به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: «این بارسایی است که ما می‌خواهیم.»آبی و اناری‌ها
فرستنده حسام طاهرخانیها در تاريخ جمعه، ۶ مهر ۱۳۸۶ (۲۲:۵۰) (۸۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: حسام الدین طاهرخانیها / FCBarcelona.ir


ژاوی هرناندز احساس می‌کند که بارسا بعد از برد قاطعانه برابر زاراگوزا به دوران اوج خودش بازگشته است. هافبک بارسا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که تیم راه حل برد‌های قهرمانانه را دوباره پیدا کرده است.

ژاوی هرناندز گفته است که: «سبک بازی، آمادگی بدنی و مهم‌تر از همه اینها، روحیه وقتی که ما به میدان گام می‌گذاریم، دلیل‌های فرم خوب و نتیجه خوب ما است. ما از دقیقه اول جنگنده بازی می‌کنیم و این روش را ادامه می‌دهیم و این ما را عالی خواهد کرد. این بارسایی است که همه ما می‌خواهیم و در مقابل زاراگوزا هم هواداران و هم بازیکنان این روند را حفظ کردند.»


انرژی برای برد

درباره پیروزی در بازی‌ها، ژاوی می‌گوید که این هدف نیرو بخش است که به تیم کمک می‌کند تا بعد از چند بازی که غافل گیر شدند، اعتماد به نفس خود را باز یابد.
«مساوی‌هایی که برابر سانتاندر و اوساسونا بدست آمد، بر روحیه تیم تأثیر گذار بود. وقتی که نتیجه‌های خوب بدست آمدند، یک انرژی مثبت به تیم وارد شد و هدف ما و روحیه ما پیشرفت کرد. وقتی نتیجه‌ها خوب هستند، ما اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهیم کرد.»

مسی ستاره

ژاوی بر فرم فوق‌العاده لئو مسی تأکید کرد. او 5 گل در بازی‌های رسمی این فصل به ثمر رسانده است، که 4 گل را در لیگ شامل می‌شود، اینها او را آقای گل تیم کرده است. «او بازی‌های خارق العاده‌ای را انجام داد، او گل می‌زند، بازی شگفت انگیزی دارد و در خدمت تیم است. او یک استعداد مادر زادی دارد که او را همزمان با سرعتش غیر قابل مهار می‌سازد. او استعداد طبیعی دارد و به عنوان یک فوتبالیست در بارسا دارد به کمال می‌رسد. به نظر من او در بهترین باشگاه برای به نمایش گذاشتن توانایی‌هایش است. اگر او همچنان این گونه ادامه دهد، هیچ حد و مرزی برای این بازیکن نیست.»

هواداران عجیب نبودند

طبق معمول، ژاوی از هواداران به دلیل حمایت وفادارانه تشکر کرد. «طرفداران نیوکمپ باهوش و وفادار بودند، در عین حال همچنین به شدت از تیم انتظار داشتند. اگر تیم دلایلی برای تشویق به هواداران بدهد، با نشان دادن روحیه بالا، تلاش و از خود گذشتگی، آن‌ها همیشه از ما حمایت خواهند کرد. کاری که برای رونالدینیو انجام دادند، زیبا بود. شاید او در بهترین فرم خود نباشد و این برای مردم مهم است که او را حمایت کنند. او بازیکن خیلی مهمی برای ما است و تیم به او احتیاج دارد. او به شدت حمایت خواهد شد و من مطمئنم که او این حمایت‌ها را پاسخ خواهد داد.»

پویول بهترین مدافع در جهان است

ژاوی اشاره می‌کند که پویول کاملا آماده است تا به طور عادی تمرین کند. در حال حاضر مشکل این است، با وجود این که میلیتو و مارکز به خوبی در قلب دفاع بازی می‌کنند، او برای بازگشت به تیم تلاش می‌کند. «پویول یک دفاع کامل است. او به اندازه کافی برای بازی در هر جای دفاع خوب است. من فکر می‌کنم که او بهترین مدافع در جهان است و همینطور یک بازیکن مهم برای ما. مارکز و میلیتو واقعا خوب بازی می‌کنند، اما جا برای همه هست، چون فصل طولانی است و ما در هر سه روز یک بازی داریم.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lionel.Messi.10
پاسخ به: ژاوی: «این بارسایی است که ما می خواهیم.»
زنده باد بارسلونا ...


پنج‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۳:۵۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: ژاوی: «این بارسایی است که ما می خواهیم.»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۹:۵۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: ژاوی: «این بارسایی است که ما می خواهیم.»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۹:۵۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ژاوی: «این بارسایی است که ما می خواهیم.»



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۳۸)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: ژاوی: «این بارسایی است که ما می خواهیم.»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۳۴)
 
nima_barca
پاسخ به: ژاوی: «این بارسایی است که ما م...
اين سبك بازي در حمله و دفاع فوق العاده هست.اميدوارم اين روند ادامه داشته باشه.


شنبه، ۷ مهر ۱۳۸۶ (۹:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۸ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!