به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]گزارش بازی
فرستنده ابوالفضل رستگار در تاريخ شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۲۳) (۲,۶۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
تیر لعنتی


سه‌شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۲:۵۰)
 
mamade
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
این که قطعیه
بابا این مربیشون یا بلا نسبت نفهمه(ببخشید به معنا لغوی ش گفتم)
همه بازیکناشون رو تا سرحد مرگ بازی میده و همه بازیا رو 4تا 5تا میبرن خوب بالاخره افت میکنن اینا تو بدنسازی هرکاری بکنن بازم خسته میشن کروس که خودش گفت مودریج هم که مصدوم شد


دوشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۳۰)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
به درك
چيزيه كه تموم شده كاريش نميشه كرد
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۵۴)
 
moji.aref
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
بابا چیزی نشده که تیم تازه داره اوج میگیره
پارسال رئال 10 12 امتیاز زیر ما بود مثل همیشه
بهمون رسید ما هم میرسیم
یه ذره صبر داشته باشید بهشون میرسم


کاملا باهات موافقم داداش. اولا اینکه طرفدار واقعی با یه باخت اینقدر به تیم و مربی توهین نمیکنه. دوما اینکه ما طرفدار دو روزه نیستیم که با یه برد بریم فضا و با یه مساوی همه رو زیر فوش بکشیم. بقول یکی از بچه ها برای توی اوج رسیدن این جور وضعیت ها هم لازمه. من مطمئنم که بارسا برمیگرده و بالاخره رئال هم امتیاز از دست میده. شک ندارم. همینطور که انریکه مطمئن هست. انریکه مربی خوب و باهوشیه. تجربه باید کسب کنه. بعدش دیگه عالی میشه. اون تغییر سیستمش تو بازی قبل نشون داد خیلی چیزا تو ذهنش هست و میتونه تیم رو قهرمان کنه. همینطور که انریکه میگه برمیگردیم. منم میگم برمیگردیم. چون مطمئنم. به امید خدا و تلاش بچه ها . کمی منطقی باشید بچه ها. این مربی همونیه که تو بازی قبل اون سیستم ناگهانی رو بکار گرفت. این یعنی میتونه و توانش رو داره. اما دیشب یه اتفاق بود و همه عوامل کاری کردند که بارسا نبره و مهم نیست. نقاط ضعف رو برطرف میکنیم و برمیگردیم. مطمئنم. ایشاالله. به امید روز های بهتر و بهتر


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۳۹)
 
moji.aref
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
بچه ها همه ما ناراحتیم. ولی من ارومم. دیشب خیلی کلافه بودم که بارسا چرا گل نمیزنه و بارون زده بازی مارو به گند کشیده و دفاع ختافه 100 لایه هست ولی اواخر بازی وقتی انریکه رو دیدم که آرومه، منم آروم شدم. مصاحبش رو خوندم ، گفت امتیازات بدی از دست دادیم ولی جای نگرانی نیست و مطمئن بود که تیم برمیگرده. بچه ها یادتون نره ما از برد مقابل پی اس جی به این بازی اومدیم ینی شرایط تیم خوبه و مشکلی نیست فقط دیشب عوامل مختلف باعث شد بارسا نبره. منم با اینکه ناراحتم ولی به مربی اعتقاد دارم و حرفشو قبول دارم. وقتی اون گفته جای نگرانی نیست و تیم برمیگرده پس برمیگرده. دیشب یه اتفاق بود. همین....
نگران نباشید. درضمن مطمئن باشید رئال هم امتیاز از دست میده همیشه اینجور نمیمونه که. اونا هم بالاخره به مشکل میخورن. شک نکنید. ما برمیگردیم.
زنده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۱۸)
 
JOK3R
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
از اول فصل تا حالا هر وقت جایگاهِ مارسی رو تو لیگ فرانسه دیدم حرص خوردم!حرص خوردم که چرا مارچلو بیلسا ای که تونسته تیمی که پارسال وسطای جدول بود رو بچسبونه به سقفِ جدول!حرص خوردم که مدیرای بارسا وقتی قرار شد بین بیلسا و انریکه یکی رو انتخاب کنن کسی رو انتخاب کردن که یکی از ضعیفترین فصل های تاریخ رو در رم سپری کرد...من از انریکه انتقاد می کنم نه به خاطر اینکه مشکل شخصی باهاش دارم!به خاطر اینکه عاشقِ بارسام!دوست ندارم وقتی تیمم سوارز و مسی رو داره خطرناکترین موقعیتش یه کاشته باشه!حمایت از مربی تا یه حدی کار هوادار واقعیه!از یه جایی به بعد هوادار واقعی اعتراض میکنه!به هر حال قطعا تا اخرِ فصل تمام برد هامون مثل برد های الانمون روی مهارت های فردیِ مسی و نیمار خواهد بود نه تاکتیک تیمی!


