به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونامصاحبه
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۵۳) (۱,۹۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت توتال بارسا
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


فوق ستاره آرژانتینی بارسا از ادامه دوران فوتبال خود در جمع کاتالان‌ها اطمینان ندارد.

پس از گذشت 11 سال از حضور لئو مسی در بارسا و کسب عناوین مختلف، اکنون نابغه آرژانتینی تیم که تاریخچه و رکوردهای بارسا و دنیای فوتبال را به نام خود ثبت کرده است، با لحنی متفاوت از وضعیت خود در بارسا برای آینده نه چندان دور می‌گوید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مسی در گفتگو با روزنامه آرژانتینی "اوله" بیان کرد: «در حال حاضر من تنها به فصل جاری و کسب عناوین مختلف به همراه بارسا فکر میکنم. اما در آینده وضعیت من مشخص نخواهد بود. در فوتبال همواره مسائل مختلف تغییر می‌کنند. من بارها گفته‌ام که میخواهم در این باشگاه فوتبال خود را به پایان برسانم، اما در بعضی زمانها شرایط مطابق میل شما پیش نمی‌رود».

وی ادامه داد: «خواسته من در تمام دوران بازیم حضور دائمی در بارسا بوده است، اما باز هم تاکید میکنم که در فوتبال شما با مسائل و چالشهایی رو به رو خواهید شد که انتظار آن را ندارید. وضعیت کنونی من در بارسا یکی از همین موارد است».

درباره شرایط تیم در فصل جدید و انتقادات مطرح شده نسبت به آمادگی بارسا مسی بیان کرد: «بارسا باشگاهی بسیار بزرگ است، بنابراین هنگامی که شما در دو بازی پیاپی شکست میخورید، منتقدان از هر طرف تیم را زیر سوال می‌برند و شرایط را برای شما دشوارتر می‌کنند. ما اکنون مربی جدید و ایده‌های تازه‌ای برای بازی در زمین داریم و تطابق با وضعیت کنونی تیم زمان خواهد برد».

او ادامه داد: «بازیکنان ما در این فصل برای کسب موفقیت‌های بزرگ بیش از اندازه خوب هستند و من در این باره نگران نیستم. این رقابت در ابتدای مسیر خود قرار دارد و هنوز راه زیادی تا پایان فصل و کسب عناوین قهرمانی باقی مانده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Reza180
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
متن مخفی
برای نمایش محتوا اینجا کلیک کنید!پنهان کردن متن

کنند. ما اکنون مربی جدید و ایده های تازه ای برای بازی در زمین داریم و تطابق با وضعیت کنونی تیم زمان خواهد برد».

کامللا داره داد میزنه که شرایطش خوب نیست...
تا بیاد تیم تغییر سبک بده همه ضرر میکنن و بیشتر از همه مسی که الان انتظارا ازش بالاست و تو کورس رقابت هاست...
مثل اینه که توپو بهش ندی و بگی گل بزن...
بخدا داره حیف میشه...
ولی از بارسا نمیره به قول دوستان فقط هشداره که مسیولا یکم هواشو داشته باشن...خیلی خیلی بعد از لاپورتا بی ارزه شدن...
میبینید سیولای ریال چطوری هوای رونالدو رو دارن؟؟؟
.
.
.
منم اگه رسانه ها بهم اینقدر فشار میوردن....
و تیمم در حال عوض کردن سبک و در افت بود و
مجبوور بودم عقب باشم و در خدمت تیمو
جای خودم بهم بازی ندنو...
نمیتونستم خوب باشم و به باشگاه هشدار میدادم...


شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۳ (۶:۵۱)
 
omid-soz
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
نقل قول
ارسالایی که محتواش دور از ادبه پاک میشه فقط درباره ی خبر نظر بدین دفعه ی بعدی توهین کنید برخورد میشه باهاتون!

