به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ و تراشوراس؛ برترین بازیسازان لالیگاآبی و اناری‌ها
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ (۲:۲۹) (۵۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


هافبک‌های بارسا و رایو وایکانو در صدر برترین پاسورهای لیگ پس از 6 هفته قرار گرفتند. 5 بازیکن تیم در میان 10 نفر نخست این لیست قرار گرفتند که شامل: راکیتیچ، سرجیو، آلبا، متئو و آلوز می‌شوند.

شنبه آتی بارسلونا و رایو وایکانو در هفته هفتم لالیگا در برابر یکدگیر قرار میگیرند، در حالی که این دیدار تقابل بهترین پاسور‌های لیگ تاکنون نیز می‌باشد. در شش هفته آغازین لیگ، ایوان راکیتیچ از بارسا و روبرتو تراشوراس از رایو وایکانو، در صدر بهترین بازیسازان لیگ قرار گرفته‌اند. هافبک کروات تیم با 522 پاس در 508 دقیقه حضور در میدان، پیشتاز این رقابت است. روبرتو تراشوراس با 491 پاس در 540 دقیقه بازی در رتبه دوم قرار دارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

هر دو بازیکن در بین سه نفر برتر از حیث ارسال پاس‌های سالم نیز قرار دارند. هافبک کروات تیم در آن لیست هم در رتبه نخست قرار دارد، در حالی که رتبه دوم و سوم به ترتیب از آن تونی کروس از رئال مادرید و تراشوراس می‌باشد.

پنج بازیکن بارسا در میان بهترین بازیسازان لیگ

در لیست برترین بازیسازان لیگ 5 بازیکن بارسا در میان 10 نفر نخست حضور دارند که شامل: ایوان راکیتیچ با 475 پاس صحیح می‌شود و پس از آن به ترتیب: بوسکتس (406)، آلبا (343)، متئو (315) و دنی آلوز (309) قرار دارند.

دیدار دوباره تراشوراس و بارسا

دیدار روز آینده بارسا و رایو، مسابقه‌ای خاطره انگیز برای هافبک این تیم نیز می‌باشد. روبرتو تراشوراس زمانی عضوی از تیمهای پایه بارسا بود و دوران حرفه‌ای بازیگریش را نیز با این باشگاه آغاز کرد. تراشوراس در سال 1996 و در سن 15 سالگی وارد باشگاه شد و بزودی به یکی از بازیکنان برجسته تیمهای پایه تبدیل شد. زمانی که او وارد بارسای ب شد، نامی آشنا برای مربیان تیم محسوب میشد و اولین بازی رسمی‌اش را نیز تحت نظر کارلس رکساچ در تیم اصلی انجام داد.

در تاریخ 8 آگوست 2001 در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان، تراشوراس به جای مربی فعلی بارسا، لوئیز انریکه به زمین آمد و دوران حرفه‌ای خود را آغاز کرد. اولین حضور وی در لالیگا در ریازور برابر دیپورتیوو لاکرونیا بود. اما در نهایت در تابستان 2003 او از باشگاه جدا شد و پس از جا به جائی‌های بسیار در باشگاه‌های مختلف، در نهایت و در سن 30 سالگی به رایو وایکانو پیوست و اکنون کاپیتان و یکی از بازیکنان کلیدی تیم پاکو خیمنز محسوب می‌شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
amir_bluagrana
پاسخ به: راکیتیچ و تراشوراس؛ برترین بازیسازان لالیگا
خدایی راکیتیچ خیلی کارش بیسته چه شوتایی هم میزنه!


شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!