به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دلوفئو: «دوران ورزشی من همواره عالی بوده است»آبی و اناری‌ها
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۲۲:۵۵) (۵۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت توتال بارسا
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


بازیکن قرضی بارسلونا که اکنون در سویا توپ می‌زند، در گفتگویی خبری به بیان شرایط فوتبال خود در لیگ انگلیس و ادامه آن در اسپانیا پرداخته است. در مصاحبه وی با مارکا او بیان کرد: «شما با گذشت زمان به تدریج با تجربه‌تر خواهید شد. من از تک تک بازیکنان حاضر در تیم نکات لازم را فرا میگیرم. آیا من تغییر کرده ام؟ من همان شخص سابق هستم، اما هر روز در حال یادگیری و تمرین برای پیشرفت فوتبال خود هستم».

او در ادامه گفت: «شما ملزم به کار و تمرین روزانه هستید. اگر جایگاه ثابتی در تیم برایتان وجود ندارد، باید با تلاش به آن دست یابید. من گمان می‌کنم هر زمان که به من فرصت بازی رسیده است، عملکرد قابل قبولی داشته‌ام. من بدنبال نقشی موثر در ترکیب سویا هستم و البته که بدست آوردن آن کاری مشکل است؛ زیرا در این تیم رقابت زیادی وجود دارد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

درباره دوران حضور وی در لیگ برتر، دلوفئو تاکید کرد که حضور وی در باشگاه اورتون دورانی همراه با پیشرفت برای وی بوده است و سرمربی تیم، جرارد مارتینز به رشد و بهبود وضعیت ورزشی وی کمک شایانی کرده است و به او «در درک اهمیت و ارزش آنچه در خانه منتظر آنست، یاری رسانده است».

او درباره دو فصل حضور خود در باشگاه اورتون دیدگاه مثبتی دارد: «جو حاکم در فوتبال انگلیس به شدت سنگین است. مردم در آنجا با تمامی وجود فوتبال را دنبال می‌کنند. من از فصل آخر حضور خود در انگلیس بسیار خوشنود هستم و گمان می‌کنم تا به اینجا، دوران ورزشی کاملی را پشت سر گذاشته‌ام».

دلوفئو بیان می‌کند که برای رسیدن به قله موفقیت، شما بایستی قدم به قدم پیش بروید: «برای رسیدن به هدف خود، شما باید توانایی‌های فردیتان و چگونگی دست‌یابی به این مسئله را مدنظر قرار دهید؛ حرکت به سوی موفقیت بایستی آرام و با آرامش کامل باشد. در این مسیر قطعا مشکلات زیادی همراه شما خواهد بود. من هر روز به تلاش خود برای رسیدن به هدفم در فوتبال ادامه می‌دهم؛ زیرا اکنون تازه در ابتدای مسیر هستم».

او از خاطرات حضور خود در تیم‌های پایه بارسلونا می‌گوید: «من از آن زمان نهایت لذت را بردم. وقتی شما در گروه مستعدی از بازیکنان فعالیت می‌کنید، اوقات فوتبالی خود را با تفریح و پیشرفت همگام می‌بینید. حضور در رقابت‌های بزرگ به همراه باشگاهی قدرتمند با شانس قهرمانی در تمامی عنوان‌ها، این چالشی فوق‌العاده است. دوران حضور من در آکادمی جوانان بارسا فوق‌العاده سپری شد؛ ما به عناوین مختلف دست یافتیم، دوران خوشی را سپری کردیم و من بی‌نهایت از حضور در تیم لذت خوشنود بودم».

تمرکز مهاجم جوان تیم در فصل جاری به عملکرد مناسب در سویا به منظور جلب توجه لوئیز انریکه و بازگشت به بارسا خواهد بود. با توجه به این حقیقت که باشگاه در فصل بعد حق خرید بازیکن جدید ندارد، فرصتی مناسب برای دلوفئو فراهم است تا بتواند به جمع آبی و اناری پوشان بازگردد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
biology
پاسخ به: دلوفئو: «دوران ورزشی من همواره عالی بوده است»
آخه مگه پدرو چه ایرادی داره؟؟؟ درسته دیگه گل نمیزنه اما به اندازه ی کافی باتجربس و بازیسازی خوبی داره


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۴۵)
 
shakib10
پاسخ به: دلوفئو: «دوران ورزشی من همواره عالی بوده است»
خوشم میومد ازش.خداوکیلی جاپدرو بود چقد تیم بهتربود اشتباه بزرگی کردند!


پنج‌شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۸)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: دلوفئو: «دوران ورزشی من همواره عالی بوده است»
نقل قول
حیف که پدرو جایی برای بازیکن لاماسیا نمیذاره

حييييييييف


پنج‌شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۳ (۰:۲۸)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: دلوفئو: «دوران ورزشی من همواره عالی بوده است»
خیلی از رافینیا بهتر بود ای کاش می موند


پنج‌شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۳ (۰:۲۵)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: دلوفئو: «دوران ورزشی من همواره عالی بوده است»
حیف که پدرو جایی برای بازیکن لاماسیا نمیذاره


چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!