به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والنسیا 0-1 بارسلونا: فرشته نجاتی به نام بوسکتسگزارش بازی
فرستنده علی صبوری در تاريخ سه‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱:۲۷) (۱,۰۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


سرخیو بوسکتس با به ثمر رساندن گل حساسی در واپسین لحظات بازی، بارسلونا را به یک پیروزی ارزشمند در مستایا رساند.

یکشنبه شب، دو تیم بارسلونا و والنسیا دیدار حساس و نفسگیری را مقابل هم برگزار کردند؛ دیداری که این دو تیم تا دقایق پایانی آن همه کار کردند به غیر از گل زدن. به نظر می‌رسید که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان می‌رسد، اما گل سرخیو بوستکی در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده این دیدار، پیروزی ارزشمندی را برای آبی و اناری پوشان در جهنم مستایا رقم زد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سلاطین مالکیت توپ

تنها تغییر بارسلونا در این بازی نسبت به بازی قبلی آنها در لالیگا، قرار‌گیری ماسکرانو به جای راکیتیچ بود؛ جایی که انریکه از این بازیکن آرژنتینی در کنار بوسکتس استفاده کرد.

این بازی در نیمه اول از کیفیت و سرعت بسیار بالایی بود، اما هر دو تیم تنها چند موقعیت گلزنی برای گشودن دروازه حریف ایجاد کردند. براوو در دقیقه ده بازی شوت زیبای رودریگو را مهار کرد و تنها سه دقیقه بعد نیمار موقعیت بسیار خوبی برای سوارز ایجاد کرد، اما ضربه این بازیکن با واکنش استثنایی دیگو آلوس مهار شد. در ادامه نیمه اول، بارسا با در اختیار داشتن 72 درصد مالکیت توپ میدان داری می‌کرد، در حالی والنسیا بیشتر دل به ضد حملات بسته بود. اما هیچ کدام از این دو تاکتیک منجر به خلق موقعیت حساسی روی دروازه حریفان نشدند. نکته نگران کننده برای بارسا در نیمه اول این بود که سه تن از مدافعین این تیم (پیکه، آلبا و متئو) با کارت زرد داور جریمه شدند.

عملکرد خوب دفاعی

در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و تیم والنسیا سعی می‌کرد تا ابتکار عمل را در دست بگیرد، اما آبی و اناری پوشان به کمک چند دفاع مطمئن از زیر فشار میزبان خارج شدند. در یک صحنه، پیکه توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و براوو با یک عکس العمل خیره کننده مانع از گلزنی فقولی در یک موقعیت تک به تک شد. پنج دقیقه بعد، این دروازه بان شیلیایی بار دیگر با واکنشی منحصر به فرد، نگردو را در امر گلزنی ناکام گذاشت.

باز هم داوری!

در آن سوی میدان نیز، سوارز به خطرناک‌ترین بازیکن بارسا بدل شده بود و پس از اینکه در عرض یک دقیقه دوبار تا مرز باز کردن دروازه خفاشها پیش رفت، بالاخره موفق شد از درون محوطه جریمه دروازه دیگو آلوس را باز کند. او فکر کرد که اولین گل خود برای بارسا در لالیگا را به ثمر رسانده، اما باز هم پرچمهای مشکوک کمک داوران لالیگایی این بازیکن اوروگوئه‌ای را از گلزنی بازداشت.

رستگاری در آخرین دقایق!

هرچه به دقایق بازی نزدیکتر می‌شدیم، هر دو تیم بیشتر تلاش می‌کردند تا ب به ثمر رساندن گل، سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنند. بازی به دقایق تلف شده خود رسید و بازیکنان والنسیا بالاخره به نتیجه تساوی رضایت داده و عقب نشستند، در حالی که بازیکنان بارسلونا خود را برای آخرین حمله بر روی دروازه حریف آماده می‌کردند.

