به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «ما شایسته پیروزی بودیم»مصاحبه
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ دوشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۰) (۶۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


سرمربی تیم از باخت دیشب شاگردانش در برابر سلتا متاسف است و معتقد است که آنها بقدر کافی تاثیرگذار ظاهر نشدند.

پس از شکست تیم برابر سلتا در نوکمپ، لوئیز انریکه بیان کرد که: «کنترل بازی، تمام خواسته ما در زمین بود و هنگامی که موفق به انجام آن نشدیم، به مشکل برخوردیم». اما او می‌گوید که نگران نیست، زیرا از شیوه بازی تیم و فشار دائمی که به حریف وارد می‌کردند رضایت دارد و اعتقاد دارد که اگر بازی مناسب سلتا و ضعف بارسا در بعض دقایق بازی نبود، این نتیجه رقم نمی‌خورد: «اکنون زمان بازیابی شخصیت تیمی و تمرکز بر دیدار بعدی است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

از نگاه سرمربی تیم، یارگیری نفر به نفر و دفاع فشرده حریف در بازی موجب بر هم خوردن توازن بازی بارسا در زمین شد: «ما 19 موقعیت گلزنی خلق کردیم، ولی نتوانستیم از آنها بهره‌ای ببریم. من گمان میکنم که شایسته پیروزی در این دیدار بودیم». اما او اعتراف می‌کند که بازی سلتا نیز بسیار خوب و منسجم بوده است.

انریکه از شیوه بازی حریف شگفت زده نشده است: «ما انتظار چنین دیداری را می‌کشیدیم. با اینحال در نیمه دوم بازی موقعیت‌های بسیاری خلق کردیم». بدشانسی بارسا و نمایش درخشان دروازبان حریف موجب رقم خوردن این نتیجه شد.

او در ادامه گفت: «روزهایی مانند این در طول فصل وجود دارند. تنها وظیفه ما پیشرفت و ترمیم نقاط ضعفمان است. من از شیوه بازی تیم و عملکرد تهاجمی بازیکنانم رضایت دارم. فوق‌العاده خواهد بود که ما بتوانیم در تمامی دیدارها این تعداد موقعیت گلزنی خلق کنیم».

علی رغم شکست در دو دیدار پیاپی، انریکه اعتقادی به تغییر فلسفه بازی تیم ندارد: «من فکر میکنم ما توانستیم در تمامی دیدارهایمان مالکیت توپ و میدان را دراختیار داشته باشیم و این مسئله ایست که به آن توجهی نمی‌شود. من قصد ندارم که طرز فکر و شیوه بازی تیم را عوض کنم؛ چرا؟ زیرا بارسا همواره با در اختیار داشتن توپ بازی بهترین ارائه می‌کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «ما شایسته پیروزی بودیم»
بله


یکشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۲۲)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: انریکه: «ما شایسته پیروزی بودیم»



چهارشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۴۳)
 
biology
بدشانسی بارسا و نمایش درخشان دروازبان حریف موجب رقم خوردن این نتیجه شد
با این حرف انریکه کاملا موافقم.. اون روز بخت با بارسا یار نبود.. اما من به درستی اعتراف میکنم که دروازه بان سلتاویگو یه چیزه دیگه بود.. چون من پست اصلیم دروازه بانیه این چیزا رو خوب میفهمم.. حالا دیگه اون روز گذشت و 28 هفته از بازی های لالیگا مونده و تا اون روز خیلی اتفاقات میتونه بیفته.. مثلا امکان داره که رئال به دسته 1 سقوط کنه.........


دوشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۳۵)
 
moh321
پاسخ به: انریکه: «ما شایسته پیروزی بودیم»
بارسا اگه توي نيمه اول گل نزنه توي نيمه دوم به مشكل بر ميخوره.پس چه خوبه توي 10دقيقه اول يه گل بزنيم وبعد با آرامش بيشتر به بازي ادامه بديم.


دوشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۰۷)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: انریکه: «ما شایسته پیروزی بودیم»
باید پیروز بشیم


دوشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۳ (۳:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۵ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!