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۱۵)
 
messi.maradoona
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
انریکه به هیچ دردی نمیخوره.
قول میدم با اختلاف 4 تا بازی به پایان فصل جام واسه دوریالی هاست


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۴)
 
shakib10
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
بازم میگه پپ .بازم میگه پپ
نقل قول
میدیم مشکلی که تو بارسای پپ و تاتا با تیکی تاکا باقلوا شده بودو تیمای حریف حتی اگه 20 نفره هم جلومون دفاع میکردن با چندتا پاس ساده و سریع بین مثلثمون دفاع رو بهم میریختیم و گلارو یکی یکی بهشون تقدیم میکردیم ولی حالا پشت اتوبوساشون گیر کردیم و داریم خودمونو گول میزنیم . تاکتیک بارسا الان هیچی نیست باور کنید هیچی .



یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۸:۱۱)
 
yas_8
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
سیستم بازی بارسا منسوخ شده امسال سال سومه که همینجوری افتضاحیم
تا وقتی با همین سیستم بازی کنن قید جام رو باید زد


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۲:۱۸)
 
lionelmessiii
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
هرچی میخوام به این بارسا و انریکه و تیم امیدوار بشم نمیدونم چرا یک باخت یا تساوی بیجا مثل یک زلزله ی 10 ریشتری میاد و همه رو داغون میکنه . بزرگترین مشکل بارسا هنوز حل نشده و ما داریم از فصل پیش تاحالا تاوان اونو میدیم مشکلی که تو بارسای پپ و تاتا با تیکی تاکا باقلوا شده بودو تیمای حریف حتی اگه 20 نفره هم جلومون دفاع میکردن با چندتا پاس ساده و سریع بین مثلثمون دفاع رو بهم میریختیم و گلارو یکی یکی بهشون تقدیم میکردیم ولی حالا پشت اتوبوساشون گیر کردیم و داریم خودمونو گول میزنیم . تاکتیک بارسا الان هیچی نیست باور کنید هیچی .
چون جلو اینجور تیما ی دفاعی هست که اصل تاکتیکت معلوم میشه که و تا هست یا تیکی تاکا که مال پپ هست و ما نداریم یا بازی مستقیم که مال تیم هایی مثل رئال هست و اونم ما ابزارشو نداریم پس این بارسا داره با این تاکتیک مسخره خودشو گول میزنه چون تا ابد جلو اینجور تیما اینجوری همینجوری میشیم .
باتشکر ...


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۰:۳۹)
 
konjkave60
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
عزیز مگه فقط صحبت جبران امتیازه یه کم بلند پرواز باش دوست من
به نظرشما با این وضع توی اروپا از بین تیمهای اول زورمون به کدوم یکیشون میرسه
ازین دور رد شیم دور بعد فقط و فقط شانسی یا مقطعی موفق خواهیم بود
بهتون قول میدم ازین دست بازیهای خنثی تا آخر فصل زیاد خواهیم دید


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۰:۳۲)
 
david_villa11
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
دوستان همه ناراحتیم...بالاخره تیم محبوبمون نتونسته موفق بشه...
یه چند تا نکته رو میخواستم بگم...
دوستان باور کنید این تیم همون تیم 4 روز پیشه که سن ژرمن رو برد...باور کنید هیچی عوض نشده...تیم داره بازسازی میشه...درسته یه نقصهایی داره ولی خواهشا تحمل کنین تا نتیجه ش رو ببینیم...
سوارز هم مثل نیمار فصله پیشه...اونم درست میشه...
4 امتیاز چیزی نیست که نشه جبرانش کرد...ما میتونیم...


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۰:۳۰)
 
