به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفیاخبار بارسا
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۲۴) (۱,۲۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

بارسا که با پشت سر گذاشتن هوئسکا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد، در مرحله یک هشتم نهایی باید برابر الچه قرار گیرد.

حریف بعدی بارسا در مسابقات جام حذفی اسپانیا، الچه خواهد بود. الچه با شکست دادن وایادولید پا به مرحله بعدی رقابت‌ها گذاشته است. بازی این دو تیم در لیگ نیز با پیروزی 3-0 بارسا به پایان رسید.



الچه در بازی رفت با وایادولید به تساوی 0-0 رسید، اما گل دقیقه ششم آدریان گونزالز این تیم را به مرحله بعدی رقابت‌ها فرستاد. آخرین باری که الچه توانسته بود جواز حضور در این مرحله را کسب کند، ده سال پیش بود.

مادریدی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی

بازی بارسلونا - الچه در روز هشتم ژانویه و پس از تعطیلات کریسمس در نیوکمپ برگزار خواهد شد. در صورتی که بارسلونا بتواند از سد الچه بگذرد، در مرحله یک چهارم نهایی باید برابر یکی از دو تیم مادریدی رئال یا اتلتیکو قرار گیرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
چه خوب


یکشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۰۲)
 
kamiba
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
به امید پیروزی


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۲۹)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
به خدا نمی تونم بفهمم این ویروس لا مصب چیه افتاده تو جون شماها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا یادتون رفته رئال همون تیمیه که چند سال پیش از ما پنج تا خورد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بارسا هر وقت اراده کنه میتونه اون واقعه رو تکرار کنه .............


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۵۱)
 
m@rc0$
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
به نظر من که شانس بارسا و رئال برا صعود مساویه


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۰۵)
 
XAVi.6
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
هميشه اما و اگر بعد از هر بازي هست .. مهم اينه ما سر بازياي مهم چه ريال چه هر تيمه ديگه آماده رو فرم باشيم چون اين فصل عملكرد سينوسي داشتيم يه بار عالي يه بار متوسط يه بار ضعيف... بايد در ادامه به يه ثباتي برسيم حتما.
تو خط هافبك هم اونايي كه قراره آينده بيان كه هيچ موكوله به آينده ولي در حال حاضر نمايشي كه خط هافبك بارساي انريكه داشته چندان قابل دفاع نيست..چه بوسكتس كه از فرم عاليش فاصله داره چه ژاوي و اينيستا كه راندمان كارشون به خاطره سن بالا و مصدوميت پائين اومده البته ايرادي هم بهشون وارد نيست و چه راكيتيچ كه نميدونم جا نيفتاده جاي بازيش مناسب نيست يا انريكه نميتونه ازش بازي بگيره ولي چيزي كه تا الان ارائه داده معمولي بوده و اوني كه تو سويا ديديم نبوده... يادمون نره فابرگاس رو داديم راكيتيچ رو جايگزين كرديم.
به هر حال بارسا هميشه بارساست و اونقدر خوب هستيم كه با ايمان به توانائي هاي بالاي بازيكنامون هميشه ميشه اميدوار و خوشبين به سخت ترين بازيها نگاه كرد.


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۴۰)
 
konjkave60
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
نقل قول
کاپلو همچنین در مورد بارسا صحبت کرد و گفت:" یک سرمربی همیشه شرایط تیمش را بهتر از بقیه می داند و به دنبال ‏یافت راه حلی برای مشکلات است و اینکه بازیکنان را در پستی قرار بدهد که برای شان مناسب تر است.‏ اما به نظر من سوارز به درد بازی در کناره ها نمی خورد. او یک گلزن مادرزاد است که در کناره ها، 50 درصد قابلیت ‏گلزنی اش را از دست می دهد. او نیاز دارد که در نوک حمله بازی کند. سوارز یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و به ‏همین دلیل، فکر می کنم که انریکه به دنبال راه حلی برای تاکتیک هایش باشد."‏

