به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

5 نکته کلیدی از پیروزی در مستایالالیگا
فرستنده علی صبوری در تاريخ دوشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۳ (۳:۴۰) (۶۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir

براوو، بوسکتس، سوارز، کارتهای زرد و سمت راست بارسلونا همگی از نکات جالب بازی یک شنبه شب کاتالانها در مستایا بودند که در پیروزی 1 بر 0 آنها نقش کلیدی ایفا کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بازی یکشنبه شب بارسلونا مقابل والنسیا نکات کلیدی بسیاری داشت که در اینجا به 5 مورد آن اشاره خواهیم کرد.


کلودیو براوو: این دروازه بان شیلیایی با سه مهار استثنایی که در این بازی انجام داد، تا قبل از اینکه بوستکس گل پیروزی بخش آبی و اناری پوشان را به ثمر برساند ستاره بی‌چون و چرای این بازی بود. او در نیمه اول ضربه سهمگین رودریگو را مهار کرد و بار دیگر در همین نیمه در موقعیت تک به تک مانع از گلزنی فقولی شد. او در اواخر بازی نیز نگردو را از به ثمر رساندن گل بازداشت.

کارتهای زرد: در نیمه اول این بازی سه تن از چهار مدافع تیم بارسا با کارت زرد داور جریمه شدند. تنها 7 دقیقه پس از شروع بازی متئو کارت زرد گرفت و در ادامه نیز یپکه و جوردی آلبا به ترتیب در دقایق 19 و 28 توسط داور جریمه شدند. اما خوشبختانه بازیکنان بارسا با احتیاط به بازی ادامه دادند تا این تیم در این دیدار حساس ده نفره نشود.

سرخیو بوسکتس: سرخیو تاکنون تنها 12 گل برای تیم اصلی به ثمر رسانده و کمتر کسی فکر می‌کرد که او با زدن گل در دقیقه 93 به قهرمان این بازی نفسگیر تبدیل شود. او به سرعت توپ برگشتی که توسط آلوس مهار شده بود را وارد دروازه والنسیا کرد تا آبی و اناری پوشان را فاتح این دیدار کرده و سه امتیاز تعیین کننده را به حساب آنها واریز کند.

لوییس سوارز: اگرچه موفق به گلزنی نشد، اما این بازیکن اوروگوئه‌ای فعال‌ترین بازیکن خط حمله بارسا در این دیدار بود. در نیمه اول یکبار تا مرز گلزنی پیش رفت، اما ضربه محکم او با مهار فوق‌العاده آلوس مواجه شد. در نیمه دوم نیز موفق به گلزنی شد، اما داور در یک تصمیم بحث برانگیز گل وی را مردود اعلام کرد. علی رغم اینکه سوارز در دیدار مقابل آپوئل اولین گل خود برای بارسا را به ثمر رساند، اما او هنوز موفق به گلزنی در لالیگا نشده است.

سمت راست: انریکه طی یک اقدام ریسکی، ماسکرانو و بوستکس را به طور همزمان در خط هافبک به کار گرفت. بوسکتس در کنار ژاوی بازی می‌کرد و ماسکرانو یک خط عقب‌تر و در پست هافبک دفاعی ایفای نقش می‌کرد. مسئولیت ماسکی در این بازی پوشش دادن فضای پشت سر دنی آلوس در زمان نفوذ این بازیکن بود و همزمان کمک بسیاری به حرکات مورب مسی از سمت راست می‌کرد. این نقشه جواب داد و بوسکتس موفق شد در دقایق واپسین بازی گل پیروزی بخش آبی و اناری‌ها را به ثمر برساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: 5 نکته کلیدی از پیروزی در مستایا
همه خوب بودن به جز دنی آلوز یکم پراشتباه بود


پنج‌شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۳ (۶:۱۷)
 
Reza180
پاسخ به: 5 نکته کلیدی از پیروزی در مستایا
بعد بازی خیلی سعی کردم بیام سایت مشکل وجود داشت نمیشد..
چقدر حال کردم همش خدا خدا میکردم یه موقع بارسا گل پیروزی بخش تو ثانیه های اخر بزنه...اونشب تو صدم اخر زدن!!!از خوشحالی نصف شب رفتم رو هوا..!
خیلی عالی بود و خاطره انگیز....مارو تو کورس نگه داشت...
عجب گلی ساخت مسی...!
زنده باد مسی
زنده باد براوو...
زنده باد بوسکتس...
زنده باد بارسا و بارسایی....


چهارشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۳ (۶:۱۰)
 
6+5=11
پاسخ به: 5 نکته کلیدی از پیروزی در مستایا
به به


سه‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!