konjkave60
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
با سلام خدمت همه دوستان عزیز
چند تن از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شاید هم بهترینشون توی یه مقطع کاملا خنثی توی یه تیم با مربی مضحک با مدیریت افتضاح گیر کردن
همین الان فکر کنید مسی توی تیمی که مورینو مربیش باشه بازی کنه به نظرتون تیمی توی دنیا میتونه اون تیم رو متوقف کنه ...
بابا بسه دیگه من پارسال هی اومدم گفتم کادر فنی از ماها بیشتر میفهمه که این مربی رو آورده بعد بعد از گذشت یکسال معلوم شد آقایون میخوان پروژه تاریخ مصرف گذشته تیکی تاکا رو ادامه بدن و دنبال کسی میگردن که توی این سبک کار کنه و اون بدبخت رو اخراج کردن
الان حدود 2ساله هیچ نوع بار فنی ای توی بازی بارسا نیست تورو خدا متعصبانه نظر ندید آدم بازی رو میبینه حالش به هم میخوره اگه مسی نباشه یا مثل بازیه پی اس جی خود تیم مقابل اشتباه نکنه این تیم یا میبازه یا مساوی میکنه هرکسی هم با این نظر من مخالفه داره خودشو گول میزنه
انریکه در سطح بارسا نیست رقیب رفته آنجلوتی رو آورده و بهش اجازه داده سبک خودشو به تیمش دیکته کنه ما میریم انریکه رو میاریم سبک خودمون رو که کهنه شده و دیگه کاربردی توی فوتبال روز نداره بهش القا کردیم
شما یه حرکت کار شده بگید که توی چند تا بازی دیدید ؟؟؟
یه تاکتیک بگید برای کم کردن تراکم بازیکنای حریف جلو دروازشون ؟؟؟
اصلا بازیه بارسا با فاکتور سرعت همراهه 4تا پاس سرعتی تا حالا دیدید ؟؟
چند تا ضدحمله دیدید تاحالا ؟؟
بخدا فوتبال یه علمه نه مسخره بازی الان توی پلی استیشن اگه بارسا رو برداری تیم مقابلت شموشک نوشهر باشه اشتباه ارنج کنی بارسا میبازه
حالم ازین فوتبال خسته کننده مسخره به هم میخوره بابا راه حل این نوع بازی رو همه فهمیدن اونی که این سبک رو به اعلا رسوند (گواردیولا )خودش گفته بود از تیکی تاکا متنفرم الان هم توی بایرن داره سبک متفاوتی رو ارائه میده بعد ما هی اصرار داریم به سبک خودمون وفادار بمونیم
ببینید کی بهتون گفتم تا وقتی فوتبال روبه جلو حرکت میکنه دیگه به هیچ عنوان این سبک بازی به نتیجه خاصی نمیرسه مگر اینکه کاملا مقطعی باشه یا از روی خلاقیت فردی
نکته بعدی که داره روی اعصاب من قدم میزنه بازیکنان این تیمن
خدا وکیلی این چند وقته تماشای بازی رو رها کنید و توی بازی به بازیه بوسکتس دقت کنید ببینید واقعا چقدر یه هافبک تدافعی میتونه افتضاح باشه بازیه با سویا یه توپ از دست میده اون توپ گل میشه توی بازیه پی اس جی دقیقا توی همون منطقه و دقیقا با همون سبک یه توپ دیگه لو میده و شانسی گل نمیشه امشب باز دقیقا همون کارو انجام داد و خداشاهده شانس آوردیم داور خطا گرفت
بعد تو کف بازیه پیکه ام یعنی مربی به هیچ عنوان کار خاص انفرادی با این بازیکنا نکرده و هیچی بهشون اضافه نکرده خیلیاشون افت شدید دارن گل سویا رو بررسی کنید نحوه ایستادن پیکه رو جلوی توپ ببینید خودتون قضاوت کنید
امشب در مقابل ضربه اون بازیکن ختافه توی نیمه اول دقیقا همون گارد رو گرفته بود و اگه دروازه بان حواسش نبود 100٪ سناریو تکرار میشد
نفر بعد پدرو چقدر افت داشته خدا میدونه
تو کف منیر موندم از زمانی که به بازی اومد کلا تیم رو به حالت خنثی برد
علم مربی یعنی این به نظر شما ؟؟؟؟
بخدا داریم خودمون رو گول میزنیم بهترین بازیکن تاریخ رو دارن براحتی استعدادش رو هدر میدن
تیم ملی آرژانتین هم همین کارو داره میکنه خدایی اگه توی جام جهانی یکی مثل سیمئونه مربی بود به نظرتون آرژانتین چه نتیجه ای میگرفت ؟؟؟
به نظر من که دیگه بسه به هیچ عنوان دیگه برام اهمیتی نداره چون داره به فهمم توهین میشه انگار همشون خودشون رو زدن به خواب یا از قصد نمیخوان ببینن یا بشنون بابا دوران تیکی تاکا و پاسکاریهای زیاد بدون هدف تموم شده اینا فکر میکنن این پاسکاریها بوده که بارسا رو موفق کرده بوده به قرآن اینطور نبوده این گواردیولا بود که پشت اون پاسکاریها تاکتیکهای ترکیبی و عمقی و عرضی متفاوتی رو برنامه ریزی کرده بود نه اینکه هی دائما بی هدف پاسکاری بشه تازه سرعت مهمترین فاکتور اون پاسکاریها بود که حذف شده توپ وقتی به آلوز میرسه ادم رو سکته میده تا پاس بده پس چرا مارسلو و کارواخال اینهمه تاثیرگذارن مگه از آلوز و آلبا بهترن
حالا ببینید رئال با این ختافه چیکار میکنه اصلا چرا راه دور بریم و تا اونموقع صبر کنید شما بازیه سلتاویگو با رئال و سلتاویگو با بارسا رو ببینید و خودتون قضاوت کنید
به قول فامیل دور من دیگه حرفی ندارم


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۰:۲۱)
 
Reza180
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
گذشته از این ها
امار و ارقام سال های قبل به هیچ وجه بیخودی نیستن و تمامی اتفاقات فوتبالی جهان و لالیگا به این امار مانند زنجیر وصلن و به هم مربوط میشن....امارم بارها و بارها نشون داده که اختلاف زیاد امتیاز در دراز مدت جبران شده....نگران نباشید به امید خدا.. حق فوتبال پاک بارسا پای مال نمیشه...فلسفه ی فوتبال بارسا پاکه....از تمامی رفتاراشون پیداست...
.
.
.
.یه حسی بهم میگه حالا حالا ها نه چند ماه دیگه یدفه ریال یه افت بدجور میکنه و حسابی بهم میریزه...و بهترین فرصته برای ما...
فقط کافیه ما هوشیار باشیم..
زنده باد بارسا و بارسایی...