دوست عزیز انقد منو نکوبین.از اینکه کسی بهم بگه رئالی بدم میاد.
وبه شدت داغ میکنم.عایا به اون دونفری که اصن بارسایی نیستن چیزی گفتین؟
راستی دوستان بنظر من مسی تو تیم ملی چه بازی میکنه خداییش.
با آگوئرو چه کارایی که نمیکنه.اونموقع که خواستار انتقال آگ.ئرو شد مدیران محترم توجه نکردن حالا باس این تبعاتم داشته باشه


پنج‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۰۱)
 
Ice.Girl
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
ارسالایی که محتواش دور از ادبه پاک میشه فقط درباره ی خبر نظر بدین
دفعه ی بعدی توهین کنید برخورد میشه باهاتون!


پنج‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۲۹)
 
omid-soz
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
دوستان این رسانه ها هم شورشو درآوردن.هی میخوان مسی رو بکوبن.
امروز خبرنگاره میگف چن تا باشگاه مثه پی اس جی که اصن درحد انگشت کوچیکه مسی هم نیستن منتظر چراغ سبزش هستن.مسی مثه پنالدو نیست که تیمی که توش ستاره شده رو ول کنه.
ولی متاسفانه با این مدیریت ضعیف نباس انتظاری داشت.کاش تازمان لاپورتا بمونه و نره.
ضمنن من از مدیرمحترم بازهم بخاطر توهینام معذرت میخوام.چون بعضی از دوستان ریالی ان بعد فکر میکنن بقیه هم مث خودشون خوکن.بجامعذرت دست پیش میگیرن.
زنده باد بارسا.زنده باد مسسسسسسسسسسسسی افسانه ای


پنج‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۰۸)
 
malechauvinistman
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
خوشبختانه پدر مسی و اطرافیانش این احتمال را رد کردن و گفتن تا وقتی بارسا مسی را بخواد اون میمونه.


پنج‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۳ (۳:۰۲)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
مطمئن باش اگه نوکم بیاد تا وقتی مربیا و مدیرا سفت و سخت پاش واینسن و بهش روحیه ندن مشکل حل نمیشه ! البته زیاد به سوارز ربط نداره ... درست میگی من منظورم عدم حمایت سرمربی به طور قاطع بود .

نقل قول
دوست عزیز نظرت خیلی بچه گانه و غیر تخصصی هست تعریف کردن از سوارز که دلیل ناراحتی مسی نمیشه مسی از وضع نتیجه گیری تیم میترسه و اینکه نوک بازی نمیکنه ناراحتش کرده



چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۴)
 
m@rc0$
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
نقل قول
مدیریت و سرمربی رئال دائم دارن تو بوق میکنن که رونالدو فلانه بهترینه و از این دست حرفا اون وقت اینجا مدیران دم از فروش مسی و سرمربیم از فوق العاده بودن سوارز حرف میزنه !!!!! یادمه زمان پپ همیشه از مسی در هر شرایطی حمایت میشد ولی الان میگن دورش تموم شده و نمیدونم وقت رفتنه ! منم بودم قهر میکردم میرفتم تا همن جا هم خیلی تحمل کرده !
دوست عزیز نظرت خیلی بچه گانه و غیر تخصصی هست تعریف کردن از سوارز که دلیل ناراحتی مسی نمیشه مسی از وضع نتیجه گیری تیم میترسه و اینکه نوک بازی نمیکنه ناراحتش کرده


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۴۶)
 
سوداگر
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
حق بامسی است ومسئولین مزخرف بارسا باید به هوش باشن


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۵۱)
 