در مورد سوارز اونایی که میگن کمتر تونسته به تیم کمک کنه باید این مطلب بالا رو در نظر داشته باشن
سوارز تا الانش هم خدایی خوب کار کرده تا حالا هرجا که بوده مهاجم هدف یوده ولی حالا توی بارسا همش از کناره ها باید به دروازه نزدیک بشه
پاس گلی که توی بازیه پاریسنتژرمن به مسی داد نشون میده که چقدر نسبت به دروازه دوره
باتوجه به صحبتهای کاپلو بازم صبر میکنیم شاید انریکه بتونه این مهاجمارو مدیریت بکنه ولی با توجه به چیزایی که تا الان دیدیم خیلی بعید میدونم انریکه بتونه خلاقیت خاصی بزنه...


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲)
 
shakib10
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
ایناییکه ریال ریال میکنناقا جان مگه یادتون نیس در اوج بازی ما که زمان گواردیولا بود ریال تو فینالا ازمون جام میگرفت و اززمان مورینیو شروع شد فینال خراب کردن ما!!!بنظر من چرا از الان خودمونو بازنده بدونیم ببینید بازی رفت فکرشو بکنید دوهیچ جلو بودیم دیگه ریال جرات نمیکرد حمله کنه و روی میورد به دفاع این حرف خود کاسیاسه ک میگفت اگربازی به اختلاف دوگل پیش میرفت شرایط برای ماسخت میشد.دوستان ما اول کار بودیم و ازاون موقع تا الان خیلی تفاوت کردیم حداقل درن.ک حمله خیلی بهتر عمل میکنیم دفاعمونم اگر البا و باترا و پیکه و متئو باشن بدک نیس بلاخره چاره ی دیگه ای نداریم اون بستگی به سرمربی داره ک چطوری بخواد دفاعو سرسامون بده اما باید گفت هیچ چیز غیر ممکن نیس.بابا ما تو رفت و برگشت زدیمشون تو فینال باختیم!!!اونم بدون وجود پنالدو.درهرصورت بارسا هروقت بخواد میتونه دفاع ریال رو باخاک یکی کنه تا زمانیکه نیمار و مسی هستند دفاع ریال رتته درآینده بازیکنانی مث رامیرز و اداما خواهند امد و در هافبک هم سمپر خواهد آمد که نگرانی ها کمتر میشه راکیتیچم ک هس


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۴)
 
hamid.moody
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
باید همت کنن و این جام حذفی رو مال خودمون کنن!
امیدوارم به هر تیمی که می خوریم بارسای همیشگی باشیم.
همین


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۹:۴۰)
 
XAVi.6
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
اين جام حذفي رو حتما بايد بگيريم هيچ بهونه اي واسه نگرفتنش نيست..
در مورد بازي با رئال هم همه چي بستگي به آينده و شرايط خود ما داره بايد تغيير كنيم و بهتر شيم واسه مقابله باشون به هر حال علاوه بر خوش شانسي روي فرم هم هستن و به قوله دوستمون يه خط هافبك جوون و سر حال باعث شده مهاجماشون كار آسوني واسه گلزني داشته باشن... چيزي هم كه در باره فرق هافبك هاي ما و اونا گفتن كاملا منطقي و درسته...


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۳:۰۰)
 
Reza180
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
نقل قول
واس همین جناب پنالدو مرده خور تو محوطه می ایسته و فرتو فرت واسش توپ میاداما کینگ ما
.
بله دیگه دیگران میسازن براش و حمله هاشونو هر طور شده به هدف رونالو ختم میکنن ولی مسی دقیقا برعکسه و میاد و حمله رو پایه ریزی میکنه و میسازه. ..
ولی فقط به گل تجه میشه...بیخیال
به امید قهرمانی تو جام حذفی کوپا دل ری...
زنده باد بارسا و بارسایی...


