به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پاریس سنت ژرمن تیمی با اعتماد به نفس بالا و خطرناک در ضد حملاتلیگ قهرمانان
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۰۰) (۷۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


تیم پارس سنت ژرمن علاوه بر صدر نشینی در گروه F لیگ قهرمانان اروپا و لیگ لوشامپیونه فرانسه، تنها تیم بدون شکست در بین 5 لیگ برتر اروپا محسوب می‌شود.

بازیکنان پاریس سنت ژرمن امشب در حالی به نیوکمپ قدم خواهند گذاشت که در 23 بازی ابتدایی این فصل خود هنوز شکستی را متحمل نشده‌اند. آنها علاوه بر صدر نشینی در گروه F لیگ قهرمانان اروپا و لیگ لوشامپیونه فرانسه، با 15 پیروزی و 8 تساوی تنها تیم بدون شکست در بین 5 لیگ برتر قاره اروپا محسوب می‌شوند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

علی رغم رکورد منحصر به فرد پایتخت نشینان پاریسی، سرمربی این تیم در نشست مطبوعاتی قبل از بازی عنوان کرد که آنها عمده تمرکز خود را بر روی کارهای دفاعی خواهند گذاشت. بلان در این نشست اظهار داشت: «مغرورانه به قضیه نگاه نمی‌کنیم و می‌دانیم که قرار نیست در بازی فردا شب مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. شما در بازی‌های قبلی بارسلونا مقابل تیم‌های دیگر نیز مشاهده کرده‌اید که این موضوع غیر ممکن است. سبک بازی این تیم به گونه‌ای است که علاوه بر مالکیت توپ، شما را در نیمه دفاعی خودتان حبس می‌کند. ما باید قدر 40 یا 45 درصد مالکیت توپ خود را بدانیم».

این مربی فرانسوی ادامه داد: «بارسا با هفت یا هشت مهاجم حمله می‌کند، اما در برخی مواقع تنها دو یا سه مدافع در خط دفاعی این تیم وجود دارد. ما همان گونه که در بازی رفت مجبور بودیم عقب خواهیم نشست و سعی میکنیم که با توپ ربایی در منطقه دفاعی خودمان به آنها ضربه وارد کنیم». سرمربی پایتخت نشینان پاریسی که در اواسط دهه 90 یک فصل را در بارسلونا سپری کرده عنوان کرد که ممکن است یکی از بهترین بازیکنان خود را در 30 یا 35 دقیقه پایانی به زمین بفرستد.

داوید لوییز: «بگذارید مسی استراحت کوچکی در این بازی بکند».

بر خلاف دیدار رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس، پاریس سنت ژرمن بدون هیچ مصدومی پا به نیوکمپ خواهد گذاشت. در ترکیب این تیم نام بازیکنانی همچون تیاگو سیلوا، ازکوئیل لاوتزی و زلاتان ابراهیموویچ بازیکن سابق بارسلونا نیز دیده میشود که همگی در جریان برد پاریسی‌ها مقابل بارسا در اواخر سپتامبر غائب بودند. تیاگو موتا و مکسول نیز دو تن از بازیکنان دیگر پاریس سنت ژرمن هستند که سابقه حضور در جمع آبی و اناری پوشان را دارند. اگر بازیکنانی همچون داوید لوییز، لوکاس مورا و ادیسون کاوانی را نیز به لیست بازیکنان بالا اضافه کنید، متوجه خطرناک بودن تیم پاریسی خواهید شد.

داوید لوییز بازیکن برزیلی تیم پاریس سنت ژرمن نیز همانند مربی تیم خود در نشست مطبوعاتی قبل از بازی مقابل بارسلونا شرکت کرده و گفت: «می خواهیم قدرت خود را نشان دهیم و به عنوان تیم برتر گروه به مرحله بعد صعود کنیم». وی همچنین خاطر نشان کرد که آنها شب پر مشغله‌ای را در خط دفاعی سپری خواهند کرد. لوییز در رابطه با مسی نیز گفت: «مسی پس از به ثمر رساندن چندین گل در بازی‌های اخیر خود، در این بازی استراحت کوچکی خواهد کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پاریس سنت ژرمن تیمی با اعتماد به نفس بالا و خطرناک در ضد حملا...
له اش میکنیم انشاالله


جمعه، ۲۱ آذر ۱۳۹۳ (۰:۵۹)
 
kamiba
پاسخ به: پاریس سنت ژرمن تیمی با اعتماد به نفس بالا و خطرناک در ضد حملا...
خدارو شکر که تونستیم با قدرت بازی رو ببریم


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۳۳)
 
hamid.moody
پاسخ به: پاریس سنت ژرمن تیمی با اعتماد به نفس بالا و خطرناک در ضد حملا...
بازى عالى بوووود.
سوارز.باعث شده بازى شناور تر بشه. بايد به شاوى بيشتر ميدون بده


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۰:۵۵)
 
XAVi.6
پاسخ به: پاریس سنت ژرمن تیمی با اعتماد به نفس بالا و خطرناک در ضد حملا...
تركيب خيلي عجيبه ... اميدوارم بارترا تو دفاع كناري دوباره جا نمونه ..


چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۱۳)
 
moji.aref
پاسخ به: پاریس سنت ژرمن تیمی با اعتماد به نفس بالا و خطرناک در ضد حملا...
بچه ها ترکیب بارسا رو دیدین؟؟؟ پدرو اومده تو خط هافبک تا کنار اینیستا و بوسکتس بازی کنه!! این چه ترکیبیه؟؟!!! واقعا انریکه راست گفت. منم واقعا سوپرایز شدم. هیچ چیز قابل پیشبینی نیس با این ترکیب، نظر شما چیه؟؟؟ خداکنه بازی رو ببریم. ایشاالله که میبریم


چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۰۴)
 
shakib10
پاسخ به: پاریس سنت ژرمن تیمی با اعتماد به نفس بالا و خطرناک در ضد حملا...
نقل قول
من به هیچ عنوان نگفتم نویر بهترین دروازه بان جهانه اتفاقا گفتم این ویراژ های که نویر میده به خاطر خط دفاع خوب بایرن و ضعیف بودن خط حمله تیم های بوندسلیگاست نویرم چون میبینه خطری تهدیدش نمیکنه دور برداشته
اره دیگه دوتا کم بود حالا سه تا حمله رو باید بچشن!!!تازشم جدا ازاینا فرارای البا


چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۰۶)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: پاریس سنت ژرمن تیمی با اعتماد به نفس بالا و خطرناک در ضد حملا...
دقت کردین از وقتی که سوارز اومده پرسینگ رو مسی چقدر کمتر شده؟
وقتی پدرو تو بازیه فقط یه نفر مسئول پرسینگ پدرو اما وقتی سوارز پا به توپ میشه 11 نفری میزیزن سرش و این باعث میشه بقیه بازیکن ها فضای بهتری داشته باشن


چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!