به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنری در عبور بارسا از لیون، حساب گلزنی‌اش را گشود!گزارش بازی
فرستنده حسام طاهرخانیها در تاريخ جمعه، ۳۰ شهریور ۱۳۸۶ (۴:۳۷) (۱,۱۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Goal.com
مترجم: حسام الدین طاهرخانیها / FCBarcelona.ir


تیری آنری اولین گل رسمی خودش را برای بارسلونا در حالی که مدافعان المپیک لیون او را مهار نکرده بودند، به آسانی در نیوکمپ و در عصر چهار شنبه به ثمر رساند. بعد از کلرک (مدافع لیون) که در آغاز بازی به تیم خودی گل زد و لیونل مسی دومی را اضافه کرد، مرد فرانسوی آخرین تلاش خود را در شب و در وقت اضافه نیمه دوم به سرانجام رساند.

این یک شروع قاظعانه در جام اروپایی برای آبی و اناری‌ها بود، که می‌بایست با یک حریف که با قصد دفاع با نفرت زیاد آمده بود، حتی بعد از این که عقب افتادند، مبارزه می‌کرد.

جو خیلی سنگینی بر ورزشگاه حاکم بود و این ناامید کننده بود که هوادارانی را ببینی که نتیجه را بیشتر از استعداد حمله آن‌ها پیشبینی نکنند و این به جای این که تلاش و خنثی کردن حریف را انتخاب کنند، برای تیم میزبان سخت‌تر بود.
صحنه‌های آغازین مطمئنا از سوی دو تیم زیرکانه دنبال می‌شد و هر دو طرف به دنبال آزمایش یکدیگر بودند. این زود آشکار شد که بارسایی‌ها اگر می‌خواستند که دفاع عقب لیون را مغلوب کنند، باید به دنبال راه نفوذ می‌گشتند.

دکو اولین شوت را روانه دروازه کرد به طوری که با نوک پا ضربه موج داری را زد، اما رمی ورکوتره به خوبی واکنش نشان داد و تلاش دکو را بی‌ثمر کرد. سپس رونالدینیو شانس خود را با یک ضربه آزاد امتحان کرد اما این حرکت بازیکن میزبان هم به سرانجام نرسید.
این حرکات کوچک ضعف‌های لیون را آشکار نکرد و این شانس امتحان کردن‌ها برای نفوذ در آخر 20 دقیقه به طول انجامید.

مسی یک کرنر کوتاه در سمت چپ دریافت کرد و پس از رد و بدل یک پاس با رونالدینیو حرکت سریعی را به داخل محوطه جریمه انجام داد و یک سانتر کوتاه کرد و کلرک توپ را به اشتباه به داخل دروازه خودی هدایت کرد و یک گل به خودی به ثمر رساند. دفاع مطلق سرگردان به نظر می‌رسید اما بازی به چیز‌هایی احتیاج داشت تا آن را پر هیجان کنند و لیون را امیدوار می‌کرد تا به دنبال تساوی باشد و این به میزبان برتری کامل می‌بخشید.

هیچ چیز قبل از اتفاق بزرگ رخ نداد، اگر چه تک لحظه‌هایی از بازی جذاب وجود داشت. تا این که کلرک از یک حرکت غیر قابل مهار جلوگیری کرد و اجازه نداد که به گل بیانجامد. زدن یک گل به خودی مدافع را بر آن داشت تا به دنبال جبران باشد. رونالدینیو توپ را به پشت دفاع لیون ارسال کرد، جایی که مسی منتظر بود و توپ را دریافت کرد و با یک سر توپ زدن رماتیو بادمر را از پیش رو برداشت و یک ضربه به سمت دروازه زد که دروازبان را هم مغلوب کرده بود و فقط کلرک بود که به سرعت برگشت و بدن خود را به جلوی توپ انداخت و از گل جلوگیری کرد.

بعد از این اتفاق لیون تغییر کوچکی کرد، اما بارسا از کمبود مالکیت لیون بهره برد و بهترین موقعیت‌های گل را بدست آورد.
با وجود این، رایکارد به طور واضح از همکاری و هماهنگی مهاجمانش ناراضی بود، به طوری که رونالدینیو را تعویض کرد، هواداران از این کار راضی نبودند به طوری که نیوکمپ ناامید شد. وارد شدن آندرس اینیستا تا حدی تیم را پر انرژی‌تر کرد و این تعویض گل دوم را پیریزی کرد، به طوری که او پاس دکو را دریافت کرد و بعد مسی را آزاد پیدا کرد و به او پاس داد. سپس مسی از روی خط محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه و زاویه مخالف هدایت کرد و به این ترتیب در 9 دقیقه به پایان بازی گل دوم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی شانس‌های گل خوبی دیده نمی‌شد تا وقتی که دقیقه آخر سر رسید، زمانی که جیوانی دوس سانتوس و بوخان کرکیچ به بازی آمده بودند تا برای نخستین بار در جام قهرمانان اروپا بازی کنند.
دوس سانتوس فرار کرد تا به پاس جیانلوکا زامبروتا برسد، به طوری که تکل آنتونی روییره را پشت سر گذاشت. این جوان مکزیکی به داخل محوطه جریمه حرکت کرد و قبل از این که شوت بزند، سر توپ زد و مدافع حریف را جا گذاشت. ورکوتره شوت جیوانی را برگرداند ولی آنری برای ریباند توپ سریع‌ترین بود و اولین گل رسمی خود را برای آبی و اناری‌ها به ثمر رساند و خوشحالی و آسایش خاطر در وجود مرد فرانسوی موج می‌زد.
ارزش: ۲.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: آنری در عبور بارسا از لیون، حساب گلزنی اش را گشود!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۵۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: آنری در عبور بارسا از لیون، حساب گلزنی اش را گشود!
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۳۲)
 
harry1
پاسخ به: آنری در عبور بارسا از لیون، حساب گلزنی اش را گشود!
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۳۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: آنری در عبور بارسا از لیون، حساب گلزنی اش را گشود!
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: آنری در عبور بارسا از لیون، حساب گلزنی اش را گشود!
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آنری در عبور بارسا از لیون، حساب گلزنی اش را گشود!



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۳۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: آنری در عبور بارسا از لیون، حساب گلزنی اش را گشود!
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!