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۰:۲۰)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
باور کن امید به آرزویت میرساند.....................................
همچنان امیدوار به آینده.................................


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۰:۱۲)
 
zx_ss57
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
اقا چرا هر وقت مى بريم ميايم كلى تعريف مى كنيم ولى موقع باخت بد و بيراه ميگيم ...برا به اوج رسيدن هم باخت لازمه هم مساوى اصلا كسى كه نبازه شيرينى تو اوج بودن و نميفهمه


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۴۳)
 
tmagh
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
قضاوت در مورد از دست رفتن لالیگا از الان خیلی زوده ولی در مورد تیم و مربی یکسری ضعفهایی مشاهده میشه اما هیچکدام از اینها دلیل بر توهین به بازیکنان و مربی نمیشه. دوستان به یاد داشته باشید ما بارسایی هستیم و طرفدار باشگاهی با فلسفه عالی و مورد تحسین همه دنیا هستیم و این نوع رفتارها در هنگام عدم موفقیت شایسته هوادار این باشگاه نیست.انتقاد حق هر هواداره اما توهین نه.
از ابتدای فصل در لالیگا 13 توپ به تیر دروازه حریفان خورده و این هشتمین تیر دروازه مسی بود. احساس میکنم یک جور بدشانسی از اول فصل مرتبا همراه ماست و دست از سرمون برنمیداره وگرنه این همه تیرک آن هم در یک نیم فصل سابقه نداشته. در مورد داوری هم صحبت نکنیم بهتره چون دیگه خیلی تکراری شده و ظاهرا باید تا آخر فصل باهاش بسازیم.


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۴۱)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
واقعاً متاسفم.


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۳۲)
 
rezafcmessi
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
منم مثل تمام دوستان بارسایی خیلی ناراحتم از اینکه امتیاز از دست دادیم ولی درست نیست هر کس رو دوست داشتید بهش فحش بدید.
درسته خوب نبودیم ولی قبول کنید خیلی بد شانسیم کاشته زیبای مسی به تیر میخوره داور پنالتی درست رو برامون نگرفت
یه سوال دارم از بعضی از دوستان وقتی بارسا میبره نظرات به 40 تا نمیرسه ولی وقتی میبازه یا مساوی میکنه بالای 60تا نظر میدن

زنده باد بارسا

زنده باد مسی افسانه ای


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۰۹)
 
malechauvinistman
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
انشاالله تيم رو به راه شه. آخه با اين وضعيت هم بارسا از ريال شكست ميخوره هم مسي از رونالدو كه با اين وضعيت قطعا توپ چهارمم ميگيره. خدا كنه ايجور نشه.


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۱۹)
 
XAVi.6
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
خب دیگهههههههههههه اینطوریه.فعلا قذرت دست دیگرانه وهمراهش شانس و همچیم باهاشونه منتظرباشید و اون روی سکرو هم ببینید.ب قول دوستمون پریسال چقدر اختلاف داشتن ریالیا با ما حالا هم خودمون داریم اینطوری میشیم.ولی اوناهم صبرکردن

ولي خدائي اونا صبر نكردنا هر دفعه يكي از خودشون رو مورد هو و حيا كن رها كن قرار ميدادن از مربياشون بگير تا كاسياسشون بلاخره ما بلاها سرشون آورده بوديم


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۰۳)
 
BRAIN
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
قطعا اگر داور اون پنالتی رو می گرفت وضعیت جور دیگه ای بود.هر چند بارون، لغزندگی و چیز های دیگه هم بی تاثیر نبود.همه رو هم از لب تیغ رد نکنید.تازه هفته 15 لالیگا هستیم، نا امید نباشید.

اطلاعیه
به اعصابتون هم مسلط باشید، و ادب رو تو ارسالاتون لحاظ کنید.



شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۵۷)
 
XAVi.6
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
بد بوديم.. بد شانس بوديم 2 امتياز ديگه پريد تموم شد رفت..فعلا هم نه مربي عوض ميشه كه عاقلانه هم نيست كه بشه چون تضميني به موفقيتش وجود نداره و نه بازيكني اضافه. كاري هم نميشه كرد فقط ميشه اميدوار بود و همچنان بارسائي موند



شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۵۵)
 
سوداگر
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
دوستان عزیز خواهشا دیدگاه هتون روبزرگترکنید و به افق های پیش روفکرکنیدوبنگرید هنوز یه نیم فصل دست نخورده وازاین نیم فصل چهارتابازی باقی مونده خداکریمه


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۵۵)
 
iman_khatar
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
دقیه 60 به جای زاوی رافینیا میومد به جای بوسکتس ماسکرانو و به جای دنی باید اینیستا میومد و تیم 3 دفاعه بازی میکرد موقع حمله موقع دفاع هم مسکرانو به دفاع ملحق میشد مطمئنم نتیجه عوض میشد


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۵۴)
 
shakib10
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
خب دیگهههههههههههه اینطوریه.فعلا قذرت دست دیگرانه وهمراهش شانس و همچیم باهاشونه منتظرباشید و اون روی سکرو هم ببینید.ب قول دوستمون پریسال چقدر اختلاف داشتن ریالیا با ما حالا هم خودمون داریم اینطوری میشیم.ولی اوناهم صبرکردن


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۴۹)
 
fshiri92
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
من از همون اول فصلم فقط بازی های بارسا رو نگاه می کردم که اوقات فراغتم پر شده وگرنه معلوم بود با این مدیریت و مربی به هیچ جا نمی رسیم .تیم پر ضعف و اشکاله .
خط هافبک هم شده نقطه ضعف جدید تیم .لالیگا که تموم شد .جام حذفی هم با این مربی تو 1 چهارم به رئال و اتلتیکو صد در صد می بازیم .
لیگ قهرمانان هم که شوخیشم قشنگ نیست .به هیچ وجه از پس بایرن و چلسی و رئال بر نمی آیم .
ای کاش فن خال مربیمون می شد


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۴۳)
 
ravi_2011
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
کثافتکاری داورای لالیگا دیگه قابل تحمل نیست. اون از دایو های لاشخور که تمام داورا رو مجاب به گرفتن پنالتی میکنه، این هم از خطای هند کاملاً عمدی بازیکن شماره 20 ختافه روی توپ مسی که داور به جای خطای پنالتی، شرایط رو برای ضدحمله ختافه مهیا میکنه!
این فیلم 4 ثانیه ای رو دانلود کنید
آخه دیگه از این واضح تر نمیشه هند کرد!


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۴۲)
 
parsafcb
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
اونایی که بازیکنا رو وسط میارن مث اینکه بازیو ندیدن!هر کسی میتونست تلاش و کوشش مسی سوارز ژاوی پیکه و حتی پدرو رو ببینه علت این باخت ترکیبی از بدشانسی،مصدومیت نیمار، تعویض بد انریکه و ضد فوتبال این تیم بدبخت مادریدی بود!
همین دفاعا جلو رئال مالدیو مفت مفت پنالتی میدن همین دروازبانی که جلو ما شده بود بوفون جلو حرکات اون زرافه فقط نگا میکنه....ما فقط بریم افسوس بخوریم ازین ضربه آزادای زیباي لئو!
آخرین بازی نیم فصل: ختافه - زغال مالدیوا
یشالا هوا صاف و بهاری میشه!


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۳۹)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
عیبی نداره حالا انشاالله توی کوچه ماهم عروسی میشه ...نباید بایه برد ذوق کنیم وباامتیازازدست دادنی سرافکنده بشیم



شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۳۹)
 
mamade
امیدوار باشید
بابا چیزی نشده که تیم تازه داره اوج میگیره
پارسال رئال 10 12 امتیاز زیر ما بود مثل همیشه
بهمون رسید ما هم میرسیم
یه ذره صبر داشته باشید بهشون میرسم


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۳۷)
 
XAVi.6
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
بردن سویا و والنسیا و از دست دادن 5 امتیاز جلوی سلتا و ختافه

واقعا مسخرست

دقيقا اين عملكرد سينوسي و پر نوسان تيم رو اعصابه .. يه بازي عالي يه بازي متوسط يه بازي افتضاح اينم بايد از سرمربي پرسيد كه چرا....


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۳۲)
 
سوداگر
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
عیبی نداره حالا انشاالله توی کوچه ماهم عروسی میشه ...نباید بایه برد ذوق کنیم وباامتیازازدست دادنی سرافکنده بشیم


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۳۰)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
امسال هم که رعال با این بازیکناش و صد البته مربی خوبش سه گانه که هیچ شش گانه هم میگیره

کاملا باهات موافقم. آنجلوتی خیلی باهوشه اول فصل رعال و با الانش مقایسه کنید. با همه احترامی که واسه انریکه قائلم اما واقعا در حد بارسا نیست. تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد نمیشه که به همه شانس داد بیان خودشونو امتحان کنن ببینن میشن گواردیولا یا نه


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۲۳)
 
R.Zoro
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
بردن سویا و والنسیا و از دست دادن 5 امتیاز جلوی سلتا و ختافه

واقعا مسخرست


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۲۲)
 
sensi
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
این هم می گذرد امیدوارم درس بگیریم


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۲۰)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
ضربه ایستگاهی مسی رو داشتید؟ خدایی خعععلی حال کردم دو سه بازی قبلم دوباره یکی مثل اینو زده بود تیرک


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۲۰)
 
XAVi.6
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
فقط من یه چیز بگم عقدم خالی بشه : من از تیرک دروازه متنفرم !!!