سوت داور به صدا درآمد و مسی با سانتر بسیار زیبایی نیمار را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن برزیلی نیز با ضربه سر تماشایی می‌رفت تا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند، اما تک ستاره والنسیا در این بازی یعنی دیگو آلوس باز هم با یک واکنش دیدنی این ضربه را مهار کرد. اگرچه، بوسکتس در ریباند صاحب توپ شد و با ضربه‌ای تماشایی توپ را وارد دروازه خفاش‌ها کرد. در آن لحظه مستایا به اسمفورد بریج تبدیل شده بود و بازیکن بارسلونا با تمام وجود از به ثمر رسیدن گلز سه امتیازی که فاصله امتیاز آنها با رئال را در عدد دو حفظ کرده بود، خوشحالی می‌کردند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Reza180
پاسخ به: والنسیا 0-1 بارسلونا: فرشته نجاتی به نام بوسکتس
شب فوقالعده ای بود....
براوو عالی بود....
خیلیای دیگه هم عالی بودن وخیلیا هم نه...
بهترین بازی برای کسب تجربه و نقاط ضعف تیم بود...
دیگه از تساوی مطمین شده لودیم که...
و باز هم نبوغ مسی...
متشکرم بوسکتس
زنده باد بارسا و بارسایی...


یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱:۴۸)
 
Reza180
پاسخ به: والنسیا 0-1 بارسلونا: فرشته نجاتی به نام بوسکتس
شب فوقالعده ای بود....
براوو عالی بود....
خیلیای دیگه هم عالی بودن وخیلیاذهم نه...
بهترین بازی برای کسب تجربه و نقاط ضعف تیم بود...
دیگه از تساوی مطمین شده لودیم که...
و باز هم نبوغ مسی...
متشکرم بوسکتس...
زنده باد بارسا و بارسایی...


یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱:۳۷)
 
سوداگر
پاسخ به: والنسیا 0-1 بارسلونا: فرشته نجاتی به نام بوسکتس
این بازی یک نکته مثبت داشت اونم تلاش سیری ناپذیربارسا بود که من روبه یاد فلسفه ی طرفداری ازاین تیم بزرگ انداخت


پنج‌شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۳ (۲:۳۱)
 
kamiba
پاسخ به: والنسیا 0-1 بارسلونا: فرشته نجاتی به نام بوسکتس
با اون که داوری بر ضرر بارسا بود ولی خوشحال از این که بارسا به حقش رسید.


سه‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۳۲)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: والنسیا 0-1 بارسلونا: فرشته نجاتی به نام بوسکتس



سه‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۱۰)
 
6+5=11
پاسخ به: والنسیا 0-1 بارسلونا: فرشته نجاتی به نام بوسکتس
93 رویایی


سه‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۲)
 
shakib10
پاسخ به: والنسیا 0-1 بارسلونا: فرشته نجاتی به نام بوسکتس
بازی خوبی بود اما دقت کرده باشین چند دقیقه بارسا گیر افتاد و فقط پاسکاری میکردن واینکه سانتراشون هی بی هدف میشد اما انگار اخرای بازی ی لحظه شل اومد والنسیا.وافرین به براوو که ی تک به تکو دراورد.دفاع خیلی راحت جامیمونه ازپاسکاریا


سه‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱:۵۸)
 
lionelmessiii
پاسخ به: والنسیا 0-1 بارسلونا: فرشته نجاتی به نام بوسکتس
بازی دیشب چندتا نکته داشت:

1. ضعف وحشتناک دنی آلوز در سمت راست . فک کنم همه دیدن که علاوه بر این که سانتر هاش رو به هواداران والنسیا تقدیم میکرد ، در دفاع هم بود و نبودش فرقی نمیکرد چون تبدیل شده بود به یک دفع جامون لایی خور که در سطح بارسا نیست . خیلی میگفتن حیف که آلوس جلوی پی اس جی نیست ولی حالا باید خدارو درین رابطه شکر کرد چون دیگه شاهد سوتی هاش نخواهیم بود و البته دفاع راستامون ینی مونتویا و داگلاس هم میتونن خودشونو نشون بدن.
2. تدبیر استادانه انریکه از بازی دادن دو هافبک دفاع که باعث شده بود به طور کامل جلوی نفوذ تیم حریف از میانه دفاع و از خط هافبک گرفته شه البته خلاقیت کمتر شده بود ولی اگه این دو تا نبودن مثل فصل پیش دو سه گلی رو خورده بودیم
3. نشان دادن سطح واقعی براوو که واقعا من رو به وجد آورد که بالاخره پس از چندخرید ناموفق تو دروازه واقعا زوبی گل کاشته . حالا با جرئت و بدون شک میشه گفت که براوو بهترین دروازه بان لالیگا و بعد از نویر بهترین جهان است .

باتشکر . به امید پیروزی هایی این چنینی دربرابر تیم های 12 نفره !!


سه‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۵ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!