PIQUE3
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
اگه قراره مسی هرجا خودش دلش بخواد بازی کنه و مربی حق نداشته باشه جای مسی رو تو زمین عوض کنه په این مربی که از خودش اختیار نداره به چه دردی میخوره اصن چرا یه تیم مربی میاره بزارن بازیکنا خودشون هرجای زمین دوس دارن بازی کنن
مسی رو دوست دارم اما اصل علاقه ما طرفدارا به بارسلوناست اول تیم مهمه بعد بازیکن
اگه بخواد بخاطر اینکه پستش تو بارسا خوب نیست یا اینکه ازش تعریف و تمجید نمیکنن از بارسا بره پس ما طرفدارا هم باید یکم علاقه مون به مسی رو تغییر بدیم وبگیم تو با بارسا به همه جا رسیدی(4تا توپ طلا) و اگه الان یکم از اوجت دوری بخاطر اینه که بیشتر باید تلاش کنی(که البته یه مقدار تلاششو بیشتر کرده اما یکمم بد شانسه)...
نقل قول
هیچ کس به اندازه ی مسی نمیتونه درتیم موفق باشه.یادتون رفت چ زمانایی که تیمو نجات میداد ازپیچیدگی و گره!!!

بارسا هم وقتی مسی کوچیک بود اونو نجاتش داد، ساختش و اونو تبدیل به یه اسطوره کرد فکر کنم مسی بیشتر مدیونه تا بارسا به مسی...


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۳۹)
 
shakib10
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
این مدیرهای احمق صد درصد دخیل هستند در این قضیه.بابا پارسال با تردید درمورد تمدید قراردادمسی حرف میزدند!!!!این بارتومئو میگفت نمیدونیم ایا تمدید قرارداد مسی کار درستیه یا ن .بگو اخه بابات خنگگ هفت جدت خنگگگگگگگگگگ.اینم شد حرف؟؟؟؟بچه ها قول بهتون میدم اگر این مدیریت تغییر نکنه مسی نمیمونه.شماهم چرا اینقدر بی تفاوتید؟؟؟سیر شدید ازمسی؟؟؟مسی بره کی جانشینشه مثلا؟؟؟نیمار؟؟؟؟عمرا!!!!هیچ کس به اندازه ی مسی نمیتونه درتیم موفق باشه.یادتون رفت چ زمانایی که تیمو نجات میداد ازپیچیدگی و گره!!!


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
مدیر و مربی و بازیکنا و رسانه ها و ... مدام دارن بازیکن مزخرفی مثل رونالدو رو بزرگ می کنن و بازی های مزخرف و گلهای دروازه خالیش رو شق القمر نشون میدن، اما مسی هرگز از چنین حمایتی برخوردار نیست و فقط ازش بی دلیل انتقاد میشه. این هیچ ربطی به نقشش تو تیم انریکه نداره که اصولا فرق زیادیم با نقشای قبلی مسی نداره.

به نظرم این یه جور تلنگره که لااقل نصف اونایی که با فشار رسانه و پول توپ طلا برای پنالدو خریدن از مسی هم حمایت بشه!


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۲۷)
 
6+5=11
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
عجب


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۱۷)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
نقل قول
کاملا حق داره از پست نامناسبی که توش بازی میکنه شکایت کنه و به نوعی بخواد حتی از بارسا بره, آخه مسی که وقتی وسط بازی می کرد یا بازیکن آزاد بود همش گل می زد الان انریکه بردتش گوشه راست زمین که هم خیلی از دروازه دوره هم خود مسی دوست نداره اونجا بازی کنه به همین دلیلم کم گل می زنه و از این بابت ناراحته, حالا من واقعا یه سوالی دارم ازتون خواهشا منطقی جواب بدین نه تعصبی, جدا یکی به من بگه اصلا سبکی که بارسا داره با مربی گری انریکه بازی می کنه چیه ؟ جواب سادست, بارسای انریکه بی نظم ترین و بی سبک ترین و بی برنامه ترین و سردرگم ترین بارسایی که من سراغ دارم شاید فقط بارسای زمان مربی گری رکساچ یا سرافرر این طور بازی می کرد که اونم واسه 13 یا 14 سال پیش بود.
موافقم