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۲:۰۴)
 
barcapolis
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
سوراخ بعدی لطفا


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۰:۵۲)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
ولی من بازم سر حرفم هستم ... پیروزی مقابل اتلتیکو تو جام حذفی هیچ فایده ای برامون نداره ولی اگه رئال بیاد بالا و با ترکیبی از جوونا و با تجربه ها شکستشون بدیم قطعا روحیه بردن و حس غرور از دست رفته به تیم برمیگرده .
اون مشکلاتی که دوستمون گفت قطعا وجود داره و ما نیاز به تغییر نسل داریم و نمیشه مشکلات رو با پنهان شدن پشت برد های بی ارزش فراموش کرد . من فکر میکنم بازی با رئال چه ببریم و چه ببازیم از هر نظر به نفع ماست .


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۰:۴۰)
 
omid-soz
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
نقل قول
سلام دوست عزیز امروز رو یادتون باشه که این پیغام رو نوشتید شاید هیچوقت رئال نتونه اتلتیکو ببره که شما ابراز نگرانی میکنی درسته که رئال بیست بازیه که میبره و به برد عادت کرده ولی مطمئن باشید توی این بیست تا تیم یه نصفه تیم هم نبوده که بتونه در مقابل رئال بازیه درست و حسابی انجام بده حالا مونده و به قول معروف شب دراز است و قلندر بیدار نکته بعدی اینکه شاید تا اونموقع تیم ما هم یه تغییراتی کرده باشه و به توازن رسیده باشه اونوقت فاصله اساسیه بین کیفیتهایی که بین بازیکنان ماو بازیکنان اونا هستش مشخص میشه در آخر هم اینو بگم که ایکاش یکی پیدا میشد با این انریکه بگه یه کم فقط یه کم روی سرعت بازی کارکنه خیلی از مشکلات ما حل میشه ...

ممنون از نظرتون.
خب.شما اگه به نظربعدیم توجه کرده باشید میبینید که مشکلی روکه من بیان کردم وافعن معقولانه است.ضمنن من اولندش از رئال متنفرم دومن چون بابام رئالیه و میشینه بازیارو نگاه میکنه من فقط گلاشو میبینم.ی بار دیگم میگم دوست عزیز:مشکل ما هافبکامونه.هافبکای ما تجربه دارن اما سرعت سابقشونو ندارن.دیدین ی چن وقت میخوابین واس چن مدت کسلین؟دقیقن این مشکل تو خط میانی تیم اتفاق افتاده.ت. زمان آقای مارتینو تیم تعداد پاس های هواییش به شدت بالارفته و از فلسفه بارسا دور شده بود.همین باعث شده بود خط میانی کم کارتر شده و اون تاکتیک و نظم خاص و پاس های سریع ازش سلب بشه.این روند دریک سال ادامه داشته.اما امسال خوشبختانه تیم تعداد پاس هواییش کم تر شده.و تو خط میانی شاهد پاس های بیشتری هستیم.ضمنن بازیکن باکیفتی مسه اینیستا دیگه اون تکنیک و سرعت قبلو نداره.و همچنین ژاوی که کاملا افت سرعتش مشهوده.
یه مشکل دیگه بارسا تکنیک پایین سوارز هستش.سوارز برخلاف کیفیتش تکنیک و سرعت عمل پایینی داره و بیشتر رویه سانتر و یا زربه سر زدن عالیه.
من با نظرشماکه گفتین ریال به تیم قوی نخورده کاملا موافقم.
اما دقت کنین که میانگین سنی ریال کم تر از بارساست.اونا اینیستای جوون مارو یعنی ایسکورو دارن.مهندس عزیز ما یعنی خروسو دارن.
واس همین جناب پنالدو مرده خور تو محوطه می ایسته و فرتو فرت واسش توپ میاداما کینگ ما چی؟بنظر من بارسا بازهم باید از لاماسیا نیرو بکشه بیرون.البته تو این دوسال.
از نظرات و انتقادای دوستان و بحثای فنی بدور از خشونت واقعن خوشحال میشم.
فقط بارسا.
به امید فتح سه گانه و حماسه ی شیش تایی دیگر


جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۳۰)
 
konjkave60
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
نقل قول
خداکنه این یه ساله رو با ریال نخوریم. خداییش حرفم معقوله.شانس پیروزی در برابر اتلتیکو از ریال بیشتره. به امید شروع ذوباره طوفان. طوفانی که تمام جامارو بالا میکشه. فقط بارسا.

