به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تمجید سوارز از تلاش تیممصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۰۰) (۷۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


لوییس سوارز در جریان دیدار با پاریس سنت ژرمن گل سوم بارسا را به ثمر رساند. این مهاجم اروگوئه‌ای در این باره می‌گوید: «گل زدن برای یک مهاجم مثل موهبتی است که اعتماد به نفس را برایش به ارمغان می‌آورد».

مهاجم آماده این روزهای بارسا تاکید می‌کند که کار گروهی کلید موفقیت در دیدار دیشب بوده است. «ما باید در قالب یک تیم بازی کنیم و به یکدیگر نیز کمک کنیم. این باعث می‌شود تا به گل دست یابیم و پیروز شویم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سوارز در دیدار شب گذشته موفق شد نخستین گل خود در نوکمپ را جشن بگیرد. او در این باره می‌گوید: «گل زدن برای یک مهاجم بسیار حائز اهمیت است زیرا باعث می‌شود به اعتماد به نفس مضاعفی دست یابد. وقتی به تیم کمک می‌کنی شادمان می‌شوی و پیروزی‌ات را به تمام کسانی که سه امتیاز را می‌خواهند تقدیم می‌کنی».

برد بارسا این تیم را به صدر جدول رساند. موضوعی که از نگاه سوارز بسیار مهم جلوه می‌کند: «این یعنی این که شما می‌دانید با خیال راحت راهی دیدار برگشت در خانه می‌شوید. این برای وجهه باشگاه نیز بسیار مهم است. ما در اینجا طالب گلزنی هستیم و می‌خواهیم به دیگران نشان دهیم بارسا واقعی یعنی چه».

سوارز دیدار دو تیم در نوکمپ را بسیار شبیه بازی رفت در پاریس می‌داند: «با کمی دقت درمی یابید که نحوه بازی کردن آنها مشابه دیدار رفت بود. در بازی رفت تیم پاریسی ترکیب خوبی را روانه این دیدار کرد و چشم به ضد حملات دوخته بود. چیزی که در دیدار شب گذشته نیز شاهدش بودیم. تنها تفاوت این دیدار این بود که در نیمه دوم مسابقه توانستیم بازی را در دست گرفته و آن طور که می‌خواهیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم».

مرحله گروهی این رقابتها با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید. سوارز در این خصوص اذعان می‌کند: «قهرمانی در این جام با وجود حریفانی قدرتمند بسیار مشکل است».

در زیر به اظهار نظرهای دیگر بازیکنان نیز می‌پردازیم.

آندرس اینیستا

پیش از بازی در این فکر بودیم که با فضاسازی و ایجاد خطر به گل، و در نهایت به پیروزی برسیم که به این مهم نیز دست یافتیم. نتیجه بازی را به سود خود برگرداندیم و با در دست گرفتن بازی کار را برای خود آسان کردیم. در کل فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتیم.

نمی دانستیم بازی را چگونه باید آغاز کنیم. این دقیقا همان مسئله‌ای است که لوییس انریکه این فصل به دنبال راه حل آن است. او می‌خواست بداند پاریس سنت ژرمن چگونه بازی خود را شروع خواهد کرد تا با ایجاد خطر آنها را شگفت زده کند.

ترجیح می‌دهم بازی برگشت را در خانه پشت سر بگذاریم. با اینکه تیم‌های زیادی را می‌شناسم که در بازی برگشت مهمان بوده‌اند و نتیجه هم گرفته‌اند، ولی شخصا ترجیح می‌دهم در خانه و با کمک هوادارانمان به مرحله بعد صعود کنیم.

نمی شود گفت کنترل تمام بازی به دست ما بود ولی در اکثر لحظات این ما بودیم که توپ را در اختیار داشتیم. پی اس جی تیمی است که می‌خواهد مالکیت توپ را داشته باشد و با فشار بر روی هر حریفی، کار را برای آنها سخت می‌کند.

با اینکه زمان زیادی غیبت داشتم، ولی روز به روز بهتر می‌شوم و آماده‌ام تا به روند تکاملی خود ادامه دهم.

اهمیتی نمی‌دهم در چه مرحله‌ای از رقابتها قرار داریم. اگر بخواهیم تمامی عنوان‌ها را از آن خود کنیم باید به روند رو به رشد خود به عنوان یک تیم ادامه بدهیم.

