به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فابرگاس: «من از هواداران بارسا و گواردیولا ناراحت نیستم»اخبار بارسا
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ دوشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۳۷) (۶۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


خرید این فصل چلسی بیان کرد که رویای او مبنی بر بازگشت به نوکمپ مطابق انتظارش پیش نرفت؛ اما او از تصمیمش برای پیوستن به بارسا در سال 2011 پشیمان نیست. سسک فابرگاس در گفتگوی خبری خود گفت که او از هواداران بارسا و سرمربی سابق خود، پپ گواردیولا در دوران حضور در بارسلونا ناراحت نیست.

محصول آکادمی باشگاه بارسلونا سال 2011 پس از 8 سال حضور در لندن به بارسلونا بازگشت. او نتوانست در آخرین فصل حضور گواردیولا در بارسا به مهره‌ای ثابت در ترکیب تیم تبدیل شود و شرایط وی در دوران تیتو ویلانووا و تاتا مارتینو نیز تغییر چندانی نکرد تا در نهایت در تابستان گذشته به چلسی پیوست. با اینحال وی میگوید که او از تصمیمش برای پیوستن به بارسا پشیمان نیست و از هوادارانی که در فصل گذشته برای او در نوکمپ سوت کشیدند، کینه‌ای در دل ندارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سسک در گفتگو با رادیو مارکا بیان کرد که: «من می‌خواستم برای بارسا به میدان بروم و برای رسیدن به این خواسته تلاش کردم. من اهمیتی نمی‌دهم که این مسئله به خوبی پیش رفت یا خیر. تفکرات مردم درباره من مرا مشغول نمی‌سازد. زمانی که من بارسا را ترک کردم، راضی و خوشحال بودم. من به عناوین متعدد قهرمانی رسیده بودم و این فرصت را داشتم که با دوستانم همبازی شوم».

او ادامه داد: «لحظاتی نیز چندان مناسب نبود؛ اما من خود را شخصیتی قوی میپندارم و از هوادارانی که از عملکرد من در ورزشگاه انتقاد کردند ناراحت نیستم». وقتی درباره رابطه با گواردیولا از وی سوال شد، او پاسخ داد: «تمام چیزی که من به شما میگویم این است که من سه فصل فوق‌العاده را در نوکمپ سپری کردم و تمام مسئله برای من همین است. من توقعاتی داشتم که به واقعیت تبدیل نشد. زندگی رویا نیست و من احساس ناراحتی و فریب خوردگی ندارم و از هیچ کس در فوتبال توقعی نداشته‌ام. من از کارهایی که در دوران ورزشی‌ام کرده‌ام پشیمان نیستم. برای من امکان انتخاب راههای متفاوتی نیز بود، اما در هر صورت من توانستم در سه باشگاه بزرگ، تحت هدایت سه مربی بزرگ بازی کنم و اکنون راضی هستم. داستان به اینجا ختم نخواهد شد».

در آخر او تاکید کرد که همانند بازی تحت نظر گواردیولا، اکنون در چلسی با هدایت مورینیو نیز راحت است و تفاوت فلسفه‌های این دو مربی تاثیری در بازی وی نداشته است: «البته که من هر دوی آنها را دوست دارم. هر سبکی ارزشهای خود را دارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Mylove_Francesc
پاسخ به: فابرگاس: «من از هواداران بارسا و گواردیولا ناراحت نیستم»
با حالی که هنوزم عاشقشم و بعد از کاپیتان کارلوس و کینگ لئو از همه ی بازیکن ها بیش تر دوستش دارم و اینو از روی نام کاربریم هم میشه فهمید اما باید قبول کنیم کلاس بازی راکیتیچ بالا تر از فابیه !!!!!!!!!!!!!!!


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۲)
 
kamiba
پاسخ به: فابرگاس: «من از هواداران بارسا و گواردیولا ناراحت نیستم»
موفق باشی
رفتن سسک به پپ ربطی نداره.
با سیستم دفاعی تاتا سسک نمیتونست خودش رو نشون بده.ای کاش میموند و امسال میتونست بهتر بشه


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۱)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: فابرگاس: «من از هواداران بارسا و گواردیولا ناراحت نیستم»
حیف قدرشو زیاد نتونستن وگرنه بازیکن خیلی خوبیه
حیف که تو چلسیه الان


دوشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۴۶)
 
L.A-Messi
پاسخ به: فابرگاس: «من از هواداران بارسا و گواردیولا ناراحت نیستم»
سسک میتونست اسطوره تیم بشه. ولی هیچ وقت فرصت کافی بهش نرسید...
واقعا ناراحت کننده است که با پیراهن چلسی ببینیمش...


دوشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۷ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!