به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راكیتیچ: «انریكه ایده‌های روشنی دارد»مصاحبه
فرستنده مصطفی معدنی ثانی در تاريخ سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۳۷) (۷۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی معدنی ثانی / FCBarcelona.ir


هافبك تازه‌وارد بارسلونا كه نخستین فصل حضورش در نیوكمپ را تجربه می‌كند به تمجید از دقت نظر لوئیس انریكه پرداخت.

ایوان راكیتیچ درباره حضور انریكه روی نیمكت بارسلونا گفت: او مربی است كه ایده‌های بسیار روشنی در ذهن دارد و به دقت جزئیات را بررسی می‌كند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

وی كه با سایت یوفا گفت و گو می‌كرد، در ادامه اظهار كرد: «تیم به عملكرد من یا یك بازیكن دیگر متكی نیست و برای نتیجه گرفتن تمام اعضای تیم باید خوب و هماهنگ كار كنند».

هافبك ملی‌پوش كروات درباره حضورش در بارسلونا گفت: «پوشیدن پیراهن بارسلونا رویایی بود كه به واقعیت تبدیل شد. هر كسی در ذهنش این آرزو را می‌پروراند. احساس فوق‌العاده‌ای است. زمانی كه می‌خواستم قرارداد را امضا كنم فقط به لحظه‌ای فكر می‌كردم كه با بازیكنان بسیار بزرگی در رختكن روبرو خواهم شد».

راكیتیچ درباره بازی كردن كنار هافبك‌های نام‌دار بارسلونا نیز گفت: «می‌خواهم از بازی كردن كنار بازیكنانی مانند ژاوی، اینیستا و بوسكتس چیزهای زیادی یاد بگیرم. این‌ها بازیكنانی هستند كه همه چیز را در فوتبال به دست آورده‌اند. می‌دانم می‌توانم از آنها چیزهای زیادی یاد بگیرم و پیشرفت بیشتری داشته باشم. زمانی كه بازیكن از شرایطش در تیم راضی و حس كند در خانه خودش حضور دارد می‌تواند ظرفیت واقعی خود را نشان دهد و این دقیقا همان احساسی است كه از اولین روز حضور در بارسلونا پیدا كردم».

ستاره بارسلونا در ادامه گفت و گوی خود به مرور خاطرات گذشته‌اش پرداخت و گفت: «هرگز اولین روزهای فوتبالم در بازل را فراموش نمی‌كنم. بعد از آن در شالكه بود كه توانستم حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه كنم. برای من خیلی مهم بود كه توانستم اختلاف سطح بین لیگ سوئیس و آلمان كه بسیار قوی‌تر است را طی كنم».

راكیتیچ سپس با لبخند به حضور در سویا كه با قهرمانی در لیگ اروپا و عنوان بهترین بازیكن دیدار فینال برای او به پایان رسید اشاره و عنوان كرد: «رویایی بود كه رنگ واقعیت گرفت نه فقط برای من بلكه برای كل اعضای خانواده‌ام».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
amir_bluagrana
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه ايده‌هاي روشني دارد»
راکیتیچ بازیکن باهوشیه مثل ژاوی میمونه اگه یکی دیگه مثل اون به خط حمله مون اضافه شه دیگه عالی میشه


جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۳ (۳:۱۶)
 
Reza180
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه ايده‌هاي روشني دارد»
بچه ها دوستمون درست میگه همه ی ماها الان تحت تاثیر اینیم که ریال تازگیای قوی تر شده و به همین دلیل خیلیامون تیمو با حرفامون نابود میکنیم....
هوادار فقط اونی نیست که تو الکلاسیکوی معروف ۵-۰ بیاد اینجا و بگه عشقم بارسا و تا ابد دوسش دارم...
وظیفه ی هوادار از اسمش مشخصه هوای تیم رو داشتن تو خوشی ها و سختی ها...به جای بد گفتن به مربی بیاید دلیل ناکامیارو بفهمیم...
منم دل خوشی تا این جا از انریکه نداشتم ولی ازش نا امید نیستم..نباید زود قضاوت کنیم هرچیزی برای اثبات به زمان نیاز داره الان موقع اعتراض به مربی نیست شاید واقعا به گفته ی راکیتتیچ ایده های روشنی داشته باشه...!
زنده باد بارسا و بارسایی...


چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۴)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه ايده‌هاي روشني دارد»
واقعا متأسفم برا کسایی که زود قضاوت میکنن .... ینی واقعا نمی تونین درک کنین که تازه هفته ی نهم لیگه و باید به مربی فرصت داده بشه؟مطمئن باشین بهترین مربی بعد از پپ کبیر برای بارسا همین انریکه ست ..... امیدوارم آخر فصل جواب انتقاد ها رو جوری بده که دهن همه بسته بشه دیگه حرف بیخود نزنن ..... هرکی باشه از تاتا که بدتر نی ... هست ؟؟؟؟؟ شما ها فقط از یه عروسک پوشالی به اسم رئال ترسیدین ... بخدا حاضرم قسم بخورم اگه اون یار دوازدهم معروفشون تو بازیا کمکشون نمی کرد الآن یک چهارم افتخارات بی ارزششون رو نداشتن ... پس لطفا کم الکی تحت تأثیر حرف یه عده آدم معلوم الحال قرار بگیرید و جو سازی کنین


چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۳)
 
6+5=11
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه ايده‌هاي روشني دارد»
به نظر من انریکه تا این جا که اصلا خوب کار نکرده بردن تیم های متوسط لالیگا که هنر نیست تا الان با 2 تا تیم بزرگ بازی کردیم 6 تا گل خوردیم ولی بازم هنوز زوده برای قضاوت کردن باید بیشتر به انریکه زمان داد


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۳۴)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه ايده‌هاي روشني دارد»
کجای ایده هاش روشنه مربی برای بارسا فقط پپ


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۵۸)
 
rezasobhani
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه ايده‌هاي روشني دارد»
تو الکلاسیکو روشنی ازش ندیدیم
شاید بعدا ببینیم انشالله


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۳۴)
 
kamiba
پاسخ به: راكيتيچ: «انريكه ايده‌هاي روشني دارد»
انتهای فصل فقط میشه اظهار نظر قطعی نسبت به انریکه داشت.


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!