روی نوار نتیجه‌گیری قرار گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم عملکردمان را بهبود بخشیم. این همان چیزی است که برایش تمرین می‌کنیم و به دنبال آمادگی برای رقابت بعدی هستیم.

مسی، سوارز و نیمار ستون‌های تیم‌مان هستند. با وجود آنها می‌توانیم به پیشرفت سطح‌مان امیدوار باشیم. اگر آنها خودشان باشند می‌توانیم پا به عرصه‌های سخت بگذاریم.

جرمی متئو

از اینکه جزو سه مدافع تیم بودم احساس رضایت می‌کردم. زمانیکه پا به توپ می‌شدیم فشاری بر پی اس جی تحمیل می‌شد که به نظرم آن را به خوبی اجرا کردیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
فداش


سه‌شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۲:۴۰)
 
سوداگر
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
خیلی زحمت کشیدخصوصا درگل اول امیدوارانه رفت دنبال توپ وپاس ماسکرانوروبایدطلا گرفت لئوهم که حرف نداره


جمعه، ۲۱ آذر ۱۳۹۳ (۰:۴۵)
 
sha65
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
سبکش مثل سامیه به نظرم جواب میده . شما نیمار این فصل رو با فصل قبل مقایسه کنید حله


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۸)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
به بازیکن موثری تبدیل میشه


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۳۶)
 
kamiba
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
امیدوارم روز به روز آماده تر بشی


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۲۸)
 
biology
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
انصافا سوارز دیشب خیلی خوب بازی کرد..... من که ازش انتظار نداشتم گلی بزنه تو نیوکمپ ولی آخرسر گل زد.


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۴۰)
 
Reza180
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
تلاش سوارز بالاخره جاب میده و گلزنیش اغاز میشه و میشه سوارز لیورپول...مطمین باشید...تلاشش و نا امید نشدنش دلیل محکم این حرفه...
کاراش قابل تحسینه.....
نقل قول
مسی، سوارز و نیمار ستون های تیم مان هستند. با وجود آنها می توانیم به پیشرفت سطح مان امیدوار باشیم. اگر آنها خودشان باشند می توانیم پا به عرصه های سخت بگذاریم.

یکی نیست بگه اخه خودت ستونی !
باید همین حرفات رو هم عینا یکی به خودت بگه ...با وجود تو میتونیم به پیشرفت امیدوار باشیم و تگر خودت باشی میتونیم پا به عرصه.های سخت بگذاریم...!
زنده باد اینیستا..
زنده باد سوارز...
زنده باد بارسا و بارسایی...


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۸)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
والله منم شک دارم که آیا مهاجم نوک به درد بارسا میخوره یا نه؟
بارسا مهاحمی میخواد که فضاسازی کنه و هم تمام کننده باشه اما سوارز علاقه ای به بازی سازی نداره من توی این چند بازی اخیر خیلی زیر ذره بین داشتمش اولویت اول اون پاس نیست بلکه دریبل است.(شاید من اشتباه میکنم)
اما باید ببینیم که آخرش چی میشه.مطمئناً ایشاالله موفقه.


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۱)
 
alirezagh
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
نمیدونم چرا ولی سوارز اصلا اون سوارز لیورپولی نیست یه سری کارایی انجام میده که حتی واسه منیر هم افت داره درسته که نباید انتظار داشت مثل لیورپول بدرخشه و هر بازی دو سه تا گل بزنه ولی حداقل انتظار میره نصف بازی که اونجا بازی میکرد رو اینجا بکنه میترسم حرف اونایی که میگن مهاجم نوک بدرد بارسا نمیخوره راست باشه


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۰۸)
 
ravi_2011
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
اگه آمادگی جسمانی بالا و افزایش سرعت در دستور کار قرار بگیره، میتونیم به قهرمانی امیدوار باشیم.
با تشکر از امین سبحانی عزیز به خاطر ترجمه به موقع این مصاحبه.



پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۰۰)
 
m@rc0$
پاسخ به: تمجید سوارز از تلاش تیم
انصافا خود سوارز هم از همه بیشتر دوندگی داره بیچاره


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!