به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»لیگ قهرمانان
فرستنده علی رضایی در تاريخ چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۲۰) (۴۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی/ FCBarcelona.ir



سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اذعان کرد که تیمش بازی را خوب آغاز کرد اما رفته رفته اشتباهاتی را مرتکب شد و به خصوص در نیمه دوم نتوانست بازی خوبی را ارائه کند.

لوییس انریکه پذیرفت که رئال مادرید تیم برتر میدان بود و توانست به پیروزی 3-1 دست یابد. انریکه گفت: «من به دنبال یک بازی با سبکی متفاوت بودم که بیش از اندازه باز نباشد و دفاعی بهتر در نیمه زمین خودی داشته باشیم».


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


سرمربی بارسا می‌دانست که اشتباهاتی که پس از گل نیمار بوجود آمد نیاز به تصحیح داشت. او گفت: «ما شروع بسیار خوبی داشتیم اما رفته رفته آنها موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردند. ما می‌توانستیم نتیجه را 2-0 به سود خود تبدیل کنیم اما در مجموع نیمه اول سختی را گذراندیم».



انریکه افزود که تیم در نیمه دوم برای خلق موقعیت با مشکل مواجه شد: « حریف ما بازی بهتری ارائه کرد و شایسته پیروزی بود».

سرمربی تصریح کرد: « اکنون تیم‌هایی وجود داند که به خوبی ما و حتی بهتر از ما هستند». او گفت که این شکست با شکست مقابل پاریس سنت ژرمن کاملا متفاوت است. انریکه گفت: «در آن بازی ما شایسته بیش از آنچه رقم خورد بودیم اما در دیدار ال کلاسیکو مادرید شایسته‌تر از ما بود».

او همچنین افزود که در روز‌های آینده به آنالیز بیشتری بروی تیم نیاز خواهد بود: «ما به کار خود ادامه خواهیم داد و در پایان فصل می‌بینیم که در چه جایگاهی قرار خواهیم گرفت». او در پایان عنوان کرد که سوارز عملکرد خوبی داشت: «او خوب بازی کرد و حتی از سطح تصور من نیز بهتر عمل کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۵ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!