت می‌کنیم. این یک وضعیت نرمال برای هر تیم فوتبال است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
باید بهتر و بهتر بشه بارسا


جمعه، ۲۶ دی ۱۳۹۳ (۱۳:۵۸)
 
hosein_memari
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
ببخشید. من تصورم این بود که این خبر صحت داره. عذرخواهی می کنم
به امید موفقیت های پی در پی بارسا


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۴)
 
m@rc0$
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
شایعه مثل سم میمونه تیمو به باد میده خواهشا به شایعات کوچکترین توجهی نکنید


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۱۷:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
دوست عزیز، چرا نمی خواید دست از این شایعات مزخرف بردارید؟ این بحثای مشکل با بازیکنا و اینا همش زاییده ذهن رسانه های معانده! وجود خارجی نداره! با گفتن این حرفا فقط به شایعات دامن می زنید و بعد اعتراض می کنید که چرا تیم درگیر حواشی میشه؟!


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۱۵:۲۸)
 
hosein_memari
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
حق با شماست. بازی با اتلتیکو واقعا زیبا بود ولی حرف من اینه که این بازی خوب ادامه داشته باشه و دوباره به دلیل مشکل مربی با بازیکنا، و یا به دلیل حاشیه ها و یا به هر دلیل دیگه ای، بازی بعدی، افت پیدا نکنن. مثلا زمان پپ، یادمه که مورینیو هرچی سعی می کرد واسه بارسا حاشیه درست کنه و بارسا رو به حاشیه ببره، پپ جوری برخورد می کرد که تیم ذره ای تو حاشیه نمی رفت. ولی انریکه سر برخورد با بازیکناش، خودش حاشیه درست می کنه


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۱۴:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
کدوم وضع مربیگری؟! بازی با اتلتیکو رو ندیدی؟ انریکه بازی تیم رو بعد ۳ فصل رکود و سکون دوباره به طراوت و شادابی زمان اوجش برگردونده. مطمئنا تنها کسی که الان می تونه بارسا رو به اوج برگردونه انریکه س! تیم هم کاملا ثبات داره. یه دونه باخت تو ۲۰ تا بازی اسمش بی ثباتی نیست!


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۳۳)
 
hosein_memari
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
شاید این نظرم خیلی حرفه ای نباشه. ولی احساس می کنم انریکه در حدی نیست که بارسا رو به اوج برگردونه. شاید نذاره افول کنه. ولی با این وضع مربی گری و مدیریت (که ایشالا به زودی عوض میشه) همیشه تو جدول پایین تر از رئال می مونیم
البته با نظر دوستمون هم کاملا موافقم که بارسای فعلی، ثبات نداره و این خوب نیست


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۵۵)
 
shakib10
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
نقل قول
مسال دو تا جاممون قطعیه : 1-کوپا دل ری 2-چمپیون لیگ ...
از چ زاویه ای چمپیونزلیگو دیدی؟؟البته من میگم اگربارسا مثل بازی با اتلتیک بازی کرد بله هیچ تیمی به این راحتیا نمیتونه ببره مارو ولی ثبات تیم فعلا کمه


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۰۲)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
آهان ! این بازی وقت استفاده کردن از جووناست نه بازی با سوسیه داد !


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۱۰:۳۳)
 
zarringr
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
امسال دو تا جاممون قطعیه : 1-کوپا دل ری 2-چمپیون لیگ ...


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۴:۲۴)
 
6+5=11
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
بهت امیدوارم ولی نه زیاد


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۴۵)
 
barca47
پاسخ به: لوئیز انریکه: «چالش اصلی تداوم پیروزی هاست»
اشکال نداره حتی اگه ببازیم مهم بازی دادن به جووناس.5 تا گل که به راحتی قابل جبران نیست این هلیلویچ رو بازی بده ببینیم چیجور بازیکنیه تو کف موندیم


پنج‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!