به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج نکته کلیدی از دیدار برابر آژاکساخبار بارسا
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۴۵) (۸۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


فشار تیمی، نیمار، اینیستا، تراشتگن و تعویض‌های مربی از نکات مهم بازی دیشب بودند.

نیمار: ده گل از ده بازی برای ستاره برزیلی بارسا، تمامی توقعات هواداران از وی را برآورده کرده است. نیمار در چارچوب شناسی و گلزنی تحت فشار مدافعین حریف، فوق‌العاده عمل کرده است. زوج او و مسی خطوط دفاعی حریفان بارسا را به طور کامل میشکند. مسی دقیقا نیمی از گلهای این فصل نیمار را برای وی ساخته است. لئو امشب نیز زمینه ساز گل ستاره برزیلی با پاس عالی خود شد. در کنفرانس خبری پیش از بازی، نیمار تاکید کرده بود که وی خواهان گلزنی در هر دو بازی بارسا برابر آژاکس و رئال مادرید است. او اکنون نیمی از ماموریتش را به انجام رسانده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

فشار تیمی: تیم دیشب در نیمه نخست بازی فشار زیادی بر بازیکنان حریف وارد کرد؛ بطوریکه آژاکس بسختی می‌توانست از خط میانی زمین عبور کند. با عملکرد خوب باترا و پیکه در قلب خط دفاعی و رساندن توپ به خط هافبک، راکیتیچ و ماسکرانو بخوبی از قدرت فیزیکی و عملکرد دفاعی خود استفاده میکردند تا امکان خلق موقعیت در میانه میدان را از حریف بگیرند. زوج خط حمله بارسا نیز همانند بازی‌های گذشته عملکرد مناسبی داشت تا در تنها 23 دقیقه دو گل به ثمر برساند.

اینیستا: در صد و یکمین حضور وی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، او به شایستگی کاپیتان تیم بود. اینیستا رهبری خط میانی بارسا را به عهده داشت و با بازیسازی خوب خود، بازیکنان خط حمله را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار میداد. بهترین نمونه برای این مسئله، پاس گل فوق‌العاده وی به مسی در صحنه گل دوم بود. در دقیقه 38 بازی، او با حرکت انفرادی خود تمامی بازیکنان حریف را از پیش رو برداشت؛ اما با واکنش کلایسن در گلزنی ناکام ماند. هنگام تعویض وی، هواداران به نحو شایسته‌ای از وی تشکر کردند.

تراشتگن: دروازبان جوان تیم از دقایق ابتدایی بازی حمایت کامل هواداران حاضر در نوکمپ را در اختیار داشت. با وجود اینکه موقعیت‌های نادری بروی دروازه تیم خلق شد، اما وی در تمامی دقایق بازی توانست بازی خوب خود با پا را به نمایش بگذارد تا ثابت کند وی میتواند در مواقع لزوم به عنوان آخرین خط بازیساز تیم به کار گرفته شود. دقت پاس‌های ارسالی بلند او نیز قابل توجه بود. در صحنه به ثمر رسیدن گل آژاکس، به وضوح کاری از دست دروازبان آلمانی تیم بر نمی‌آمد.

تعویض‌ها: چهار روز پیش از برگزاری اولین ال کلاسیکو فصل، انریکه تصمیم گرفت که با فرستادن ساندرو، مونیر و رافینیا به زمین، به ستاره‌های محوری تیمش مسی، نیمار و اینیستا استراحت بدهد. سه بازیکن جوان تیم در مدت حضور در زمین همکاری مناسبی با یکدیگر داشتند و ساندرو توانست با پاس گل رافینیا، گل سوم تیم را به ثمر برساند. هافبک جوان برزیلی تیم اولین بازی خود را پس از دیدار برابر آپوئل در 17 آگوست انجام داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Mylove_Francesc
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از دیدار برابر آژاکس
تراشتگن خوبه اما نه در حد و اندازه های لیگ قهرمانان !!!!


پنج‌شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۳ (۰:۱۰)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از دیدار برابر آژاکس
نقل قول
ترشتگن کمی تحت تاثیره بخاطراینکه هیجان خیلی بالاست وبا تیم قبلیش قابل مقایسه نیست اما براوو کاملا خونسردتره!!!چون این دوره هارو گذرونده و میدونه بافشارها چطور روبرو بشه درکل دروازه بان مشکلی نداره.واحتمالا تو همون بازیای سخت که تولیگ قهرمانان هست هم بدن براوو دراینده!

اره كاملا موافقم


چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۵۹)
 
shakib10
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از دیدار برابر آژاکس
ترشتگن کمی تحت تاثیره بخاطراینکه هیجان خیلی بالاست وبا تیم قبلیش قابل مقایسه نیست اما براوو کاملا خونسردتره!!!چون این دوره هارو گذرونده و میدونه بافشارها چطور روبرو بشه درکل دروازه بان مشکلی نداره.واحتمالا تو همون بازیای سخت که تولیگ قهرمانان هست هم بدن براوو دراینده!


چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!