به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی در سالگرد تأسیس نیوکمپ درخشید.بارسلونا
فرستنده حسام طاهرخانیها در تاريخ دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۸۶ (۱۴:۳۹) (۱,۱۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: حسام الدین طاهرخانیها / FCBarcelona.ir


بارسا پنجاهمین سالگرد تأسیس نیوکمپ را با مغلوب کردن دو بر یک سویا و با دو گل لئو مسی جشن رفت، کسی که با پاهایش یک کیفیت فوق‌العاده را نشان می‌دهد.

نیوکمپ از نمایش متقاعد کننده از سوی بارسا در پنجاهمین سالگرد تأسیسش لذت برد، اگر چه برتری آن‌ها تا دقیقه 73 که مرد اول میدان، لیونل مسی از داخل محوطه جریمه یک ضربه قیچی زد، پاداشی نداشت. 4 دقیقه بعد دومین گل از روی نقطه پنالتی که با خطا بر روی جیوانی بدست آمده بود، به ثمر رسید. سپس کانوته با ربودن توپ یک گل تسلی بخش برای سویا به ثمر رساند، اما مسی امتیاز‌ها را برای بارسا تضمین کرده بود.


مسی از ابتدا هشیار بود

مسی از همان ابتدا بازیکنی که او را مهار کرده بود، را ناکام گذاشت، دفاع عقب سویا عذاب آور بود. بارسا فشار را با بازی اینیستا به جای رونالدینیوی مصدوم وارد می‌آورد و در طرف دیگر مسی و دکو به دنبال راهی برای ایجاد شکاف در دفاع سویا بودند. بارسا همچنین هرگونه امکان تغذیه مهاجمان حریف را با فشار آوردن به خط میانی آن‌ها از بین برد.

حکم فرمایی بارسا

سویا جلوتر آمد، با تنها موقعیت خود در نیمه اول وقتی که دراگوتینویچ یک سانتر برای سر زن خودشان رناتو انجام داد. بارسا پیشروی را رها نکرد و به حکم فرمایی و حمله ادامه داد. یایا توره با توپ‌گیری در دقیقه 30 یک شوت روانه دروازه کرد و همچنین دکو در دقیقه 43 شانس خود را امتحان کرد، که فقط با فاصله زیادی از دروازه عبور کرد، اما هنوز گلی به ثمر نرسیده بود.

بارسا یک قدم جلوتر

مردان رایکارد در آغاز نیمه دوم حتی بیشتر پیشروی کردند و سویا با تکل‌های سنگین به مبارزه با آن می‌پرداخت که در نتیجه آن هم دراگوتینویچ و پولسن کارت زرد گرفتند. تیم ابتدا به سرعت با پاس کاری و ایجاد مثلث‌های پیچیده به منطقه خطر نزدیک می‌شد، اما نتیجه نهایی به آسانی قابل دسترس نبود.

آنری بار دیگر تلاشش را کرد

به دنبال ضربه کرنر که در دقیقه 57 به دست آمد، مارکز برای سر زنی به جلو آمد، اما تلاش او همانند رناتو در نیمه اول بی‌ثمر ماند. سپس در دقیقه 70، جیوانی، آنری را صاحب یک موقعیت تک به تک کرد. مرد فرانسوی ابتدا توپ را عالی کنترل کرد، اما تلاش او با عکس العمل سریع دروازبان همراه بود.

حملات مسی

سر انجام، بارسا پاداشش را وقتی گرفت که آنری یک پاس را برای مسی مهیا کرد و او نیز بعد از کنترل، توپ را با یک ضربه قیچی وارد دروازه کرد و نیوکمپ از شادی منفجر شد. این تمام کارهای مسی نبود و کمتر از 5 دقیقه بعد از این که او با یک ضربه پنالتی حساب کار را دو بر صفر کرد، موقعیت این را داشت که هت تریک کند. وقتی که او با یک حرکت زیبا صاحب موقعیت شد، تنها پالوپ بود که توانست تلاش او را بی‌ثمر کند.

گل تسلی بخش

کمی سردرگمی در دفاع بارسا در وقت اضافه به کانوته یک موقعیت گل داد که او از آن استفاده کرد، اما چیزی برای تهدید برد سزاوارانه در پنجاهمین سال تأسیس نیوکمپ وجود نداشت.

گل‌ها

1–0 مسی (73)
2–0 مسی (77) (پنالتی)
2–1 کانوته (90)
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: مسی در سالگرد تأسیس نیوکمپ درخشید.
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۲:۰۳)
 
harry1
پاسخ به: مسی در سالگرد تأسیس نیوکمپ درخشید.
درود بر بارسای بی رقیب.
درود بر بارسای سدر نشین.
درود بر محد فوتبال.


پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۶:۴۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: مسی در سالگرد تأسیس نیوکمپ درخشید.
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۹:۴۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: مسی در سالگرد تأسیس نیوکمپ درخشید.
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۹:۴۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی در سالگرد تأسیس نیوکمپ درخشید.



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۳۴)
 
reza_ronaldinho
پاسخ به: مسی در سالگرد تأسیس نیوکمپ در...
مسی بازیکنی هستش که همیشه درخشیده و خواهد درخشید این موضوعی نیست که درباره اش باید بحث کرد موضوع این است که چگونه چنین بازیکنی شده است


چهارشنبه، ۲ مرداد ۱۳۸۷ (۵:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!