منم .. نميدونم چندمين ضربش بود كه به تير خورد .. فوق العاده ميزنه ايستگاهي ها رو با بيشترين كات ممكن .. از قبل هم بهتر ميزنه


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۱۸)
 
alirezagh
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
بابا اصلا معلوم بود انریکه هیچ غلطی نمیتونه بکنه هر کس به سابقش نگاه میکرد میدید که بدرد نمیخوره فقط تو سلتاویگو نتیجه نسبتا خوبی گرفت که اونم با رفتنش هیچ فرقی با پارسال نکرد تازه جلوشم باختیم فقط گول قیافه ی با اعتماد به نفسشو خوردن بخدا این پدرو انقدر بد نبود انریکه نمیتونه باهاش درست کار کنه اصلا هیچ بویی از مربی گری نبرده این بشر با این تعویض هاش اعصابمون هم ریخت بهم
امسال هم که رعال با این بازیکناش و صد البته مربی خوبش سه گانه که هیچ شش گانه هم میگیره


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۱۲)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
فقط من یه چیز بگم عقدم خالی بشه : من از تیرک دروازه متنفرم !!!


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۱۰)
 
XAVi.6
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
دوستان تو اين سايت موقع ثبت نام بارسائي رئالي بودن كسي معلوم نيست هركسي ميتونه نظر بده !! همه ناراحتيم پس جوري نظر نديم كه از نارحتيمون سوء استفاده شه..

يادتون نره به خاطره برد و جام بارسائي نشديم




شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۰۷)
 
ari10
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
در بدشانسی بارسلونا و وضعیت بد داوری و صد البته بدشانسی های مسی شکی نیست اما دلیل اصلی این بازی افتضاح تعویضهای بد مربی بود ژاوی باید سریع تعویض میشد من نمیدونم این منیر رو از کدوم جهنم دره ای پیدا کردن فوتبال که بچه بازی نیست


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۰۴)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
بارسا وقتی خوبه خیلی خوبه ولی وختی بده خیلی بده


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۸)
 
XAVi.6
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
ای بابا بس کنید دیگهههههه تا یچی میشه شروع میکنید بد وبیراه.بسه بابا حالا هی بگید زوبی زوبی این حرفا تکراری شد حرف جدید بزنید

آخه عزيز وقتي همچنان مشكلات قديمي تيم پا برجاست چه حرف جديدي ميشه گفت؟.. به خدا باشگاه به اين بزرگي زشته الان 3ساله 3 تا مربي عوض شده همچنان جلو اين تيما يه جور بازي ميكنيم و به مشكل ميخوريم ... گرچه بايد اميدوار باشيم ولي خب....


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۷)
 
shakib10
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
امسال رئال هم جام حذفی و هم لالیگا رو اونم با اختلاف می بره و متاسفانه ما هیچ حرفی برای گفتن نخواهیم داشت مگر اینکه همین ماه انریکه اخراج بشه و 1 مربی صاحب سبک بیاد جاش
چی چی میگی اخراج اخراج.با ی بازی زود نظرتون عوض شد واقعا براوت متاسفم.مدیر نیستن متاسفانه و الا جواب جالبی بهتون میدادن


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۶)
 
smsr-sepahan
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
من همون اول فصل گفتم الانم میگم با توجه به محرومیت سال بعدم می گم که بارسا تا سال 2016 هیچ جامی نمی بره .
دفاع راست که نداریم .
هافبک هم نداریم .ژاوی تموم شده .اینیستا تموم شده .راکیتیچ هم آن چنان خوب نیست .
هر بازی فقط دل به حرکات مسی که هافبک شده و نیمار باید ببندیم .
مربی تیم هم خیلی داغونه بر عکس رئال .
امسال رئال هم جام حذفی و هم لالیگا رو اونم با اختلاف می بره و متاسفانه ما هیچ حرفی برای گفتن نخواهیم داشت مگر اینکه همین ماه انریکه اخراج بشه و 1 مربی صاحب سبک بیاد جاش


دقیقا منم که همینو میگم


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۵)
 
smsr-sepahan
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
دقیقا منم همینو میگم


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۴)
 
smsr-sepahan
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
واقعا که خاک تو سر این تیم و بازیکنا...
رئال با این 4 امتیاز که هیچی، با کلی اختلاف امتیاز بیشتر قهرمان میشه از همین حالا قهرمانیشون قطعیه و نزدیک شدن به رئال غیرممکنه. همه بازیکنا و مربی و رئیس باشگاه باید برن بمیرن با این تیمشون. احمقا
من از همین حالا گفتم بارسا چه امسال چه تا 10 سال دیگه هیچ کوفتی نمیشه و رئال هم هرسال سه گانه میگیره حالا ببینین...

