به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی مادرید در برابر بارسا برای کسب جام پیشکسوتان (1-0)لیگ قهرمانان
فرستنده هدیه نظری در تاريخ دوشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۴) (۲,۴۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع :سایت رسمی باشگاه
مترجم: هدیه نظری/ FCBarcelona.ir
بارسا با حضور بازیکنانی مانند ریوالدو و کلایورت نتوانست بر مادرید غلبه کند. باران‌های شدید بازی را برای بازیکنان مشکل کرد.



تیم پیشکسوتان و بازیکنان سابق بارسا با مربیگری چارلی رکساچ شنبه شب برای بازی با رئال مادرید در جام پیشکسوتان در پاناما حضور داشت. رئال مادرید شش دقیقه مانده به پایان بازی با تک گل کنگو به برتری رسید. در این مسابقه تشریفاتی که در استادیوم رومل فرناندز برگزار شد تعداد زیادی از بازیکنان پیشین بارسا مثل سرجی، ریوالدو، کلایورت، بالتی و لودویک ژولی نقش آفرینی کردند.
نیمه اول و دوم بازی کاملا متفاوت از هم بودند. برتری در نیمه اول با مادرید بود در حالی که در نیمه دوم بارسا کنترل بازی را در اختیار داشت. زمین شرایط ایده آلی نداشت و بارش باران سیل آسا در طول دیدار آسان‌ترین حرکات را هم مشکل کرد.
بازیکنان بارسا در این دیدار به این شرح بودند : رابرتو بونانو، کیکه مارتین، ادگار داویدز، فرانچسکو کوکو، گایزکا مندیتا، آندونی گویکوئچئا، ژولیانو بلتی، لودویک ژولی، لوئیز کارراس، لوئیز گارسیا، لوئیز میا ، میگل آنخل لوزانو، پاتریک کلایورت، روبرت فرناندز، سانتیاگو اسکرو، سرخی بارخوان و ریوالدو.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!