سلام دوست عزیز
امروز رو یادتون باشه که این پیغام رو نوشتید
شاید هیچوقت رئال نتونه اتلتیکو ببره که شما ابراز نگرانی میکنی
درسته که رئال بیست بازیه که میبره و به برد عادت کرده ولی مطمئن باشید توی این بیست تا تیم یه نصفه تیم هم نبوده که بتونه در مقابل رئال بازیه درست و حسابی انجام بده
حالا مونده و به قول معروف شب دراز است و قلندر بیدار
نکته بعدی اینکه شاید تا اونموقع تیم ما هم یه تغییراتی کرده باشه و به توازن رسیده باشه اونوقت فاصله اساسیه بین کیفیتهایی که بین بازیکنان ماو بازیکنان اونا هستش مشخص میشه
در آخر هم اینو بگم که ایکاش یکی پیدا میشد با این انریکه بگه یه کم فقط یه کم روی سرعت بازی کارکنه
خیلی از مشکلات ما حل میشه ...


جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۵۰)
 
omid-soz
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
نقل قول
اگه میخوایم غرور از دست رفتمون رو دوباره پس بگیریم باید بخوریم به رئال ! دوستان یه جوری صحبت میکنن انگار رئال هیولاست ... بازیکنامون قدر فرصتارو بدونن رئالو شکست میدیم !

دوست عزیز ما نگفتیم رئال هیولاست.
رئال شانسی داخل مغازس.
شانس داره.بهتره یکم فکر کنیم.میبینیم که رئال یه چیز داره که ما نداریم.
اونم هافبک های جوونه.آیا شما تو این فصل اصن دیدی که پنالدو بیاد عقب و خودش حمله رو شروع کنه؟خداییش ن.
ولی مسی چی.تو همه ی بازی ها امکان نداره از خط هافبک حمله رو شروع نکرده باشه.که اونم وقتی پاس میداد و فرار میکرد برای رفتن تو عمق و دریافت پاس بعدی.هافبکا با پاسهای اشتباه حمله رو ازدست میدادن.ضمنن هافبکای ما بهترین هافبکای جهانوتاریخن.اما متاسفانه سنشون بالا رفته و شرایط فیزیکیشون رو به افوله.اینم حرف من نیست بلکه حرف مهندس ژاویه.
به امید کسب سه گانه اونم با نهایت تلاش و جنگندگی.
فقط بارسا.


جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۵۳)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
اگه میخوایم غرور از دست رفتمون رو دوباره پس بگیریم باید بخوریم به رئال !
دوستان یه جوری صحبت میکنن انگار رئال هیولاست ... بازیکنامون قدر فرصتارو بدونن رئالو شکست میدیم !
پیش به سوی آینده های زیبا ...


جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۱۱)
 
سوداگر
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
خوبه که اینجاحداقل کارمون راحتتره به نسبت حریفان ....اون طرف والنسیا فقط مدعیه


جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۵۱)
 
messi-.10
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
درسته اگه ب رئال بخوریم احتمال حذف بالاست متاسفانه


جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۴۷)
 
omid-soz
پاسخ به: الچه، حریف بارسا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفي
خداکنه این یه ساله رو با ریال نخوریم.
خداییش حرفم معقوله.شانس پیروزی در برابر اتلتیکو از ریال بیشتره.
به امید شروع ذوباره طوفان.
طوفانی که تمام جامارو بالا میکشه.
فقط بارسا.


جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۴ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!