به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رکوردی برای تمام تیم از دیدگاه متئومصاحبه
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ دوشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۲:۱۵) (۶۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


مدافع فرانسوی تیم از پیروزی در بازی گذشته خوشحال است و به این نکته اشاره می‌کند که باید از تمامی بازیکنان بابت رکورد هفت بازی بدون گل خورده تشکر کرد. هنگامی که از او درباره تغییر پستش سوال شد، وی پاسخ داد: «مدتی بود که در این پست بازی نکرده بودم، اما در بازی احساس خوبی داشتم».

یکی از بازیکنان برجسته تیم در بازی برابر رایو، جرمی متئو بود. وی پس از بازی بیان کرد: «تیم واقعا خوشحال است. مدتی است که من در پست دفاع کناری بازی نکرده بوم، اما در زمین احساس خوبی داشتم. سرمربی تیم از من خواست که در آن پست بازی کنم و من هم این کار را انجام دادم. پست جدیدی برای من نبود و من می‌دانم که چطور در آن ظاهر شوم. در این مسابقه من فرصت بیشتری برای حمله و همکاری با دیگر بازیکنان داشتم. ما پیروز شدیم، در حالی که هیچ گلی دریافت نکردیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او بابت رکورد شکنی براوو خوشنود است و اضافه کرد: «این رکورد شکنی حقیقتا متعلق به همه تیم است. اولین دفاع در حمله آغاز می‌شود و همه بازیکنان برای این مهم تلاش کردند». هر چه در فاصله زمانی الان تا 25 اکتبر اتفاق بیفتد، بارسا پیش از بازی در برنابئو بالاتر از رئال قرار خواهد داشت: «این مسئله مهمی است. این مطلب بیان می‌کند که ما راه درازی تا پایان فصل در پیش داریم و البته برای بازی برابر رئال، متحد خواهیم بود».

کلودیو براوو

«من بابت این رکورد شکنی خوشحال هستم. مسابقه آسانی را پشت سر نگذاشتیم و آنها توانستند موقعیت‌هایی خلق کنند. اما من از عملکرد تیمی بازیکنان بیش از این مسئله خوشحال هستم. آنها بخاطر سبک بازیشان رقیبی سخت برای ما بودند. زمین کوچکی برای این مسابقه بود و ما برای شکل‌گیری و پیشرفت بازیمان به زحمت افتادیم».

«جدای از انتقادات، مسئله مهم پیروزی و آرامش تیم است. ما پس از بازی در پاریس اصلاحاتی در تیم انجام دادیم و اکنون راضی هستیم. من باید در همه حال آماده باشم تا بتوانم در صورت نیاز به کمک تیم بیایم. من بجای فکر کردن درباره رکورد شکنی، به بازی‌های پیش رو و تمرین سخت برای بسته نگه داشتن دروازه‌ام می‌اندیشم. برد شیرینی را پشت سر گذاشتیم. اکنون می‌توانیم با خیالی آسوده‌تر به خانه بازگردیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Mylove_Francesc
پاسخ به: رکوردی برای تمام تیم از دیدگاه متئو



چهارشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۱۰)
 
samiar
پاسخ به: رکوردی برای تمام تیم از دیدگاه متئو
montazerer recordaye jadid hastim


دوشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۰۸)
 
kamiba
پاسخ به: رکوردی برای تمام تیم از دیدگاه متئو
باز هم میتونید بهتر از این ظاهر بشید.


دوشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!