به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «اسپانیول همواره برای ما دردسر ساز بوده است»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۳۴) (۸۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


لوییس انریکه سرمربی بارسا در نشست مطبوعاتی پیش از شهرآورد کاتالونیا شرکت کرده و به صحبت در رابطه با این دیدار تاریخی پرداخت.

پس از عکس گرفتن با سرخیو گنزالس، لوییس انریکه در نشست مطبوعاتی پیش از شهرآورد کاتالونیا شرکت کرده و عنوان کرد: «شرایط شهرآورد‌ها همواره پیچیده‌تر از سایر بازی هاست. اینگونه دیدارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند، اما من مطمئنم که خشونتی در کار نخواهد بود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

انریکه در ادامه با اشاره به رتبه دوازدهمی اسپانیول در جدول رده‌بندی اظهار داشت: «آنها عقب خواهند نشست و سعی میکنند تا در ضد حملات به ما ضربه بزنند. ممکن است آمار و ارقام به سود آنها نباشد، اما این موضوع کار ما را بیش از پیش سخت‌تر می‌کند». وی همچنین بار رد این موضوع که تاکتیک‌های تیمش در این بازی را بر اساس بازی وسط هفته آنها مقابل پی اس جی خواهد بست، تاکید کرد :«ما در حال حاضر تمامی تمرکز خود را بر روی شهرآورد گذاشته‌ایم. اگرچه شما وقتی طی چند هفته می‌خواهید در رقابتهای مختلف حضور داشته باشید باید با برنامه‌های از پیش تعیین شده در زمین حضور پیدا کنید».

با وجود چنین برنامه فشرده‌ای، سرمربی آبی و اناری پوشان هر هفته باید به دقت بازیکنان خود برای حضور در میدان را انتخاب کند. لوچو درباره این موضوع عنوان کرد: «مهم نیست که من چه نفراتی را انتخاب میکنم؛ زیرا در هر صورت ترکیب با کیفیتی را در اختیار خواهیم داشت». این موضوع وقتی بیشتر نمود پیدا می‌کند که همه اعضای ترکیب تیم به استثنای فرمائلن، کاملاً آماده حضور در میادین هستند.

پس از به دست آوردن یک برد آسان مقابل هوئسکا، بازیکنان بارسا به دنبال کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود هستند. انریکه با اشاره به پیروزی اخیر تیمش در مستایا عنوان کرد: «پیروزی در لحظات پایانی همواره باعث افزایش روحیه تیم می‌شود و چه بهتر که این پیروزیها مقابل چنین تیمهای بزرگی اتفاق بیفتند».

وی در پایان با اشاره به زمان برگزاری بازی، ابراز امیدواری کرد که جوی درخور نام این شهرآورد بر نیوکمپ حاکم باشد. وی گفت: «بازی در زمان بسیار مناسبی برگزار می‌شود و فکر می‌کنم که تعداد زیادی از جوانان می‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «اسپانیول همواره برای ما دردسر ساز بوده است»
اره بدون شک


یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۶)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: انریکه: «اسپانیول همواره برای ما دردسر ساز بوده است»
نقل قول
وبازهم این پنالدوبایک تمارض دیگردل هواداران دروغگوی خودراشادکرد وآواری ازفشاررابرحریفان وارد کرد اون ازدبل آفساید دربازی
ایباربدبخت و...تاکی داوری بایدبازی روبرای رئال مالدیو دربیاره

باریک


یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۰۸)
 
sinasina
پاسخ به: انریکه: «اسپانیول همواره برای ما دردسر ساز بوده است»
اگه یادتون باشه همین اسپانیول بود که یه جورایی فصل 2006- 2007 قهرمانی رو از بارسا گرفت!


یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴)
 
sinasina
پاسخ به: انریکه: «اسپانیول همواره برای ما دردسر ساز بوده است»
چیز عجیبی نگفته که از اول این فصل که هیچ کلا در دو سه فصل اخیر همه تیمها از حرفه ایهاش بگیر تا آماتور فقط و فقط یه چیزو در بازی مقابل بارسا به کار گرفتن دفاع اتوبوسی و استفاده از ضعف خط دفاعی بارسا در ضد حملات
بارسا دیگه اون عناصر لازم در بخش خط میانی رو نداره که به بازی سرعت بده و اجازه ندن تمام بازیکنای حریف برسن و همینطور تاکتیکهای عجیب غریب انریکه که از اول فصل تا حالا یه ترکیب ثابت نتونسته دست پیدا کنه
فقط میتونیم امیدوار باشیم که مهاجمها امروز خوب از موقعیتهای گلزنیشون استفاده کنن و مدافعا هم سوتی ندن!
حالا که اینهمه انریکه ترکیبهای مختلف رو امتحان کرده یه بار هم سعی کنه بارترا رو به عنوان مدافع راست استفاده کنه بلکه از موننتویا و داگلاس بهتر از آب درومد (خودش گفته دوست داره به عنوان مدافع کنار بازی کنه) و بشه جانشینی برای آلوز درنظر گرفتش


یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۱۲)
 
messi-.10
پاسخ به: انریکه: «اسپانیول همواره برای ما دردسر ساز بوده است»
مسی امشب هتریک هتریک
باید پرگل ببریم البته اسپانیول خوب دفاع میکنه باید مراقب ضدحمله های خطرناکشون باشیم


یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۸:۴۴)
 
سوداگر
پاسخ به: انریکه: «اسپانیول همواره برای ما دردسر ساز بوده است»
وبازهم این پنالدوبایک تمارض دیگردل هواداران دروغگوی خودراشادکرد وآواری ازفشاررابرحریفان وارد کرد اون ازدبل آفساید دربازی ایباربدبخت و...تاکی داوری بایدبازی روبرای رئال مالدیو دربیاره


یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱:۱۶)
 
Reza180
پاسخ به: انریکه: «اسپانیول همواره برای ما دردسر ساز بوده است»
نقل قول
«آنها عقب خواهند نشست و سعی میکنند تا در ضد حملات به ما ضربه بزنند. ممکن است آمار و ارقام به سود آنها نباشد، اما این موضوع کار ما را بیش از پیش سخت تر می کند»

اینجا خودش صراحتا داره اعتراف میکنه با این سبک بازی کردن داریم به حریف فرصته ضد حمله ی خطر ناکو میدیم...علاوه بر این فرصت گلزنیه خودمونم کم میشه چون اینقدر وایمیسیم تا همه برسن و بعد شروع به پاسکاری اطراف محوطه میکنیم...نمیدونم وقتی خودش داره از این موضوع ابراز نگرانی میکنه چرا بازم همون اشه و همون کاسه..!!!این دیگه خیلی عجیبه.....!!
.
.البته این چند وقته سبک خوب جواب داده ولی فکر نمیکنم جلوی تیمای بزرگ بشه موفق بود مگر این که این سبک به طور کامل هنوز جا نیفتاده باشه و در صورت جا افتادن این موضوع حل بشه.....من هیچ وقت بهش اعتراض نکردم و قبولش دارم ولی این مدلیش دیگه خیلی عجیبه...


یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۰:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۷ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!