به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رئال مادرید – بارسلونا؛ همه چیز خوب است!ال کلاسیکو
فرستنده علی رضایی در تاريخ شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۵۸) (۹۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا در حالی در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال می‌رود که با چهار امتیاز برتری نسبت به حریف رده سومی خود، در صدر جدول لالیگا جای دارد.

اولین ال کلاسیکوی فصل از راه رسید. بارسا پس از گذشت 216 روز از ال کلاسیکوی فصل پیش در سانتیاگو برنابئو که با بازی خارق العاده مسی در شب پیروزی 4-3 و هت تریک فوق ستاره آرژانتینی بارسا همراه شده بود، به مادرید بازگشته است. اکنون هفت ماه از آن بازی گذشته و بارسای انریکه می‌تواند با پیروزی در دیدار امشب، اختلاف خود را با رئال به عدد هفت برساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سرانجام نوبت به سوارز رسید

سرمربی بارسا هجده نفر از بازیکنان خود را برای این دیدار حساس فراخواند که نام مونیر هم مانند نام سوارز در این فهرست قرار دارد. سوارز که طبق حکم فیفا به دلیل محرومیت از بازی نتوانست تا به حال بارسا را در دیدار‌های رسمی همراهی کند، سرانجام دوران انتظار خود را پشت سر گذاشت.

سرمربی هم در کنفرانس پیش از بازی صراحتاً اعلام کرد که بازیکن اروگوئه‌ای بارسا در دیدار امشب حضور خواهد داشت اما هنوز مشخص نیست که آیا او می‌تواند از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد یا خیر. بازیکنانی که در دیدار امشب نتوانستند حاضر باشند، آدریانو و داگلاس که دچار مصدومیت شده بودند و ماسیپ، فرمائلن، مونتویا، رافینیا و ساندرو هم طبق نظر انریکه از ترکیب کنار گذاشته شدند.

نبرد میان این دو تیم لالیگایی همواره جذاب و تماشایی بوده اما نکاتی باعث جذابیت هر چه بیشتر این دیدار شده‌اند. لیونل مسی تنها یک گل لازم دارد تا با رکورد تلمو زارا که آقای گل لالیگا محسوب می‌شود برابر شود و در صورتی که مسی بتواند دو گل به ثمر برساند، می‌تواند رکورد دیگری را بشکند. نکته دیگر هم این است که مسی که 21 گل در ال کلاسیکو به ثمر رسانده است، 12 بار توانسته در برنابئو گلزنی کند.

غیبت بیل

کارلو آنجلوتی هم چهارمین ال کلاسیکوی خود را تجربه خواهد کرد. او تا کنون هر دو بازی لالیگایی خود مقابل بارسا را واگذار کرده است اما توانست در سوپر کاپ اسپانیا به پیروزی برسد. او در بازی امشب باید راهی برای پر کردن جای گرث بیل مصدوم بیابد. البته سرخیو راموس توانسته آمادگی خود را بازیابد تا بتواند مقابل بارسا به میدان برود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: رئال مادرید – بارسلونا؛ همه چیز خوب است!
ولی خوب پیش نرفت


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۴۷)
 
hasanlm10love
پاسخ به: رئال مادرید – بارسلونا؛ همه چیز خوب است!
سوارز که فیکسه دیگه باید رئال رو نابود کنن


شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۴۸)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: رئال مادرید – بارسلونا؛ همه چیز خوب است!
خدا رو شکر که این مرتیکه ی شتر مرغ نرسید به این بازی ....


شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۵۲)
 
Reza180
پاسخ به: رئال مادرید – بارسلونا؛ همه چیز خوب است!
بابت.دفاع نگرانی ها زیاده امیدوارم امار گل نخوردن توی لیگ کمکمون کنه.....برد این بازی با رکوردشکنی مسی خاطره ای موندنی تو ذهن همهی فوتبالی ها میشه....
زنده باد بارسا و بارسایی


شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۵۲)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: رئال مادرید – بارسلونا؛ همه چیز خوب است!
به نظرم اگر سوارز فقط برای دقایقی بازی کنه خیلی کمه!
باید بیشتر بازی کنه!


شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!