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۰۵)
 
gubriyas
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
کاملا حق داره از پست نامناسبی که توش بازی میکنه شکایت کنه و به نوعی بخواد حتی از بارسا بره, آخه مسی که وقتی وسط بازی می کرد یا بازیکن آزاد بود همش گل می زد الان انریکه بردتش گوشه راست زمین که هم خیلی از دروازه دوره هم خود مسی دوست نداره اونجا بازی کنه به همین دلیلم کم گل می زنه و از این بابت ناراحته, حالا من واقعا یه سوالی دارم ازتون خواهشا منطقی جواب بدین نه تعصبی, جدا یکی به من بگه اصلا سبکی که بارسا داره با مربی گری انریکه بازی می کنه چیه ؟
جواب سادست, بارسای انریکه بی نظم ترین و بی سبک ترین و بی برنامه ترین و سردرگم ترین بارسایی که من سراغ دارم شاید فقط بارسای زمان مربی گری رکساچ یا سرافرر این طور بازی می کرد که اونم واسه 13 یا 14 سال پیش بود.


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۲۰)
 
tohid.bozorgi
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
من دوستش دارم اما اگه مى خواد بره بره بازیکن بی انگیزه ای شده جدیدن


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۲۸)
 
sinasina
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
چند وقت پیش که تو همین سایت گفتم مسی داره خیلی موقعیت خراب میکنه و همینجوری داره از رونالدو عقب میفته و اکثر دوستان از اینکه به جای گل زدن داره پاس گل میده حمایت میکردن، این روز رو میدیدم. مسی الان سالی حداقل بیست میلیون یورو در بارسا طبق قراردادش دستمزد دریافت میکنه و مطمئنا این که نقشش در یک تیم موفق در هر حال چی باشه خیلی براش مهم نیست ولی اظهار نظرهای متفاوتی که بعضا سرمربهای دیگه دربارش کردن و احیانا اطرافیانش میتونه در اینکه به یه جور دلسردی درباره بازی در بارسا رسیده باشه هست. باید دید بارسای لوییز انریکه در پایان فصل در چه جایگاهی خواهد بود و آیا به اهدافش میرسه یا نه.
در هر حال امیدوارم به شرایط آرمانیش برگرده و این قضیه به فراموشی سپرده بشه و بتونه دوباره به جدول گلزنهای اروپا و لا لیگا برگرده.



چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۵۶)
 
messi-.10
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
از بس مدیران بارسا ضعیف شدن ولی میمونه پادشاه فوتبال


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۴۷)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
واقعا حیفه....ولی خوب همیشه همونطوری که ادم میخواد ک نمیشه...ایشالله هرجا هست موفق باشه...در حال حاضرم فقط این فصل مهمه اینده ایندس باید به فکر حالا باشیم


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۴۳)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
اخه چرا


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۳۴)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
مدیریت و سرمربی رئال دائم دارن تو بوق میکنن که رونالدو فلانه بهترینه و از این دست حرفا اون وقت اینجا مدیران دم از فروش مسی و سرمربیم از فوق العاده بودن سوارز حرف میزنه !!!!!
یادمه زمان پپ همیشه از مسی در هر شرایطی حمایت میشد ولی الان میگن دورش تموم شده و نمیدونم وقت رفتنه !
منم بودم قهر میکردم میرفتم تا همن جا هم خیلی تحمل کرده !


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۰۶)
 
xbehzad
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
از شرایط تیم راضی نیست انتقاد خودشو اینجوری نشون میشده ولی مطمعنا از بارسا نمیره.شک نکنید.
در ضمن اقای امید اگه ریالی هستی لطفا گمشو به سایت خودتون میمون صفت ادمیه که ادعای طرفداری از تیمی بکنه و پشت سر بهترین بازیکن تیم مثل تو حرف بزنه



چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۰۵)
 
area51
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
جالبه


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۵۵)
 
BRAIN
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
کاملا معلومه شرایط .خودش هم انتظار چنین چیزی رو نداشت.ببینیم آخر سر می تونن مسی رو متواری کنن..؟ نه تعریفی نه حمایتی!


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۴۵)
 
PIQUE3
پاسخ به: هشدار مسی درباره وضعیت خود در بارسلونا
ای بابا...
آدم واقعا نمیدونه چی بگه...


چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!