به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «شایسته پیروزی بودیم»مصاحبه
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۴۳) (۶۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


سرمربی تیم بیان کرد: «بطور کلی، من از بازی تیم لذت بردم؛ به جز ده دقیقه پایانی که تیم حریف توانست جریان مسابقه را در دست بگیرد». لوئیز انریکه نمایش بازیکنانش را در برابر آژاکس، بخصوص در نیمه اول عالی توصیف می‌کند. در دقایق پایانی نیمه دوم، آژاکس توانست با به ثمر رساندن گل، خطر از دست دادن پیروزی را برای بارسا ایجاد کند. انریکه بیان کرد: «من از بازی تیم رضایت دارم. ما در نیمه اول برتری قابل توجهی نسبت به حریف خود داشتیم. آنها تنها در 10 دقیقه پایانی بازی به ایجاد موقعیت پرداختند. ما با شایستگی پیروز این میدان شدیم و بسیار قدرتمند‌تر از حریف خود ظاهر شدیم».

با وجود بازی خوب تیم، سرمربی معتقد است هنوز با بهترین نمایش بازیکنانش فاصله زیادی وجود دارد و همواره مسائلی هست که باید پس از هر بازی اصلاح شوند. خطری که دیشب برای بارسا ایجاد شد و ممکن بود که تیم با یک امتیاز از زمین خارج شود از نظر انریکه «بهایی است که شما بابت رها کردن بازی و کوتاه آمدن در برابر حریف می‌پردازید».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

درباره تعویض ستاره‌های خط حمله تیمش، نیمار و مسی او بیان کرد: «ما پیش از این تصمیم داشتیم که اگر نتیجه و روند بازی به سود ما رقم خورد، این دو تغییر را خط حمله تیم انجام دهیم». انریکه همچنین درباره اینیستا و ماسکرانو بیان کرد که: «او بهترین بازی خود را از شروع فصل تا کنون انجام داد. ماسکرانو در قلب خط میانی زمین شور و هیجانی مضاعف ایجاد کرده بود و در نقش تدافعی نیز بسیار مستحکم ظاهر شد». در مورد مصدومیت ران پای سرجیو بوسکتس، او بیان کرد که این مساله چندان جدی نیست و خطر از دست دادن ال کلاسیکو برای وی وجود ندارد.

در آخر، از او درباره سختی انتخاب 11 نفره تیم در بازی برابر مادرید سوال شد و وی پاسخ داد: «این چالشی خوشایند است. همانند هر مربی دیگری، من می‌خواهم همه بازیکنان خود را راضی و خوشحال نگه دارم. تمامی این بازیکنان، میتوانند در برنابئو به میدان بروند و قطعا عملکرد درخشانی خواهند داشت».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Mylove_Francesc
پاسخ به: انریکه: «شایسته پیروزی بودیم»
اتفاقا ساندرو بازیکن بسیار خوبیه .....


پنج‌شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۷)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: انریکه: «شایسته پیروزی بودیم»
واقعا عالي بوديم،مخصوصا نيمه اول


پنج‌شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۱)
 
shakib10
پاسخ به: انریکه: «شایسته
چی چی بازی نده.رامیرز و حدادی ب عنوان فرد تعویضی خیلی هم خوبن بهترشون رو سراغ داری بسم ا...!!! درضمن شاید مونیر کیفیتش کمی پاین ترباشه خاطرکم سنیش اما رامیرز خیلی پخته وخوبه


چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۲۴)
 
sabergholami
پاسخ به: انریکه: «شایسته پیروزی بودیم»
«این چالشی خوشایند است. همانند هر مربی دیگری، من می خواهم همه بازیکنان خود را راضی و خوشحال نگه دارم. تمامی این بازیکنان، میتوانند در برنابئو به میدان بروند و قطعا عملکرد درخشانی خواهند داشت»

لوییز جونم وای به حالت اگه بخوای تو سانتیاگو ، گند اعتماد کردنو در بیاری و ساندرو و مونیر و نمیدونم سمپر و اینا بخوان بازی کنن ...
جلو هم باشیم نباید اینا بیان به هیچ وجه ...
هنوز خیلی کیفیتشون پایینه ... :(


چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!