به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارزگزارش بازی
فرستنده علی صبوری در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۰۰) (۱,۳۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


بارسلونا شب گذشته موفق شد با سه گل مسی، نیمار و سوارز با نتیجه 3-1 پاریس سنت ژرمن را شکست داده و به عنوان تیم اول گروه F لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بعد صعود کند.

اگرچه بارسلونا شب گذشته در ابتدا با تک گل ابراهیموویچ از حریف خود عقب افتاد، اما در ادامه موفق شد به لطف سه گل دیدنی مثلث هجومی مرگبار خود یعنی مسی، سوارز و نیمار بازگشت قاطعانه‌ای به بازی داشته باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گل زود هنگام ایبرا

ترکیب ابتدایی انریکه به گونه‌ای بود که بارترا، متئو و پیکه سه مدافعین تیم را تشکل می‌دادند، پدرو به عنوان بال راست به کار گرفته شده بود و ماسکرانو در کنار بوسکتس به عنون هافبک‌های دفاعی تیم ایفای نقش می‌کردند. علی رغم اینکه آبی و اناری پوشان در ابتدای بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند، اما این پی اس جی بود که در ضد حملات موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد می‌کرد. این تیم پاریسی بالاخره موفق شد روی ارسال لوکاس مورا، پاس دقیق متویدی و ضربه تمام کننده ابراهیموویچ گل اول این بازی را به ثمر برساند. گرچه این برتری دوام چندانی نداشت و لیونل مسی تنها چند دقیقه بعد، ضمن به ثمر رساند 75 امین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا، این بازی را نیز به تساوی کشاند. شرح این گل نیز این گونه بود که پاس هوشمندانه ماسکرانو پس از عبور از روی سر مدافعین به سوارز رسید و این بازیکن نیز با ارسالی زیبا مسی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این نابغه آرژانتینی کار را تمام کند.

گل زیبای نیمار

پس از گل مسی، هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی را از دست دادند؛ جایی که لوکاس مورا از چند قمی نتوانست دروازه بارسا را باز کند و ضربه سوارز نیز پس از چند پاس تک ضرب در دقیقه 41 بازی توسط سیریگو مهار شد. اما بالاخره نیمار از فضای ایجاد شده بین مدافعین حریف استفاده کرده و با ضربه‌ای تماشایی و دقیق از پشت محوطه جریمه، کاتالان‌ها را از حریف سرسخت پاریسی خود پیش انداخت.

سوارز کار پی اس جی را تمام کرد

در ابتدای نیمه دوم تیم پاریسی پس از فشار چند دقیقه‌ای موفق به خلق موقعیتی جدی بر روی دروازه بارسا شد؛ موقعیتی که پس از چند رفت و برگشت توسط مدافع جوان و آینده دار بارسلونا یعنی بارترا دفع شد. پس از گذشت یک ساعت از زمان بازی، انریکه راکیتیچ و ژاوی را به میدان فرستاد تا بار دیگر بارسلونا نبض بازی را در دست بگیرد. پس از گذشت تنها چند دقیقه این دو بازیکن با همکاری با مسی، نیمار را در گوشه سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب توپ کردند. ضربه دیدنی این بازیکن برزیلی توسط سیریگو دفع شد اما این سوارز بود که در ریباند گل سوم بارسلونا در این بازی و گل دوم خود در لیگ قهرمانان اروپای امسال را به ثمر رساند.

در ادامه این مسی بود که با ضربه‌ای دقیق می‌رفت تا گل چهارم بارسلونا را به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن آرژانتینی از کنار دروازه به بیرون رفت. همچنین ابراهیموویچ نیز از روی یک ضربه ایستگاهی شانس خود را برای باز کردن دروازه بارسا امتحان کرد، اما راه به جای نبرد تا بارسا ضمن پیروزی در این بازی به عنوان سرگروه گروه F لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بعد صعود کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارز
اتش


سه‌شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۲:۲۶)
 
سوداگر
پاسخ به: امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارز
سندی که امضای این سه نفرپاش باشه درتمام دنیا معتبرو سنگینی میکنه برتمام اسنادفوتبالی


جمعه، ۲۱ آذر ۱۳۹۳ (۰:۵۱)
 
kamiba
پاسخ به: امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارز
بارسا فوق العاده بود


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۳۰)
 
shakib10
پاسخ به: امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارز
نقل قول
انصافا دقت کنید این بازی سرشار از تاکتیکای و افکار فوق العاده ی انریکه بود...شروع بازی با چهار مهاجم تمام تاکتیکای پی اس جی رو بهم ریخت و اونارو قافل گیر کرد....با اوردن ژاوی و راکیتیچ جون دوباره ای به خط هافبک و تیم داد و تیم رو توی خط وسط سرحال کرد اونم زمانی که حریف خسته بود... امیدوارم این روند ادامه دار باشه...
اره واقعا ادم با فکریه!!!!دمش گرم خداییییییی خداییییییییی از نظر ذهنی ازگواردیولا سرتره چون گواردیولا همیشه قابل حدس بود اما این انریکه واقعا کارای خاص میکنه و لقب خاص برازند شه


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۳۴)
 
rezafcmessi
پاسخ به: امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارز
انصافا بیشتر از همه از گل زنی سوارز خوشحال شدم که روحیه گرفت دمت گرم مسی که گذاشتی هم تیمیت گل بزنه و روحیه بگیره گل نیمارم خیلی زیبا بود
انشالله روند بردها و گلزنی مثلث وحشتناک ادامه داشته باشه

زنده باد بارسا

زنده باد مسی افسانه ای


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۰۷)
 
Reza180
پاسخ به: امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارز
نقل قول
پس از گذشت یک ساعت از زمان بازی، انریکه راکیتیچ و ژاوی را به میدان فرستاد تا بار دیگر بارسلونا نبض بازی را در دست بگیرد

انصافا دقت کنید این بازی سرشار از تاکتیکای و افکار فوق العاده ی انریکه بود...شروع بازی با چهار مهاجم تمام تاکتیکای پی اس جی رو بهم ریخت و اونارو قافل گیر کرد....با اوردن ژاوی و راکیتیچ جون دوباره ای به خط هافبک و تیم داد و تیم رو توی خط وسط سرحال کرد اونم زمانی که حریف خسته بود...
امیدوارم این روند ادامه دار باشه...


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۱۲)
 
hamid.moody
پاسخ به: امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارز
خیلی جا داره تا نیمار و سوارز با هم چفت شدن. زمان می خواد . به نظرم تازه هنوز نیمارم جا داره چه برسه به سوارز. ایشالا به زودی کامل جا بیوفتن.


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۰۲)
 
m@rc0$
پاسخ به: امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارز
خوب شد به لطف مثلث مرگبارمون بردیم


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۰۲)
 
shakib10
پاسخ به: امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارز
بلههههههههههههههههههههههههه


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۶)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: امضای حکم صدرنشینی گروه توسط مسی، نیمار و سوارز
این تازه شروعشه


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۱ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!