فقط انشالله خدا خودش کمک کنه


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۳)
 
fshiri92
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
من همون اول فصل گفتم الانم میگم با توجه به محرومیت سال بعدم می گم که بارسا تا سال 2016 هیچ جامی نمی بره .
دفاع راست که نداریم .
هافبک هم نداریم .ژاوی تموم شده .اینیستا تموم شده .راکیتیچ هم آن چنان خوب نیست .
هر بازی فقط دل به حرکات مسی که هافبک شده و نیمار باید ببندیم .
مربی تیم هم خیلی داغونه بر عکس رئال .
امسال رئال هم جام حذفی و هم لالیگا رو اونم با اختلاف می بره و متاسفانه ما هیچ حرفی برای گفتن نخواهیم داشت مگر اینکه همین ماه انریکه اخراج بشه و 1 مربی صاحب سبک بیاد جاش


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۱)
 
shakib10
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
ین فیفا عمه قهبه به رئال که اونم تخلف مارو داش چیزی نمیگه. سپ بلاتر حرومزاده با اینهمه تخلف چرا اخراجش نمیکنن؟ چرا نمیاد بگه چرا بارتومئو بدون انتخابات اومد؟ چرا نمیاد بگه زوبی احمق از کجا اومده؟ معلومه میترسه ریال بش پول تو جیبی نده. خاکبرسره تو و اون پرز همتون آشغالین.مثه داوراتون
ای بابا بس کنید دیگهههههه تا یچی میشه شروع میکنید بد وبیراه.بسه بابا حالا هی بگید زوبی زوبی این حرفا تکراری شد حرف جدید بزنید


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۴۹)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
داداش بیخیال ... یه بازی این قدر ارزش حرص خوردنو نداره ...
نقل قول
این فیفا عمه قهبه به رئال که اونم تخلف مارو داش چیزی نمیگه.
سپ بلاتر حرومزاده با اینهمه تخلف چرا اخراجش نمیکنن؟
چرا نمیاد بگه چرا بارتومئو بدون انتخابات اومد؟
چرا نمیاد بگه زوبی احمق از کجا اومده؟
معلومه میترسه ریال بش پول تو جیبی نده.
خاکبرسره تو و اون پرز همتون آشغالین.مثه داوراتون



شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۴۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
همچنان مشکل عدم گل کردن توپای آخرو از فصل پیش داریم ...
معضلی شده ها ! قبلا باید غصه مدافعامونو میخوردیم حالا گل نزدنم مشکل تیم شده ! امیدوارم زودتر حل بشه ...



شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۴۴)
 
omid-soz
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
این فیفا عمه قهبه به رئال که اونم تخلف مارو داش چیزی نمیگه.
سپ بلاتر حرومزاده با اینهمه تخلف چرا اخراجش نمیکنن؟
چرا نمیاد بگه چرا بارتومئو بدون انتخابات اومد؟
چرا نمیاد بگه زوبی احمق از کجا اومده؟
معلومه میترسه ریال بش پول تو جیبی نده.
خاکبرسره تو و اون پرز همتون آشغالین.مثه داوراتون


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۴۲)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
هافبک های تیم واقعا کسل کننده بازی میکنن . آخه چرا وقتی ماسکرانو داره بهتر از بوسکتس بازی میکنه باید بره رو نیمکت . همین ماسکرانو با پاس خوبش بازی پی اس جی رو گره اش رو باز کرد . با این وضع که نمی تونیم بازیکن بخریم سال بعد هافبک هایی مثل اینیستا و ژاوی هم یکسال پیر تر میشن . نه هافبک داریم نه دفاع درست حسابی . این آلوز هم که جدیدا نقطه قوت بازیش شده اعتراض کردنشاش و هر کی بگی ازش رد میشه


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۴۲)
 
XAVi.6
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
متاسفم.. جلو يه تيم ومعمولي با بازيكناي معمولي اينقدر بد و پر اشتباه بازي ميكنيم .. الان 3سال جلوي اينجور تيما فلجيم و ديگه همه هم ميدونن اينا ميان كه 90 دقيقه دفاع كنن ولي هيچكس هيچ كاري نتونس انجام بده..همچنان از دفاع پاسكاري شروع ميشه به اميد اينكه مسي با يك و دو توپ رو عبور بده و وقتي نشد با سانترهاي مسخره ....
يه سيكل معيوب تو بازيه بارسا كه معلوم نيست چرا انريكه تغييرش نميده وقتي بازيه قبل نشون ميده ميتونه توپ رو بده حريف و فضا رو بگيره معلوم نيست چرا هميشه اينكارو نميكنه... نا اميدي نيست اما وقتي جلوي تيماي معمولي لاليگا اينطور فلجيم تو اروپا كاري از پيش نميبريم


