به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اظهار نظر سرمربی و بازیکنان تیم پس از برد برابر اسپانیولمصاحبه
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۴۹) (۷۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا از شیوه بازی تیمش در دیدار دیشب برابر اسپانیول رضایت کامل داشت. او از اینکه توانسته است در این دیدار به تعدادی از بازیکنانش که کمتر فرصت حضور در میدان را دارند، فرصت بازی دهد خوشنود است.

لوئیز انریکه پس از پیروزی دیشب تیم در برابر اسپانیول بیان کرد: «ما در تمام مدت بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و من از شیوه همکاری و روش بازی بازیکنانم رضایت کامل دارم. بازی‌هایی نظیر این دیدار کمک می‌کند تا سایر بازیکنان تیم نیز به ریتم و روش بازی ما آشنا شوند و قطعا اهمیت بسیاری برای ما خواهد داشت».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

درباره لوئیس سوارز او بیان کرد: «او بازی عالی به نمایش گذاشت و در تمام مدت بازی تصمیمات درستی گرفت و توانست تفاوت‌ها را برای تیم ما رقم بزند. همانند سایر بازیکنان، سوارز نیز در تمام مدت بازی با تمام توان خود در زمین ظاهر شد».

انریکه بیان کرد که او این دیدار را مانند تمامی مسابقاتی که در پی رسیدن به عنوانی برگزار می‌شود، جدی و مهم تلقی کرده است و تاکید کرد: «ما به بازیکنانی فرصت حضور دادیم که در دیدار قبل تیم جایگاه ثابتی در ترکیب نداشتند. اکنون تمرکز همگی ما بروی دیدار برابر سلتا است».

جوردی ماسیپ

«من از عملکرد خود در این دیدار رضایت دارم و گمان می‌کنم توانسته‌ام واکنش‌های سریع و مناسبی انجام دهم، زیرا این مسئله ایست که من هر روز در تمرینات تیم به آن مشغولم. واکنش مخصوص من در نیمه نیز مناسب بود، اما به همین دلیل حضور دروازبان آماده در ترکیب یک تیم لازم است. ما به انگیزه پیروزی وارد میدان شدیم و عناوینی مانند این نیز برای تیم مهم تلقی می‌شوند».

«من درباره مهار پنالتی‌ها با دلا فونته، مربی دروازبانان تیم صحبت کرده بودم و او به من گفت که توپ به چه جهتی خواهد رفت. من در طول بازی احساس خوبی داشتم و با اعتماد کامل بازی می‌کردم. پس از این، برای فرصت‌های بیشتر در چنین بازیهایی تلاش خواهم کرد. من همواره از حضور خود در تیم احساس مفید بودن می‌کنم. به همراه تمامی هم‌تیمی‌های خود به سختی تمرین میکنم و معتقدم جدیت کار در تمرینات کمتر از مسابقات رسمی نیست».

«انریکه درباره حضور در این مسابقه با من صحبت نکرده بود. تمام توجه من به تمرینات خود برای آمادگی کامل به منظور کمک به تیم در تمامی مقاطع مختلف است. قطعا بهتر و خوشایندتر خواهد بود که بتوانم در مسابقات رسمی نیز به میدان بروم».

مارک باترا

«ما برای برد در این مسابقه حاضر شدیم و آن را به عنوان یک بازی دوستانه در نظر نداشتیم. بردن عناوین مختلف همیشه مهم است؛ مخصوصا اگر رقیب شما اسپانیول باشد. من در نیمه نخست بازی در موقعیتی مناسب برای گلزنی سرنگون شدم و اعتقاد داشتم داور بایستی برای آن صحنه به بازیکن حریف کارت قرمز می‌داد».

سرجی سمپر

«ما توانستیم پیروزی مهم دیگری در این بازی برای باشگاه کسب کنیم. در نیمه نخست بازی ما هماهنگ‌تر و بهتر ظاهر شدیم»

«همه ما می‌دانیم که لوئیز انریکه بازیهای تیم ب را به دقت نگاه می‌کند و عملکرد تمامی ما را بطور کامل زیر نظر دارد. ما سعی میکنیم از فرصت‌های رسیده نهایت استفاده را ببریم. بازی در میان این بازیکنان همواره به شما درس‌های زیادی در خصوص حضور در دیدارهای رسمی و مهم می‌دهد. من انتظار ندارم که فرصت‌های بسیاری در اختیارم قرار گیرد، باید از تمامی آنچه در توان خود می‌بینم برای نشان دادن توانایی‌هایم استفاده کنم»

«من احساس راحتی دارم. شیوه بازی تیم اصلی مشابه روش ما در لاماسیا است و من تفاوتی مشاهده نکردم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
shakib10
پاسخ به: اظهار نظر سرمربی و بازیکنان تیم پس از برد برابر اسپانیول
نقل قول
خداروشکر که با موفقیت همراه بود.... چیزی نبود که ببازیم کشیده بود به پنالتیا.... الان کسی متوجه نمیشه ولی اگه میباختیم پیچیدن خبراش تو دنیا و حرفای افت کردن بارسا یه طرف و بالا بردن جام اسپانیولی ها جلو چشم بازیکنای ما یه طرف...روحیمون بدتر خراب میشد.... به خیر گذشت
اره تاموقعی که میبریم هیچ کس نمیادبگه بردن فقط کافیه ببازن چنان تو دنیا پخش میشه که انگار چی شده


جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲)
 
Reza180
پاسخ به: اظهار نظر سرمربی و بازیکنان تیم پس از برد برابر اسپانیول
خداروشکر که با موفقیت همراه بود....
چیزی نبود که ببازیم کشیده بود به پنالتیا....
الان کسی متوجه نمیشه ولی اگه میباختیم پیچیدن خبراش تو دنیا و حرفای افت کردن بارسا یه طرف و بالا بردن جام اسپانیولی ها جلو چشم بازیکنای ما یه طرف...روحیمون بدتر خراب میشد....
به خیر گذشت


جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۳ (۴:۳۲)
 
shakib10
پاسخ به: اظهار نظر سرمربی و بازیکنان تیم پس از برد برابر اسپانیول
اقا ما جام حذفی میخوایم سوپرکاپ اروپا واسپانیامیخوایم جام لیگ میخوایم!!!جام قهرمانان اروپا میخوایم .این جاما واس خودتون
بلاخره برخواهی گشت ای شکوه و عظمت وخواهند دید که تمام دنیا به شما تعظیم خواند کرد


جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۳ (۰:۳۴)
 
سوداگر
پاسخ به: اظهار نظر سرمربی و بازیکنان تیم پس از برد برابر اسپانیول
این قدرجام واسه ی چیه ؟؟؟به تیم بپردازید ومشکلات تیم روبرطرف کنیدوکمی به فکرمسی باشید که خیلی داره ضررمیکنه ازاین سبک بازی


پنج‌شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۲۰)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: اظهار نظر سرمربی و بازیکنان تیم پس از برد برابر اسپانیول
بارترا تفسیر قشنگی از برد داشت ....


پنج‌شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!