به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «قهرمانی از ال کلاسیکو مهم‌تر است»مصاحبه
فرستنده مصطفی معدنی ثانی در تاريخ چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۳ (۲:۴۰) (۸۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی معدنی ثانی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا تلاش زیادی کرده است تا با کمک کادر فنی بازیکنان را پس از شکست برابر رئال مادرید به شرایط عادی بازگرداند.

لوئیس انریکه عنوان کرد که با بازیکنان و مجموعه تیم پس از ال کلاسیکو صحبت زیادی انجام داده اما در عین حال تاکید کرد که نگرش او به بازی با رئال مادرید متفاوت با سایر دیدارهای فصل نبوده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

انریکه با بیان اینکه سوپرجام کاتالونیا در بهترین زمان ممکن پیش روی بارسا قرار گرفته است، اظهار کرد: «نیاز داریم که از نظر روانی به شرایط عادی برگردیم و سوپرجام کاتالونیا بهترین فرصت برای انجام این کار است تا بتوان شرایط را تغییر داد. ما فقط برای پیروزی و بالا بردن جام قهرمانی می‌رویم. نیاز داریم که شکست قبلی را فراموش کنیم اما در عین خال فرصت مناسبی است تا به برخی بازیکنان که کمتر زمان بازی پیدا کرده‌اند و در تمرینات پیش فصل خوب ظاهر شده‌اند فرصت بدهیم تا به میدان بروند».

سرمربی بارسلونا با اذعان به برتری رئال مادرید گفت: «در ال کلاسیکو تیم بهتر پیروز شد. اما خوشحالم که من و سایر اعضای کادر فنی روحیه خود انتقادی دارند. من مسئولیت کامل شکست را می‌پذیرم. اتفاق‌های خاصی در بازی رخ داد که بر روند آن تاثیرگذار بود».

انریکه همچنان عنوان کرد که به خوبی می‌داند مشکل تیمش کجاست، اما قصد ندارد این مشکلات را در عموم بازگو کند. وی همچنین از اظهار نظر درباره وضعیت پزشکی بازیکنانش خودداری و عنوان کرد که این مسائل بین او پزشکان به صورت راز باقی خواهد ماند.

سرمربی بارسلونا در پاسخ به این سوال که آیا اگر به قبل از ال کلاسیکو باز می‌گشت باز هم همین ترکیب را به میدان می‌فرستاد، گفت: «بله اگر امروز شنبه بود باز هم همان یازده بازیکن را انتخاب می‌کردم. هیچ کس قبل از بازی نمی‌داند که چه اتفاق‌هایی قرار است رخ دهد. انتظار برخی چیزها را از رئال مادرید نداشتم. اگر برخی از مسائل را می‌دانستم برنامه ریزی دیگری انجام می‌دادم. ولی عاقل بودن پس از وقوع اتفاق کار آسانی است».

انریکه با رد این مطلب که تیمش در ال کلاسیکو تاکتیک متفاوتی نسبت به دیگر دیدارهای لالیگا داشته، تصریح کرد: «ما بیش از همیشه نسبت به سبک‌مان وفادار ماندیم. البته قبول دارم که در نیمه دوم عملکرد خوبی ارائه ندادیم، اما تلاش کردیم تا مالکیت توپ را در اختیار بگیریم. ما توانستیم هفت ضربه کرنر به دست بیاوریم و رئال مادرید تنها سه کرنر زد. توانستیم فشار زیادی به حریف بیاوریم و می‌توانستیم درنیمه اول اختلاف را به دو گل برسانیم».

بازیکن سابق بارسلونا که پوشیدن پیراهن رئال مادرید را نیز در کارنامه دارد در ادامه نشست خبری از خبرنگاران خواست شکست در ال کلاسیکو را پررنگ نشان ندهند: «برای هواداران خیلی سخت است که تیم را در سانتیاگو برنابئو بازنده ببینند اما این باخت برای من خیلی ناراحت کننده نیست. حداقل اتفاق مثبت این است که حالا انگیزه بیشتری داریم. پس از باخت برابر رئال مادرید مشترکا صدر جدول را در اختیار داریم. برای من صدرنشین بودن اهمیت به مراتب بیشتری از شکست رئال مادرید دارد. مساله‌ای نیست اگر در نیوکمپ هم برابر رئال، اتلتیکو یا هر تیم دیگری ببازیم اما در پایان جام قهرمانی را بالای سر ببریم ».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
amir_bluagrana
پاسخ به: انریکه: «قهرمانی از ال کلاسیکو مهم تر است»
عجب!!!!!


جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۳ (۳:۲۳)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: انریکه: «قهرمانی از ال کلاسیکو مهم تر است»
تنهایی به این نتیجه رسیده ؟؟؟؟؟؟؟؟


پنج‌شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۵۶)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: انریکه: «قهرمانی از ال کلاسیکو مهم تر است»
اين كه مشخصه
ولي از همين بازيا بايد درس گرفت تا قهرمان شد
باز به قوله دوستان چه خوب كه شكستو پذيرفته
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۴۵)
 
Revenger
پاسخ به: انریکه: «قهرمانی از ال کلاسیکو مهم تر است»
ایول
مربی باید جرات پذیرفتن شکست رو داشته باشه
اینقدر هم روحیه انتقاد پذیری داشته باشه که از زیر انتقادات شونه خالی نکنه
خوشم اومد از این جرات و روحیه اش
به امید بازگشت بارسا به شرایط رویائی گذشته


پنج‌شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۵۷)
 
shakib10
پاسخ به: انریکه: «قهرمانی از ال کلاسیکو مهم تر است»
خود همین ریالیا رو یادتونه؟؟؟بعداز رفتن مورینیو تا پشرفت کردن پدرششون دراومد!!!! تو یک سال نتونستن اونقدر خودشونو جمع و جور کنند!!


پنج‌شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۹)
 
Reza180
پاسخ به: انریکه: «قهرمانی از ال کلاسیکو مهم تر است»
از حرفاش میشه فهمید برنامه های زیادی برای تیم داره و به اینده خوشبینه...
دقیقا حرفای راکیتیچ هم در موردش همین بود...
امیدوارم موفق باشه.....
زنده باد بارسا و بارسایی


چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۳ (۶:۴۸)
 
mamad1166
پاسخ به: انریکه: «قهرمانی از ال کلاسیکو مهم تر است»
میگن یه تیم نمیتونه همیشه توی اوج باشه و یه دوره پنج ساله انتقال نسل نیاز داره اما با تجربه کسب کردن از شرایط گذشته تیم هایی مثل رئال و منچستر و همین بارسا میشه دقیقا دید که مشکل طولانی شدن برگشت به اوج ضعف مدیریته !! که برنامه ریزی شده بازیکن نمیخرن
لاماسیا هم شبیه به تیم ملی کشورهاست گاهی نسلی از سوپر استارها ازش ظهور میکنن هر 10 سال دو سه ستاره الان جوری شده هر سال انتظار مسی دارن ازش همین واسه بازیکنای جوون شده فشار !


چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۳ (۳:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۵ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!