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۳۹)
 
sha65
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
دقیقا کجای ختافه ار پاریس قوینر بود که انریکه 4 مهاجمش نکرد


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۳۹)
 
messinicy
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
من که تصمیم دارم در این سال یک اسلحه M4 خریداری کنم و در سریع ترین زمان پدرو و انتونی زوبی زارتا رو به هلاکت برسونم فکر کنم تنها راهه اینکه تیم نجات پیدا کنه همینه بچه ها واسم دعا کنید


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۳۵)
 
omid-soz
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نقل قول
نمیدونم چرا تو خرید بازیکن بد شانسیم این سوارز چرا اینحوریه یک افتضاح به تمامی معنا نگید پاس گل داده که به نظر من هر کس دیگه ای بود شاید بهترم بازی می کرد حیف اون سانچس جواهر را دادیم اینو گرفتیم

والا به حضرت عباس.
این بارتومئو خر هم به بهانه جموجور کردن بدهی ها گند زد به نقلواتقالات.
آخه این سوارز اگه تکنیک داشت لیورپولو جمع میکرد.
اعصاب آدمو بهم میریزن.


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۳۵)
 
hamid.moody
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
بازيه سختى بود. قرار نيست هميشه ببريم كه ...
شما چه انتظارى داريد آخه رعال هرچى بازيكنه مى خرع معلوم بهتر نتيجه مى كيره.
Viva barcaaaaaa


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۳۳)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
نمیدونم چرا تو خرید بازیکن بد شانسیم این سوارز چرا اینحوریه یک افتضاح به تمامی معنا ست نگید پاس گل داده که به نظر من هر کس دیگه ای بود شاید بهترم بازی می کرد حیف اون سانچس جواهر را دادیم اینو گرفتیم


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۳۱)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
تیم ها جلوی بارسا همچنین با یازده نفر دفاع میکنن و با جون و دل بازی میکنن انگار وعده وعیدی بهشون داده شده . اونوقت جلوی مادریدی ها همچنین باز بازی میکنن که خدا میدونه . داوری ها هم به کنار دیگه خسته شدیم


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۳۱)
 
messi-.10
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
با این وضع به رئال نمیرسیم
امسال هم قهرمانی از دست رفت


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۲۹)
 
masoud908
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
7-8 تا هواپیما پارک کرده بود ختافه ... بارسلونا هم همچنان جلوی این تیما ها مشکل داره و به پاسکاری های بی هدف مشغوله
تو بازی های خارج از خونه امار افتضاحه . اسامی این تیم ها و بازیمون در زمین حریف رو مرور کنید :
مالاگا ، پی اس جی ، رئال مالدیو ، ختافه و حتی بازی هایی مثه والنسیا و المریا هم که بردیم با زحمت فراوان بود.
سوارز هم همچنان بی تاثیر و خنثی . میترسم که عاقبت خوبی در بارسا در انتظارش نباشه و از این موارد زیاد بوده که بازیکنی فوق العاده کار کرده در تیم سابق و بعدش به یه تیم بزرگتر رفته ولی موفق نبوده و ...
4 امتیاز اختلاف با صدر و دیگه من بعید بدونم امسال با بازی هایی که ارائه میدیم و رئال مالدیوی که هر چند خوب بازی نمیکنه ولی هم شانس و داور یارشه و هم ضد حمله های خطرناکی میزنه قهرمان شیم .


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۲۹)
 
Reza180
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
مرده شور این شانسو ببرن همین حالا هم باید از اسمون سیل بیاد....
زده بود کیفیت بازیمونو به فنا داده بود...نمیدونم فوتبال بود یا واتر پولو...
پنالتی هم به کنار...


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۲۸)
 
m@rc0$
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
ای لعنت لعنت لعنت .... نمیخوام بهانه بیارم ولی هر وقت این الوز تو زمین بوده نحسی رو با خودش اورده کاش الوز و متیو اصلا نبودن .... تف به رئال بی شرفا همه بازی ها رو پرگل میبرن انگار کل تیمای لالیگا جلوشون موش میشن و به ما که میرسن 11 نفره میریزن تو محوطه جریمشون اشغالا


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۲۷)
 
barca5-0
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
این چه تعویضیه که این کرد پدرو داشت عالی بازی میکرد کشیدش بیرون منیر آورده تو کلا حمله های بارسا رو خنثی کرده بود منیر


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۲۷)
 
ali_catalan
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
حالا ببینید وقتی رئال با ختافه بازی کنه هوا خوب خوبه شانس بارسلون هوا بارونی بود


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۲۵)
 
ali_catalan
پاسخ به: امتیازاتی که نباید از دست بروند ... [ختافه 0-0 بارسلونا]
حیف


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۴ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!